Tot ze denkt: Hmm laat ik op woensdag een rokje aan doen om Fascination een plezier te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het hoorcollege van morgen maar skip. Voel me waardeloos en de docente heeft woensdag meestal geen kort rokje aan waar ik me aan kan vergapen.
Inderdaad. En in Mexico ofzo, worden dagelijks meisjes vermoord en gedumpt in de woestijn. Hoor je dat ooit in het nieuws? Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik heb gisteren Gevangen en Gevaarlijk gekeken op SBS6, dat was pas een heftig programma
Je zag gewoon agenten vol neergeschoten worden. irl.
Mijn mobiel moet weer moeilijk gaan doen over dubbele nummersquote:
dat doet ze pas als jij haar aandacht geeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het hoorcollege van morgen maar skip. Voel me waardeloos en de docente heeft woensdag meestal geen kort rokje aan waar ik me aan kan vergapen.
Bij mij vroeg 'ie alleen of ik ervan bewust was dat dat nummer al in gebruik was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn mobiel moet weer moeilijk gaan doen over dubbele nummers
Kloteding
Het is een bijnaam. So who cares?quote:
Ja bij mij ook, maar dat vind ik wel idioot, denkt ie soms dat ik dom ben ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij mij vroeg 'ie alleen of ik ervan bewust was dat dat nummer al in gebruik was.![]()
Hey, beledig me niet zo!quote:
Ze stonden wel leuk. Ik heb wel afgezworen ze ooit te dragen. Net als Uggs maar als ik ooit Uggs aanheb mag iemand met steken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
Nee, dinsdag is haar rokjesdraagdag. Ze draagt nooit twee keer een rokje in de week.![]()
wd, geen birkenstocks.
Die schoenen die je net postte staan je waarschijnlijk tien keer beter. Birkenstocks zijn lomp.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze stonden wel leuk. Ik heb wel afgezworen ze ooit te dragen. Net als Uggs maar als ik ooit Uggs aanheb mag iemand met steken.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb een paar Uggs. Van die huisslippers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |