Onze hond voelde zich beledigd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Binky.![]()
Zo noem je jezelf toch niet? Ja oké, ik heb een breezahnaam maar binky is toch wel heel erg.
Joh, het is geen model dus gelijk gedrocht, zo gaat dat tochquote:
Als je mijn ex vriendjes ziet zijn dat ook bij lange na geen modellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het is geen model dus gelijk gedrocht, zo gaat dat toch
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het is geen model dus gelijk gedrocht, zo gaat dat toch
Daarom zijn het ook je ex-vriendjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je mijn ex vriendjes ziet zijn dat ook bij lange na geen modellen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wie staat er toevallig om 6 uur op?
Want?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wie staat er toevallig om 6 uur op?
Gers is eindelijk ontmaagdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Probeer je ons wat te vertellen?
Nee. Toch niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook je ex-vriendjes
Wat een homo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Toch niet.
Mijn laatste vriendje ging vreemd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Bragi het volgende:
Die wordt morgen verwijderd en dan maak ik binky5.hyves.nl opnieuw aan.En dan ga ik allemaal 12-jarige meisjes toevoegen.
Respectloze reactie dit.quote:
Je kent het verhaal dat hij het uitmaakte omdat het beter zou zijn omdat hij toch naar Afghanistan moest? Well that appears to be a lie.quote:
ik weet niet of hij schuldig is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Probeer je ons wat te vertellen?
Het is gers, wat verwacht je anders?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet niet of hij schuldig is.
is dat zo raar ?
quote:
Schijnbaar staan schoenen die ik heel heel mooi vind dan op de H&M webshop omdat ze net weer aangevuld zijn en ik wil niet om 6 uur opstaan om ze te kopenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is gers, wat verwacht je anders?
Ik vind het trouwens wel heel erg veel ophef over die zaak, heb het waarschijnlijk neit goed genoeg mee gekregen, amar het verbaasd me wel.
Hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |