Op de tweede foto wel ja. En nee niet alleen door het modelquote:
Beter een spleet tussen je tanden dan tanden tussen je spleet. Of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die spleet tussen die tanden is leuk bij haar. Die jas is veel leuker.
VAGINA DENTATA.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beter een spleet tussen je tanden dan tanden tussen je spleet. Of zo.
Ja, maar als ze hem niet krijgen in de winkel ga ik huilen en bijten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Op de tweede foto wel ja. En nee niet alleen door het model
Slaap fijnquote:
Winkel al gebelt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze hem niet krijgen in de winkel ga ik huilen en bijten.![]()
[..]
Slaap fijn
Neen, ik vraag het morgen even in de winkel.quote:
Oke danquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neen, ik vraag het morgen even in de winkel.
Better.quote:
PM.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef Bragi het volgende:
Meer foto's van Sander gevonden.Bij de hyves van zijn ex.
Maar die ga ik niet posten, want zij heeft er geen kut mee te maken.
'Ké. Maar als ik merk dat je ook maar één opmerking op haar hyves hebt gezet of naar haar profiel hebt gelinkt, kom ik je vermoorden en in m'n tuin stoppen!quote:
Wat een... hoofd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
'Ké. Maar als ik merk dat je ook maar één opmerking op haar hyves hebt gezet of naar haar profiel hebt gelinkt, kom ik je vermoorden en in m'n tuin stoppen!
Op één foto lijkt hij (in mijn herinnering) op Biogarde.quote:
Ja, echt, wtf. Alsof die ex er wat mee te maken heeft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Trieste opmerkingen van die mensen.
Ik heb Bio nooit gezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op één foto lijkt hij (in mijn herinnering) op Biogarde.
Je moet die lutsers een privébericht sturen en ze de huid vol schelden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Bio nooit gezien.![]()
Maar die opmerkingen van die mensen. Ik vind het zielig. Daar kan zij toch niks aan doen. Ik ga d'r een prive bericht sturen.
Ik heb gewoon kort gezegd dat ze haar profiel even op prive moet zetten. Ik hoop dat ze het leest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet die lutsers een privébericht sturen en ze de huid vol schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |