pure plagiaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gers heeft aids en weet niet dat de halve wereld moet huilen om:
Ik ging uit eten met een vriendin en we aten pizza en het was heel leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je uit eten was.Maar vertel er alles over.
Mag ik er 1 zonder balkje zodat ik weet of ik over een paar jaar mee kan doen aan "Zij Gelooft In Mij"?quote:
Omdat je mot janken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is wel echt een kanker nummer
Die twee zinnen spoken de laatste tijd heel vaak door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
Nobody said it was easy
Oh, it's such a shame for us to part
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging uit eten met een vriendin en we aten pizza en het was heel leukdat was het.
Lief dat je het vraagt!
wel een baas dat ie een 12jarig smatje heeft geregeldquote:
Het goat niet zo goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die twee zinnen spoken de laatste tijd heel vaak door m'n hoofd.
Ja, ik vroeg me net af: waarom zou je een 12-jarige willen vermoorden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarsch een pedo of iemand die graag wilde moorden.
pics van je vriendin ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging uit eten met een vriendin en we aten pizza en het was heel leukdat was het.
Lief dat je het vraagt!
Nee toch niet.quote:
Omdat ze je niet wilde pijpen na je haar anaal nam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me net af: waarom zou je een 12-jarige willen vermoorden?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Haha de rijdende rechtert zei "doorblaffen".
Met ons wel. Alleen haar thuissituatie is superkut en heeft (logischerwijs) ook invloed op ons. Dus vandaar "nobody said it was easy" omdat het gewoon niet gemakkelijk gaat en "Oh, it's such a shame for us to part" omdat het zonde zou zijn om te breken, omdat er tussen ons helemaal niks mis is.quote:
Wat, schat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |