quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef Lastpost het volgende:
Ik zat te tekenen aan de Wilhelminakade ergens in de nacht in het voorjaar van 2008 met een wijntje erbij en wat achtergrond muziek om bij te komen van de hectische dag en toen kwam ze langslopen, wat blikken heen en weer en waar de meeste mensen dan doorlopen vroeg ze of ze erbij mocht komen zitten.
Na een 'Ja waarom niet' van mijn kant hebben we wat gepraat, kwam er van tekenen weinig meer, hebben we wat digitale adressen uitgewisseld en is het na een aantal maanden m'n vriendin geworden.
Het moment van de eerste zoen kwam trouwens niet bepaald de eerste 'dates', duurde geloof ik een afspraakje of 15.
Lagen beiden te zonnen op een grasveldje aan de maas en de gehele middag dacht ik bij mezelf, nú moet het gebeuren en uiteindelijk kwam het er pas van toen we alweer bij mij thuis aankwamen en we beiden op m'n bed een film lagen te kijken, de romantische Grudge.
Eigenlijk was zij m'n beoogde rebound/afleiding na een klote periode, liep overduidelijk iets anders.
mijn verjaardagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef Tijgertje. het volgende:
Oef. Het begon allemaal op 2 Oktober...
Was het inderdaad.quote:
brand losquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was het inderdaad.![]()
Al is het verhaal m.b.t vorige vriendin leuker, al zeg ik het zelf.
Maar dat is dan weer offtopic.
Ik wist dat ik het hier al eens verteld had, zowaar nog terug kunnen vinden ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
brand los(of is dat te hectisch
)
Oja, dat verhaal kan ik me nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het hier al eens verteld had, zowaar nog terug kunnen vinden ook.
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 80
Alleen de laatste 3 allinea's zijn wat minder, maar dat komt door het topic.
Bewoner van Staphorst/Urk en een meisje bezwangerd?quote:
Dat dus, ex ken ik via fok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazar_Yoot op 17-03-2010 10:22:32 ]
Ik heb maar 1 keer het woord verkering gehoord op zo'n manier. Van. Wil je verkering.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig op een wat ouderen leeftijd (lees boven de 20) om iemand "verkering" te vragen? Vast niet zo als het was toen je 13 was.Ja ben er ff tussenuit geweest.
de titel ' relatie ' staat voor een aantal dingen die erbij komen kijken als je deel uitmaakt van elkaars leven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig op een wat ouderen leeftijd (lees boven de 20) om iemand "verkering" te vragen? Vast niet zo als het was toen je 13 was.Ja ben er ff tussenuit geweest.
Ach, ik wist het niet anders te verwoorden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Ik zie het niet meer dat je een bevestiging nodig hebt.zodra je een tijd met elkaar omgaat enzo dan is het wel duidelijk je wat hebt. de 2de vraag die er dan bij komt kijken is. wanneer was dat precies.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Donequote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 10:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, ik wist het niet anders te verwoorden.
Kon het ook Hoe ben je aan jouw vriend/vriendin gekomen? heten.
Hihiquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef RenRen- het volgende:
Nou mijn vriend stuurde me een pm met een plaatje van een hartje en nu houden we fan elkaaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Via fok. Meneer stuurde me een berichtje in mijn fobo, na aantal berichtjes msn uitgewisseld, toen telefoon nummer etc. Daarna afgesproken. Klikte meteen, toen bleef ik na 2 maanden een tijdje bij hem slapen vanwege problemen thuis. En daarna nooit meer weggegaanNu wonen we al bijna een jaartje samen
Vieze slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Fok?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op Fok?
Volgens mij is dat niet eens zo uitzonderlijk hier. Waar moeten ze elkaar ook anders van kennen als je 15+ uur per dag Fok!t? xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The time you enjoy wasting is not wasted time.
Ik maakte ook een grapjequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:41 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens zo uitzonderlijk hier. Waar moeten ze elkaar ook anders van kennen als je 15+ uur per dag Fok!t? xD
Ik FOK! geen 15 uur per dag. Als ik dat deed, had ik nu wel iets meer posts na 3 jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:41 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens zo uitzonderlijk hier. Waar moeten ze elkaar ook anders van kennen als je 15+ uur per dag Fok!t? xD
Ik vond het ook enorm grappig. Over nagedacht zelfs..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grapjeals je even het topic door had gelezen zag je dat ik mijn vriend daar ook heb ontmoet.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Via fok. Meneer stuurde me een berichtje in mijn fobo, na aantal berichtjes msn uitgewisseld, toen telefoon nummer etc. Daarna afgesproken. Klikte meteen, toen bleef ik na 2 maanden een tijdje bij hem slapen vanwege problemen thuis. En daarna nooit meer weggegaanNu wonen we al bijna een jaartje samen
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know moreeeeeee
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.
Zeg dan gewoon niets. Hier heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef Phoenix78 het volgende:
Korte versie: gewonnen in een weddenschap.
Lange versie: geen zin om dat nu allemaal te gaan typen, misschien later.
Ja dat vind ik tof.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.
You no worryquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hihi, en zullen we dat ook maar zo laten? Dank je
Proberen Engels te typen kun je ook beter aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja dat vind ik tof.
[..]
You no worry
Haar wedstijd op 9 mei, mijne op 10 mei, 2009.quote:
Helpte hij jou ja?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:01 schreef _Loki het volgende:
Op een ander forum, alleen voor jongeren.
Het was net uit met mijn ex, en ik raakte in paniek en had daar gepost omdat ik echt niet wist waar ik het anders kwijt moest. Hij zag mijn post en 'helpte' me door me op te vrolijken. Ik heb sneaky zijn msn achterhaald (profielen doorzoeken enzo), en toegevoegd. Half jaar gemsn't, en toen maareens afgesproken. Het klikte zo goed, precies dezelfde humor enzo, dezelfde avond gezoend
en een weekje later hebben we het maar officieel gemaakt.
Ze bedoelt dat hij mag je ook weleens helpen met je Nederlands.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zien.
Het is hielp.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zien.
.. Ik voel me echt héél dom nu. Jezus, waarom zie ik dat niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:23 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat hij mag je ook weleens helpen met je Nederlands.![]()
En mijn verhaal is hetzelfde als velen hier, elkaar eens zomaar via via spreken op MSN, dat een half jaar elke dag gedaan. Daarna ben ik maar eens een weekendje naar hem toe geweest, en dat is nu bijna tweeënhalf jaar geleden.En nu elkaar vrijwel elk weekend opzoeken!
Wanneer je afspreek dat je geen andere meer mag 'zien'quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Mijn vriend zei na onze eerste date gewoon, jij bent mijn meisjequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
ik snap daar geen khanker vanquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:18 schreef itskatja het volgende:
www.tagged.com
zo heb ik hem leren kennen xd en toen gingen we voor de grap nemen,
en toen vonden we elkaar toch wel leuk en toen gingen we in het echt afspreken,
en nu hebben we.
Zelfs in PUB wordt dit niet geloofd knulquote:Op maandag 29 maart 2010 00:49 schreef i10TD het volgende:
ik liep met wat vrienden door de supermarkt toen een vakkenvulster werd lastig gevallen door een gore ouwe vent. die begon aan haar te friemelen op de intieme delen en zij mocht niks terugsdoen ivm haar functie. dus ik stapte op die kerel af, duwde hem weg een rek in en zei dat ie mocht optyfen en dat ie de volgende keer minder geluk heeft. het meisje stond met tranen in der ogen voor me, gaf me een knuffel, bedankte me met een kus en sja. van het een kwam het ander.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs in PUB wordt dit niet geloofd knul
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de titel ' relatie ' staat voor een aantal dingen die erbij komen kijken als je deel uitmaakt van elkaars leven.
verkering staat voor: HOI we vinden elkaar leuk deze week, mag ik je handje vasthouden.
Je kan het ook Kip noemen... Wij hebben Kip. Gaat om de manier hoe je dan samen bent met iemand. Dingen die je doet, afspreekt, samen zijn. Daar gaat het om
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:49 schreef i10TD het volgende:
ik liep met wat vrienden door de supermarkt toen een vakkenvulster werd lastig gevallen door een gore ouwe vent. die begon aan haar te friemelen op de intieme delen en zij mocht niks terugsdoen ivm haar functie. dus ik stapte op die kerel af, duwde hem weg een rek in en zei dat ie mocht optyfen en dat ie de volgende keer minder geluk heeft. het meisje stond met tranen in der ogen voor me, gaf me een knuffel, bedankte me met een kus en sja. van het een kwam het ander.
die kerel neem ik aan, niet je collega?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Als dat gebeurdt met 1 van mijn collega's in de supermarkt weet ik zeker dat hij niet heel erg vrolijk naar huis gaat, maar dan met wat minder jaren te leven
Hoezo moet je gebashed worden dan? slaat iedereen de eerste week over ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef OudeBok het volgende:
Schooowl.
Nouja. Meer door de sneeuw die hier 3-4 maanden geleden lag (A).
Hebben wat sinds een weekje, maar er speelde al wel stukken langer wat.
Oké, nu ga ik gebashed worden omdat 't pas 'n weekje aan is zeker ? xd
Dat komt me bekent voor.. Zo ging het bij mij en mijn vriendje ook.. Op een gegeven moment zij hij van jij bent mijn vrouwtje.. En toen dacht ik.. Ow.... volgens mij mag ik nu niet meer met andere jongen flirtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef verleiding het volgende:
[..]
Mijn vriend zei na onze eerste date gewoon, jij bent mijn meisje. En zo geschiedde.
tsja ik ben er zelf ook niet echt trots op dat ik hem op een fucking kinderchat heb gevondenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:02 schreef Rauw. het volgende:
Bizar eigenlijk hoeveel mensen "Via internet/Fok" een relatie gekregen hebben.
Ik heb nog wel een bijzonders tof verhaal maar het is m'n vriendinnetje niet meer
W T F.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
tsja ik ben er zelf ook niet echt trots op dat ik hem op een fucking kinderchat heb gevonden
en ik was niet eens op zoek
ik was pedo's aan het pesten met een vriendin en toen kwam hij toevallig langs
Je vriend, van toen 18, zat op kinderchat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik was pedo's aan het pesten met een vriendin en toen kwam hij toevallig langs
ik geloof jequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef pasopikbijt het volgende:
Nou kijk, hij zat via een of andere server op 100 chats tegelijk, toen ik jeugdchat zei wist hij niet waar ik het over had.
Maar omdat dit fok is zal niemand mij geloven en daar heb ik me al op voorbereid.
je leerde iemand kennen door een FoK!user in reallife? Toen iets met fiets/brommer/winkelwagentje en nu ben je verliefd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
ik heb nog geen huidige vriendin.. wel heel verliefd![]()
![]()
iemand op fok moest met mij mee achterop mijn fiets met 50cc motor eronder )mag geen brommer meer zeggen omdat ik dan opschep) en zij moest achterin het winkelwagentje.. ik ben een diginerd
dus ik vond haar hyves... in 1 keer verliefd
dus via een vriendin die op fok zat kende ik haar
we hebben A en B. oki? (personen) A zit op fok.. ik praatte met A.. beetje kloten... we gingen naar een festival.. ze had een vriendin.. B. Ik zou hen ontvoeren op mijn brommer. A achterop. B in winkelwagentje. Alleen na speurwerk heb ik B leren kennen. ze is lieeffffffffquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:39 schreef Sneaf het volgende:
[..]
je leerde iemand kennen door een FoK!user in reallife? Toen iets met fiets/brommer/winkelwagentje en nu ben je verliefd?
Snap verder niks van je verhaal
Heb btw geen huidige vriendin![]()
maar mijn ex leerde ik kennen in Noorwegen. Toen wat gedate back in NL en van het 1 kwam het ander![]()
Nee nu snap ik hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:44 schreef drumminggod het volgende:
zo beter? als je het nog niet snapt doe ik dat morgen op computer wel even uitgebreid
We willen het niet eens wetenquote:Op maandag 12 april 2010 18:08 schreef Mellzl het volgende:
[..]
haha denk je serieus dat ik ga zeggen waar ik mijn heerlijke bink vandaan heb
Type die zin nog eensquote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef Mellzl het volgende:
[..]
niet ik denk je hebt van die trekjes?
Hallo, wij wonen in Nederland. Dus wij spreken gewoon Nederlands.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef i10TD het volgende:
hey mom how did you meet dad?
ooh we were just teasing some pedobears on a chatbox for kids.. then he showed up and i never left
* littledrummergirl krijgt onwijs veel zin om iemand kip te vragenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan het ook Kip noemen... Wij hebben Kip. Gaat om de manier hoe je dan samen bent met iemand. Dingen die je doet, afspreekt, samen zijn. Daar gaat het om
zoo, wat dapper van je! dat je het uitmaakte voor een meisje van 16quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Scarity het volgende:
Verveelde me op een avond met een kameraad, besloten om nostalgische redenen te gaan rondfucken op een chatbox....
Raakte aan de praat met een 16 jarig meisje, zei zelf 20 te zijn, en liet toen ik vlug wegmoest mijn mailadres achter. Zoals ik zei was het maar wat rondfucken dus verwachte ik niet dat ze daar iets mee deed...
Maar ze voegde me toe, we hebben wekenlang gepraat, gelachen, ruzie gemaakt en dan ontdekt dat ze maar 14 was en ik eig 22 ^^
Heb dan mijn relatie met men 18 jarige vriendin (4 jaar) opgegeven en verkeerd nu al een half jaar met dat meisje...
Flame on ! ^^
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Scarity het volgende:
Verveelde me op een avond met een kameraad, besloten om nostalgische redenen te gaan rondfucken op een chatbox....
Raakte aan de praat met een 16 jarig meisje, zei zelf 20 te zijn, en liet toen ik vlug wegmoest mijn mailadres achter. Zoals ik zei was het maar wat rondfucken dus verwachte ik niet dat ze daar iets mee deed...
Maar ze voegde me toe, we hebben wekenlang gepraat, gelachen, ruzie gemaakt en dan ontdekt dat ze maar 14 was en ik eig 22 ^^
Heb dan mijn relatie met men 18 jarige vriendin (4 jaar) opgegeven en verkeerd nu al een half jaar met dat meisje...
Flame on ! ^^
Pleegt nooit overspelquote:Op maandag 26 april 2010 15:45 schreef Pinkerton het volgende:
Bij geboorte zat ze al aan het eind van m'n rechterarm
Die linkerhand is ook interessantquote:
Heeequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
![]()
iemand op fok moest met mij mee achterop mijn fiets met 50cc motor eronder )mag geen brommer meer zeggen omdat ik dan opschep) en zij moest achterin het winkelwagentje.. ik ben een diginerd
Hihiquote:
ik hou je niet tegenquote:Op maandag 26 april 2010 17:12 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Hihi
en ik ben nog steeds niet meegeweest op je brommer!
quote:
nee hoorquote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
![]()
als ik niet in een winkelwagentje hoef te zitten![]()
Wat ben ik toch een goede koppelaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
![]()
Ja tuurlijkquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goede koppelaar.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goede koppelaar.
Je kwam via mij bij haar hyves.quote:
Hoe heerlijk puberaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:52 schreef Orphélie het volgende:
Mijn verhaal is wel een beetje knullig..
Ik had gymles en er was wel een hele leuke stagaire. Maar als je dan in de 5e klas zit, weet je dat die 'leraren' nog geen jaar ouder dan jij zijn. In fact; de meeste beginnen op hun 16e/17e aan zo'n opleiding.
Er waren er twee trouwens, maar eentje was maar leuk. Dan ga je een beetje uit dagen; wel goed meedoen en alles, maar toch duidelijk maken dat ze nu echt niet zo veel 'meer' dan ons zijn.
Nou leuke les gehad, kwam hem op hyves tegen (wist zijn naam nog) en stuurde iets van;'He goede gymles hoor!'. Hij bleek 19 achteraf.. Niet veel van verwacht, maar kreeg binnen een dag een berichtje terug met een heel verhaal erin. Dit ging ff door, vond hem toen eigenlijk niet eens leuk. Aardige jongen, that's it... Was wederzijds want hij had vriendin, maar dat ging niet goed. Na een tijdje ging het uit en 1.5 maand later gewoon toevallig tegengekomen tijdens uitgaan, was wel gezellig. Daarna in 1 week 3 dates gehad en de zondag erop was het aan...![]()
yeah
Shit was aan, jeweettoggchghgch niggerquote:
gymleraars staan al bekend als gluurdersquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:52 schreef Orphélie het volgende:
Mijn verhaal is wel een beetje knullig..
Ik had gymles en er was wel een hele leuke stagaire. Maar als je dan in de 5e klas zit, weet je dat die 'leraren' nog geen jaar ouder dan jij zijn. In fact; de meeste beginnen op hun 16e/17e aan zo'n opleiding.
Er waren er twee trouwens, maar eentje was maar leuk. Dan ga je een beetje uit dagen; wel goed meedoen en alles, maar toch duidelijk maken dat ze nu echt niet zo veel 'meer' dan ons zijn.
Nou leuke les gehad, kwam hem op hyves tegen (wist zijn naam nog) en stuurde iets van;'He goede gymles hoor!'. Hij bleek 19 achteraf.. Niet veel van verwacht, maar kreeg binnen een dag een berichtje terug met een heel verhaal erin. Dit ging ff door, vond hem toen eigenlijk niet eens leuk. Aardige jongen, that's it... Was wederzijds want hij had vriendin, maar dat ging niet goed. Na een tijdje ging het uit en 1.5 maand later gewoon toevallig tegengekomen tijdens uitgaan, was wel gezellig. Daarna in 1 week 3 dates gehad en de zondag erop was het aan...![]()
yeah
toch niet gevraagd via msn he?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:37 schreef sebas107 het volgende:
jah!!!!!!
nou ik en mijn nuzijnde vriendin zijn allebei 15 en zitten in 3 gymnasium.
en op een schoolreisje naar keulen zat ze achter me in de bus. ik wist altijd wel wie ze was... maar had nooit echt naar dur gekeken of intresse getoont in haar, maar toen in die bus..man ik kreeg het warm van haar. en toen kwam ik haar tegen in keulen...was in 1 keer verliefd denk ik. want op de weg terug kon ik mijn ogen niet van haar af houden. en ik had dus haar nummer en msn gevraagd en we zijn gaan msnen. en toen zijn we eens een keertje met elkaar naar de stad geweest. en ik kreeg te horen van een van mijn beste vreindinnen en tevens een van haar beste vriendinnen dat ze mij leuk vond.. dus ik heb het haar gevraagd en ze vond mij leuk! en toen was de meivakantie...:'( KUT! 1,5 weken zonder haar! en we hadden wel na 3 dagen verkering..! en toen eergisteren.. hebben we voor het eerst gezoend!
SUPER!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |