quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Via fok. Meneer stuurde me een berichtje in mijn fobo, na aantal berichtjes msn uitgewisseld, toen telefoon nummer etc. Daarna afgesproken. Klikte meteen, toen bleef ik na 2 maanden een tijdje bij hem slapen vanwege problemen thuis. En daarna nooit meer weggegaanNu wonen we al bijna een jaartje samen
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know moreeeeeee
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Zeg dan gewoon niets. Hier heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef Phoenix78 het volgende:
Korte versie: gewonnen in een weddenschap.
Lange versie: geen zin om dat nu allemaal te gaan typen, misschien later.
Ja dat vind ik tof.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.
You no worryquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hihi, en zullen we dat ook maar zo laten? Dank je
Proberen Engels te typen kun je ook beter aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja dat vind ik tof.
[..]
You no worry
Haar wedstijd op 9 mei, mijne op 10 mei, 2009.quote:
Helpte hij jou ja?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:01 schreef _Loki het volgende:
Op een ander forum, alleen voor jongeren.
Het was net uit met mijn ex, en ik raakte in paniek en had daar gepost omdat ik echt niet wist waar ik het anders kwijt moest. Hij zag mijn post en 'helpte' me door me op te vrolijken. Ik heb sneaky zijn msn achterhaald (profielen doorzoeken enzo), en toegevoegd. Half jaar gemsn't, en toen maareens afgesproken. Het klikte zo goed, precies dezelfde humor enzo, dezelfde avond gezoend
en een weekje later hebben we het maar officieel gemaakt.
Ze bedoelt dat hij mag je ook weleens helpen met je Nederlands.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zien.
Het is hielp.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zien.
.. Ik voel me echt héél dom nu. Jezus, waarom zie ik dat niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:23 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat hij mag je ook weleens helpen met je Nederlands.![]()
En mijn verhaal is hetzelfde als velen hier, elkaar eens zomaar via via spreken op MSN, dat een half jaar elke dag gedaan. Daarna ben ik maar eens een weekendje naar hem toe geweest, en dat is nu bijna tweeënhalf jaar geleden.En nu elkaar vrijwel elk weekend opzoeken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |