abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79263936
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Via fok. Meneer stuurde me een berichtje in mijn fobo, na aantal berichtjes msn uitgewisseld, toen telefoon nummer etc. Daarna afgesproken. Klikte meteen, toen bleef ik na 2 maanden een tijdje bij hem slapen vanwege problemen thuis. En daarna nooit meer weggegaan Nu wonen we al bijna een jaartje samen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi I know moreeeeeee
pi_79264062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

hihi I know moreeeeeee
Hihi, en zullen we dat ook maar zo laten? Dank je
All good things are wild and free.
pi_79264367
quote:

[..]

hihi I know moreeeeeee
hihi. Die jongen was zeker geen Nederlands leraar.
pi_79279480
Op een ander forum, alleen voor jongeren.
Het was net uit met mijn ex, en ik raakte in paniek en had daar gepost omdat ik echt niet wist waar ik het anders kwijt moest. Hij zag mijn post en 'helpte hielp' me door me op te vrolijken. Ik heb sneaky zijn msn achterhaald (profielen doorzoeken enzo ), en toegevoegd. Half jaar gemsn't, en toen maar eens afgesproken. Het klikte zo goed, precies dezelfde humor enzo, dezelfde avond gezoend en een weekje later hebben we het maar officieel gemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Loki op 19-03-2010 11:09:32 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:35:17 #55
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_79280317
quote:

[..]

hihi I know moreeeeeee
Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.
pi_79282667
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef MarkM het volgende:

[..]

Vind je het tof om iedereen te laten weten dat je meer van haar weet dan de gemiddelde FOK!ker, of wat? Ik weet ook meer hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79283327
Korte versie: gewonnen in een verloren weddenschap.

Lange versie:

Een aantal jaar geleden verhuurde ik een kamer aan een vriend van mij. Deze vriend had een relatie met de beste vriendin van mijn huidige vriendin (die ik toen nog niet kende.) en deze dames woonden samen in een studenten flatje.
Zijn vriendin kwam regelmatig bij ons langs en dan zaten we vaak met zijn 3en te zuipen en blowen. Omdat ik wist dat zij nog een leuke vriendin had vroeg ik haar om die eens mee te nemen zodat wij met zijn 4en leuke dingen konden doen. In onze dronken bui is er toen een weddenschap van gemaakt dat als zij het voor elkaar zouden krijgen haar aan mij te koppelen dat hij een maand geen huur hoefde te betalen....

Een paar weken later hadden ze het voor elkaar dat we aan elkaar voorgesteld werden en nu zijn we ondertussen al weer 6 jaar samen... Technisch gezien heb ik dus de weddenschap verloren (kostte mij een maand huur) maar ik beschouw mijzelf nog steeds de grote winnaar van dit verhaal

zo beter tliciouz?

[ Bericht 43% gewijzigd door Phoenix78 op 18-03-2010 14:50:48 ]
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_79283475
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef Phoenix78 het volgende:
Korte versie: gewonnen in een weddenschap.

Lange versie: geen zin om dat nu allemaal te gaan typen, misschien later.
Zeg dan gewoon niets. Hier heeft niemand wat aan.
pi_79286292
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef MarkM het volgende:

[..]

Ja dat vind ik tof.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hihi, en zullen we dat ook maar zo laten? Dank je
You no worry
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:39:46 #60
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_79286554
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Ja dat vind ik tof.
[..]

You no worry
Proberen Engels te typen kun je ook beter aan anderen overlaten.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:44:58 #61
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79286710
Ze speelt ook bij mijn vereniging. Haar team kon kampioen worden op zaterdag, dus het hele herenteam (mijn team dus) ging kijken bij hun wedstrijd. Ze werden kampioen en het was feest en felicitaties en doen. Uiteindelijk kreeg ik een gaatje en vroeg of ze 'morgen' ook met ons mee ging (wij konden ook kampioen worden, maar dan een uit-wedstrijd). Ze ging mee, wij zijn ook kampioen geworden, toen haar thuis afgezet en ik werd heel blij en al dat gebeuren er omheen.

Emailadressen uitgewisseld en veel gepraat, anderhalve week later afgesproken en toen was het gelijk raak .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_79286830
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:44 schreef nijnja het volgende:
knip
Hoelang is dit geleden ?
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:55:10 #63
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79287024
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Hoelang is dit geleden ?
Haar wedstijd op 9 mei, mijne op 10 mei, 2009.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_79290250
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:01 schreef _Loki het volgende:
Op een ander forum, alleen voor jongeren.
Het was net uit met mijn ex, en ik raakte in paniek en had daar gepost omdat ik echt niet wist waar ik het anders kwijt moest. Hij zag mijn post en 'helpte' me door me op te vrolijken. Ik heb sneaky zijn msn achterhaald (profielen doorzoeken enzo ), en toegevoegd. Half jaar gemsn't, en toen maareens afgesproken. Het klikte zo goed, precies dezelfde humor enzo, dezelfde avond gezoend en een weekje later hebben we het maar officieel gemaakt.
Helpte hij jou ja?
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:04:33 #65
296255 Nakkertie
Kiek m Goan!!
pi_79296491
Das een mongol jonguh!
pi_79297146
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Helpte hij jou ja?
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zien.
pi_79298156
Gewoon tijdens het uitgaan. Ik zag haar staan en dacht: "omg zij is mooi ". Ben toen naar haar toe gelopen, de hele nacht gepraat en nog gezoend.
Daarna haar mijn MSN en nummer gegeven (had geen telefoon bij me). De volgende dag kwam ze online en hebben we uren gepraat. de dag daarna weer en die dag daarna ook en toen maar een date afgesproken.
Die was erg fijn en vanaf toen zagen we elkaar elke dag en nu woont ze al 3 maanden bij mij.
pi_79304848
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef _Loki het volgende:

[..]

Ze bedoelt dat hij mag je ook weleens helpen met je Nederlands.

En mijn verhaal is hetzelfde als velen hier, elkaar eens zomaar via via spreken op MSN, dat een half jaar elke dag gedaan. Daarna ben ik maar eens een weekendje naar hem toe geweest, en dat is nu bijna tweeënhalf jaar geleden. En nu elkaar vrijwel elk weekend opzoeken!
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:54:34 #69
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_79325725
Bij de Gamma gehaald

( echt waar trouwens)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_79325928
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef _Loki het volgende:

[..]

Het is hielp.
pi_79328670
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:23 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ze bedoelt dat hij mag je ook weleens helpen met je Nederlands.

En mijn verhaal is hetzelfde als velen hier, elkaar eens zomaar via via spreken op MSN, dat een half jaar elke dag gedaan. Daarna ben ik maar eens een weekendje naar hem toe geweest, en dat is nu bijna tweeënhalf jaar geleden. En nu elkaar vrijwel elk weekend opzoeken!
.. Ik voel me echt héél dom nu. Jezus, waarom zie ik dat niet?
pi_79368684
Ik heb ruim drie jaar bij dezelfde basketbalclub gezeten met mijn vriend, maar verder nooit echt contact gehad. Totdat we samen met het dames en herenteam gingen kijken bij een basketbalwedstrijd en daarna wat gingen drinken. Bleek hij bij mij om de hoek te wonen, dus zouden we samen naar huis fietsen. Toen zijn we in totaal 3 kwartier omgefietst en in de tussentijd is de vonk overgesprongen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 23:32:27 #73
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79391516
eerste ex: als brugmugje zat ze eenzaam in de sneeuw. ik kwam erbij zitten en veel praten. maandje later waren we samen.

tweede en laatste ex: ze keek mijn kant op, ik de hare, werd naast haar neergezet door een vriendin van de klas, aan de praat geraakt, met haar stukje meegereden, en toen maandje later wat.

het houd nooit langer dan 4 maanden, dus ik doe er geen moeite voor. liever mn leven alleen dan elke 4 maanden gezeik tis laatste tijd ook wel te zien aan me, want volgens vrienden zie ik eruit als een uitkeringstrekker
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  zondag 21 maart 2010 @ 13:50:36 #74
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_79403423
Had me vriend in de kroeg gezien. Had ie me msn gevraagt aan een kennis van me, en toen gingen we daten.
  zondag 21 maart 2010 @ 13:59:51 #75
290140 anigav
Ik eet piemels
pi_79403774
Via chatroulette
pi_79447803
via mn werk en nou ja zijn werk .. alweer heeeeeeeeel veel jaartjes geleden
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_79450178
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig op een wat ouderen leeftijd (lees boven de 20) om iemand "verkering" te vragen? Vast niet zo als het was toen je 13 was. Ja ben er ff tussenuit geweest.
Wanneer je afspreek dat je geen andere meer mag 'zien'
pi_79450204
Hoe beschamend ook: Internet

Het was 29 Oktober 2008.
Ik zat met een vriendin op een kinderchat om vieze pedofieletjes te pesten we hadden een extra msnadres aangemaakt en gaven die aan al die jongens van die chat. Nou, al die gasten ons toevoegen. We hadden het druk
Webcams aan en een beetje lullen en doen alsof je wil afspreken voor seks enzo, erg leuk allemaal.
MAAR TOEN.
*dramatische galm*
de webcam van een jongen ging aan en gelijk zei ik: OH MY GOD HIJ IS ECHT SUPERSCHATTIG. Het ging gelijk al door mijn hoofd dat ik hem moest hebben.
Nou, die vriendin en ik valse namen geven en zeggen dat we een jaar ouder waren dan we waren (ik was 14 en zij 13). Wat ik aan hem zo chill vond is dat ie niet gelijk ging zeuren dat ie me bh wou zien, maar dat ie gewoon chill een beetje zat te blowen en over koetjes en kalfjes zat te kletsen.
Toen ik die vriendin die avond naar huis had gebracht heb ik alles eerlijk tegen hem gezegd en hem mijn echte msn gegeven een paar dagen later wisselden we nummers uit, en 3 maanden lang hebben we een soort van internetverkering gehad. Toen gingen we afspreken op 20 december 2008 en vanaf toen was het echt aan later vertelde hij dat hij niet had verwacht dat we bij het eerste afspraakje zouden zoenen, dat vond ik wel grappig want ik had het min of meer geplant (hij heeft mij ontgroent en 5 maanden later ontmaagd ) maar ik noem het niet verkering, maar "wat met elkaar hebben" of gewoon een relatie hebben. Verkering is voor de basisschool

Ik ben nu 15 en hij is nu 19, dat zie je ook niet zo vaak, maar ik werd toen ik 13 was al minstens 16 geschat door mensen. Ben een vroegbloeier

Het was natuurlijk goed te verwachten dat de mensen om mij heen het niet vertrouwden. Hij is 4 jaar ouder, je kent hem alleen van het internet, dit dat. Maar ik had gewoon zo'n sterk gevoel dat het goed zat! En ik had dubbel en dwars gelijk

het is wel erg zeldzaam dat je op internet een goeie vindt, maar het kán wel
we zijn nu meer dan een jaar gelukkig samen en dat blijft ook nog wel zo de komende tijd

[ Bericht 1% gewijzigd door pasopikbijt op 22-03-2010 16:07:18 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:02:32 #79
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_79504547
Ik heb mijn vriendin om 6:30 ontmoet. Ik was aan het hardlopen langs de Vliet. Komt er opeens een blonde stoot langs gerend. Dus ik kijk om, en ik ga vol op me bek. Zij stopte en liep naar me toe om te vragen of het goed ging. Van het een kwam het ander en we hebben diezelfde middag nog wat gedronken. Toen heb ik haar uitgenodigd om film te komen kijken. Sinds dien hebben we wat.
SPOILER
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
pi_79505816
Eigenlijk was het heel raar dat ik hem nog niet kende.

Toen ik naar deze lokatie kwam, heb ik allemaal nieuwe mensen leren kennen. Wat ik niet wist, was dat deze mensen 'mijn vriendengroep' al kenden. Ik zat dus eens lekker bij een vriend van me thuis, en toen kwam hij ook een keer langs. Ik weet nog wel dat ik hem heel knap vond. Achteraf hoorde ik dat hij naar mij had gevraagd die dag, haha.

Nou ja, ik besteedde er verder geen aandacht aan, want ik had toen al een vriend.

Daarna kwam hij in de pauzes steeds bij ons staan. Hij voegde me toe op Hyves en vroeg m'n msn. En toen begonnen we elkaar leuk te vinden.

En toen heeft mijn beste vriend het geregeld tussen ons. o.a. door te praten en door hem te smsen toen we alleen waren met "Maybe you should kiss her ".

Maar dat is dus het verhaal van Ralph en mij.
De eerste keer dat we elkaar spraken was trouwens bij dezelfde vriend thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 23-03-2010 20:38:44 ]
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:15:25 #81
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_79516165
Ik leerde hem kennen toen ik 16 was en bij de McDonald's ging werken, hij werkte hier ook. (Ja ik weet het, McDonald's, yay)
Maar pas toen ik bijna 18 was kregen we iets, toen we elkaar leerden kennen hadden we allebei al een lover, dus was die optie er niet echt.
pi_79520303
ik leerde mn mannetje kennen via internet..
we waren beiden op zoek naar vriendschappen...
Toen ik zn foto zag wist ik gelijk, DAT IS M!
een maandje gechat ofzo.. en telefoon nummers uit gewisselt.. en toen op 16 mei 2005 voor t eerst afgesproken bij mij thuis.. en t klikte meteen!!! Dus vanaf toen hebben we wat
Inmiddels wonen we ruim een half jaar samen in ons huisje en zijn we bijna 5 jaar bij elkaar
Ik ben niet labiel, ik ben gewoon emotioneel flexibel :)
pi_79535846
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig op een wat ouderen leeftijd (lees boven de 20) om iemand "verkering" te vragen? Vast niet zo als het was toen je 13 was. Ja ben er ff tussenuit geweest.
Mijn vriend zei na onze eerste date gewoon, jij bent mijn meisje . En zo geschiedde.
pi_79535867
En ik heb hem leren kennen via via, toegevoegd op msn, een maand later afgesproken en het was meteen raak.
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:39:42 #85
297118 shannonjelmer
shannonhartjejelmer
pi_79538421
ik heb hem in een chatbox leren kennen.

gewoon een jongeren chat
en hebben we elkaar ontmoet
zondag 1 jaar saampjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door nijnja op 24-03-2010 18:10:32 ]
pi_79580911
www.tagged.com

zo heb ik hem leren kennen xd en toen gingen we voor de grap nemen,
en toen vonden we elkaar toch wel leuk en toen gingen we in het echt afspreken,
en nu hebben we.
always be yourself, even if you wanna be somebody else
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:06:18 #87
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79583053
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:18 schreef itskatja het volgende:
www.tagged.com

zo heb ik hem leren kennen xd en toen gingen we voor de grap nemen,
en toen vonden we elkaar toch wel leuk en toen gingen we in het echt afspreken,
en nu hebben we.
ik snap daar geen khanker van
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:38:00 #88
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_79587439
oeps verkeerde topic
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_79693977
eBay.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:49:02 #90
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79694383
ik liep met wat vrienden door de supermarkt toen een vakkenvulster werd lastig gevallen door een gore ouwe vent. die begon aan haar te friemelen op de intieme delen en zij mocht niks terugsdoen ivm haar functie. dus ik stapte op die kerel af, duwde hem weg een rek in en zei dat ie mocht optyfen en dat ie de volgende keer minder geluk heeft. het meisje stond met tranen in der ogen voor me, gaf me een knuffel, bedankte me met een kus en sja. van het een kwam het ander.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:52:40 #91
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79694448
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:49 schreef i10TD het volgende:
ik liep met wat vrienden door de supermarkt toen een vakkenvulster werd lastig gevallen door een gore ouwe vent. die begon aan haar te friemelen op de intieme delen en zij mocht niks terugsdoen ivm haar functie. dus ik stapte op die kerel af, duwde hem weg een rek in en zei dat ie mocht optyfen en dat ie de volgende keer minder geluk heeft. het meisje stond met tranen in der ogen voor me, gaf me een knuffel, bedankte me met een kus en sja. van het een kwam het ander.
Zelfs in PUB wordt dit niet geloofd knul
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 29 maart 2010 @ 00:56:06 #92
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79694497
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zelfs in PUB wordt dit niet geloofd knul

weet ik. was ik maar zo stoer
pi_79703913
vakantie
  maandag 29 maart 2010 @ 20:48:08 #94
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_79721935
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

de titel ' relatie ' staat voor een aantal dingen die erbij komen kijken als je deel uitmaakt van elkaars leven.
verkering staat voor: HOI we vinden elkaar leuk deze week, mag ik je handje vasthouden.

Je kan het ook Kip noemen... Wij hebben Kip. Gaat om de manier hoe je dan samen bent met iemand. Dingen die je doet, afspreekt, samen zijn. Daar gaat het om

OT: Via studievoorlichting (ik eindexamen, zij tweedejaars HBO). Uiteindelijk met elkaar in contact gekomen
The remedy is the experience.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:52:35 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_79728310
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:49 schreef i10TD het volgende:
Als dat gebeurdt met 1 van mijn collega's in de supermarkt weet ik zeker dat hij niet heel erg vrolijk naar huis gaat, maar dan met wat minder jaren te leven
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:43:24 #96
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_79870153
Schooowl.
Nouja. Meer door de sneeuw die hier 3-4 maanden geleden lag (A).
Hebben wat sinds een weekje, maar er speelde al wel stukken langer wat .

Oké, nu ga ik gebashed worden omdat 't pas 'n weekje aan is zeker ? xd
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:58:33 #97
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79870706
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als dat gebeurdt met 1 van mijn collega's in de supermarkt weet ik zeker dat hij niet heel erg vrolijk naar huis gaat, maar dan met wat minder jaren te leven
die kerel neem ik aan, niet je collega?
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:11:34 #98
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_79871187
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef OudeBok het volgende:
Schooowl.
Nouja. Meer door de sneeuw die hier 3-4 maanden geleden lag (A).
Hebben wat sinds een weekje, maar er speelde al wel stukken langer wat .

Oké, nu ga ik gebashed worden omdat 't pas 'n weekje aan is zeker ? xd
Hoezo moet je gebashed worden dan? slaat iedereen de eerste week over ?
pi_79873968
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef verleiding het volgende:

[..]

Mijn vriend zei na onze eerste date gewoon, jij bent mijn meisje . En zo geschiedde.
Dat komt me bekent voor.. Zo ging het bij mij en mijn vriendje ook.. Op een gegeven moment zij hij van jij bent mijn vrouwtje.. En toen dacht ik.. Ow.... volgens mij mag ik nu niet meer met andere jongen flirten
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:03:10 #100
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_79889923
Voortgezet onderwijs, ze zat 1 klas lager en ik had contact gezocht via sugababes had toen een account aangemaakt en elke dag gaf ik haar een hint wie ik in werkelijkheid was. Alweer bijna 3 jaar geleden en nog steeds gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')