quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef Lastpost het volgende:
Ik zat te tekenen aan de Wilhelminakade ergens in de nacht in het voorjaar van 2008 met een wijntje erbij en wat achtergrond muziek om bij te komen van de hectische dag en toen kwam ze langslopen, wat blikken heen en weer en waar de meeste mensen dan doorlopen vroeg ze of ze erbij mocht komen zitten.
Na een 'Ja waarom niet' van mijn kant hebben we wat gepraat, kwam er van tekenen weinig meer, hebben we wat digitale adressen uitgewisseld en is het na een aantal maanden m'n vriendin geworden.
Het moment van de eerste zoen kwam trouwens niet bepaald de eerste 'dates', duurde geloof ik een afspraakje of 15.
Lagen beiden te zonnen op een grasveldje aan de maas en de gehele middag dacht ik bij mezelf, nú moet het gebeuren en uiteindelijk kwam het er pas van toen we alweer bij mij thuis aankwamen en we beiden op m'n bed een film lagen te kijken, de romantische Grudge.
Eigenlijk was zij m'n beoogde rebound/afleiding na een klote periode, liep overduidelijk iets anders.
mijn verjaardagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef Tijgertje. het volgende:
Oef. Het begon allemaal op 2 Oktober...
Was het inderdaad.quote:
brand losquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was het inderdaad.![]()
Al is het verhaal m.b.t vorige vriendin leuker, al zeg ik het zelf.
Maar dat is dan weer offtopic.
Ik wist dat ik het hier al eens verteld had, zowaar nog terug kunnen vinden ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
brand los(of is dat te hectisch
)
Oja, dat verhaal kan ik me nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het hier al eens verteld had, zowaar nog terug kunnen vinden ook.
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 80
Alleen de laatste 3 allinea's zijn wat minder, maar dat komt door het topic.
Bewoner van Staphorst/Urk en een meisje bezwangerd?quote:
Dat dus, ex ken ik via fok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazar_Yoot op 17-03-2010 10:22:32 ]
Ik heb maar 1 keer het woord verkering gehoord op zo'n manier. Van. Wil je verkering.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 10:28 schreef niet_toegestaan het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig op een wat ouderen leeftijd (lees boven de 20) om iemand "verkering" te vragen? Vast niet zo als het was toen je 13 was.Ja ben er ff tussenuit geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |