Type die zin nog eensquote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef Mellzl het volgende:
[..]
niet ik denk je hebt van die trekjes?
Hallo, wij wonen in Nederland. Dus wij spreken gewoon Nederlands.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef i10TD het volgende:
hey mom how did you meet dad?
ooh we were just teasing some pedobears on a chatbox for kids.. then he showed up and i never left
* littledrummergirl krijgt onwijs veel zin om iemand kip te vragenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan het ook Kip noemen... Wij hebben Kip. Gaat om de manier hoe je dan samen bent met iemand. Dingen die je doet, afspreekt, samen zijn. Daar gaat het om
zoo, wat dapper van je! dat je het uitmaakte voor een meisje van 16quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Scarity het volgende:
Verveelde me op een avond met een kameraad, besloten om nostalgische redenen te gaan rondfucken op een chatbox....
Raakte aan de praat met een 16 jarig meisje, zei zelf 20 te zijn, en liet toen ik vlug wegmoest mijn mailadres achter. Zoals ik zei was het maar wat rondfucken dus verwachte ik niet dat ze daar iets mee deed...
Maar ze voegde me toe, we hebben wekenlang gepraat, gelachen, ruzie gemaakt en dan ontdekt dat ze maar 14 was en ik eig 22 ^^
Heb dan mijn relatie met men 18 jarige vriendin (4 jaar) opgegeven en verkeerd nu al een half jaar met dat meisje...
Flame on ! ^^
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Scarity het volgende:
Verveelde me op een avond met een kameraad, besloten om nostalgische redenen te gaan rondfucken op een chatbox....
Raakte aan de praat met een 16 jarig meisje, zei zelf 20 te zijn, en liet toen ik vlug wegmoest mijn mailadres achter. Zoals ik zei was het maar wat rondfucken dus verwachte ik niet dat ze daar iets mee deed...
Maar ze voegde me toe, we hebben wekenlang gepraat, gelachen, ruzie gemaakt en dan ontdekt dat ze maar 14 was en ik eig 22 ^^
Heb dan mijn relatie met men 18 jarige vriendin (4 jaar) opgegeven en verkeerd nu al een half jaar met dat meisje...
Flame on ! ^^
Pleegt nooit overspelquote:Op maandag 26 april 2010 15:45 schreef Pinkerton het volgende:
Bij geboorte zat ze al aan het eind van m'n rechterarm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |