tsja ik ben er zelf ook niet echt trots op dat ik hem op een fucking kinderchat heb gevondenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:02 schreef Rauw. het volgende:
Bizar eigenlijk hoeveel mensen "Via internet/Fok" een relatie gekregen hebben.
Ik heb nog wel een bijzonders tof verhaal maar het is m'n vriendinnetje niet meer
W T F.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
tsja ik ben er zelf ook niet echt trots op dat ik hem op een fucking kinderchat heb gevonden
en ik was niet eens op zoek
ik was pedo's aan het pesten met een vriendin en toen kwam hij toevallig langs
Je vriend, van toen 18, zat op kinderchat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik was pedo's aan het pesten met een vriendin en toen kwam hij toevallig langs
ik geloof jequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef pasopikbijt het volgende:
Nou kijk, hij zat via een of andere server op 100 chats tegelijk, toen ik jeugdchat zei wist hij niet waar ik het over had.
Maar omdat dit fok is zal niemand mij geloven en daar heb ik me al op voorbereid.
je leerde iemand kennen door een FoK!user in reallife? Toen iets met fiets/brommer/winkelwagentje en nu ben je verliefd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
ik heb nog geen huidige vriendin.. wel heel verliefd![]()
![]()
iemand op fok moest met mij mee achterop mijn fiets met 50cc motor eronder )mag geen brommer meer zeggen omdat ik dan opschep) en zij moest achterin het winkelwagentje.. ik ben een diginerd
dus ik vond haar hyves... in 1 keer verliefd
dus via een vriendin die op fok zat kende ik haar
we hebben A en B. oki? (personen) A zit op fok.. ik praatte met A.. beetje kloten... we gingen naar een festival.. ze had een vriendin.. B. Ik zou hen ontvoeren op mijn brommer. A achterop. B in winkelwagentje. Alleen na speurwerk heb ik B leren kennen. ze is lieeffffffffquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:39 schreef Sneaf het volgende:
[..]
je leerde iemand kennen door een FoK!user in reallife? Toen iets met fiets/brommer/winkelwagentje en nu ben je verliefd?
Snap verder niks van je verhaal
Heb btw geen huidige vriendin![]()
maar mijn ex leerde ik kennen in Noorwegen. Toen wat gedate back in NL en van het 1 kwam het ander![]()
Nee nu snap ik hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:44 schreef drumminggod het volgende:
zo beter? als je het nog niet snapt doe ik dat morgen op computer wel even uitgebreid
We willen het niet eens wetenquote:Op maandag 12 april 2010 18:08 schreef Mellzl het volgende:
[..]
haha denk je serieus dat ik ga zeggen waar ik mijn heerlijke bink vandaan heb
Type die zin nog eensquote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef Mellzl het volgende:
[..]
niet ik denk je hebt van die trekjes?
Hallo, wij wonen in Nederland. Dus wij spreken gewoon Nederlands.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef i10TD het volgende:
hey mom how did you meet dad?
ooh we were just teasing some pedobears on a chatbox for kids.. then he showed up and i never left
* littledrummergirl krijgt onwijs veel zin om iemand kip te vragenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan het ook Kip noemen... Wij hebben Kip. Gaat om de manier hoe je dan samen bent met iemand. Dingen die je doet, afspreekt, samen zijn. Daar gaat het om
zoo, wat dapper van je! dat je het uitmaakte voor een meisje van 16quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Scarity het volgende:
Verveelde me op een avond met een kameraad, besloten om nostalgische redenen te gaan rondfucken op een chatbox....
Raakte aan de praat met een 16 jarig meisje, zei zelf 20 te zijn, en liet toen ik vlug wegmoest mijn mailadres achter. Zoals ik zei was het maar wat rondfucken dus verwachte ik niet dat ze daar iets mee deed...
Maar ze voegde me toe, we hebben wekenlang gepraat, gelachen, ruzie gemaakt en dan ontdekt dat ze maar 14 was en ik eig 22 ^^
Heb dan mijn relatie met men 18 jarige vriendin (4 jaar) opgegeven en verkeerd nu al een half jaar met dat meisje...
Flame on ! ^^
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Scarity het volgende:
Verveelde me op een avond met een kameraad, besloten om nostalgische redenen te gaan rondfucken op een chatbox....
Raakte aan de praat met een 16 jarig meisje, zei zelf 20 te zijn, en liet toen ik vlug wegmoest mijn mailadres achter. Zoals ik zei was het maar wat rondfucken dus verwachte ik niet dat ze daar iets mee deed...
Maar ze voegde me toe, we hebben wekenlang gepraat, gelachen, ruzie gemaakt en dan ontdekt dat ze maar 14 was en ik eig 22 ^^
Heb dan mijn relatie met men 18 jarige vriendin (4 jaar) opgegeven en verkeerd nu al een half jaar met dat meisje...
Flame on ! ^^
Pleegt nooit overspelquote:Op maandag 26 april 2010 15:45 schreef Pinkerton het volgende:
Bij geboorte zat ze al aan het eind van m'n rechterarm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |