Die linkerhand is ook interessantquote:
Heeequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
ik heb nog geen huidige vriendin.. wel heel verliefd![]()
![]()
iemand op fok moest met mij mee achterop mijn fiets met 50cc motor eronder )mag geen brommer meer zeggen omdat ik dan opschep) en zij moest achterin het winkelwagentje.. ik ben een diginerd
dus ik vond haar hyves... in 1 keer verliefd
dus via een vriendin die op fok zat kende ik haar
Hihiquote:
ik hou je niet tegenquote:Op maandag 26 april 2010 17:12 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Hihi
en ik ben nog steeds niet meegeweest op je brommer!
quote:
nee hoorquote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
![]()
als ik niet in een winkelwagentje hoef te zitten![]()
Wat ben ik toch een goede koppelaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
ik heb nog geen huidige vriendin.. wel heel verliefd![]()
![]()
iemand op fok moest met mij mee achterop mijn fiets met 50cc motor eronder )mag geen brommer meer zeggen omdat ik dan opschep) en zij moest achterin het winkelwagentje.. ik ben een diginerd
dus ik vond haar hyves... in 1 keer verliefd
dus via een vriendin die op fok zat kende ik haar
Ja tuurlijkquote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goede koppelaar.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goede koppelaar.
Je kwam via mij bij haar hyves.quote:
Hoe heerlijk puberaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:52 schreef Orphélie het volgende:
Mijn verhaal is wel een beetje knullig..
Ik had gymles en er was wel een hele leuke stagaire. Maar als je dan in de 5e klas zit, weet je dat die 'leraren' nog geen jaar ouder dan jij zijn. In fact; de meeste beginnen op hun 16e/17e aan zo'n opleiding.
Er waren er twee trouwens, maar eentje was maar leuk. Dan ga je een beetje uit dagen; wel goed meedoen en alles, maar toch duidelijk maken dat ze nu echt niet zo veel 'meer' dan ons zijn.
Nou leuke les gehad, kwam hem op hyves tegen (wist zijn naam nog) en stuurde iets van;'He goede gymles hoor!'. Hij bleek 19 achteraf.. Niet veel van verwacht, maar kreeg binnen een dag een berichtje terug met een heel verhaal erin. Dit ging ff door, vond hem toen eigenlijk niet eens leuk. Aardige jongen, that's it... Was wederzijds want hij had vriendin, maar dat ging niet goed. Na een tijdje ging het uit en 1.5 maand later gewoon toevallig tegengekomen tijdens uitgaan, was wel gezellig. Daarna in 1 week 3 dates gehad en de zondag erop was het aan...![]()
yeah
Shit was aan, jeweettoggchghgch niggerquote:
gymleraars staan al bekend als gluurdersquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:52 schreef Orphélie het volgende:
Mijn verhaal is wel een beetje knullig..
Ik had gymles en er was wel een hele leuke stagaire. Maar als je dan in de 5e klas zit, weet je dat die 'leraren' nog geen jaar ouder dan jij zijn. In fact; de meeste beginnen op hun 16e/17e aan zo'n opleiding.
Er waren er twee trouwens, maar eentje was maar leuk. Dan ga je een beetje uit dagen; wel goed meedoen en alles, maar toch duidelijk maken dat ze nu echt niet zo veel 'meer' dan ons zijn.
Nou leuke les gehad, kwam hem op hyves tegen (wist zijn naam nog) en stuurde iets van;'He goede gymles hoor!'. Hij bleek 19 achteraf.. Niet veel van verwacht, maar kreeg binnen een dag een berichtje terug met een heel verhaal erin. Dit ging ff door, vond hem toen eigenlijk niet eens leuk. Aardige jongen, that's it... Was wederzijds want hij had vriendin, maar dat ging niet goed. Na een tijdje ging het uit en 1.5 maand later gewoon toevallig tegengekomen tijdens uitgaan, was wel gezellig. Daarna in 1 week 3 dates gehad en de zondag erop was het aan...![]()
yeah
toch niet gevraagd via msn he?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:37 schreef sebas107 het volgende:
jah!!!!!!
nou ik en mijn nuzijnde vriendin zijn allebei 15 en zitten in 3 gymnasium.
en op een schoolreisje naar keulen zat ze achter me in de bus. ik wist altijd wel wie ze was... maar had nooit echt naar dur gekeken of intresse getoont in haar, maar toen in die bus..man ik kreeg het warm van haar. en toen kwam ik haar tegen in keulen...was in 1 keer verliefd denk ik. want op de weg terug kon ik mijn ogen niet van haar af houden. en ik had dus haar nummer en msn gevraagd en we zijn gaan msnen. en toen zijn we eens een keertje met elkaar naar de stad geweest. en ik kreeg te horen van een van mijn beste vreindinnen en tevens een van haar beste vriendinnen dat ze mij leuk vond.. dus ik heb het haar gevraagd en ze vond mij leuk! en toen was de meivakantie...:'( KUT! 1,5 weken zonder haar! en we hadden wel na 3 dagen verkering..! en toen eergisteren.. hebben we voor het eerst gezoend!
SUPER!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |