quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef Moron het volgende:
Heb nog een paar leuke apps gevonden voor de Hero.
* StreamFurious. Online radio op je mobiel. Waarschijnlijk al wel bekend bij iedereen. Maar vind dit wel de beste.
* Gigbox. Optredens van je favorieten artiesten in de buurt. Als je erbij bent, kun je het gelijk doortwitteren, mits je dat leuk vind. Gekoppeld aan je Last.Fm account.
* Alarmering Droid. Als jij wil weten waar die ambulance heenging die voor je huis langsreed.
Misschien zijn ze al wel bekend bij de meeste, maar vond ze toch even de moeite waard om te melden
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik er mee moeta online radio werkt vooralsnog fijner dan streamfurious, groter aanbod, minder accu verbruik, handigere favorieten functie. Maar ach iedereen zijn eigen voorkeur
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Probeer radio 1 maar eens te vinden via 'A online radio'
Heb het er ook al een tijdje opstaan. Bij 21x21 kom ik nog niet verderquote:
25x25 nu en da's toch best lastig. Ik denk dat ik een nieuwe verslaving heb (alhoewel solitaire nog wel erger is)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb het er ook al een tijdje opstaan. Bij 21x21 kom ik nog niet verder
Werkt niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef wc-eend het volgende:
http://www.drhotdog.net/a(...)tsettingsonanhtchero
Google...
Dat is in deze topic-reeks zo ongeveer de meest gestelde vraag, zou in de OP moeten staanquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
Weet iemand hoe ik alleen "mijn contacten" kan laten weergeven in de contactpersonen op mijn Hero? Op dit moment heb ik nl. ieder e-mail adres, waar ik ooit via mijn gmail-account contact mee heb opgenomen, tussen de contactpersonen staan. Ik wil echter alleen de mensen, die ik op mijn gmail-account onder "mijn contacten" heb staan, laten weergeven.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga naar Contactpersonen, dan het tabje Groepen. Als je dan de menu-toets indrukt, kun je kiezen voor Sync groepen. Daar kun je dan kiezen welke groepen Google contacts gesynchroniseerd moeten worden.
Ik heb het vinkje weggehaald bij Alle contacten synchroniseren en de vinkjes laten staan bij Mijn contacten, Coworkers en Friends.
En dan even afwachten tot Google synchroniseert.
Thnx! Ik heb gisteren in de hulp van gmail gezocht, op tweakers gezocht, volop gegoogled, maar niks gevonden. Blijkt de oplossing hier gewoon in de OP te staan...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is in deze topic-reeks zo ongeveer de meest gestelde vraag, zou in de OP moeten staan.
[..]
Als je op Dizzler zoekt in de Market kom je uit bij Dizzler RBPhoto.quote:# Dizzler (streaming online music)
Vaak als je dicht bij de grens komt (Be, Du) en de buitenlandse zender net wat sterker is dan de Nederlandse, schakelt je telefoon al over naar die buitenlandse zender. Je belt dan dus volgens de tarieven voor bellen in het buitenland, maar ook je dataverkeer wat je internetverbinding gebruikt gaat dan via de buitenlandse zender. Dit kan heel snel heel fiks in de papieren lopen... Wees dus maar blij dat je telefoon zegt dat de gegevensverbinding is verbroken!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:14 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is roaming eigenlijk? Ik krijg een melding dat ik mijn mobiel netwerk niet aan moet zetten want ik ben aan het roamen, en "dataroaming kan aanzienlijke kosten met zich meebrengen". Als ik mobiel netwerk toch inschakel krijg ik een melding dat de gegevensverbinding is verbroken.
? het gaat hier als een droom?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:12 schreef Rekkie het volgende:
Is het iemand al gelukt om op een Windows 7 64bits machine gebruik te maken van internet via de HTC Hero?
Syncen gaat wel, maar ik kan maar niet gebruik maken van het internet
tether met KPN is geen probleem (ook al vinden ze het niet fijn als je het doetquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:18 schreef Rekkie het volgende:
KPN, dat Network Sharing staat wel aan.
Verdorie wat bizar.....
Gewoon bij de Mediamarkt (Roermond) gekocht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef Moron het volgende:
Ik zit er namelijk over na te denken een grotere geheugenkaartje te kopen. De grootste MicroSDHC geheugenkaart die ik kan vinden, is 4 gb. Hoe kom jij bij 16 gb dan?
ik zeg ebayquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef Moron het volgende:
Ik zit er namelijk over na te denken een grotere geheugenkaartje te kopen. De grootste MicroSDHC geheugenkaart die ik kan vinden, is 4 gb. Hoe kom jij bij 16 gb dan?
In grote lijnen, ja.quote:
Je rekent echt op vandaag?quote:
Bron: http://www.allaboutphones(...)o-komt-in-april.htmlquote:* Nordic countries, Greece, Russia, Ukraine, Saudi Arabia - April 2
* T-Mobile UK - April 16
* Orange UK - April 16
* Orange Spain - April 16
* T-Mobile Germany - April 16
* Orange France - April 22
* Vodacom South Africa - April 22
* Hutchison 3G UK - April 22
* Belgium - May 4
* Turkey - May 4
* T-Mobile Poland - May 10
* T-Mobile Hungary - May 10
* T-Mobile Macedonia - May 10
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Droid 2.1 Update Causing Performance Problems?
Neem je tijd, jongens.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 03:14 schreef Gamer_V het volgende:
En als hij dan eindelijk uit is, is het altijd maar weer hopen dat er niet snel berichten verschijnen over crashende en gebrickte telefoontjes door de firmwareupdate.
quote:
Blijft hij naar rechts bewegen? Dat probleem herken ik namelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Amoebe het volgende:
Ik heb een raar probleem met m'n Hero. Op de een of andere manier blijft heel vaak de trackball hangen en lijkt het er op dat dit er voor zorgt dat ik het aanraakscherm niet meer kan gebruiken. Weet iemand of er een manier is om de trackball uit te schakelen? Ik gebruik hem toch verder nooit.
Installeer Astro en je kunt zo'n beetje alles wijzigen, verwijderen etc etcquote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Hmm tijdje terug had ik gevonden hoe je muziek van je hero moest verwijderen, nu wil ik wat verwijderen weet ik niet meer hoe het moetiemand die het weet?
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
En anders koppelen aan computer, dan kan je via de Verkenner ook gewoon de bestanden zien
Ja irritant is dat. Als ik hem herstart is het probleem meestal weer een tijdje wegquote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Blijft hij naar rechts bewegen? Dat probleem herken ik namelijk.
Een oplossing heb ik niet.
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Andyy het volgende:
Ik heb soms wel eens dat hij door blijft scrollen naar boven of beneden maar de touchscreen doet het nog wel.
En de linker onderkant van het scherm is minder gevoelig
outlook kan zelf ook exporteren naar csv, die kun je dan zo toevoegen bij http://www.google.com/contactsquote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef mamaisboos. het volgende:
Wat een gezeik om je met Outlook (van mijn oude studie) gevulde adressenboek te verhuizen naar die van Google.... De enige standaard optie is die je kunt verplaatsen is vanaf de sim-kaart...
Uit eindelijk maar opgelost met een programma'tje genaamd vCardio, welke je adresboek exporteert als CSV welke je op z'n beurt weer kan importeren in Gmail...
Ik heb dus geen toegang meer tot mijn Outlook, en in dit geval was het via de Hanze Hogeschool, waar ik alleen toegang had tot Outlook Webaccess.quote:Op maandag 12 april 2010 08:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
outlook kan zelf ook exporteren naar csv, die kun je dan zo toevoegen bij http://www.google.com/contacts
Ik heb dat ook regelmatig, dat gedownloade plaatjes niet in de Albums terechtkomen (zowel vanuit de Backgrounds-app als gewoon foto's van internet). Geen idee waar ze wel naartoe gaan... Ze zijn dan echt niet te vinden. Maar goed. De mysteries van de techniek gooi ik het maar op.quote:Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Mijn opgeslagen Backgrounds verschijnen niet meer in mijn Albums-mapHeb wel apps geupdate, weet niet meer of Backgrounds daarbij zat maar kan het daar door komen?
Edit: het schijnt via usb te kunnen
Heb met wifi op me hero gemerkt dat het een stuk minder krachtig is dan op een laptop (duh) en daardoor gevoeliger is voor andere signalen door je draadloze range. Wat je kunt doen is de tool wifi analyzer downloaden en kijken welke netwerken op welk kanaal zitten en dan pas jij jouw router aan naar een kanaal dat vrij is of de minste netwerken of op heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef jappy-b het volgende:
ok dit is niet leuk
heb ik eindelijk mn fel begeerde hero kan ik er geen optimaal gebruik van maken, mijn apn instellingen van tele2 krijg ik niet ingesteld en mn wifi werkt ook niet terwijl ik wel verbinding heb met mn draadloze router, ik al zoeken met google maar kan nergens de goeie instellingen van tele2 vinden alleen de naam enzo maar geen proxy server o.i.d. heb ik een brute telefoon kan ik er alleen mee bellen en smsenwie helpt mij?
Ok kan nu iig op internet met 3g maar WiFi werkt niet op de een of andere manier
Je weet het maar nooit met HTC, ik vertrouw er niet meer zo opquote:
Lijkt me niet, die datum is nooit meer bevestigdquote:
quote:Oh boy. Yesterday Quentyn posted a story stating the HTC Hero update to 2.1 would be available at the end of April for European Hero owners. Now an internal posting by Sprint acknowledging “customers are eager for Android 2.1″ says that the “much anticipated” update will be available in early May for HTC Hero and Samsung Moment owners in the US.
Moet je niet de app gebruiken maar gewoon de youtube.com-site, dan doen ze het wel gewoon allemaalquote:Op zondag 18 april 2010 02:08 schreef Hondenbrokken het volgende:
Bij mij doen YouTube-filmpjes het niet meer. Is YouTube al overgeschakeld naar Android2 ofzo?
Niet bij mij. Ik krijg eerst een zwart scherm en als ik op vorige druk staat er dat de video niet gevonden kan worden.quote:Op zondag 18 april 2010 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je niet de app gebruiken maar gewoon de youtube.com-site, dan doen ze het wel gewoon allemaal
Idd, best vervelend.quote:Op zondag 18 april 2010 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je niet de app gebruiken maar gewoon de youtube.com-site, dan doen ze het wel gewoon allemaal
Heb ik ook regelmatig last van. Ene filmpje doet het wel, andere doet het niet... Heel raar.quote:Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Niet bij mij. Ik krijg eerst een zwart scherm en als ik op vorige druk staat er dat de video niet gevonden kan worden.
Het blijft lithium-ion.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm de laatste tijd gaat mijn batterij echt niet lang meer mee. Ik heb ook geen nieuwe apps geinstalleerd of zo...
Nooit je accu de hele dag aan de lader, zelden je accu helemaal leeg laten lopen en wanneer je hem een tijdje niet gebruikt kun je het beste bewaren op 40% van de capaciteit van de accu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, eerst ging hij toch wel twee a drie dagen mee, nu moet ik hem echt dagelijks opladen.
Dat inderdaad..quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal leeg als in telefoon gaat-zet-zichzelf-uit-leeg?
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://phandroid.com/2010(...)to-htc-hero-in-june/
Upgrade naar 2.1 in *tromgeroffel* juni dit jaar...
Dit is werkelijk niet te geloven.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Same here al zouden wat meer apps wel leuk zijn zie nu vaak leuke en handige voorbij komen die ik dan weer niet in de market kan vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, die release-datum is iets waar ik me al een tijdje niet meer druk over maak. Die update komt wel en ik mis hem vooralsnog niet. Het enige van 2.1 wat ik echt graag zou hebben is het gespecificeerde batterij-gebruik.
Bij mij gaat het scherm automatisch uit na een paar seconden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je tijdens 't bellen 't scherm blokkeren? Ik krijg er wat van, druk steeds met m'n wang 't gesprek weg![]()
.
Hoe doe ik dat dan? want ik dacht dat ik dat had, maar ik zie ze in mijnn gmail nergens staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef Slickk het volgende:
Je kunt als je je contactpersonen koppelt aan je Google-account komen ze daar ook gewoon tussen te staan hoor.
Ja bij mij ook...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Bij mij gaat het scherm automatisch uit na een paar seconden.
home-knop zorgt er ook voor dat je scherm weer aanspringtquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook...
Soms wel lastig zelfs als je met een keuzemenu belt... Moet je steeds het scherm opnieuw aanzetten als je de menu-opties hebt beluisterd... En ik druk om het scherm aan te zetten automatisch op de aan-uit knop maar als je dat net iets te enthousiast doet tijdens een gesprek beëindig ik het gesprek ineens. Moet ik weer opnieue door het menu heen![]()
Maar goed, beter dat dan steeds een gesprek wegdrukken per ongeluk als je gewoon aan het kletsen bent.
ik zit nog te kijken of de batterij van de legend en de hero dezelfde is, zo niet gaat die ook weg...quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:31 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een Hero, maar eigenlijk geen behoefte aan een extra batterijklep
Als je minder dan 10 letters over hebt verschijnt er een tellertje, dat vanaf dat moment in beeld blijft en aangeeft hoeveel tekens je nog hebt (dus 9/1 betekent het is 1 sms en je hebt nog 9 tekens; 120/2 betekent het bericht is nu 2 smsjes groot en je hebt nog 120 tekens over voor het er drie worden)quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef honda1990 het volgende:
Waar kan ik zien hoeveel letters ik nog over heb bij smsjes?
Bij sommige toestellen moet je roaming instellen anders heb je helemaal geen data verbinding.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef Pandora73 het volgende:
Roaming is voor in het buitenland, en gezien de datatarieven lijkt het me dat je dat vooral niet moet instellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |