abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79211478
Het Fok! topic over de HTC HERO:

Offical DEMO

HTC HERO REVIEW:

Phone in use
http://androidcommunity.c(...)r-and-more-20090624/

Another movie
http://phandroid.com/htc-hero/

Avalibile colours: White and Urban brown
Phone Specifications:
Installed RAM: 288 MB
Processor Type: Qualcomm MSM7200A 528 MHz
Internal Storage: 512 MB

Wireless Connectivity:
Bluetooth Support : Bluetooth 2.0, A2DP
WiFi Support: Wi-Fi (802.11 b/g)
GPS System : GPS
Compass: Yes
Phone OS : Android (with HTC Sense)

Camera:
Camera highlights:
Auto-focus
Megapixels : 5.0
Video: Yes
Flash: No
VideoCalls: No

Physical Connectivity:
Audio Output Type: 3.5 mm jack

Specials:

White versions only:
Teflon coating (extra protection for the shell)
Screen: Anti-Smudge
Flash Support: Full Flash Support (also flash add's on websites), but also apple trailers. etc
more here:

En alles wat niet hierboven aan specs staat staat hier:
* Processor Qualcomm® MSM7200ATM, 528 MHz
* Operating System AndroidTM
* Memory ROM: 512 MB
* RAM: 288 MB
* Dimensions (LxWxT) 112 x 56.2 x 14.35 mm ( 4.41 x 2.21 x 0.57 inches)
* Weight 135 grams ( 4.76 ounces) with battery
* Display 3.2-inch TFT-LCD touch-sensitive screen with 320x480 HVGA resolution
* Network HSPA/WCDMA:900/2100 MHzUp to 2 Mbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds
* Quad-band GSM/GPRS/EDGE:850/900/1800/1900 MHz (Band frequency and data speed are operator dependent.)
* Device Control Trackball with Enter button
* GPS Internal GPS antenna
* Connectivity Bluetooth® 2.0 with Enhanced Data Rate and A2DP for wireless stereo headsets
* Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/gHTC Ext
* USBTM (11-pin mini-USB 2.0 and audio jack in one)
* 3.5 mm audio jack
* Camera 5.0 megapixel color camera with auto focus
* Audio supported formats MP3, AAC(AAC, AAC+, AAC-LC), AMR-NB, WAV, MIDI and WMA, 9
* Video supported formats MPEG-4, H.263, H.264 and WMV 9
* Battery Rechargeable Lithium-ion, Capacity: 1350 mAh, Talk time: Up to 470 minutes
* Standby time:Up to 750 hours for WCDMA
* Up to 440 hours for GSM(The above are subject to network and phone usage.)
* Expansion Slot microSDTM memory card (SD 2.0 compatible)
* AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 HzDC output: 5V and 1A
* Special Features G-sensor
* Digital Compass

Musthave Apps:

# Het Weer (zowel buienradar, huidige weer en verwachtingen)
# NewsRob (RSS-reader die gebruik maakt van Google Reader)
# Taskiller ('taakbeheer')
# Notepad
# eBuddy (MSN enz)
# Barcode scanner (probeer maar)
# Pricewatch scanner (barcode scannen en hij zoekt in pricewatch van tweakers.. barcode scanner voor nodig)
# Ringdroid (eigen muziek files bewerken en instellen als een beltoon, alarm, etc.)
# Astro (file manager)
# Quick Settings
# Shazam (muziek laten beluisteren en hij zoekt op welk nummer t is.)
# PicSay (photo-editor)
# Missed Call (app waarmee je kan instellen wat ie moet doen bij ongelezen bericht of gemiste oproep: welke kleur led, na hoeveel minuten een waarschuwing, wat doen etc.)
# Convertdroid (wissel kledingmaten, afstandmetingen, temperatuur en van alles om naar andere standaarden)
# Car mode (als je dit aandoet en gebeld wordt gaat de telefoon bij opnemen onmiddellijk naar speaker, voor in de auto)'
# Backgrounds (wallpaper app)
# Where did we park
# RMaps Maps met kompas die steeds zich rechtzet.
# Ultimate Stopwatch & Timer (stopwatch en timer dus)
# 9292 (OV-info)
# Dizzler (streaming online music)
# Gmote (pc bedienen met foon)
# Movie Finder (kijken welke films in de buurt draaien)
# PinPoint (huidige locatie versturen)
# NOS Teletekst
# TuneWiki (streaming radio)
# Treintijden Lite (zoekt dmv gps dichtsbijzijnde station en showt vertrekkende trein plus routeplanner)
# Soccer Live Scores (gratis abonneren op wedstrijd, smsje wanneer er gescoord is)
# Layar (Zeer aan te raden! Combinatie van het vinden van informatie over objecten in de buurt. Dichtsbijzijnde pinautomaat, huizen die te koop staan, wiki-info enz.)
# Attach e-mail (Bijlages aan Gmail, E-mail en MMS toevoegen.)
# Sleeptimer (Langzaam je muziek laten uitgaan bij het slapen.)
# Beltegoed (Je My Vodafone (of andere provider-account) invoegen en kijken hoeveel minuten enzo je nog hebt)
# Gdocs (Documenten van Google Docs binnen halen en bekijken.)

Games
# RoboDefense (free versie verveelt snel)
# Tiltmazes (game)
# Labyrinth Lite (game)
# OpenSudoku (game)
# Space War (game)
# Solitaire (game)
# FunTowers (Karstman, Skittelman en Angelfrouk zijn hier verslaafd aan dus PAS OP!)
# Iconic memory (game)

Geen internet? Kijk hier voor de APN settings voor alle providers.

Tethering Hero op een Mac?

Hier vind je een stap voor stap handleiding.
LET OP! Je moet nogal wat programmeren en downloaden. Op eigen risico, voor hulp Klik hier

Links:
Deel 1 HTC Hero
Deel 2 HTC Hero #2 Waar het toch echt levertijd lijkt te zijn
Deel 3 HTC Hero #3 - waar we hem aan het mollen zijn
Deel 4 HTC Hero #4 - 2 root or not 2 root?
Deel 5 HTC Hero #5: waar we steggelen over bandbreedte!
Deel 6 HTC Hero #6 Beter dan superman
Deel 7 HTC Hero #7 Wie wil hem nou niet?
Deel 8 HTC Hero #8 Waar ondertussen iedereen hem heeft
Deel 9 HTC Hero #9 Alles Abducted! Noes!

Algemeen FOK! Android topic: Android #11 Waar de update voor de Hero op zich laat wachten

[ Bericht 0% gewijzigd door -J-D- op 16-03-2010 15:37:13 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_79211527
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef Moron het volgende:
Heb nog een paar leuke apps gevonden voor de Hero.

* StreamFurious. Online radio op je mobiel. Waarschijnlijk al wel bekend bij iedereen. Maar vind dit wel de beste.
* Gigbox. Optredens van je favorieten artiesten in de buurt. Als je erbij bent, kun je het gelijk doortwitteren, mits je dat leuk vind . Gekoppeld aan je Last.Fm account.
* Alarmering Droid. Als jij wil weten waar die ambulance heenging die voor je huis langsreed.

Misschien zijn ze al wel bekend bij de meeste, maar vond ze toch even de moeite waard om te melden
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef skittelman het volgende:

[..]

ik zou niet weten wat ik er mee moet a online radio werkt vooralsnog fijner dan streamfurious, groter aanbod, minder accu verbruik, handigere favorieten functie. Maar ach iedereen zijn eigen voorkeur
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Probeer radio 1 maar eens te vinden via 'A online radio'
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:15:34 #3
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_79211976
TVP. Dankzij dat linkje uit het oude topic is mijn Hotmail nu ook handig gekoppeld aan mijn Gmail. Echt perfect, school- en normale mail die zo binnenkomen zonder problemen.

Nu alleen nog afwachten tot eind april voor 2.1 en leuke nieuwe apps.
pi_79212544
Ik bezit naast m'n Hero een ipod touch met Wifi.
Als ik met beide via wifi op internet zit, is m'n ipod echt stukken sneller.. is dit verklaarbaar?

Beide hebben WiFi Support: Wi-Fi (802.11 b/g), whatever dat maar mag zijn
pi_79212772
tvp
pi_79212799
TVP, net ff een updateronde gedaan langs mn apps, blijf af en toe hebben dat Wapedia opeens niet meer goed werkt, hij linkt dan bijvoorbeeld ineens naar mn call history (ook na killen van de app met taskiller), en als ik dan op back druk kom ik bv bij een contactpersoon uit, vervolgens bij mn settings, vervolgens... naja hij doorloopt zo'n beetje alles wat mogelijk is op mn telefoon in plaats van de app op te starten....

Oh, en algemene android topic is inmiddels al op #11: Android #11 Waar de update voor de Hero op zich laat wachten
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:32:39 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79212814
Touchscreen Voor Phone
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_79212820
TVP. Laten we het inderdaad maar op apps houden want als we op de update moeten wachten... Zucht.

(O en in de OP staat zowel bij deel 8 als bij deel 9 dezelfde TT en link erachter...)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_79212991
tvp
Cool story, Hansel.
pi_79213054
Linkjes zijn aangepast.
De OP kan sowieso nog wel een opknapbeurt gebruiken, maar ik voel me niet geroepen
pi_79214917
tvp met een leuk spelletje

Coloroid
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_79221080
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef Karstman het volgende:
tvp met een leuk spelletje

Coloroid
Heb het er ook al een tijdje opstaan. Bij 21x21 kom ik nog niet verder
pi_79223103
TvP

Legend kost nog maar een tientje met KPN abbo van 150 min...
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:32:52 #14
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_79235953
tvp
Lege virente, virent cuncta
pi_79236242
Misschien m'n Hero binnenkort maar verpatsen aan een collega...

En zelf een Desire kopen .
pi_79236490
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb het er ook al een tijdje opstaan. Bij 21x21 kom ik nog niet verder
25x25 nu en da's toch best lastig. Ik denk dat ik een nieuwe verslaving heb (alhoewel solitaire nog wel erger is)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_79238104
tvptje
pi_79244098
Hoe kan ik mijn google account wijzigen naar een ander google account?
Ik kan het maar niet voor elkaar krijgen...
pi_79245456
TVP
pi_79245552
quote:
Werkt niet.
pi_79255749
Weet iemand hoe ik alleen "mijn contacten" kan laten weergeven in de contactpersonen op mijn Hero? Op dit moment heb ik nl. ieder e-mail adres, waar ik ooit via mijn gmail-account contact mee heb opgenomen, tussen de contactpersonen staan. Ik wil echter alleen de mensen, die ik op mijn gmail-account onder "mijn contacten" heb staan, laten weergeven.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_79277923
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

Weet iemand hoe ik alleen "mijn contacten" kan laten weergeven in de contactpersonen op mijn Hero? Op dit moment heb ik nl. ieder e-mail adres, waar ik ooit via mijn gmail-account contact mee heb opgenomen, tussen de contactpersonen staan. Ik wil echter alleen de mensen, die ik op mijn gmail-account onder "mijn contacten" heb staan, laten weergeven.
Dat is in deze topic-reeks zo ongeveer de meest gestelde vraag, zou in de OP moeten staan .
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ga naar Contactpersonen, dan het tabje Groepen. Als je dan de menu-toets indrukt, kun je kiezen voor Sync groepen. Daar kun je dan kiezen welke groepen Google contacts gesynchroniseerd moeten worden.

Ik heb het vinkje weggehaald bij Alle contacten synchroniseren en de vinkjes laten staan bij Mijn contacten, Coworkers en Friends.

En dan even afwachten tot Google synchroniseert .
pi_79285007
2 april mogelijk eerste update.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_79286669
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is in deze topic-reeks zo ongeveer de meest gestelde vraag, zou in de OP moeten staan .
[..]

Thnx! Ik heb gisteren in de hulp van gmail gezocht, op tweakers gezocht, volop gegoogled, maar niks gevonden. Blijkt de oplossing hier gewoon in de OP te staan... M'n contacten zijn er in ieder geval een heel stuk overzichtelijker op geworden!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_79401873
Waarom duurt het vernieuwen van m'n e-mail eigenlijk zo lang? Als ik via de browser naar hotmail.com ga en dan vernieuw duurt het veel korter
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 21 maart 2010 @ 13:18:43 #27
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_79402257
Dat kun je instellen volgens mij, hoe vaak die vernieuwd. Ik heb m'n Hotmail nu gelinkt aan mijn Gmail en dan krijg ik gelijk een melding als ik een nieuwe e-mail heb.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:17:19 #28
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_79427574
quote:
# Dizzler (streaming online music)
Als je op Dizzler zoekt in de Market kom je uit bij Dizzler RBPhoto.
Door te googlen kom je wel beide versies tegen.
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_79480849
Wat is roaming eigenlijk? Ik krijg een melding dat ik mijn mobiel netwerk niet aan moet zetten want ik ben aan het roamen, en "dataroaming kan aanzienlijke kosten met zich meebrengen". Als ik mobiel netwerk toch inschakel krijg ik een melding dat de gegevensverbinding is verbroken.
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_79481418
Met roaming maak je gebruik van 't netwerk van een andere (buitenlandse) provider. En wat betreft data (internet) kan dat helemaal schandalig duur zijn.
pi_79498047
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:14 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is roaming eigenlijk? Ik krijg een melding dat ik mijn mobiel netwerk niet aan moet zetten want ik ben aan het roamen, en "dataroaming kan aanzienlijke kosten met zich meebrengen". Als ik mobiel netwerk toch inschakel krijg ik een melding dat de gegevensverbinding is verbroken.
Vaak als je dicht bij de grens komt (Be, Du) en de buitenlandse zender net wat sterker is dan de Nederlandse, schakelt je telefoon al over naar die buitenlandse zender. Je belt dan dus volgens de tarieven voor bellen in het buitenland, maar ook je dataverkeer wat je internetverbinding gebruikt gaat dan via de buitenlandse zender. Dit kan heel snel heel fiks in de papieren lopen... Wees dus maar blij dat je telefoon zegt dat de gegevensverbinding is verbroken!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_79500823
Oei, da's niet zo mooi. En ik woon wel 25km van de grens af!
pi_79505611
Goed opletten dan... Iets beters kan ik ook niet verzinnen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_79514187
Kun je roaming niet per definitie uitschakelen?
pi_79516095
Is het iemand al gelukt om op een Windows 7 64bits machine gebruik te maken van internet via de HTC Hero?

Syncen gaat wel, maar ik kan maar niet gebruik maken van het internet
pi_79516215
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:12 schreef Rekkie het volgende:
Is het iemand al gelukt om op een Windows 7 64bits machine gebruik te maken van internet via de HTC Hero?

Syncen gaat wel, maar ik kan maar niet gebruik maken van het internet
? het gaat hier als een droom?
Vergeet niet op je Hero onder settings, wireless controls Mobile Network Sharing aan te zetten, anders tethered hij niet.

Het kan echter ook zijn dat je provider het blokkeert, waar zit je bij?
pi_79516251
KPN, dat Network Sharing staat wel aan.

Verdorie wat bizar.....
pi_79516658
Zie hier een post via het internet van de HTC.

Ik moest de 'Android Phone' nog handmatig updaten met de juiste drivers.
De netwerkadapter werd niet herkend.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:43:17 #39
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_79516699
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:18 schreef Rekkie het volgende:
KPN, dat Network Sharing staat wel aan.

Verdorie wat bizar.....
tether met KPN is geen probleem (ook al vinden ze het niet fijn als je het doet )
als je hero geroot is: http://code.google.com/p/android-wifi-tether/
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:31:35 #40
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79553715
2.1?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_79557979
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:31 schreef Gamer_V het volgende:
2.1?
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:14:40 #42
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_79571699
Welke geheugenkaartje hebben jullie in je Hero zitten? Heb bij Hi een gratis 2gb kaartje gekregen en die zit er dan ook in. Zit deze kaart eigenlijk snel vol? Als je er veel mp3's etc op zet, dan kan ik mij dat natuurlijk voorstellen, maar qua apps etc? Of valt dat wel mee?
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_79572451
Ik heb er een Sandisk 16 gb kaartje in zitten; Co-Pilot had aan het bij mijn Hero mee geleverde micro SD-kaartje nl. niet genoeg om de volledige landkaart van Europa op te kunnen slaan. Bovendien kan ik nu een enorme bult aan muziek kwijt op m'n Hero.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:02:25 #44
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_79606005
Ik zit er namelijk over na te denken een grotere geheugenkaartje te kopen. De grootste MicroSDHC geheugenkaart die ik kan vinden, is 4 gb. Hoe kom jij bij 16 gb dan?
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_79606084
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef Moron het volgende:
Ik zit er namelijk over na te denken een grotere geheugenkaartje te kopen. De grootste MicroSDHC geheugenkaart die ik kan vinden, is 4 gb. Hoe kom jij bij 16 gb dan?
Gewoon bij de Mediamarkt (Roermond) gekocht.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:12:14 #46
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_79608583
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef Moron het volgende:
ik zeg ebay
http://cgi.ebay.nl/16GB-G(...)241fb#ht_2891wt_1032
pi_79642581
Ik heb er sinds gister ook 1. Super toestel!
Android ftw, weet nu al dat ik niet meer zonder wil.

Hij heeft alleen wel een beetje kuren waarvan ik hoop dat ik ze heb opgelost met de herinstallatie van de rom.
Ergens vannacht ging hij gewoon vanzelf uit en gister na een hele avond ouwehoeren auto-restart.

Ik heb geen zin aan dat gelul dat hij opgestuurd moet worden en dat ik hem gelijk ook weer een maand mag missen.
pi_79665758
Na herinstalleren software geen restarts en shutdowns meer gehad *afklop*.
Begint er op te lijken dat het te maken had met die 850 smsjes die ik over probeerde te pompen van mn oude windows tel naar hier. Raad het dan ook gelijk maar af dat te doen.
pi_79666022
tvp
pi_79690169
pi_79690328
Soort VNC?
pi_79690611
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
Soort VNC?
In grote lijnen, ja.
Ik zie zelf alleen niet zo veel potentie in dit soort dingen. De schermresolutie op je pc is een veelvoud van wat je op zo'n schermpje hebt dus je scrollt je de ziekte. Ikzelf heb de voorkeur aan controle over specifieke dingen, zoals downloads remote aanslingeren, dingen uitpakken, etc, via een geschiktere snellere interface. Utorrent doet het bijvoorbeeld wel netjes, met zn webinterface. Alleen beetje jammer dat ik niet torrent.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:13:32 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79693546
Waar blijft die update nou?
Life is what you make it.
pi_79693821
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
Waar blijft die update nou?
HTC Hero #10: Waar we leuke apps uitwisselen.
pi_79775029
tvphone
  woensdag 31 maart 2010 @ 03:14:40 #56
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79775051
En als hij dan eindelijk uit is, is het altijd maar weer hopen dat er niet snel berichten verschijnen over crashende en gebrickte telefoontjes door de firmwareupdate.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_79791972
Heb vertrouwen
  FOK!fotograaf vrijdag 2 april 2010 @ 12:56:00 #58
145146 Andyy
pi_79866039
Waar blijft het
pi_79868112
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef Andyy het volgende:
Waar blijft het
Je rekent echt op vandaag?
pi_79869782
tvp
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:55:27 #61
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_79874581
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je rekent echt op vandaag?
Ga er idd maar niet van uit, hoop wel dat het snel komt tho .
phluphy for president!
pi_79875014
Ik reken op 26 april
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:41:49 #63
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_79877472
quote:
* Nordic countries, Greece, Russia, Ukraine, Saudi Arabia - April 2
* T-Mobile UK - April 16
* Orange UK - April 16
* Orange Spain - April 16
* T-Mobile Germany - April 16
* Orange France - April 22
* Vodacom South Africa - April 22
* Hutchison 3G UK - April 22
* Belgium - May 4
* Turkey - May 4
* T-Mobile Poland - May 10
* T-Mobile Hungary - May 10
* T-Mobile Macedonia - May 10
Bron: http://www.allaboutphones(...)o-komt-in-april.html

Releaselijstje met 2.1 update voor verschillende landen, jammergenoeg staat Nederland er niet nadrukkelijk bij, maar nu hebben we wel een indicatie wanneer het precies gaat gebeuren
pi_79877530
Er staat geen jaartal bij.
pi_79896294
pi_79897952
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Droid 2.1 Update Causing Performance Problems?

Neem je tijd, jongens .
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:22:53 #67
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79898184
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 03:14 schreef Gamer_V het volgende:
En als hij dan eindelijk uit is, is het altijd maar weer hopen dat er niet snel berichten verschijnen over crashende en gebrickte telefoontjes door de firmwareupdate.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:54 schreef -J-D- het volgende:
Heb vertrouwen
pi_79928123
pi_79929089
Over the air... .
  zondag 4 april 2010 @ 13:38:40 #70
97745 Thorical
finding a way
pi_79930657
Ook hier een Hero en wacht met smart op 2.1.
Het is trouwens m'n 2e Android telefoontje na de X2
pi_79932638
Waarschijnlijk een ontiegelijk stomme vraag hoor, maar...
Het binnenhalen van de update en het installeren ervan, begint je telefoon daar automatisch aan, of geeft ie alleen een signaal "Nieuwe update beschikbaar"?
Zeker gezien het redelijk beperkte batterijleven van de Hero lijkt het me toch wel zo slim als hij niet automatisch begint en dan ondertussen je batterij leegtrekt, wat gezien de Wet van Murphy natuurlijk altijd zal gebeuren als hij precies op een kritiek punt van de installatie is, waardoor je telefoon als je hem weer aan de stroom hangt niet meer weet waar hij in ook alweer in vredesnaam mee bezig was en je met halve 1.5 en halve 2.1 programmatuur zit.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_79933731
Mja, dan zit je uiteindelijk met Android 1.8 denk ik... .
pi_79959322
http://androidforums.com/(...)g-time-problems.html

Ben zo te zien niet de enige met problemen met de onderkant van het scherm
  maandag 5 april 2010 @ 13:39:22 #74
189961 ex
aperture science
pi_79965422
tvp'tje nu de legend build op me hero staan.. werkt goed.. na een tijdje hybrid/vanilla android gedraaid te hebben had ik toch weer meer zin in goeie exchange support .

Denk dat de normale hero update die er aan komt niet veel verschilt van deze build.
The cake is a lie!
  maandag 5 april 2010 @ 19:30:42 #75
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_79976423
Ik heb een raar probleem met m'n Hero. Op de een of andere manier blijft heel vaak de trackball hangen en lijkt het er op dat dit er voor zorgt dat ik het aanraakscherm niet meer kan gebruiken. Weet iemand of er een manier is om de trackball uit te schakelen? Ik gebruik hem toch verder nooit.
pi_79976625
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Amoebe het volgende:
Ik heb een raar probleem met m'n Hero. Op de een of andere manier blijft heel vaak de trackball hangen en lijkt het er op dat dit er voor zorgt dat ik het aanraakscherm niet meer kan gebruiken. Weet iemand of er een manier is om de trackball uit te schakelen? Ik gebruik hem toch verder nooit.
Blijft hij naar rechts bewegen? Dat probleem herken ik namelijk.
Een oplossing heb ik niet.
pi_79978821
Trackball al schoongemaakt?
  woensdag 7 april 2010 @ 16:03:58 #78
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80046725
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:03 schreef JortK het volgende:
Update
16 april toch?
pi_80057225
Hmm tijdje terug had ik gevonden hoe je muziek van je hero moest verwijderen, nu wil ik wat verwijderen weet ik niet meer hoe het moet iemand die het weet?
pi_80058442
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Hmm tijdje terug had ik gevonden hoe je muziek van je hero moest verwijderen, nu wil ik wat verwijderen weet ik niet meer hoe het moet iemand die het weet?
Installeer Astro en je kunt zo'n beetje alles wijzigen, verwijderen etc etc
pi_80060484
En anders koppelen aan computer, dan kan je via de Verkenner ook gewoon de bestanden zien
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80060598
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
En anders koppelen aan computer, dan kan je via de Verkenner ook gewoon de bestanden zien
Ja dat weet ik wel maar ik wil het zonder pc doen ik zal astro eens downloaden!
  donderdag 8 april 2010 @ 08:07:40 #84
84926 WyriHaximus
pi_80071622
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:03 schreef JortK het volgende:
Update
Nu al? Vandaar dat het KPN netwerk down is was .
phluphy for president!
  donderdag 8 april 2010 @ 11:59:59 #85
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_80077708
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Blijft hij naar rechts bewegen? Dat probleem herken ik namelijk.
Een oplossing heb ik niet.
Ja irritant is dat. Als ik hem herstart is het probleem meestal weer een tijdje weg
Levenswerk: Berlijn Blog.
  FOK!fotograaf donderdag 8 april 2010 @ 12:21:53 #86
145146 Andyy
pi_80078539
Ik heb soms wel eens dat hij door blijft scrollen naar boven of beneden maar de touchscreen doet het nog wel.
En de linker onderkant van het scherm is minder gevoelig
  FOK!fotograaf zondag 11 april 2010 @ 12:43:58 #87
145146 Andyy
pi_80182262
Trackball wilt niet meer naar rechts scrollen
pi_80182608
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Andyy het volgende:
Ik heb soms wel eens dat hij door blijft scrollen naar boven of beneden maar de touchscreen doet het nog wel.
En de linker onderkant van het scherm is minder gevoelig
Heel herkenbaar.
Ben benieuwd of het softwarematig is of hardware.
We zien het wel na de update.
  zondag 11 april 2010 @ 20:01:46 #89
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80198263
Bij mij is dit doorscrollen doorgaans weg na eens goed het scherm vegen.
pi_80200989
Wat een gezeik om je met Outlook (van mijn oude studie) gevulde adressenboek te verhuizen naar die van Google.... De enige standaard optie is die je kunt verplaatsen is vanaf de sim-kaart...

Uit eindelijk maar opgelost met een programma'tje genaamd vCardio, welke je adresboek exporteert als CSV welke je op z'n beurt weer kan importeren in Gmail...
pi_80214866
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef mamaisboos. het volgende:
Wat een gezeik om je met Outlook (van mijn oude studie) gevulde adressenboek te verhuizen naar die van Google.... De enige standaard optie is die je kunt verplaatsen is vanaf de sim-kaart...

Uit eindelijk maar opgelost met een programma'tje genaamd vCardio, welke je adresboek exporteert als CSV welke je op z'n beurt weer kan importeren in Gmail...
outlook kan zelf ook exporteren naar csv, die kun je dan zo toevoegen bij http://www.google.com/contacts
  maandag 12 april 2010 @ 13:35:36 #92
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_80223566
ik heb eindelijk de hero besteld (was liever voor de legend of desire gegaan maar dat gaat niet bij tele2) als ik mazzel heb (hij word binnen 10 werkdagen bezorgd) heb ik m vlak voordat HTC begint met de uitrol van 2.1
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
  maandag 12 april 2010 @ 13:44:24 #93
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80223908
Ik wil trouwens een app waarmee je gegevens uit het telefoonboek 1 op 1 over kan zetten naar contacten. Dat zou aangenaam zijn.
pi_80230989
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:39 schreef Incolumis het volgende:

[..]

outlook kan zelf ook exporteren naar csv, die kun je dan zo toevoegen bij http://www.google.com/contacts
Ik heb dus geen toegang meer tot mijn Outlook, en in dit geval was het via de Hanze Hogeschool, waar ik alleen toegang had tot Outlook Webaccess.
  Redactie Frontpage maandag 12 april 2010 @ 21:30:04 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80242367
Mijn opgeslagen Backgrounds verschijnen niet meer in mijn Albums-map Heb wel apps geupdate, weet niet meer of Backgrounds daarbij zat maar kan het daar door komen?

Edit: het schijnt via usb te kunnen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80242630
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Mijn opgeslagen Backgrounds verschijnen niet meer in mijn Albums-map Heb wel apps geupdate, weet niet meer of Backgrounds daarbij zat maar kan het daar door komen?

Edit: het schijnt via usb te kunnen
Ik heb dat ook regelmatig, dat gedownloade plaatjes niet in de Albums terechtkomen (zowel vanuit de Backgrounds-app als gewoon foto's van internet). Geen idee waar ze wel naartoe gaan... Ze zijn dan echt niet te vinden. Maar goed. De mysteries van de techniek gooi ik het maar op.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Redactie Frontpage maandag 12 april 2010 @ 21:42:26 #97
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80242898
Ik kan ze wel vinden Ze staan in de map Backgrounds als ik met Astro kijk. Maar de map Albums wordt niet 'geupdate' zeg maar

En dat via de usb was wat anders

Vage shit, ik heb m'n usb gekoppeld, de backgrounds beetje logische namen gegeven, verder niks veranderd. Ontkoppelen *pof* in de Albums.
With four other people
And aliens
pi_80248423
Is er ook een app of widget beschikbaar waarmee ik snel en eenvoudig 'Delen van mobiel netwerk' aan- en uit- kan zetten?
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:06:37 #99
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80251965
Niet dat ik weet maar ik hou me aanbevolen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:07:34 #100
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_80272980
ok dit is niet leuk

heb ik eindelijk mn fel begeerde hero kan ik er geen optimaal gebruik van maken, mijn apn instellingen van tele2 krijg ik niet ingesteld en mn wifi werkt ook niet terwijl ik wel verbinding heb met mn draadloze router, ik al zoeken met google maar kan nergens de goeie instellingen van tele2 vinden alleen de naam enzo maar geen proxy server o.i.d. heb ik een brute telefoon kan ik er alleen mee bellen en smsen wie helpt mij?

Ok kan nu iig op internet met 3g maar WiFi werkt niet op de een of andere manier

[ Bericht 6% gewijzigd door jappy-b op 13-04-2010 22:11:59 ]
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
  woensdag 14 april 2010 @ 08:23:40 #101
84926 WyriHaximus
pi_80293073
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef jappy-b het volgende:
ok dit is niet leuk

heb ik eindelijk mn fel begeerde hero kan ik er geen optimaal gebruik van maken, mijn apn instellingen van tele2 krijg ik niet ingesteld en mn wifi werkt ook niet terwijl ik wel verbinding heb met mn draadloze router, ik al zoeken met google maar kan nergens de goeie instellingen van tele2 vinden alleen de naam enzo maar geen proxy server o.i.d. heb ik een brute telefoon kan ik er alleen mee bellen en smsen wie helpt mij?

Ok kan nu iig op internet met 3g maar WiFi werkt niet op de een of andere manier
Heb met wifi op me hero gemerkt dat het een stuk minder krachtig is dan op een laptop (duh) en daardoor gevoeliger is voor andere signalen door je draadloze range. Wat je kunt doen is de tool wifi analyzer downloaden en kijken welke netwerken op welk kanaal zitten en dan pas jij jouw router aan naar een kanaal dat vrij is of de minste netwerken of op heeft.
phluphy for president!
  woensdag 14 april 2010 @ 12:21:49 #102
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_80299941
Ga ik proberen bedankt iig hopen dat dat de oplossing is. Had al op Google gekeken en zag dat er meer mensen zijn die dat probleem hebben.
pi_80355892
Komt die update nou morgen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 15 april 2010 @ 20:10:18 #104
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_80356744
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:49 schreef Pandora73 het volgende:
Je weet het maar nooit met HTC, ik vertrouw er niet meer zo op . Maar 16 april was wel een geruchtdatum...
pi_80366301
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:49 schreef Pandora73 het volgende:
Lijkt me niet, die datum is nooit meer bevestigd .
pi_80371466
De dag? Of niet? Ben benieuwd. Denk zelf eind april gezien andere sites

[ Bericht 42% gewijzigd door -J-D- op 16-04-2010 07:51:58 ]
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:17:41 #107
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_80379364
Eind april dus, maar of Nederland daarbij gaat zitten? Ik ga er maar niet meer op rekenen, ik laat het wel op me af komen..

http://www.androidplanet.(...)ven-naar-eind-april/
pi_80399342
Nondeju.
En daar laat ik het maar even bij. Heb geen zin om een ban te krijgen
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80412597
quote:
Oh boy. Yesterday Quentyn posted a story stating the HTC Hero update to 2.1 would be available at the end of April for European Hero owners. Now an internal posting by Sprint acknowledging “customers are eager for Android 2.1″ says that the “much anticipated” update will be available in early May for HTC Hero and Samsung Moment owners in the US.
pi_80415029
  zondag 18 april 2010 @ 02:08:14 #111
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_80436483
Bij mij doen YouTube-filmpjes het niet meer. Is YouTube al overgeschakeld naar Android2 ofzo?
Jesus hates you.
  zondag 18 april 2010 @ 02:10:41 #112
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_80436507
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:08 schreef Hondenbrokken het volgende:
Bij mij doen YouTube-filmpjes het niet meer. Is YouTube al overgeschakeld naar Android2 ofzo?
Moet je niet de app gebruiken maar gewoon de youtube.com-site, dan doen ze het wel gewoon allemaal
  zondag 18 april 2010 @ 02:13:46 #113
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_80436533
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Moet je niet de app gebruiken maar gewoon de youtube.com-site, dan doen ze het wel gewoon allemaal
Niet bij mij. Ik krijg eerst een zwart scherm en als ik op vorige druk staat er dat de video niet gevonden kan worden.
Jesus hates you.
pi_80439647
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Idd, best vervelend.
  zondag 18 april 2010 @ 13:46:05 #115
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_80443899
tvp
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_80444552
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Niet bij mij. Ik krijg eerst een zwart scherm en als ik op vorige druk staat er dat de video niet gevonden kan worden.
Heb ik ook regelmatig last van. Ene filmpje doet het wel, andere doet het niet... Heel raar.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80521173
Hoop dat er met Android 2.1 een aantal bugs gefixt zijn, anders stap ik wel over naar de iPhone ofzo..

Hij loopt nu echt minimaal 1x per dag vast of start uit het niets opnieuw op. Daarnaast scrollt het beeld vaak ook niet soepel. Hele shitload aan apps waar het aan zou kunnen liggen eraf gegooid, maar lost niks op..

Oja, en ik heb een vage blauwe streep door het sherm, binnenkort maar ff terug naar de winkel dus..

Bouwkwaliteit laat ook te wensen over, die plastic batterij-cover kraakt echt als een gek en als ik tegelijkertijd op twee bepaalde punten druk, springt hij aan een kant gewoon open

En in het begin was ik nog wel zo enthousiast
pi_80521554
Hmm de laatste tijd gaat mijn batterij echt niet lang meer mee. Ik heb ook geen nieuwe apps geinstalleerd of zo...
Cool story, Hansel.
pi_80521785
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm de laatste tijd gaat mijn batterij echt niet lang meer mee. Ik heb ook geen nieuwe apps geinstalleerd of zo...
Het blijft lithium-ion.
pi_80522023
Tsja, eerst ging hij toch wel twee a drie dagen mee, nu moet ik hem echt dagelijks opladen.
Cool story, Hansel.
pi_80522194
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, eerst ging hij toch wel twee a drie dagen mee, nu moet ik hem echt dagelijks opladen.
Nooit je accu de hele dag aan de lader, zelden je accu helemaal leeg laten lopen en wanneer je hem een tijdje niet gebruikt kun je het beste bewaren op 40% van de capaciteit van de accu.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 april 2010 @ 15:39:17 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80523068
Helemaal leeg als in telefoon gaat-zet-zichzelf-uit-leeg?
With four other people
And aliens
pi_80525472
tvp
pi_80567606
http://phandroid.com/2010(...)to-htc-hero-in-june/

Upgrade naar 2.1 in *tromgeroffel* juni dit jaar...
pi_80567792
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal leeg als in telefoon gaat-zet-zichzelf-uit-leeg?
Dat inderdaad..

volgens mij staat er op www.batteryuniversity.com wel een leuk verhaal over.
pi_80568049
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DennisMoore het volgende:

pi_80574059
quote:

Dit is werkelijk niet te geloven.
Ik heb mijn lief net een Desire aangepraat, maar begin me nu toch lichtelijk te generen voor HTC.
En ja, ik weet dat je op zich "blij" moet zijn met updates, mijn vorige (WiMo) foon heeft ook nooit een update gehad geloof ik, maar er was vorig jaar gezegd dat er nog in 2009 een update zou volgen zodat er meer apps beschikbaar zouden komen... Maar niet dus.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen die nieuwe apps maken die niet meer 1.5 compatible maken. Nieuwe apps zullen dus steeds meer aan onze neus voorbij gaan...
Nondeju wat baal ik hier ontzettend van zeg!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 21 april 2010 @ 21:09:12 #128
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80574534
Ach, die release-datum is iets waar ik me al een tijdje niet meer druk over maak. Die update komt wel en ik mis hem vooralsnog niet. Het enige van 2.1 wat ik echt graag zou hebben is het gespecificeerde batterij-gebruik.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:28:32 #129
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80581487
quote:

donderdag 22 april 2010 @ 07:52:11 #130
84926 WyriHaximus
pi_80585412
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, die release-datum is iets waar ik me al een tijdje niet meer druk over maak. Die update komt wel en ik mis hem vooralsnog niet. Het enige van 2.1 wat ik echt graag zou hebben is het gespecificeerde batterij-gebruik.
Same here al zouden wat meer apps wel leuk zijn zie nu vaak leuke en handige voorbij komen die ik dan weer niet in de market kan vinden.
phluphy for president!
pi_80601291
Net maar ff een clean install gedaan. Toestel was zo sloom geworden.
Maar ja, de problemen met het tikken op de onderkant van het touchscreen blijven aanwezig.
pi_80601985
Ik heb dus zoals ieder ander mijn oude contactpersonen in mijn hero overgezet. Alleen staan er nu dus een hoop contactpersonen onder de noemer telefoon, met een foutieve naam met een /m achter enzo. Hoe los ik dit op?
Ik wil alleen nog maar google contacten.
Weet iemand een leuke app waarmee ik mijn telefoon contacten om kan zetten in google contacten?
Of zit dit er ergens standaard op, ik kan het niet vinden en heb weinig zin om alle contacten handmatig met mijn telefoon om te zetten!
Azwethinkweiz
  donderdag 22 april 2010 @ 17:29:42 #133
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_80604114
Je kunt als je je contactpersonen koppelt aan je Google-account komen ze daar ook gewoon tussen te staan hoor.
  FOK!fotograaf donderdag 22 april 2010 @ 17:55:45 #134
145146 Andyy
pi_80604734
Ja, fuck HTC.
Ik zit al tijden op 2.1 te wachtten flikken ze dit.
Ik ga wel rooten en neem als volgende mobiel 1 met wel goed geluid
pi_80607732
Ik heb net op de Desire van mijn lief de nieuwe Agenda-app gezien, de nieuwe weer-app, Friendstream, al dat soort dingen... Tja dan baal ik dus wel hoor. Het zijn maar kleine verbeteringen, maar het ziet er gewoon veeeeel lekkerder uit allemaal.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80611149
Kan je tijdens 't bellen 't scherm blokkeren? Ik krijg er wat van, druk steeds met m'n wang 't gesprek weg .
  donderdag 22 april 2010 @ 21:05:34 #137
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80611205
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je tijdens 't bellen 't scherm blokkeren? Ik krijg er wat van, druk steeds met m'n wang 't gesprek weg .
Bij mij gaat het scherm automatisch uit na een paar seconden.
  Redactie Frontpage donderdag 22 april 2010 @ 21:05:52 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80611215
Daar is een app voor meen ik, weet zo alleen niet meer hoe die heet
With four other people
And aliens
pi_80611226
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef Slickk het volgende:
Je kunt als je je contactpersonen koppelt aan je Google-account komen ze daar ook gewoon tussen te staan hoor.
Hoe doe ik dat dan? want ik dacht dat ik dat had, maar ik zie ze in mijnn gmail nergens staan.
Azwethinkweiz
pi_80612452
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Bij mij gaat het scherm automatisch uit na een paar seconden.
Ja bij mij ook...
Soms wel lastig zelfs als je met een keuzemenu belt... Moet je steeds het scherm opnieuw aanzetten als je de menu-opties hebt beluisterd... En ik druk om het scherm aan te zetten automatisch op de aan-uit knop maar als je dat net iets te enthousiast doet tijdens een gesprek beëindig ik het gesprek ineens. Moet ik weer opnieue door het menu heen
Maar goed, beter dat dan steeds een gesprek wegdrukken per ongeluk als je gewoon aan het kletsen bent.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80616098
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ja bij mij ook...
Soms wel lastig zelfs als je met een keuzemenu belt... Moet je steeds het scherm opnieuw aanzetten als je de menu-opties hebt beluisterd... En ik druk om het scherm aan te zetten automatisch op de aan-uit knop maar als je dat net iets te enthousiast doet tijdens een gesprek beëindig ik het gesprek ineens. Moet ik weer opnieue door het menu heen
Maar goed, beter dat dan steeds een gesprek wegdrukken per ongeluk als je gewoon aan het kletsen bent.
home-knop zorgt er ook voor dat je scherm weer aanspringt
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:29:33 #142
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80669614
Is er iemand die net als ik een Witte HTC HERO had? Heb mijn defecte Hero ingeruild voor een Legend dus ik heb nog een hele mooie batterijklep (zonder krasjes) liggen die gratis weg mag!
pi_80669655
Ik heb een Hero, maar eigenlijk geen behoefte aan een extra batterijklep
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:57:05 #144
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80670223
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:31 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb een Hero, maar eigenlijk geen behoefte aan een extra batterijklep
ik zit nog te kijken of de batterij van de legend en de hero dezelfde is, zo niet gaat die ook weg...
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:46:23 #145
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_80671583
Waar kan ik zien hoeveel letters ik nog over heb bij smsjes?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_80673575
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef honda1990 het volgende:
Waar kan ik zien hoeveel letters ik nog over heb bij smsjes?
Als je minder dan 10 letters over hebt verschijnt er een tellertje, dat vanaf dat moment in beeld blijft en aangeeft hoeveel tekens je nog hebt (dus 9/1 betekent het is 1 sms en je hebt nog 9 tekens; 120/2 betekent het bericht is nu 2 smsjes groot en je hebt nog 120 tekens over voor het er drie worden)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:15:57 #147
97745 Thorical
finding a way
pi_80673882
Wil iemand de beste APN settings voor T-Mobile een keer posten?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. En moet je altijd roaming instellen?
pi_80675299
Roaming is voor in het buitenland, en gezien de datatarieven lijkt het me dat je dat vooral niet moet instellen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:28:06 #149
97745 Thorical
finding a way
pi_80675877
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef Pandora73 het volgende:
Roaming is voor in het buitenland, en gezien de datatarieven lijkt het me dat je dat vooral niet moet instellen...
Bij sommige toestellen moet je roaming instellen anders heb je helemaal geen data verbinding.
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:36:25 #150
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_80676092
Roaming is gebruik maken van andere netwerken dan waar je je abonnement bij hebt. Dat kost volgens mij extra geld naast je abonnement. Aangezien alle telecombedrijven in Nederland (bijna) volledige dekking hebben, is het niet nodig. Maar als je vlakbij België of Duitsland woont heb je de kans dat die een buitenlands netwerk pakt en met roaming aan kan dat nogal flink in de papieren lopen.
pi_80690397
Donderdag krijg ik een Hero!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')