In grote lijnen, ja.quote:
Je rekent echt op vandaag?quote:
Bron: http://www.allaboutphones(...)o-komt-in-april.htmlquote:* Nordic countries, Greece, Russia, Ukraine, Saudi Arabia - April 2
* T-Mobile UK - April 16
* Orange UK - April 16
* Orange Spain - April 16
* T-Mobile Germany - April 16
* Orange France - April 22
* Vodacom South Africa - April 22
* Hutchison 3G UK - April 22
* Belgium - May 4
* Turkey - May 4
* T-Mobile Poland - May 10
* T-Mobile Hungary - May 10
* T-Mobile Macedonia - May 10
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Droid 2.1 Update Causing Performance Problems?
Neem je tijd, jongens.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 03:14 schreef Gamer_V het volgende:
En als hij dan eindelijk uit is, is het altijd maar weer hopen dat er niet snel berichten verschijnen over crashende en gebrickte telefoontjes door de firmwareupdate.
quote:
Blijft hij naar rechts bewegen? Dat probleem herken ik namelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Amoebe het volgende:
Ik heb een raar probleem met m'n Hero. Op de een of andere manier blijft heel vaak de trackball hangen en lijkt het er op dat dit er voor zorgt dat ik het aanraakscherm niet meer kan gebruiken. Weet iemand of er een manier is om de trackball uit te schakelen? Ik gebruik hem toch verder nooit.
Installeer Astro en je kunt zo'n beetje alles wijzigen, verwijderen etc etcquote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
Hmm tijdje terug had ik gevonden hoe je muziek van je hero moest verwijderen, nu wil ik wat verwijderen weet ik niet meer hoe het moetiemand die het weet?
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
En anders koppelen aan computer, dan kan je via de Verkenner ook gewoon de bestanden zien
Ja irritant is dat. Als ik hem herstart is het probleem meestal weer een tijdje wegquote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Blijft hij naar rechts bewegen? Dat probleem herken ik namelijk.
Een oplossing heb ik niet.
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Andyy het volgende:
Ik heb soms wel eens dat hij door blijft scrollen naar boven of beneden maar de touchscreen doet het nog wel.
En de linker onderkant van het scherm is minder gevoelig
outlook kan zelf ook exporteren naar csv, die kun je dan zo toevoegen bij http://www.google.com/contactsquote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef mamaisboos. het volgende:
Wat een gezeik om je met Outlook (van mijn oude studie) gevulde adressenboek te verhuizen naar die van Google.... De enige standaard optie is die je kunt verplaatsen is vanaf de sim-kaart...
Uit eindelijk maar opgelost met een programma'tje genaamd vCardio, welke je adresboek exporteert als CSV welke je op z'n beurt weer kan importeren in Gmail...
Ik heb dus geen toegang meer tot mijn Outlook, en in dit geval was het via de Hanze Hogeschool, waar ik alleen toegang had tot Outlook Webaccess.quote:Op maandag 12 april 2010 08:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
outlook kan zelf ook exporteren naar csv, die kun je dan zo toevoegen bij http://www.google.com/contacts
Ik heb dat ook regelmatig, dat gedownloade plaatjes niet in de Albums terechtkomen (zowel vanuit de Backgrounds-app als gewoon foto's van internet). Geen idee waar ze wel naartoe gaan... Ze zijn dan echt niet te vinden. Maar goed. De mysteries van de techniek gooi ik het maar op.quote:Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Mijn opgeslagen Backgrounds verschijnen niet meer in mijn Albums-mapHeb wel apps geupdate, weet niet meer of Backgrounds daarbij zat maar kan het daar door komen?
Edit: het schijnt via usb te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |