Als je op Dizzler zoekt in de Market kom je uit bij Dizzler RBPhoto.quote:# Dizzler (streaming online music)
Vaak als je dicht bij de grens komt (Be, Du) en de buitenlandse zender net wat sterker is dan de Nederlandse, schakelt je telefoon al over naar die buitenlandse zender. Je belt dan dus volgens de tarieven voor bellen in het buitenland, maar ook je dataverkeer wat je internetverbinding gebruikt gaat dan via de buitenlandse zender. Dit kan heel snel heel fiks in de papieren lopen... Wees dus maar blij dat je telefoon zegt dat de gegevensverbinding is verbroken!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:14 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is roaming eigenlijk? Ik krijg een melding dat ik mijn mobiel netwerk niet aan moet zetten want ik ben aan het roamen, en "dataroaming kan aanzienlijke kosten met zich meebrengen". Als ik mobiel netwerk toch inschakel krijg ik een melding dat de gegevensverbinding is verbroken.
? het gaat hier als een droom?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:12 schreef Rekkie het volgende:
Is het iemand al gelukt om op een Windows 7 64bits machine gebruik te maken van internet via de HTC Hero?
Syncen gaat wel, maar ik kan maar niet gebruik maken van het internet
tether met KPN is geen probleem (ook al vinden ze het niet fijn als je het doetquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:18 schreef Rekkie het volgende:
KPN, dat Network Sharing staat wel aan.
Verdorie wat bizar.....
Gewoon bij de Mediamarkt (Roermond) gekocht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef Moron het volgende:
Ik zit er namelijk over na te denken een grotere geheugenkaartje te kopen. De grootste MicroSDHC geheugenkaart die ik kan vinden, is 4 gb. Hoe kom jij bij 16 gb dan?
ik zeg ebayquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef Moron het volgende:
Ik zit er namelijk over na te denken een grotere geheugenkaartje te kopen. De grootste MicroSDHC geheugenkaart die ik kan vinden, is 4 gb. Hoe kom jij bij 16 gb dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |