abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73020072
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73031631
Sinds gister ook trotse bezittter, nu nog uitvinden hoe het werkt
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_73032025
prepare to be amazed
  woensdag 23 september 2009 @ 11:21:37 #279
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_73032984
Ik gebruik al een poosje m'n Hero met veel plezier. Echt ongelofelijk hoe hij alle verschillende infobronnen samenbrengt. M'n netbookgebruik is direct ook gigantisch afgenomen...

Maar toch wil ik wel eens in de trein internetten op m'n laptopje en ik heb nog geen goede tethering-oplossing gevonden. Iemand anders wel succesvol?
pi_73033064
Boeiah!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_73033302
beetje aan het spammen jongen?
pi_73033413
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Amoebe het volgende:
Ik gebruik al een poosje m'n Hero met veel plezier. Echt ongelofelijk hoe hij alle verschillende infobronnen samenbrengt. M'n netbookgebruik is direct ook gigantisch afgenomen...

Maar toch wil ik wel eens in de trein internetten op m'n laptopje en ik heb nog geen goede tethering-oplossing gevonden. Iemand anders wel succesvol?
Installeer HTC Sync en vink in je hero-instellingen 'internet delen' of iets dergelijks aan.
Cool story, Hansel.
pi_73033424
Jaa, eindelijk issie binnen!

Even kort gekeken. En wat me opviel was dat toen ik m'n google account aanmelde, bijna iedereen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ineens in m'n contactenlijst staat. Kan ik dit ook uitzetten? Ik wil alleen de mensen erin waarvan ik het nummer heb zegmaar. Weet iemand ook een snelle manier om m'n contacten van m'n Diamond over te zetten naar m'n Hero?

Verder ziet het er allemaal vet uit, het werkt nog niet heel snel en het is nog zoeken naar functies en allemaal dingen, maar dat komt denkik allemaal goed
pi_73033541
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Amoebe het volgende:

Met een standaard USB-kabeltje tussen HTC en laptop gaat het in ieder geval prima.
pi_73033654
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Kanariegeel het volgende:

Even kort gekeken. En wat me opviel was dat toen ik m'n google account aanmelde, bijna iedereen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ineens in m'n contactenlijst staat. Kan ik dit ook uitzetten? Ik wil alleen de mensen erin waarvan ik het nummer heb zegmaar. Weet iemand ook een snelle manier om m'n contacten van m'n Diamond over te zetten naar m'n Hero?

Verder ziet het er allemaal vet uit, het werkt nog niet heel snel en het is nog zoeken naar functies en allemaal dingen, maar dat komt denkik allemaal goed
Instellingen > synchronisatie > google > contactpersonen uitvinken.
Cool story, Hansel.
pi_73033661
quote:

Even kort gekeken. En wat me opviel was dat toen ik m'n google account aanmelde, bijna iedereen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ineens in m'n contactenlijst staat. Kan ik dit ook uitzetten? Ik wil alleen de mensen erin waarvan ik het nummer heb zegmaar.
Ga naar Contactpersonen, dan het tabje Groepen. Als je dan de menu-toets indrukt, kun je kiezen voor Sync groepen. Daar kun je dan kiezen welke groepen Google contacts gesynchroniseerd moeten worden.

Ik heb het vinkje weggehaald bij Alle contacten synchroniseren en de vinkjes laten staan bij Mijn contacten, Coworkers en Friends.

En dan even afwachten tot Google synchroniseert .
pi_73033693
quote:

simkaart overzetten en kopieren naar foon
pi_73034963
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:45 schreef Incolumis het volgende:

[..]

simkaart overzetten en kopieren naar foon
Heb ik gedaan inderdaad maar nu staan ze dubbel in, is er een manier om die simcontacten te verbergen of moet ik ze hadmatig weggooien.

1e noobvraag, vele zullen volgen
Whiskyplankje
pi_73034968
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ga naar Contactpersonen, dan het tabje Groepen. Als je dan de menu-toets indrukt, kun je kiezen voor Sync groepen. Daar kun je dan kiezen welke groepen Google contacts gesynchroniseerd moeten worden.

Ik heb het vinkje weggehaald bij Alle contacten synchroniseren en de vinkjes laten staan bij Mijn contacten, Coworkers en Friends.

En dan even afwachten tot Google synchroniseert .
pi_73035318
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:33 schreef Karstman het volgende:

Heb ik gedaan inderdaad maar nu staan ze dubbel in, is er een manier om die simcontacten te verbergen of moet ik ze hadmatig weggooien.

1e noobvraag, vele zullen volgen
Nou nou, je mag wel een béétje 'moeite' doen. Als je in Android niet zelf een beetje gaat zitten klooien en op toetsen gaat drukken om te kijken wat de opties zijn, zul je nooit alle mogelijkheden ontdekken .

Als je in de lijst met contactpersonen op de menu-toets drukt, krijg je meteen de optie Weergeven te zien. En dan wijst het zich vanzelf.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:14:33 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_73035777
Is het nou mogelijk om de nieuwe ROM op je HTC te krijgen met een apple computer?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_73036185
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Dizer het volgende:

Is het nou mogelijk om de nieuwe ROM op je HTC te krijgen met een apple computer?
Kan je niet virtueel Windows draaien in een venster ofzo? Heb geen verstand van Macs.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:38:29 #293
10710 gday
propria cures
pi_73038188
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Dizer het volgende:
Een optie is om roms te installeren via de recovery image van Cyanogen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_73038301
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nou nou, je mag wel een béétje 'moeite' doen. Als je in Android niet zelf een beetje gaat zitten klooien en op toetsen gaat drukken om te kijken wat de opties zijn, zul je nooit alle mogelijkheden ontdekken .

Als je in de lijst met contactpersonen op de menu-toets drukt, krijg je meteen de optie Weergeven te zien. En dan wijst het zich vanzelf.
Gevalletje RTFM
Whiskyplankje
pi_73063766

Dit is eigenlijk ook wel suf.

De groepen 'Vrienden', 'Familie' en 'Collegas' zijn standaard in Google Contacts en kun je niet deleten. En afhankelijk van je taalinstelling in Google is het in 't Nederlands of in 't Engels. Maar bij het syncen met de HTC neemt ie 't mee als Engels, dus heb ik die groepen er dubbel in staan. Hmm, of had ik nou die groepen handmatig aangemaakt in de HTC?

Nouja, wat er precies gebeurt is mij niet helemaal duidelijk, en ik weet ook niet of het te verhelpen is. Hebben jullie dat ook? Of tips?

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1632

-edit- Die Engelstalige groepen in de Hero had ik dus handmatig gemaakt in de hoop dat ie ze in Google zou herkennen als de standaard groepen daarzo. Maar dat werkt dus niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door DennisMoore op 24-09-2009 11:22:49 ]
pi_73068514
Ik zie dat Hi eindeloos een snelheid heeft van 384/128 kbps, terwijl bijvoorbeeld vodafone een snelheid van 3600/384 Kbps heeft.
Is dat niet achterlijk langzaam? Streamen kan je er niet mee of wel? Iemand ervaringen met HI?
Ik vind de aanbieding van HI wel interessant.
pi_73068538
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef tralalala het volgende:
Ik zie dat Hi eindeloos een snelheid heeft van 384/128 kbps, terwijl bijvoorbeeld vodafone een snelheid van 3600/384 Kbps heeft.
Is dat niet achterlijk langzaam? Streamen kan je er niet mee of wel? Iemand ervaringen met HI?
streamen kan nog net
ben ik blij dat ik Vodafone heb
pi_73070815
Vodafone werkt inderdaad perfect bij mij. En zelfs tetheren gaat meer dan prima,
Cool story, Hansel.
pi_73071104
Zijn helaas nergens interessante vodafone acties te vinden.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:29:15 #300
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73071327
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de aanbieding van HI wel interessant.
Ik heb Hi en ben nog helemaal niet toegekomen aan streamen dus daar kan ik niks over zeggen. Verder ben ik in zijn algemeenheid wel tevreden over de snelheid maar werk toch thuis en op m'n werk en op een paar andere vaste plakken standaard met wifi.

Het is geloof ik al eens voorbijgekomen maar ik kan het niet vinden. Is het mogelijk om je sim/telefooncontacten over te zetten naar Google contacten?
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')