quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
haha, oke was niet snel maar er wel mee bezigMoest ff kijken hoe het ook alweer moest maar het geeft niet hoor. Is nu goed opgelost heb de mijne verwijderd
haha, oke was niet snel maar er wel mee bezigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:19 schreef -J-D- het volgende:
Ik zag dat er bijna een kwartier na het sluiten van het vorige topic nog geen nieuw topic was.
Dan ga je er van uit dat de topicsluiter het vergeten is. En dan opent iemand anders een nieuwe. In dit geval ikke.
Teveel smsjes e.d. bewaard? Of heb je intern geheugen en geen losse SDkaartjes?quote:
Heb je bij toepassingen wel ingesteld dat je van onbekende bronnen kan installeren?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik wil een applicatie voor jinzora (muziek streamen) op mijn telefoon, maar als ik die wil installeren, dan komt de foutmelding: de applicatie kan niet worden geinstalleerd. Het gaat om de volgende app
http://code.google.com/p/jinzora-mobile-android/downloads/list
Wat doe ik fout, of is de app niet goed?
Mijn Magic is nog behoorlijk snelquote:
Ja ik heb wel veel smsjes bewaard, maar daar komt het denk ik niet door. Verder is het interne geheugen nog lang niet vol en gebruik ik ook SD kaartjes. Het komt volgens mij meer door de rom die ik gebruik (de nieuwste Cyanogenmod). Achja, ik koop wel een keer een nieuwe weer. Zodra er een telefoon zoals de Nexus, maar dan mét hardwaretoetsenbord, komt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Teveel smsjes e.d. bewaard? Of heb je intern geheugen en geen losse SDkaartjes?
Ja, dat staat goed. Op zich begint de installatie wel, maar tijdens het installeren komt de foutmelding. Ik heb zo'n vermoeden dat de app niet 100% is. Kan iemand anders het misschien ook proberen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heb je bij toepassingen wel ingesteld dat je van onbekende bronnen kan installeren?
[..]
waar dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:32 schreef Dionysiou het volgende:
Er is een rel op Tweakers omtrent de multitouch op de Desire. Dat ie niet goed zou werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |