quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
haha, oke was niet snel maar er wel mee bezigMoest ff kijken hoe het ook alweer moest maar het geeft niet hoor. Is nu goed opgelost heb de mijne verwijderd
haha, oke was niet snel maar er wel mee bezigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:19 schreef -J-D- het volgende:
Ik zag dat er bijna een kwartier na het sluiten van het vorige topic nog geen nieuw topic was.
Dan ga je er van uit dat de topicsluiter het vergeten is. En dan opent iemand anders een nieuwe. In dit geval ikke.
Teveel smsjes e.d. bewaard? Of heb je intern geheugen en geen losse SDkaartjes?quote:
Heb je bij toepassingen wel ingesteld dat je van onbekende bronnen kan installeren?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik wil een applicatie voor jinzora (muziek streamen) op mijn telefoon, maar als ik die wil installeren, dan komt de foutmelding: de applicatie kan niet worden geinstalleerd. Het gaat om de volgende app
http://code.google.com/p/jinzora-mobile-android/downloads/list
Wat doe ik fout, of is de app niet goed?
Mijn Magic is nog behoorlijk snelquote:
Ja ik heb wel veel smsjes bewaard, maar daar komt het denk ik niet door. Verder is het interne geheugen nog lang niet vol en gebruik ik ook SD kaartjes. Het komt volgens mij meer door de rom die ik gebruik (de nieuwste Cyanogenmod). Achja, ik koop wel een keer een nieuwe weer. Zodra er een telefoon zoals de Nexus, maar dan mét hardwaretoetsenbord, komt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Teveel smsjes e.d. bewaard? Of heb je intern geheugen en geen losse SDkaartjes?
Ja, dat staat goed. Op zich begint de installatie wel, maar tijdens het installeren komt de foutmelding. Ik heb zo'n vermoeden dat de app niet 100% is. Kan iemand anders het misschien ook proberen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heb je bij toepassingen wel ingesteld dat je van onbekende bronnen kan installeren?
[..]
waar dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:32 schreef Dionysiou het volgende:
Er is een rel op Tweakers omtrent de multitouch op de Desire. Dat ie niet goed zou werken..
Ja heb wel erg veel zin in m'n Desire, cancelen is wmb nog geen optie hoor. Vanmiddag even de legend van m'n zwager gezien. Erg leuk ding hoor maar ik wil toch liever de Desire.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Dionysiou het volgende:
Ja ik ook beide. Twijfel ook wel nu of het een probleem is of niet.. maar om mijn pre-order nou te cancelen.. geen flauw idee
En waarom liever de Desire?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:17 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja heb wel erg veel zin in m'n Desire, cancelen is wmb nog geen optie hoor. Vanmiddag even de legend van m'n zwager gezien. Erg leuk ding hoor maar ik wil toch liever de Desire.
Preciesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat betere hardware binnenin en groter scherm lijkt me
Laat maar even weten wat je ervan vind, het ziet er zo wel goed uit op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vanavond Navigon gedownload op m'n Hero, maandag ga ik hem eens vergelijken met Co-Pilot.
En dit is het probleem dus:quote:De enige manier waarop dit weggaat is als HTC een ander scherm gaat gebruiken of als synaptics het scherm aanpast. Aangezien de enige manier om het te merken is door er met een vergrootglas naar te kijken zal dit niet gebeuren.
Het ClearPad 2000 scherm (dat in de G1, Mytoch, hero, n1, legend en desire zit) is gewoon niet in staat zulk soort geavanceerde bewegingen op een andere manier te registreren
Ben je nog steeds eigenwijs, dan heb je hier wat leesvoer: http://groups.google.com/...8fd9a2b8/70e9dd235d519955
Lees hier ervaringenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef BasNijmegen het volgende:
TVP
Ik wil een pre-order maken voor de Desire (incl. Vodafone verlenging). Ik heb nu onderstaande site, maar daar bieden ze alleen de bruine aan. Wat zijn de ervaringen met deze store?
http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/htc/htc-desire
Heeft iemand alternatief wat betreft store in combinatie met zilveren Desire en Vodafone?
Op tweakers wat wisselende ervaringen met deze shop: http://tweakers.net/shopr(...)stunts-punt-nl.html. Het zijn wel reviews van ongeveer een jaar oud of nog ouder.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik wil een pre-order maken voor de Desire (incl. Vodafone verlenging). Ik heb nu onderstaande site, maar daar bieden ze alleen de bruine aan. Wat zijn de ervaringen met deze store?
http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/htc/htc-desire
Heeft iemand alternatief wat betreft store in combinatie met zilveren Desire en Vodafone?
Is er al iets gezegd over dat 2.0 er überhaupt gaat komen voor de Dream/Magic?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heb je bij toepassingen wel ingesteld dat je van onbekende bronnen kan installeren?
[..]
Mijn Magic is nog behoorlijk snel
Ik hoop alleen dat die naaiers 2.0 binnenkort geven.
Zeer grote kans dat de app-installatie dan niet werkt. Ligt niet aan jou dus. Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat staat goed. Op zich begint de installatie wel, maar tijdens het installeren komt de foutmelding. Ik heb zo'n vermoeden dat de app niet 100% is. Kan iemand anders het misschien ook proberen?
Zoveel tegenstrijdige dingen. Sommige zeggen Dream niet, Magic wel. Sommige beide niet. Geen ideequote:Op zondag 14 maart 2010 13:02 schreef Brentmeister het volgende:
Is er al iets gezegd over dat 2.0 er überhaupt gaat komen voor de Dream/Magic?
hmm als ik daar op google dan krijg ik dat hij er alleen is voor Symbian en Winmobilequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |