Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
waar moeten ze vandaan komen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog goedkopere cowboyhoeden gevonden![]()
nou nog kijken of ik ze voor zaterdag hier kan hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Een aanbidster een stalker noemen.
Je bent er tenminste nog blij mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
mijn stalker valt me al dik een maand of 2 lastig
Niet vreemd in die club van jou toch? Of is de baas verboden terrein?quote:
hengelo ligt niet echt in de buurtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar moeten ze vandaan komen?
anders neem ik ze wel mee...
nee ik doe er wel luchtig over kan er toch niks meer van makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent er tenminste nog blij mee.
Capp moet ik vandaag weer eens halen.
Kijk eens naar de tekst boven je UIquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd in die club van jou toch? Of is de baas verboden terrein?
whehehequote:
als "we" het met 1 persoon doen, wil de rest ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd in die club van jou toch? Of is de baaspersoneel verboden terrein?
Bijna mijn broodje knakworst waar ik niks van proefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag mensen
Heb ik nog iets gemist?
Ik heb andere verhalen gehoordquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Bijna mijn broodje knakworst waar ik niks van proef
Hapje?![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord![]()
batsted bustedquote:
Samen met LL ben ik ziekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat sip! Maar lekker!
![]()
Hoe is het meisje?
marijkequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag mensen
Heb ik nog iets gemist?
JFquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
batsted busted
OLA allemaal![]()
Ow @ LL, ik weet nu waarom bono zo geil is![]()
laika is loops
heey marijkequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag mensen
Heb ik nog iets gemist?
arme bono, hij heeft stelten nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
batsted busted
OLA allemaal![]()
Ow @ LL, ik weet nu waarom bono zo geil is![]()
laika is loops
Beterschapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme bono, hij heeft stelten nodig
dat past nooit
(voor de outsiders: bono is jorkje, laika is labrador)
en nu ga ik lekker naar mn kerels toe
Dan heb jij tegen mij gelogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh, dat is sip ja....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Samen met LL ben ik ziek![]()
maar LL woont helemaal daarzo, dus het is heel zielig voor ons allebei
![]()
Hoe is het met jou?
Gierquote:
LLquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat past nooit
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb jij tegen mij gelogenJij jokkebrok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat past nooit
zo zijn gangetje en jij dan?quote:
Hihi ja doe vanavond maar, lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is sip ja....
Moet ik een pannetje soep komen brengen?
Hier gaat het wel aardigKon beter, maar dat komt wel weer
Hoe is het met school dan, alles nog rond gebreid met die paper enzo?
dude...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:34 schreef Biffkoffie het volgende:
dramatisch begin van de dag.. alweergister ook al. Vandaag de beste koffie automaat hier in 400 stukjes en 2 monteurs.. verder alleen automatenprut te vinden..
HELD! Jij bent de HELD van de dag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
terug komen van lunch en dikke paniek op de afdeling.
maar inmiddels weer opgelost
ze waren jouw kwijtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
terug komen van lunch en dikke paniek op de afdeling.
maar inmiddels weer opgelost
import en export van bloemen en planten lag stilquote:
eigenlijk de dienstdoende storing oplosser.quote:
echt nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ookquote:
voor concentratie moet je koffie hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
Concentratie is weer dramatisch vandaag
Thee drinken dan maar
je bent ook ziek dus is het normaal dat het niet echt luktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
Concentratie is weer dramatisch vandaag
Thee drinken dan maar
GMTAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor concentratie moet je koffie hebben
Nou neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor concentratie moet je koffie hebben
Nee, maar mijn studie wacht niet. Dus irritant is het welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ook ziek dus is het normaal dat het niet echt lukt
Bored beyond believe,quote:
buiten de deur eten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer ff thuis,keuken is weer lekker schonneover 2,5 uur weer weg
bij een collega/cq vriendin en dan snel door naar rotjeknor voor alice 3d imaxquote:
o ja, aanstaande ex collega met vriend die ook een vriend van jou is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij een collega/cq vriendin en dan snel door naar rotjeknor voor alice 3d imax
Dat is niet tofquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bored beyond believe,
en hoe is het met jou?
jeej Alicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij een collega/cq vriendin en dan snel door naar rotjeknor voor alice 3d imax
Ik ga misschien vrijdag in Almerequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
jeej Alice
Ik baal alleen dat hij overal in 3D is, ik wil hem helemaal niet in 3d zien
waarom?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
jeej Alice
Ik baal alleen dat hij overal in 3D is, ik wil hem helemaal niet in 3d zien
Waarom wel?quote:
Wij misschien zondag in Groningenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga misschien vrijdag in AlmereIs even afhankelijk van wat een kaartje kost
bij pathe is het 10tje voor normaal en 12,50 voor 3d, zal denk ik niet gek veel afwijken vergeleken andere bioscoop exploitantenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga misschien vrijdag in AlmereIs even afhankelijk van wat een kaartje kost
Nou, in Scheveningen was ik iets van 15 euro of 17.50 kwijt voor een 3d filmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij pathe is het 10tje voor normaal en 12,50 voor 3d, zal denk ik niet gek veel afwijken vergeleken andere bioscoop exploitanten
reizen van a naar bquote:
vliegenquote:
dan ben je geflestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, in Scheveningen was ik iets van 15 euro of 17.50 kwijt voor een 3d filmDus ik vrees met grote vrezen dat de prijzen wat hoger liggen dan dat en dan ga ik volgende maand
Of niet en kijk ik em lekker thuis
Stiekem zit ik eigenlijk gewoon te wachten op de dvdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, in Scheveningen was ik iets van 15 euro of 17.50 kwijt voor een 3d filmDus ik vrees met grote vrezen dat de prijzen wat hoger liggen dan dat en dan ga ik volgende maand
Of niet en kijk ik em lekker thuis
Ja of jij word geflest want in Pathe groningen betaal je 11,50 voor een 3D aan de kassa en 10,80 als je online besteldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan ben je geflest
sowieso scheveningen Pathebuitenhof of grotenmarkt in den haag vele malen beter (sowieso betere schermen
)
pathe zijn kaartjes in principe overal even duur.... ik kan ook overal bij pathe naar binnen met mijn unlimited kaart. Toeslagen voor 3d zijn standaard 2,50 en voor imax 5 euroquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of jij word geflest want in Pathe groningen betaal je 11,50 voor een 3D aan de kassa![]()
Die prijzen liggen nou eenmaal niet vast.
Nouja niet dus. Groningen is dus blijkbaar goedkoper dan waar jij gaat en Scheveningen is blijkbaar duurderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pathe zijn kaartjes in principe overal even duur...
check! de laatste keer dat ik ging kostte een kaartje bij de Pathe 8.50 geloof ik, en dat vond ik al oplichterspraktijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
nu weet ik weer waarom ik niet in de bios kwam
Gewone kaartjes zijn nog steeds 8.50quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
check! de laatste keer dat ik ging kostte een kaartje bij de Pathe 8.50 geloof ik, en dat vond ik al oplichterspraktijken.
en dan heb je het nog niet eens over de prijzen van eten en drinkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
nu weet ik weer waarom ik niet in de bios kwam
Nou ja, ik vond het dus te duur, ben al jaren niet geweest in Nederland. Hier in Indonesie kun je voor een dikke euro de nieuwste films in de bios kijken zonder dat er popcorn gooiende, bellende, rokende en schreeuwende medelanders om je heen zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewone kaartjes zijn nog steeds 8.50In Groningen in ieder geval. Maar voor 3D betaal je meer, wat ik dus inderdaad ook belachelijk veel geld vind
Fuck it, da's echt gewoon legale oplichting.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet eens over de prijzen van eten en drinken
laatste keer dat ik er was had ik echt een wtf moment toen ik die prijzen zagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fuck it, da's echt gewoon legale oplichting.
Het is ook te duur. Daarom ga ik ook eigenlijk nooit naar de biosquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het dus te duur, ben al jaren niet geweest in Nederland. Hier in Indonesie kun je voor een dikke euro de nieuwste films in de bios kijken zonder dat er popcorn gooiende, bellende, rokende en schreeuwende medelanders om je heen zitten.
ftdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is ook te duur. Daarom ga ik ook eigenlijk nooit naar de biosAls ik ga, ga ik meestal naar een filmhuis. Daar draaien meestal toch leukere films
![]()
Maar ze mogen de Indonesie manier hier ook wel invoeren van mij![]()
select * from * where *=*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit gewoon al 45 minuten te wachten tot een query klaar is
Zoiets ja, al is dit echt een heel simpele. Dit hoort in een minuut of 2 klaar te zijn.quote:
operatie stof wolk kan beginnenquote:
dat is wel veel stofquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwolk doen
[ afbeelding ]
in fles style
mpgquote:
klunsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef Fha het volgende:
Thee op tafel gieten ipv in een mok is niet handig
Nietus! Ik keek gewoon de andere kant opquote:
en voorwerpen hebben nog al de neiging om het pad te volgend waar je naar kijktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus! Ik keek gewoon de andere kant op
Dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
mja en drempels lijken soms hoger dan dat ze zijn
verdomme stoot mijn middelste teentje er vol tegen aan
ooow echt welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouDrempels gaan af en toe gewoon een stuk omhoog ineens. Klote dingen zijn het
Zo heb ik dus een keer mijn grote teen gebrokenquote:
thnxsquote:
ging de drempel ook omhoog zonder dat je het doorhadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo heb ik dus een keer mijn grote teen gebroken![]()
Echt te kansloos voor woorden
OAquote:
Voelde als gewoon pijnlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ging de drempel ook omhoog zonder dat je het doorhad
ik heb nog nooit wat gebroken klinkt pijnlijk
wat at je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Wat heb ik een pesthekel aan verkouden zijn en dus je eten niet proeven zegWat is nou het nut van eten
Het moment waar ik de hele dag naartoe leef is gewoon verpest nu
Ik ben nog bezigquote:
Hopla voor 30 euro vet veel spareribs en een leuke filmquote:
kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nog bezigUuhm een bonen prutje wat nog over is van gister
Mijn ervaring van vorige keren vertelt mijn hersens dat het heerlijk gekruid is.. maar ik proef er niks van hahahaha
[..]
Hopla voor 30 euro vet veel spareribs en een leuke film![]()
Man wat ben ik blij dat ik niet meer rook
bonenprutjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nog bezigUuhm een bonen prutje wat nog over is van gister
Mijn ervaring van vorige keren vertelt mijn hersens dat het heerlijk gekruid is.. maar ik proef er niks van hahahaha
[..]
Hopla voor 30 euro vet veel spareribs en een leuke film![]()
Man wat ben ik blij dat ik niet meer rook
Kikkererwten, tomatenblokjes, balsamico, worchestersaus, ui en dan nog wat kruiden (afhankelijk van wat ik in huis heb) en de nodige peper en zout.quote:
ze hebben het ook veeel te lekker gemaakt, 't zou verboden moeten worden !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hoezo HET moment? Jij eet toch 23 keer per dag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Wat heb ik een pesthekel aan verkouden zijn en dus je eten niet proeven zegWat is nou het nut van eten
Het moment waar ik de hele dag naartoe leef is gewoon verpest nu
Ik eet maar een keer per dag warm en warm eten is het lekkerstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo HET moment? Jij eet toch 23 keer per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dankquote:
quote:
jij ook al LL was ook al niet fitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:49 schreef Lotusss het volgende:
Heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben.....
Om 1700 zat ik al in de trein en stonden we al 7 minuten te wachten op een vertraagde tegentrein... heerlijk dat enkelspoor in de Randstadquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef MaleDuck het volgende:
Zo vaat weer gedaan, nu wachten op de oppas...
Had je de 8800 ja?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om 1700 zat ik al in de trein en stonden we al 7 minuten te wachten op een vertraagde tegentrein... heerlijk dat enkelspoor in de Randstad.
Misselijk gevoel enzo.... bah.quote:
op tijd naar bed dusquote:
Vroeger scheet je gewoon jankend in je broek, tegenwoordig moet het op internet verteld wordenquote:
Ja, een pak slaag is zo 2009quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger scheet je gewoon jankend in je broek, tegenwoordig moet het op internet verteld worden
Lig ik al in.quote:
last van je medicijnen flesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
doe wie hef ennie inklisj spiekers det wont toe koo toe JOET-KIEST?
Aj wus in de treen toe JOET-KIEST dis aftermiddag
Aan elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef Nijns het volgende:
Is het stressbestendig, stress-bestendig of stress bestendig?
quote:
quote:
nijnsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef Nijns het volgende:
Is het stressbestendig, stress-bestendig of stress bestendig?
Naar waarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
doe wie hef ennie inklisj spiekers det wont toe koo toe JOET-KIEST?
Aj wus in de treen toe JOET-KIEST dis aftermiddag
Ik kom er ook niet uitquote:
Ziggo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
Nooo waar is mijn beeld gebleven?! Stomme kabel
Sstquote:
Ligt er in Limburg ook uit.quote:
Geen problemen mee hier!quote:
Maar ik wil NCIS zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt er in Limburg ook uit.
Wij hebben alleen L1 en de Stadsomroep nog.
quote:
quote:
Uitgeest. Oegstgeest komt geen trein hequote:
Omdat mijn tv geen beeld geeft? Wat lief van zequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hier werkt het nog. SBS geeft net een bijzonder journaal uit.
RTL 4 ook ja. Jezus, alsof de moffen komen of zo zeg, doe eens niet zo overdreven allemaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hier werkt het nog. SBS geeft net een bijzonder journaal uit.
Lol.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-storing-ziggo.html
De wereld wordt weer eens gered door Twitter.
Dat is heul geen redding. Als Twitter het maakt is het reddingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
whehehequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer omdat ze naar alle waarschijnlijkheid dat vermiste kind uit Dordrecht gevonden hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat mijn tv geen beeld geeft? Wat lief van ze
Dat is een stuk beter nieuws!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer omdat ze naar alle waarschijnlijkheid dat vermiste kind uit Dordrecht gevonden hebben.
Je gaat bellen omdat je tv het niet doet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef FFSletop het volgende:
En daar is-ie weer: Het oude, vertrouwde deuntje van de @home helpdesk!
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdrevenquote:
Ik niet, hell no.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat bellen omdat je tv het niet doet?
Wow. Wacht ff. Waar?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdreven
Dood is beter dan eeuwig kwijt (vanuit de familie gezien). Maar dat is inderdaad wel een beetje erg veel ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdreven
en als ze nou eens iets meer konden vertellen ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dordrechtquote:
Ook nog jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als ze nou eens iets meer konden vertellen ...
quote:
Je vroeg het zelf.quote:
Vraag er dan niet om, ondankbaar schoftig hoerenkindquote:
Ik bedoelde waar hij had gezien/gehoord dat Millie waarschijnlijk dood was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar hij had gezien/gehoord dat Millie waarschijnlijk dood was.Het extra journaal op SBS6 of RTL4 denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huh? Ok first things first...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het extra journaal op SBS6 of RTL4 denk ik.
ik zal jouw nog eens helpen strontkopquote:
Sorry, zo bedoelde ik dat nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal jouw nog eens helpen stontkop
quote:
Ik heb Ziggo... en heb nu Opsporing Verzocht aanstaan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Huh? Ok first things first...
Fles jij hebt toch Ziggo?
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo... en heb nu Opsporing Verzocht aanstaan!
Volgens de politie zijn geruchten over gevonden lichaam geruchten... ze worden bevestigd noch ontkend.
workaholicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
ben ik aan het hardlopen bedenk ik me opeens:"kut, ik moest nog een server herstarten vanavond"
Dat moet erg klote zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood is
quote:Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.
Die vent kan me wat. Zolang de politie zelf niet met een bericht komt..quote:
frits wester is nou niet echt een roddel journalistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vent kan me wat. Zolang de politie zelf niet met een bericht komt..
Vet fijn dat het hele land in de ban is van niks: Alles wat je hoort isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood is
quote:WE WETEN NOG NIKS!!! HOOR JE DAT?? WE WETEN NOG NIKS!!!
HEB JE HET AL GEHOORD???!!??!?!?!?!??!111?!!?!eins!!111!!1eins
WE WETEN NOG NIKS!!!!
NIKS NOG!
Dat zal later wel blijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
frits wester is nou niet echt een roddel journalist
zegt LL dat nou al tegen jequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dat roept lijkt je op mijn vrouw
Zijn er al meer meisjes vermist en dood en dat soort dingen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier thuis mag ik niet roepen dat het overdreven is "omdat het volk er benieuwd naar is" "omdat het misschien wel een nieuw Dutroux-verhaal zou kunnen worden" bla bla![]()
Wacht nou eerst maar eens af he
Waar wil je nog op wachten? De officiële bevestiging? Meer gaat er niet komen hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier thuis mag ik niet roepen dat het overdreven is "omdat het volk er benieuwd naar is" "omdat het misschien wel een nieuw Dutroux-verhaal zou kunnen worden" bla bla![]()
Wacht nou eerst maar eens af he
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn er al meer meisjes vermist en dood en dat soort dingen dan?
Ook best. Als we voor iedere kinderverdwijning extra nieuwsuitzendingen gaan inlassen kunnen we wel aan de gang blijve zeg doe ff normaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar wil je nog op wachten? De officiële bevestiging? Meer gaat er niet komen hoor.
Mooi. Welterusten allemaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fha het volgende:
Zie je, ze is nog niet gevonden. Dus iedereen kan gewoon gaan slapen nu.
slaap ze flesquote:
weg ze Fhaquote:
whehehequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo thuis.....gaan we met z'n 5en (ging nog een vriendin mee) naar rotterdam voor imax, waren er alleen nog maar stoelen voor de eerste rij.....tja op 160m2+ is dat niet te doen dus terug naar den haag en het daar op gewoon klein scherm gekeken.... was wel aardige film, 1x knipperde ik met mijn ogen omdat er een kopje het scherm uit werd gegooidvriendin van me dook weg
slaap ze knuffelquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik weer slapen, had beloofd aan iemand (damart ofzo??) dat ik zou laten weten hoe die was.... is wel ok film
johnny depp is sowieso een briljant acteur!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 085 goldfinger1963
02. 050 Fha
03. 045 Ladylike
04. 041 Giertje
05. 037 Dr_Flash
06. 035 wel.o.k
07. 025 Knuffelzacht
08. 021 Lotusss
09. 015 marcb1974
10. 015 MaleDuck
11. 014 friemelaar
12. 013 FFSletop
13. 010 indahnesia.com
14. 009 DaMart
15. 009 Marijkezwolle
16. 009 Aarti
17. 005 Nijns
18. 004 Bengeltje
19. 004 MPG
20. 002 OA
Rotterdamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo thuis.....gaan we met z'n 5en (ging nog een vriendin mee) naar rotterdam voor imax, waren er alleen nog maar stoelen voor de eerste rij.....tja op 160m2+ is dat niet te doen dus terug naar den haag en het daar op gewoon klein scherm gekeken.... was wel aardige film, 1x knipperde ik met mijn ogen omdat er een kopje het scherm uit werd gegooidvriendin van me dook weg
Ah, je staat meer netjes op 1quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie zijn er allemaal gestalkt door de koffie![]()
[..]
die is iig niet bij ons geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
GF: http://frontpage.fok.nl/c(...)in-de-parenclub.html
Ah, dus je heet geen Marc maar Mauritsquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus je heet geen Marc maar Maurits
quote:Top 100 van dinsdag 16 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 181 Marijkezwolle
58. 097 goldfinger1963
79. 078 wel.o.k
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
Is LL niet ongebouwd met die enorme gevel danquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is iig niet bij ons geweest![]()
vip status
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die snapt 't toch net niet
![]()
[..]
Is LL niet ongebouwd met die enorme gevel dan![]()
![]()
quote:Ik had het er even over met de bardame die overigens vroeger een heer was en die zich om de verandering luister bij te zetten, een angstaanjagende voorgevel had laten aanmeten.
slaap ze friemelquote:
ik weet het wel zekerquote:
quote:
indahquote:
whehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ben er nu ook wel zeker van.
strak planquote:
je bent alweer met vakantiequote:
Ik moest die uitgescheten boontjes nog wassen en roosteren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent alweer met vakantie![]()
of ben je de koffiebonen nog aan het plukken![]()
belangrijke mails?quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, kort maar krachtig. Helaas nu 40 emails in de box.
dat is de duurste koffie ter wereldquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moest die uitgescheten boontjes nog wassen en roosteren.
ik ben ook wat etenquote:
gek he, als ik eens wat uitschijt wil niemand het hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is de duurste koffie ter wereld
idem hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedere email is even belangrijk. Neuh, maar het moet allemaal wel verwerkt worden.
ze willen het nog niet eens gebruiken om planten te bemestenquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gek he, als ik eens wat uitschijt wil niemand het hebben.
Als je zo'n 'onbenullige' weggooit, dan krijg je er zeker nog een mailtje over, dus heb je uiteindelijk meer werk.quote:
Kennelijk ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze willen het nog niet eens gebruiken om planten te bemesten
ik heb laatst mijn outlook opnieuw geinstalleerd nu ben ik al me bewaarde mails kwijtquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je zo'n 'onbenullige' weggooit, dan krijg je er zeker nog een mailtje over, dus heb je uiteindelijk meer werk.
was idd heerlijkquote:
handig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb laatst mijn outlook opnieuw geinstalleerd nu ben ik al me bewaarde mails kwijt
zeg dat welquote:
boodschap zequote:Op woensdag 17 maart 2010 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat zijn de eerste 10... nu maar eens boodschappen doen.
quote:
dan heb je er nog 30 te doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat zijn de eerste 10... nu maar eens boodschappen doen.
heb je trouwens deze al gezien indahquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |