operatie stof wolk kan beginnenquote:
dat is wel veel stofquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwolk doen
[ afbeelding ]
in fles style
mpgquote:
klunsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef Fha het volgende:
Thee op tafel gieten ipv in een mok is niet handig
Nietus! Ik keek gewoon de andere kant opquote:
en voorwerpen hebben nog al de neiging om het pad te volgend waar je naar kijktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus! Ik keek gewoon de andere kant op
Dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
mja en drempels lijken soms hoger dan dat ze zijn
verdomme stoot mijn middelste teentje er vol tegen aan
ooow echt welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouDrempels gaan af en toe gewoon een stuk omhoog ineens. Klote dingen zijn het
Zo heb ik dus een keer mijn grote teen gebrokenquote:
thnxsquote:
ging de drempel ook omhoog zonder dat je het doorhadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo heb ik dus een keer mijn grote teen gebroken![]()
Echt te kansloos voor woorden
OAquote:
Voelde als gewoon pijnlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ging de drempel ook omhoog zonder dat je het doorhad
ik heb nog nooit wat gebroken klinkt pijnlijk
wat at je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Wat heb ik een pesthekel aan verkouden zijn en dus je eten niet proeven zegWat is nou het nut van eten
Het moment waar ik de hele dag naartoe leef is gewoon verpest nu
Ik ben nog bezigquote:
Hopla voor 30 euro vet veel spareribs en een leuke filmquote:
kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nog bezigUuhm een bonen prutje wat nog over is van gister
Mijn ervaring van vorige keren vertelt mijn hersens dat het heerlijk gekruid is.. maar ik proef er niks van hahahaha
[..]
Hopla voor 30 euro vet veel spareribs en een leuke film![]()
Man wat ben ik blij dat ik niet meer rook
bonenprutjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nog bezigUuhm een bonen prutje wat nog over is van gister
Mijn ervaring van vorige keren vertelt mijn hersens dat het heerlijk gekruid is.. maar ik proef er niks van hahahaha
[..]
Hopla voor 30 euro vet veel spareribs en een leuke film![]()
Man wat ben ik blij dat ik niet meer rook
Kikkererwten, tomatenblokjes, balsamico, worchestersaus, ui en dan nog wat kruiden (afhankelijk van wat ik in huis heb) en de nodige peper en zout.quote:
ze hebben het ook veeel te lekker gemaakt, 't zou verboden moeten worden !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Hoezo HET moment? Jij eet toch 23 keer per dag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Wat heb ik een pesthekel aan verkouden zijn en dus je eten niet proeven zegWat is nou het nut van eten
Het moment waar ik de hele dag naartoe leef is gewoon verpest nu
Ik eet maar een keer per dag warm en warm eten is het lekkerstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo HET moment? Jij eet toch 23 keer per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dankquote:
quote:
jij ook al LL was ook al niet fitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:49 schreef Lotusss het volgende:
Heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben.....
Om 1700 zat ik al in de trein en stonden we al 7 minuten te wachten op een vertraagde tegentrein... heerlijk dat enkelspoor in de Randstadquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef MaleDuck het volgende:
Zo vaat weer gedaan, nu wachten op de oppas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |