Ik niet, hell no.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat bellen omdat je tv het niet doet?

Wow. Wacht ff. Waar?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdreven

Dood is beter dan eeuwig kwijt (vanuit de familie gezien). Maar dat is inderdaad wel een beetje erg veel ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdreven

en als ze nou eens iets meer konden vertellen ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

dordrechtquote:

Ook nog jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als ze nou eens iets meer konden vertellen ...

quote:

Je vroeg het zelf.quote:

Vraag er dan niet om, ondankbaar schoftig hoerenkindquote:

Ik bedoelde waar hij had gezien/gehoord dat Millie waarschijnlijk dood was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!

quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar hij had gezien/gehoord dat Millie waarschijnlijk dood was.Het extra journaal op SBS6 of RTL4 denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

Huh? Ok first things first...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het extra journaal op SBS6 of RTL4 denk ik.

ik zal jouw nog eens helpen strontkopquote:

Sorry, zo bedoelde ik dat nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal jouw nog eens helpen stontkop

quote:

Ik heb Ziggo... en heb nu Opsporing Verzocht aanstaan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Huh? Ok first things first...
Fles jij hebt toch Ziggo?

Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo... en heb nu Opsporing Verzocht aanstaan!
Volgens de politie zijn geruchten over gevonden lichaam geruchten... ze worden bevestigd noch ontkend.

workaholicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
ben ik aan het hardlopen bedenk ik me opeens:"kut, ik moest nog een server herstarten vanavond"

Dat moet erg klote zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood is

quote:Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.

Die vent kan me wat. Zolang de politie zelf niet met een bericht komt..quote:

frits wester is nou niet echt een roddel journalistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vent kan me wat. Zolang de politie zelf niet met een bericht komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |