Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
waar moeten ze vandaan komen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog goedkopere cowboyhoeden gevonden![]()
nou nog kijken of ik ze voor zaterdag hier kan hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Een aanbidster een stalker noemen.
Je bent er tenminste nog blij mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
mijn stalker valt me al dik een maand of 2 lastig
Niet vreemd in die club van jou toch? Of is de baas verboden terrein?quote:
hengelo ligt niet echt in de buurtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar moeten ze vandaan komen?
anders neem ik ze wel mee...
nee ik doe er wel luchtig over kan er toch niks meer van makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent er tenminste nog blij mee.
Capp moet ik vandaag weer eens halen.
Kijk eens naar de tekst boven je UIquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd in die club van jou toch? Of is de baas verboden terrein?
whehehequote:
als "we" het met 1 persoon doen, wil de rest ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd in die club van jou toch? Of is de baaspersoneel verboden terrein?
Bijna mijn broodje knakworst waar ik niks van proefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag mensen
Heb ik nog iets gemist?
Ik heb andere verhalen gehoordquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Bijna mijn broodje knakworst waar ik niks van proef
Hapje?![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord![]()
batsted bustedquote:
Samen met LL ben ik ziekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat sip! Maar lekker!
![]()
Hoe is het meisje?
marijkequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag mensen
Heb ik nog iets gemist?
JFquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
batsted busted
OLA allemaal![]()
Ow @ LL, ik weet nu waarom bono zo geil is![]()
laika is loops
heey marijkequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag mensen
Heb ik nog iets gemist?
arme bono, hij heeft stelten nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
batsted busted
OLA allemaal![]()
Ow @ LL, ik weet nu waarom bono zo geil is![]()
laika is loops
Beterschapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
arme bono, hij heeft stelten nodig
dat past nooit
(voor de outsiders: bono is jorkje, laika is labrador)
en nu ga ik lekker naar mn kerels toe
Dan heb jij tegen mij gelogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh, dat is sip ja....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Samen met LL ben ik ziek![]()
maar LL woont helemaal daarzo, dus het is heel zielig voor ons allebei
![]()
Hoe is het met jou?
Gierquote:
LLquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat past nooit
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb jij tegen mij gelogenJij jokkebrok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat past nooit
zo zijn gangetje en jij dan?quote:
Hihi ja doe vanavond maar, lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is sip ja....
Moet ik een pannetje soep komen brengen?
Hier gaat het wel aardigKon beter, maar dat komt wel weer
Hoe is het met school dan, alles nog rond gebreid met die paper enzo?
dude...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:34 schreef Biffkoffie het volgende:
dramatisch begin van de dag.. alweergister ook al. Vandaag de beste koffie automaat hier in 400 stukjes en 2 monteurs.. verder alleen automatenprut te vinden..
HELD! Jij bent de HELD van de dag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
terug komen van lunch en dikke paniek op de afdeling.
maar inmiddels weer opgelost
ze waren jouw kwijtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
terug komen van lunch en dikke paniek op de afdeling.
maar inmiddels weer opgelost
import en export van bloemen en planten lag stilquote:
eigenlijk de dienstdoende storing oplosser.quote:
echt nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik ookquote:
voor concentratie moet je koffie hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
Concentratie is weer dramatisch vandaag
Thee drinken dan maar
je bent ook ziek dus is het normaal dat het niet echt luktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
Concentratie is weer dramatisch vandaag
Thee drinken dan maar
GMTAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor concentratie moet je koffie hebben
Nou neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor concentratie moet je koffie hebben
Nee, maar mijn studie wacht niet. Dus irritant is het welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ook ziek dus is het normaal dat het niet echt lukt
Bored beyond believe,quote:
buiten de deur eten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer ff thuis,keuken is weer lekker schonneover 2,5 uur weer weg
bij een collega/cq vriendin en dan snel door naar rotjeknor voor alice 3d imaxquote:
o ja, aanstaande ex collega met vriend die ook een vriend van jou is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij een collega/cq vriendin en dan snel door naar rotjeknor voor alice 3d imax
Dat is niet tofquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bored beyond believe,
en hoe is het met jou?
jeej Alicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij een collega/cq vriendin en dan snel door naar rotjeknor voor alice 3d imax
Ik ga misschien vrijdag in Almerequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
jeej Alice
Ik baal alleen dat hij overal in 3D is, ik wil hem helemaal niet in 3d zien
waarom?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
jeej Alice
Ik baal alleen dat hij overal in 3D is, ik wil hem helemaal niet in 3d zien
Waarom wel?quote:
Wij misschien zondag in Groningenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga misschien vrijdag in AlmereIs even afhankelijk van wat een kaartje kost
bij pathe is het 10tje voor normaal en 12,50 voor 3d, zal denk ik niet gek veel afwijken vergeleken andere bioscoop exploitantenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga misschien vrijdag in AlmereIs even afhankelijk van wat een kaartje kost
Nou, in Scheveningen was ik iets van 15 euro of 17.50 kwijt voor een 3d filmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij pathe is het 10tje voor normaal en 12,50 voor 3d, zal denk ik niet gek veel afwijken vergeleken andere bioscoop exploitanten
reizen van a naar bquote:
vliegenquote:
dan ben je geflestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, in Scheveningen was ik iets van 15 euro of 17.50 kwijt voor een 3d filmDus ik vrees met grote vrezen dat de prijzen wat hoger liggen dan dat en dan ga ik volgende maand
Of niet en kijk ik em lekker thuis
Stiekem zit ik eigenlijk gewoon te wachten op de dvdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, in Scheveningen was ik iets van 15 euro of 17.50 kwijt voor een 3d filmDus ik vrees met grote vrezen dat de prijzen wat hoger liggen dan dat en dan ga ik volgende maand
Of niet en kijk ik em lekker thuis
Ja of jij word geflest want in Pathe groningen betaal je 11,50 voor een 3D aan de kassa en 10,80 als je online besteldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan ben je geflest
sowieso scheveningen Pathebuitenhof of grotenmarkt in den haag vele malen beter (sowieso betere schermen
)
pathe zijn kaartjes in principe overal even duur.... ik kan ook overal bij pathe naar binnen met mijn unlimited kaart. Toeslagen voor 3d zijn standaard 2,50 en voor imax 5 euroquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of jij word geflest want in Pathe groningen betaal je 11,50 voor een 3D aan de kassa![]()
Die prijzen liggen nou eenmaal niet vast.
Nouja niet dus. Groningen is dus blijkbaar goedkoper dan waar jij gaat en Scheveningen is blijkbaar duurderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pathe zijn kaartjes in principe overal even duur...
check! de laatste keer dat ik ging kostte een kaartje bij de Pathe 8.50 geloof ik, en dat vond ik al oplichterspraktijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
nu weet ik weer waarom ik niet in de bios kwam
Gewone kaartjes zijn nog steeds 8.50quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
check! de laatste keer dat ik ging kostte een kaartje bij de Pathe 8.50 geloof ik, en dat vond ik al oplichterspraktijken.
en dan heb je het nog niet eens over de prijzen van eten en drinkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
nu weet ik weer waarom ik niet in de bios kwam
Nou ja, ik vond het dus te duur, ben al jaren niet geweest in Nederland. Hier in Indonesie kun je voor een dikke euro de nieuwste films in de bios kijken zonder dat er popcorn gooiende, bellende, rokende en schreeuwende medelanders om je heen zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewone kaartjes zijn nog steeds 8.50In Groningen in ieder geval. Maar voor 3D betaal je meer, wat ik dus inderdaad ook belachelijk veel geld vind
Fuck it, da's echt gewoon legale oplichting.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet eens over de prijzen van eten en drinken
laatste keer dat ik er was had ik echt een wtf moment toen ik die prijzen zagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fuck it, da's echt gewoon legale oplichting.
Het is ook te duur. Daarom ga ik ook eigenlijk nooit naar de biosquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het dus te duur, ben al jaren niet geweest in Nederland. Hier in Indonesie kun je voor een dikke euro de nieuwste films in de bios kijken zonder dat er popcorn gooiende, bellende, rokende en schreeuwende medelanders om je heen zitten.
ftdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is ook te duur. Daarom ga ik ook eigenlijk nooit naar de biosAls ik ga, ga ik meestal naar een filmhuis. Daar draaien meestal toch leukere films
![]()
Maar ze mogen de Indonesie manier hier ook wel invoeren van mij![]()
select * from * where *=*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit gewoon al 45 minuten te wachten tot een query klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |