Ik niet, hell no.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat bellen omdat je tv het niet doet?
Wow. Wacht ff. Waar?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdreven
Dood is beter dan eeuwig kwijt (vanuit de familie gezien). Maar dat is inderdaad wel een beetje erg veel ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ze is alleen waarschijnlijk dood. Beetje jammer. Los daarvan vind ik een extra nieuwsuitzending, nog op weet God hoeveel zenders ook, ZWAAR overdreven
en als ze nou eens iets meer konden vertellen ...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dordrechtquote:
Ook nog jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als ze nou eens iets meer konden vertellen ...
quote:
Je vroeg het zelf.quote:
Vraag er dan niet om, ondankbaar schoftig hoerenkindquote:
Ik bedoelde waar hij had gezien/gehoord dat Millie waarschijnlijk dood was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar hij had gezien/gehoord dat Millie waarschijnlijk dood was.Het extra journaal op SBS6 of RTL4 denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huh? Ok first things first...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het extra journaal op SBS6 of RTL4 denk ik.
ik zal jouw nog eens helpen strontkopquote:
Sorry, zo bedoelde ik dat nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal jouw nog eens helpen stontkop
quote:
Ik heb Ziggo... en heb nu Opsporing Verzocht aanstaan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Huh? Ok first things first...
Fles jij hebt toch Ziggo?
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo... en heb nu Opsporing Verzocht aanstaan!
Volgens de politie zijn geruchten over gevonden lichaam geruchten... ze worden bevestigd noch ontkend.
workaholicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
ben ik aan het hardlopen bedenk ik me opeens:"kut, ik moest nog een server herstarten vanavond"
Dat moet erg klote zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood is
quote:Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.
Die vent kan me wat. Zolang de politie zelf niet met een bericht komt..quote:
frits wester is nou niet echt een roddel journalistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vent kan me wat. Zolang de politie zelf niet met een bericht komt..
Vet fijn dat het hele land in de ban is van niks: Alles wat je hoort isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet fijn voor die ouders als een of andere journalist alvast gaat rondbazuinen dat ze dood is
quote:WE WETEN NOG NIKS!!! HOOR JE DAT?? WE WETEN NOG NIKS!!!
HEB JE HET AL GEHOORD???!!??!?!?!?!??!111?!!?!eins!!111!!1eins
WE WETEN NOG NIKS!!!!
NIKS NOG!
Dat zal later wel blijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
frits wester is nou niet echt een roddel journalist
zegt LL dat nou al tegen jequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dat roept lijkt je op mijn vrouw
Zijn er al meer meisjes vermist en dood en dat soort dingen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier thuis mag ik niet roepen dat het overdreven is "omdat het volk er benieuwd naar is" "omdat het misschien wel een nieuw Dutroux-verhaal zou kunnen worden" bla bla![]()
Wacht nou eerst maar eens af he
Waar wil je nog op wachten? De officiële bevestiging? Meer gaat er niet komen hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hier thuis mag ik niet roepen dat het overdreven is "omdat het volk er benieuwd naar is" "omdat het misschien wel een nieuw Dutroux-verhaal zou kunnen worden" bla bla![]()
Wacht nou eerst maar eens af he
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn er al meer meisjes vermist en dood en dat soort dingen dan?
Ook best. Als we voor iedere kinderverdwijning extra nieuwsuitzendingen gaan inlassen kunnen we wel aan de gang blijve zeg doe ff normaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar wil je nog op wachten? De officiële bevestiging? Meer gaat er niet komen hoor.
Mooi. Welterusten allemaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fha het volgende:
Zie je, ze is nog niet gevonden. Dus iedereen kan gewoon gaan slapen nu.
slaap ze flesquote:
weg ze Fhaquote:
whehehequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo thuis.....gaan we met z'n 5en (ging nog een vriendin mee) naar rotterdam voor imax, waren er alleen nog maar stoelen voor de eerste rij.....tja op 160m2+ is dat niet te doen dus terug naar den haag en het daar op gewoon klein scherm gekeken.... was wel aardige film, 1x knipperde ik met mijn ogen omdat er een kopje het scherm uit werd gegooidvriendin van me dook weg
slaap ze knuffelquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik weer slapen, had beloofd aan iemand (damart ofzo??) dat ik zou laten weten hoe die was.... is wel ok film
johnny depp is sowieso een briljant acteur!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 085 goldfinger1963
02. 050 Fha
03. 045 Ladylike
04. 041 Giertje
05. 037 Dr_Flash
06. 035 wel.o.k
07. 025 Knuffelzacht
08. 021 Lotusss
09. 015 marcb1974
10. 015 MaleDuck
11. 014 friemelaar
12. 013 FFSletop
13. 010 indahnesia.com
14. 009 DaMart
15. 009 Marijkezwolle
16. 009 Aarti
17. 005 Nijns
18. 004 Bengeltje
19. 004 MPG
20. 002 OA
Rotterdamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo thuis.....gaan we met z'n 5en (ging nog een vriendin mee) naar rotterdam voor imax, waren er alleen nog maar stoelen voor de eerste rij.....tja op 160m2+ is dat niet te doen dus terug naar den haag en het daar op gewoon klein scherm gekeken.... was wel aardige film, 1x knipperde ik met mijn ogen omdat er een kopje het scherm uit werd gegooidvriendin van me dook weg
Ah, je staat meer netjes op 1quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie zijn er allemaal gestalkt door de koffie![]()
[..]
die is iig niet bij ons geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
GF: http://frontpage.fok.nl/c(...)in-de-parenclub.html
Ah, dus je heet geen Marc maar Mauritsquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus je heet geen Marc maar Maurits
quote:Top 100 van dinsdag 16 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 181 Marijkezwolle
58. 097 goldfinger1963
79. 078 wel.o.k
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
Is LL niet ongebouwd met die enorme gevel danquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is iig niet bij ons geweest![]()
vip status
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die snapt 't toch net niet
![]()
[..]
Is LL niet ongebouwd met die enorme gevel dan![]()
![]()
quote:Ik had het er even over met de bardame die overigens vroeger een heer was en die zich om de verandering luister bij te zetten, een angstaanjagende voorgevel had laten aanmeten.
slaap ze friemelquote:
ik weet het wel zekerquote:
quote:
indahquote:
whehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ben er nu ook wel zeker van.
strak planquote:
je bent alweer met vakantiequote:
Ik moest die uitgescheten boontjes nog wassen en roosteren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent alweer met vakantie![]()
of ben je de koffiebonen nog aan het plukken![]()
belangrijke mails?quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, kort maar krachtig. Helaas nu 40 emails in de box.
dat is de duurste koffie ter wereldquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moest die uitgescheten boontjes nog wassen en roosteren.
ik ben ook wat etenquote:
gek he, als ik eens wat uitschijt wil niemand het hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is de duurste koffie ter wereld
idem hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedere email is even belangrijk. Neuh, maar het moet allemaal wel verwerkt worden.
ze willen het nog niet eens gebruiken om planten te bemestenquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gek he, als ik eens wat uitschijt wil niemand het hebben.
Als je zo'n 'onbenullige' weggooit, dan krijg je er zeker nog een mailtje over, dus heb je uiteindelijk meer werk.quote:
Kennelijk ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze willen het nog niet eens gebruiken om planten te bemesten
ik heb laatst mijn outlook opnieuw geinstalleerd nu ben ik al me bewaarde mails kwijtquote:Op woensdag 17 maart 2010 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je zo'n 'onbenullige' weggooit, dan krijg je er zeker nog een mailtje over, dus heb je uiteindelijk meer werk.
was idd heerlijkquote:
handig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 03:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb laatst mijn outlook opnieuw geinstalleerd nu ben ik al me bewaarde mails kwijt
zeg dat welquote:
boodschap zequote:Op woensdag 17 maart 2010 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat zijn de eerste 10... nu maar eens boodschappen doen.
quote:
dan heb je er nog 30 te doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat zijn de eerste 10... nu maar eens boodschappen doen.
heb je trouwens deze al gezien indahquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |