Ik kan er echter ook wel een beetje om lachen.quote:Op 15 maart 2010 20:35 schreef alsdedondererafhalen het volgende:
beter ga jij deze fotos eraf halen want wil niet datmij dochter op zon vieze pedo site staat
http://forum.fok.nl/topic/1413939/1/25quote:
Ja, geef dan een directe link. Je denkt toch zeker niet dat ik dat hele topic door ga kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1
Tuurlijk wel, heb je dat topic gezien?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, geef dan een directe link. Je denkt toch zeker niet dat ik dat hele topic door ga kijken?
Geen idee hoe je dat doet, boeit me ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, geef dan een directe link. Je denkt toch zeker niet dat ik dat hele topic door ga kijken?
Op het groene oogje naast de tijd en datum klikken, dan komt de direct link in beeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat doet, boeit me ook niet.
Control + F jij anders maar even naar Zero17, dan zie je het wel.
Oké thanks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het groene oogje naast de tijd en datum klikken, dan komt de direct link in beeld.
Weet niet welke hij bedoelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:37 schreef dreamzk het volgende:
Kan je even de precieze foto laten zien, je hebt daar teveel breezers geupload
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:39 schreef Fortitudo het volgende:
ik zie die post niet hoor?/
al verwijderd?
't Is ook niet echt een breezer, ik zou haar in ieder geval zeker raken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké thanks.
Vanaf hier dus: Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1
quote:
Stuur haar vader naar haar foto!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:45 schreef Glcx het volgende:
Stuur haar foto naar haar vader.
Slet genaaid, beurs weg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:50 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stuur haar vader naar haar foto!
Stuur foto haar haar naar vader!!
Vader haar foto naar haar stuur!!!
Foto stuur haar vader haar naar!!!!
lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:31 schreef BorusBulldog het volgende:
Waar heeft die kerel eigenlijk op gegoogled dat hij zo'n foto tegenkomt op dit forum
Tuurlijk is het die griet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het die griet zelf is? Anders kan die papa wel wat extra Nederlandse les gebruiken
Ah, niet aangedacht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:00 schreef TJDoornbos het volgende:
wat te denken van haar klasgenoten NS?
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, niet aangedacht.
Goed punt.
Met een beetje pech worden haar tietjes uitgeprint en opgehangen op het prikbord op school.
Laat dat een zeer harde les zijn dat je dus niet alles op internet moet pleuren.
ze kwamen toch van haar eigen hyves? Althans negen van de tien foto's in het breezer-topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.
Aangezien ze op haar hyves staan lijkt het mij dat ze dit zelf doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.
True.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ze komen van haar hyves als ik het goed had begrepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Klopt het was via pmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie de posts van die vader nergens staan
Mag het?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat natuurlijk veel erger is, is dat er naaktfoto's zijn uitgelekt van een engels lerares van mijn vorige school![]()
Ze is niet oud, dus mogen ze in dit topic?
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat natuurlijk veel erger is, is dat er naaktfoto's zijn uitgelekt van een engels lerares van mijn vorige school![]()
Ze is niet oud, dus mogen ze in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
Dan had ik het deze keer moeten krijgen aangezien ik het topic opende.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:24 schreef marcel-o het volgende:
Valt me mee dat ik niet die PM kreeg.
Heb dat wel meer gehad omdat ik het topic had geopend(dus ben beheerder
! )
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie het ook is, ik gaf ze allemaal, en hard, zo hard dat ze een week niet meer konden lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Verwijder maar vast dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
daarover; http://otti-lief.hyves.nl/
Als het niet mag, verwijder de link maar
En het dan ook echt pedo noemen hè.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Neuh, ik denk dat de meeste die foto's gewoon voorbij scrollen naar iets nakends.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vader van Laar moet gewoon even zijn mond houden. Meneer van 47jr zit zelf te kijken in een half naakte tiener topic. Waar zijn dochter notabene instaat. Goorlap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:20 schreef Zero17 het volgende:
En bedreigt mij, lieve Fok'ers, de lieve Zero17 voor het plaatsen van de betreffende foto's.
[..]
Ik kan er echter ook wel een beetje om lachen.![]()
Klacht: Gepwnde vader pm't en bedreigt mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
De rest zijn te erg om te postenOMG...die wordt in de les nu dus nooit meer serious genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je ook gewoon dom.
Haha inderdaad, hoe anders heeft ie het kunnen vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
vader van Laar moet gewoon even zijn mond houden. Meneer van 47jr zit zelf te kijken in een half naakte tiener topic. Waar zijn dochter notabene instaat. Goorlap.
Misschien even zijn vrouw mailen?
Of JUIST welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
OMG...die wordt in de les nu dus nooit meer serious genomen.Dan ben je ook gewoon dom.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
De rest zijn te erg om te postenNIETS IS TE ERGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over serieus némen gesprokenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
OMG...die wordt in de les nu dus nooit meer serious genomen.Dan ben je ook gewoon dom.
Misschien dat ze broertje op Fok! zat te fappen op zijn zus, kreeg er achteraf spijt van en zei het tegen de vaderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha inderdaad, hoe anders heeft ie het kunnen vinden.BUSTED!
Je doet het erom hea!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat iemand dat ging zeggen.
Kreeg ik deze PM:quote:![]()
![]()
![]()
quote:beter ga je deze foto eraf halen mij dochter staat hierop en als ik weet wie jij bent nou echt haal hem eraf nu
En nu voeltie zich schuldig omdat hij precies op dat moment het aanstormend orgasme niet meer kon keren, en probeert dat nu op een Fok!topic te verhalen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef stevenmac26 het volgende:
vadertjelief zal zich wel wild geschrokken zijn tijdens het fappen toen zijn dochter langs kwam
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu voeltie zich schuldig omdat hij precies op dat moment het aanstormend orgasme niet meer kon keren, en probeert dat nu op een Fok!topic te verhalen.
Ik ook. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat die vader niet blij is dat zijn dochter in zo'n topic staat
Maar de manier waarop ie het brengt is nogal triest. En dan moet ze haar foto's maar niet voor iedereen openbaar maken. Bovendien is er niets bijzonders aan die foto's, het is niet dat ze naakt is of zo.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat die vader niet blij is dat zijn dochter in zo'n topic staat, maar afgezien van het feit hoe hij dat weet, heeft TS volgens mij gewoon de url van de foto's zelf gebruikt om de foto's in het topic te posten.
Dus misschien moet papa zijn dochter eens wat beter in de gaten houden, en vooral de sites waar ze zelf haar foto's neerplempt.
Of is hij werkelijk alleen maar beledigd dat zijn pubertje in een breezer-topic staat, en was het dus prima geweest als ze in een "lekkere meiden op Hyves" topic gestaan had?
Die dochter heeft de foto's zelf openbaar gemaakt op het internet, had hij haar maar beter op moeten voeden.quote:
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die dochter heeft de foto's zelf openbaar gemaakt op het internet, had hij haar maar beter op moeten voeden.
De foto's zijn ook niet opgeslagen/gemirrord, er wordt slechts gelinkt naar haar eigen uploads.![]()
Als je als meisje foto's van jezelf in bikini en kussend met een ander meisje aan 'vieze mannen in lange regenjassen' geeft, wat verwacht je dan dat er gebeurt? Die zitten ook op het internet, iedereen zit op het internet!
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie het ook is, ik gaf ze allemaal, en hard, zo hard dat ze een week niet meer konden lopen
Het ging om het breezah-gehalte hè. Dus wat dat betreft konden ze wel in het breezah-topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
we hebben er gekken tussen hier héquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het ging om het breezah-gehalte hè. Dus wat dat betreft konden ze wel in het breezah-topic.
Ach, ze staan ook gewoon openbaar op haar hyves, dus ik zie niet waar die vent zich druk om maakt. Het is niet zo dan er iemand hier is die echt op die foto's gaat fappen.Hoop ik althans.
Kinderen die denken dat alle volwassen verstandig en intelligent zijn, how cute.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het die griet zelf is? Anders kan die papa wel wat extra Nederlandse les gebruiken
En dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast wel
Hij maakt er wel speciaal een account voor aan, kan me voorstellen dat ie briezend voor zn scherm zit, zich kwaad te maken over wat jullie allemaal doen met/zeggen over de pics van "zijn kleine meisje".
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik kreeg gisteren ook PMNa mijn redelijk onschuldige reactie in het Breezah-topic op de foto die TS plaatste:
[..]
Kreeg ik deze PM:
[..]
![]()
En zo shockerend vond ik die foto's eigenlijk niet, als je ziet wat er normaal gesproken altijd voorbij komt
Nee, dat is ze niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef NoahsKwark het volgende:
Wait a minute...
Is dit die dochter?
[ afbeelding ]
Fucking respect voor die vader dan
Dit is ze alleen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Lariekoek het volgende:
Beter kijkt die kerel hier naar:
[ afbeelding ]
Waarom zou hij zich dan nog druk maken om foto's van zijn dochter?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef NoahsKwark het volgende:
Wait a minute...
Is dit die dochter?
[ afbeelding ]
Fucking respect voor die vader dan
Van users onderling, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat, mag het openbaar maken van PM's opeens?
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
TS is een loser
"dochter vindt haar vader op het KPD forum"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie maakt even de lemming aan van 'vader vindt zijn dochter op het KPD forum' ?
Ieuwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
"dochter vindt haar vader op het KPD forum"
Dat was een grapje lieve schatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rot op.![]()
Ik heb zelfs een FoBo hier.
Ach het had ook iemand anders kunnen zijn. Was het eerste dat in mij opkwamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie het verband niet tussen Scanman en deze vent. Boeiend verder..
Spuit 11quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef Nobu het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wat die kerel in dat vieze pedotopic deed toen hij zijn dochter ontdekte.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach het had ook iemand anders kunnen zijn. Was het eerste dat in mij opkwam. Sorry daarvoor
Neeeeeee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef FaceFister het volgende:
De vader is waarschijnlijk op dit moment alle users die in zijn ogen deelnemen aan dit kwaad op aan het schrijven in zijn black book of death.
quote:
Oh oh..... daar gaat m'n toekomstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef FaceFister het volgende:
De vader is waarschijnlijk op dit moment alle users die in zijn ogen deelnemen aan dit kwaad op aan het schrijven in zijn black book of death.
Ik zie geen bedreiging. Niet huillen kutje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:20 schreef Zero17 het volgende:
En bedreigt mij, lieve Fok'ers, de lieve Zero17 voor het plaatsen van de betreffende foto's.
[..]
Ik kan er echter ook wel een beetje om lachen.![]()
Klacht: Gepwnde vader pm't en bedreigt mij.
quote:
hihii totdat ze straks bij der vriendinnetjes gaat spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is zo blij dat ze de pc in de woonkamer heeft staan en alle ww's van der dochter weet
Webcam aan en chatrouletten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
hihii totdat ze straks bij der vriendinnetjes gaat spelen
En ik ben blij dat ik niet zo'n moeder heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is zo blij dat ze de pc in de woonkamer heeft staan en alle ww's van der dochter weet
Er zit een typo in je sig, ik neem aan dat die l een d moet zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
EN NOU ALS DE DONDER ER AF HALEN !!!!!!!!1111
Dat gaat je niet helpen hoor. Trust me, ik als PC-nerd knowquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
pics van je dochter voor in het breezertopic svpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
Afhankelijk van hoe oud een kind is, zal het misschien wel een stuk schelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gaat je niet helpen hoor. Trust me, ik als PC-nerd know
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zijn er nog meer pics? Tiete of zo kunnen hier ook wel worden gepost!
Hoax dus jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Juistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zijn er nog meer pics? Tiete of zo kunnen hier ook wel worden gepost!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
TS is een loser
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef TJDoornbos het volgende:
dochter vindt haar vader op het KPD forum
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Pa was zich ws. aan het rukken op dat topic, kwam
klaar toen hij net langs de pica van zijn dochter scrolde en heeft nu een schuldgevoel.
Masters of Failcore
Cheers.quote:
Want? Een Hyves profiel met 700+ vrienden. Geloof jij dat ze die stuk voor stuk zo goed kent dat ze die dergelijk materiaal ook kan toevertrouwen? Domme keuze van die griet. Sowieso dat soort materiaal op een Hyves profiel zetten... dat is er gewoon om vragen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
TS is een loser
Durf er zelfs ook bij gif op in tenemen dat ze toch niet eens dr profiel op prive heeft staan dus dat elke jood met een hyvesprofiel die fotos kan zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Want? Een Hyves profiel met 700+ vrienden. Geloof jij dat ze die stuk voor stuk zo goed kent dat ze die dergelijk materiaal ook kan toevertrouwen? Domme keuze van die griet. Sowieso dat soort materiaal op een Hyves profiel zetten... dat is er gewoon om vragen.
Alleen d'r hoofdfoto is te zien dacht ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Durf er zelfs ook bij gif op in tenemen dat ze toch niet eens dr profiel op prive heeft staan dus dat elke jood met een hyvesprofiel die fotos kan zien
Ah, heb ook niet hele topic doorgelezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen d'r hoofdfoto is te zien dacht ik.
Zoals al eerder gepost in dit topic: http://otti-lief.hyves.nl/
Geen idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ah, heb ook niet hele topic doorgelezen![]()
Maar is dit voor of na et backfirede en ze doorhad dat ze op fok stond
Desondanks is het verboden,lees de privacyregels van hyves maar ff naar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Want? Een Hyves profiel met 700+ vrienden. Geloof jij dat ze die stuk voor stuk zo goed kent dat ze die dergelijk materiaal ook kan toevertrouwen? Domme keuze van die griet. Sowieso dat soort materiaal op een Hyves profiel zetten... dat is er gewoon om vragen.
Ik gok ernaquote:
Privacyregels van hyves.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Desondanks is het verboden,lees de privacyregels van hyves maar ff naar!
Het meisje zelf is naief dat is wel duidelijk, maar om daar dan misbruik van te maken..triest!
Internet blijft internet. Als je ergens openbaar foto's neerplempt, kan een ander ermee doen wat ie wil. Als het eenmaal ergens staat kan hyves nog zo leuk die privacy regels hebben, maar dan krijg je het toch niet meer weg van het net. Eigen verantwoordelijkheid dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Het meisje zelf is naief dat is wel duidelijk, maar om daar dan misbruik van te maken..triest!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Internet blijft internet. Als je ergens openbaar foto's neerplempt, kan een ander ermee doen wat ie wil. Als het eenmaal ergens staat kan hyves nog zo leuk die privacy regels hebben, maar dan krijg je het toch niet meer weg van het net. Eigen verantwoordelijkheid dus.
En naief? Het zijn geen naaktfoto's of zo....big deal.Die vader zal het denk ik erger vinden dan zijzelf.
[..]
Hij bestaat nu ook in et echt niet meer alleen als legopoppetjequote:
Ik was dan ook ere lid, jammer dat ze ermee gestopt zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:13 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dude word lid van de pedo partij ofzo!
Mensen kunnen mijn FoBo nu ook zien en erop reageren. En verder werd er weinig aandacht besteed aan haar foto's in dat topic, zo bijzonder waren ze niet als je het vergelijkt met de rest van dat topic. Ze zorgt er nu zelf voor dat ze in de belangstelling komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
zal ik eens een topic over jouw openen, met picas;)?kijken of je het dan ook zo leuk vind..
en je bent zelf ook naief als je niet beseft dat dat niet haar pa is maar dat meisje zelf
Heb je helemaal gelijk in, maar haar keuze is gewoon naïef, en soms is het de harde manier die de beste leerschool blijkt. Nogmaals, 700+ mensen dergelijk materiaal toevertrouwen is niets meer dan zeer naïef, en al helemaal op Hyves, waar je nog steeds redelijk eenvoudig een behoorlijk anoniem account kan opzetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Done. Ik houd jullie up to date.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef teamlead het volgende:
zeg ts.. pm die "vader" even terug met een linkje naar dit topic
Wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Doe een Apebeer en zet die foto op de homepage van Hyves.
in de privacy policy, in de tips voor veilig hyven en de faq zie ik niet staan dat het niet zou mogen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
bronquote:Op internet kun je het copy-pasten van foto's nooit volledig voorkomen. Je kunt jouw foto's op verschillende manieren toch een beetje beschermen tegen kopiëren. Je kunt de zichtbaarheid van je foto's wijzigen, zodat bijvoorbeeld alleen je vrienden de foto's kunnen zien. Ook kun je zorgen dat niemand je foto's kunt bestellen, door de albums zo in te stellen.
Als je de zichtbaarheid van je album wilt aanpassen, of wilt aangeven of anderen je foto's mogen afdrukken dan doe je dat als volgt:
Ga naar Mijn profiel > Foto's > Wijzigen & sorteren. Als je de muis op het album houdt waarvan je de zichtbaarheid wilt aanpas sen, dan verschijnt naast de naam van het album een potlood-icoon . Als je hier op klikt kun je onder Opties een en ander wijzigen. Bij de mappen Vrienden, Vrienden van vrienden en Iedereen is de zichtbaarheid niet te wijzigen. Hier zul je de foto's naar een andere map moeten verplaatsen.
Of je hyves kan hacken en dan die foto kan posten met een link naar dit topicquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Of je hyves kan hacken en dan die foto kan posten met een link naar dit topic
Niet om rot te doen, maar was jij niet gebanned?quote:
Het is wachten op de eerste foto's van de foto's van zijn kleine meisje, besmeurd met mannenpap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast wel
Hij maakt er wel speciaal een account voor aan, kan me voorstellen dat ie briezend voor zn scherm zit, zich kwaad te maken over wat jullie allemaal doen met/zeggen over de pics van "zijn kleine meisje".
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef LeNick het volgende:
Die pics van die Engels lerares zijn weg.
Hem even doorverwezen naar dit topicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
Update uit het Breezahtopic.
[ afbeelding ]
Nu zit die 'vader' al schuimbekkend dit hele topic door te lezen over al die jongens die hun kwakje in 'zijn dochter' willen lozen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hem even doorverwezen naar dit topic
quote:
Zat ik net ook aan te denken, staat het breezertopic in mijn AT :S Wel knappe vrouwtjes staan er tussen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef teamlead het volgende:
ja kut.. nu heb ik in dat breezertopic gepost. Hoe leg ik dat m'n vriendin nu weer uit
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
ow het zou minder schandalig zijn als ze het wisten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jouw vriendin het al kansloos genoeg vindt dat je Fok!'t.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zat ik net ook aan te denken, staat het breezertopic in mijn AT :S Wel knappe vrouwtjes staan er tussen.
Touchequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vriendin het al kansloos genoeg vindt dat je Fok!'t.
quote:
Idd, pics van jezelf ouwe, of we geloven je niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
De 'vader' is waarschijnlijk gewoon een kloon...
[ afbeelding ]
Ik hoop het, anders gaat hij mij een draai om de oren geven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
alsdedondererafhalen is volgens mijn gewoon een relkloon.
Spuit #81234quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
De 'vader' is waarschijnlijk gewoon een kloon...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik erger mij dan ook al een hele tijd aan dit topic. Belachelijk dat foto's van nakende meisjes hier zomaar gepost mogen worden, de moderatoren laten het gewoon toe en doen volgens mij ook nog vrolijk mee. Ik heb alle foto's opgeslagen en ik denk dat veel posters hier nog wel wat van de politie zullen horen, smerige pedofielen.
Moraalridder...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik erger mij dan ook al een hele tijd aan dit topic. Belachelijk dat foto's van nakende meisjes hier zomaar gepost mogen worden, de moderatoren laten het gewoon toe en doen volgens mij ook nog vrolijk mee. Ik heb alle foto's opgeslagen en ik denk dat veel posters hier nog wel wat van de politie zullen horen, smerige pedofielen.
Een trollende Penisbaard serieus nemen.quote:
Alsof hij geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een trollende Penisbaard serieus nemen.![]()
[ afbeelding ]
Ga jij maar lekker fappen op minderjarige nakende meisjes dan, vuige pedofiel. Ik hoop dat je er nog zo van kan genieten als je in de cel zit.quote:
Dat is een heel ander verhaal.quote:
als zij haar AT checkt en dan en passant die van mij ook.. mag het dan wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jongens die in het bijzijn van hun vriendin op de pc () hun AT (
) op Fok! (
² ) gaan checken.
Nou als tientallen geiluh slettuh bezig zijn dat ze me hard zouden geven stuur ik je wel wat foto's van mezelfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
zal ik eens een topic over jouw openen, met picas;)?kijken of je het dan ook zo leuk vind..
en je bent zelf ook naief als je niet beseft dat dat niet haar pa is maar dat meisje zelf
Mensen waarvan uberhaupt iemand die hun irl kent weet dat ze op fok zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jongens die in het bijzijn van hun vriendin op de pc () hun AT (
) op Fok! (
² ) gaan checken.
Weet iemand waar zij woont? Ik zou graag snachts voor haar raam staan haar te beglurenquote:
Maar wat als alsdedondererafhalen je ziet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet iemand waar zij woont? Ik zou graag snachts voor haar raam staan haar te begluren
Die mag meekijken, hij houdt blijkbaar van jonge meisjes en in het donker ziet ie toch niet dat het zijn dochter isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wat als alsdedondererafhalen je ziet?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die mag meekijken, hij houdt blijkbaar van jonge meisjes en in het donker ziet ie toch niet dat het zijn dochter is
moar picsquote:
Mag ik jou aanraken?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet iemand waar zij woont? Ik zou graag snachts voor haar raam staan haar te begluren
[ afbeelding ]
Echt niet nee?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef truedestiny het volgende:
ik kan penisbaard niet sirieus nemen
Ik zou hem ook niet sirieus nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef truedestiny het volgende:
Sirieusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef truedestiny het volgende:
Done that, inclusief linkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:55 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
kan iemand dat meisje niet hyves bericht sturen? ze moet hier reageren
Als hij/zij nu vaginabaard zou hetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niemand kan of wil penisbaard nemen...
Nope, maar je kan wel een prive bericht sturenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:21 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Jij bent ermee bevriend? ik kan de hyves niet zien
Als je het met je eigen hyves hebt gedaan ben jij mijn held van de dag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nope, maar je kan wel een prive bericht sturen
Het lijkt steeds meer een wijf, volgens mij is-'t d'r zelf. "Veel plezier hooorrr, beters krijg je toch niet" - typisch vrouwenretoriek als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:35 schreef alsdedondererafhalen het volgende:
wat een ziele¨poten heb me afgetrokken op je dochters hyves je kan zeker niet iets anders krijgen heb nog nooi zon stelletje zielepoten bij elkaar gezien op 1 site echt niet veel plezier met de fotos want iets echter krijg je toch niet
mirrorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef LasTeR het volgende:
En terwijl ze gewoon haar hyves foto's kan verwijderen, zijn ze hier ook wel weg.
Nee, met die van een vriend van mequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef RikkertBiemans het volgende:
[..]
Als je het met je eigen hyves hebt gedaan ben jij mijn held van de dag!
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Het lijkt steeds meer een wijf, volgens mij is-'t d'r zelf. "Veel plezier hooorrr, beters krijg je toch niet" - typisch vrouwenretoriek als je 't mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |