Het is wachten op de eerste foto's van de foto's van zijn kleine meisje, besmeurd met mannenpap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast wel
Hij maakt er wel speciaal een account voor aan, kan me voorstellen dat ie briezend voor zn scherm zit, zich kwaad te maken over wat jullie allemaal doen met/zeggen over de pics van "zijn kleine meisje".
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef LeNick het volgende:
Die pics van die Engels lerares zijn weg.
Hem even doorverwezen naar dit topicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
Update uit het Breezahtopic.
[ afbeelding ]
Nu zit die 'vader' al schuimbekkend dit hele topic door te lezen over al die jongens die hun kwakje in 'zijn dochter' willen lozen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hem even doorverwezen naar dit topic
quote:
Zat ik net ook aan te denken, staat het breezertopic in mijn AT :S Wel knappe vrouwtjes staan er tussen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef teamlead het volgende:
ja kut.. nu heb ik in dat breezertopic gepost. Hoe leg ik dat m'n vriendin nu weer uit
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
ow het zou minder schandalig zijn als ze het wisten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jouw vriendin het al kansloos genoeg vindt dat je Fok!'t.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zat ik net ook aan te denken, staat het breezertopic in mijn AT :S Wel knappe vrouwtjes staan er tussen.
Touchequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vriendin het al kansloos genoeg vindt dat je Fok!'t.
quote:
Idd, pics van jezelf ouwe, of we geloven je niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
De 'vader' is waarschijnlijk gewoon een kloon...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het, anders gaat hij mij een draai om de oren geven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
alsdedondererafhalen is volgens mijn gewoon een relkloon.
Spuit #81234quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
De 'vader' is waarschijnlijk gewoon een kloon...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik erger mij dan ook al een hele tijd aan dit topic. Belachelijk dat foto's van nakende meisjes hier zomaar gepost mogen worden, de moderatoren laten het gewoon toe en doen volgens mij ook nog vrolijk mee. Ik heb alle foto's opgeslagen en ik denk dat veel posters hier nog wel wat van de politie zullen horen, smerige pedofielen.
Moraalridder...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik erger mij dan ook al een hele tijd aan dit topic. Belachelijk dat foto's van nakende meisjes hier zomaar gepost mogen worden, de moderatoren laten het gewoon toe en doen volgens mij ook nog vrolijk mee. Ik heb alle foto's opgeslagen en ik denk dat veel posters hier nog wel wat van de politie zullen horen, smerige pedofielen.
Een trollende Penisbaard serieus nemen.quote:
Alsof hij geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een trollende Penisbaard serieus nemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |