Tuurlijk is het die griet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het die griet zelf is? Anders kan die papa wel wat extra Nederlandse les gebruiken
Ah, niet aangedacht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:00 schreef TJDoornbos het volgende:
wat te denken van haar klasgenoten NS?
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, niet aangedacht.
Goed punt.
Met een beetje pech worden haar tietjes uitgeprint en opgehangen op het prikbord op school.
Laat dat een zeer harde les zijn dat je dus niet alles op internet moet pleuren.
ze kwamen toch van haar eigen hyves? Althans negen van de tien foto's in het breezer-topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.
Aangezien ze op haar hyves staan lijkt het mij dat ze dit zelf doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.
True.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ze komen van haar hyves als ik het goed had begrepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Klopt het was via pmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie de posts van die vader nergens staan
Mag het?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat natuurlijk veel erger is, is dat er naaktfoto's zijn uitgelekt van een engels lerares van mijn vorige school![]()
Ze is niet oud, dus mogen ze in dit topic?
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat natuurlijk veel erger is, is dat er naaktfoto's zijn uitgelekt van een engels lerares van mijn vorige school![]()
Ze is niet oud, dus mogen ze in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |