Ik kan er echter ook wel een beetje om lachen.quote:Op 15 maart 2010 20:35 schreef alsdedondererafhalen het volgende:
beter ga jij deze fotos eraf halen want wil niet datmij dochter op zon vieze pedo site staat
http://forum.fok.nl/topic/1413939/1/25quote:
Ja, geef dan een directe link. Je denkt toch zeker niet dat ik dat hele topic door ga kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1
Tuurlijk wel, heb je dat topic gezien?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, geef dan een directe link. Je denkt toch zeker niet dat ik dat hele topic door ga kijken?
Geen idee hoe je dat doet, boeit me ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, geef dan een directe link. Je denkt toch zeker niet dat ik dat hele topic door ga kijken?
Op het groene oogje naast de tijd en datum klikken, dan komt de direct link in beeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat doet, boeit me ook niet.
Control + F jij anders maar even naar Zero17, dan zie je het wel.
Oké thanks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het groene oogje naast de tijd en datum klikken, dan komt de direct link in beeld.
Weet niet welke hij bedoelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:37 schreef dreamzk het volgende:
Kan je even de precieze foto laten zien, je hebt daar teveel breezers geupload
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:39 schreef Fortitudo het volgende:
ik zie die post niet hoor?/
al verwijderd?
't Is ook niet echt een breezer, ik zou haar in ieder geval zeker raken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké thanks.
Vanaf hier dus: Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1
quote:
Stuur haar vader naar haar foto!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:45 schreef Glcx het volgende:
Stuur haar foto naar haar vader.
Slet genaaid, beurs weg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:50 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Stuur haar vader naar haar foto!
Stuur foto haar haar naar vader!!
Vader haar foto naar haar stuur!!!
Foto stuur haar vader haar naar!!!!
lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 03:31 schreef BorusBulldog het volgende:
Waar heeft die kerel eigenlijk op gegoogled dat hij zo'n foto tegenkomt op dit forum
Tuurlijk is het die griet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het die griet zelf is? Anders kan die papa wel wat extra Nederlandse les gebruiken
Ah, niet aangedacht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:00 schreef TJDoornbos het volgende:
wat te denken van haar klasgenoten NS?
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, niet aangedacht.
Goed punt.
Met een beetje pech worden haar tietjes uitgeprint en opgehangen op het prikbord op school.
Laat dat een zeer harde les zijn dat je dus niet alles op internet moet pleuren.
ze kwamen toch van haar eigen hyves? Althans negen van de tien foto's in het breezer-topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.
Aangezien ze op haar hyves staan lijkt het mij dat ze dit zelf doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de vraag of zij zelf wel de foto's heeft geupload en niet iemand anders.
True.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ze komen van haar hyves als ik het goed had begrepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Klopt het was via pmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie de posts van die vader nergens staan
Mag het?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat natuurlijk veel erger is, is dat er naaktfoto's zijn uitgelekt van een engels lerares van mijn vorige school![]()
Ze is niet oud, dus mogen ze in dit topic?
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:04 schreef Apebeer het volgende:
Wat natuurlijk veel erger is, is dat er naaktfoto's zijn uitgelekt van een engels lerares van mijn vorige school![]()
Ze is niet oud, dus mogen ze in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
Dan had ik het deze keer moeten krijgen aangezien ik het topic opende.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:24 schreef marcel-o het volgende:
Valt me mee dat ik niet die PM kreeg.
Heb dat wel meer gehad omdat ik het topic had geopend(dus ben beheerder
! )
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie het ook is, ik gaf ze allemaal, en hard, zo hard dat ze een week niet meer konden lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Verwijder maar vast dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
daarover; http://otti-lief.hyves.nl/
Als het niet mag, verwijder de link maar
En het dan ook echt pedo noemen hè.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Neuh, ik denk dat de meeste die foto's gewoon voorbij scrollen naar iets nakends.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vader van Laar moet gewoon even zijn mond houden. Meneer van 47jr zit zelf te kijken in een half naakte tiener topic. Waar zijn dochter notabene instaat. Goorlap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:20 schreef Zero17 het volgende:
En bedreigt mij, lieve Fok'ers, de lieve Zero17 voor het plaatsen van de betreffende foto's.
[..]
Ik kan er echter ook wel een beetje om lachen.![]()
Klacht: Gepwnde vader pm't en bedreigt mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
De rest zijn te erg om te postenOMG...die wordt in de les nu dus nooit meer serious genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je ook gewoon dom.
Haha inderdaad, hoe anders heeft ie het kunnen vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
vader van Laar moet gewoon even zijn mond houden. Meneer van 47jr zit zelf te kijken in een half naakte tiener topic. Waar zijn dochter notabene instaat. Goorlap.
Misschien even zijn vrouw mailen?
Of JUIST welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
OMG...die wordt in de les nu dus nooit meer serious genomen.Dan ben je ook gewoon dom.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
De rest zijn te erg om te postenNIETS IS TE ERGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over serieus némen gesprokenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
OMG...die wordt in de les nu dus nooit meer serious genomen.Dan ben je ook gewoon dom.
Misschien dat ze broertje op Fok! zat te fappen op zijn zus, kreeg er achteraf spijt van en zei het tegen de vaderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha inderdaad, hoe anders heeft ie het kunnen vinden.BUSTED!
Je doet het erom hea!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat iemand dat ging zeggen.
Kreeg ik deze PM:quote:![]()
![]()
![]()
quote:beter ga je deze foto eraf halen mij dochter staat hierop en als ik weet wie jij bent nou echt haal hem eraf nu
En nu voeltie zich schuldig omdat hij precies op dat moment het aanstormend orgasme niet meer kon keren, en probeert dat nu op een Fok!topic te verhalen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef stevenmac26 het volgende:
vadertjelief zal zich wel wild geschrokken zijn tijdens het fappen toen zijn dochter langs kwam
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu voeltie zich schuldig omdat hij precies op dat moment het aanstormend orgasme niet meer kon keren, en probeert dat nu op een Fok!topic te verhalen.
Ik ook. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat die vader niet blij is dat zijn dochter in zo'n topic staat
Maar de manier waarop ie het brengt is nogal triest. En dan moet ze haar foto's maar niet voor iedereen openbaar maken. Bovendien is er niets bijzonders aan die foto's, het is niet dat ze naakt is of zo.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat die vader niet blij is dat zijn dochter in zo'n topic staat, maar afgezien van het feit hoe hij dat weet, heeft TS volgens mij gewoon de url van de foto's zelf gebruikt om de foto's in het topic te posten.
Dus misschien moet papa zijn dochter eens wat beter in de gaten houden, en vooral de sites waar ze zelf haar foto's neerplempt.
Of is hij werkelijk alleen maar beledigd dat zijn pubertje in een breezer-topic staat, en was het dus prima geweest als ze in een "lekkere meiden op Hyves" topic gestaan had?
Die dochter heeft de foto's zelf openbaar gemaakt op het internet, had hij haar maar beter op moeten voeden.quote:
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die dochter heeft de foto's zelf openbaar gemaakt op het internet, had hij haar maar beter op moeten voeden.
De foto's zijn ook niet opgeslagen/gemirrord, er wordt slechts gelinkt naar haar eigen uploads.![]()
Als je als meisje foto's van jezelf in bikini en kussend met een ander meisje aan 'vieze mannen in lange regenjassen' geeft, wat verwacht je dan dat er gebeurt? Die zitten ook op het internet, iedereen zit op het internet!
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie het ook is, ik gaf ze allemaal, en hard, zo hard dat ze een week niet meer konden lopen
Het ging om het breezah-gehalte hè. Dus wat dat betreft konden ze wel in het breezah-topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
we hebben er gekken tussen hier héquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het ging om het breezah-gehalte hè. Dus wat dat betreft konden ze wel in het breezah-topic.
Ach, ze staan ook gewoon openbaar op haar hyves, dus ik zie niet waar die vent zich druk om maakt. Het is niet zo dan er iemand hier is die echt op die foto's gaat fappen.Hoop ik althans.
Kinderen die denken dat alle volwassen verstandig en intelligent zijn, how cute.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het die griet zelf is? Anders kan die papa wel wat extra Nederlandse les gebruiken
En dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast wel
Hij maakt er wel speciaal een account voor aan, kan me voorstellen dat ie briezend voor zn scherm zit, zich kwaad te maken over wat jullie allemaal doen met/zeggen over de pics van "zijn kleine meisje".
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik kreeg gisteren ook PMNa mijn redelijk onschuldige reactie in het Breezah-topic op de foto die TS plaatste:
[..]
Kreeg ik deze PM:
[..]
![]()
En zo shockerend vond ik die foto's eigenlijk niet, als je ziet wat er normaal gesproken altijd voorbij komt
Nee, dat is ze niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef NoahsKwark het volgende:
Wait a minute...
Is dit die dochter?
[ afbeelding ]
Fucking respect voor die vader dan
Dit is ze alleen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Lariekoek het volgende:
Beter kijkt die kerel hier naar:
[ afbeelding ]
Waarom zou hij zich dan nog druk maken om foto's van zijn dochter?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef NoahsKwark het volgende:
Wait a minute...
Is dit die dochter?
[ afbeelding ]
Fucking respect voor die vader dan
Van users onderling, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat, mag het openbaar maken van PM's opeens?
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
TS is een loser
"dochter vindt haar vader op het KPD forum"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie maakt even de lemming aan van 'vader vindt zijn dochter op het KPD forum' ?
Ieuwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
"dochter vindt haar vader op het KPD forum"
Dat was een grapje lieve schatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rot op.![]()
Ik heb zelfs een FoBo hier.
Ach het had ook iemand anders kunnen zijn. Was het eerste dat in mij opkwamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie het verband niet tussen Scanman en deze vent. Boeiend verder..
Spuit 11quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef Nobu het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wat die kerel in dat vieze pedotopic deed toen hij zijn dochter ontdekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |