quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
Update uit het Breezahtopic.
[ afbeelding ]
Ga jij maar lekker fappen op minderjarige nakende meisjes dan, vuige pedofiel. Ik hoop dat je er nog zo van kan genieten als je in de cel zit.quote:
Dat is een heel ander verhaal.quote:
als zij haar AT checkt en dan en passant die van mij ook.. mag het dan wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vriendin het al kansloos genoeg vindt dat je Fok!'t.
Jongens die in het bijzijn van hun vriendin op de pc () hun AT (
) op Fok! (
² ) gaan checken.
Nou als tientallen geiluh slettuh bezig zijn dat ze me hard zouden geven stuur ik je wel wat foto's van mezelfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
zal ik eens een topic over jouw openen, met picas;)?kijken of je het dan ook zo leuk vind..
en je bent zelf ook naief als je niet beseft dat dat niet haar pa is maar dat meisje zelf
Mensen waarvan uberhaupt iemand die hun irl kent weet dat ze op fok zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw vriendin het al kansloos genoeg vindt dat je Fok!'t.
Jongens die in het bijzijn van hun vriendin op de pc () hun AT (
) op Fok! (
² ) gaan checken.
Weet iemand waar zij woont? Ik zou graag snachts voor haar raam staan haar te beglurenquote:
Maar wat als alsdedondererafhalen je ziet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet iemand waar zij woont? Ik zou graag snachts voor haar raam staan haar te begluren
Die mag meekijken, hij houdt blijkbaar van jonge meisjes en in het donker ziet ie toch niet dat het zijn dochter isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wat als alsdedondererafhalen je ziet?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die mag meekijken, hij houdt blijkbaar van jonge meisjes en in het donker ziet ie toch niet dat het zijn dochter is
moar picsquote:
Mag ik jou aanraken?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet iemand waar zij woont? Ik zou graag snachts voor haar raam staan haar te begluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |