Bepaal ik zelf wel of ik een post zet ja of de nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef neen het volgende:
Doe dan niet de lapo stakker.
Ben je nou nogn iet klaar met je stage?quote:
Die zitten hier op 200 meter afstand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef Sodeju het volgende:
Er is in ieder geval een nieuwe pizzeria in Leeuwarden genaamd Pizzaland ()
http://www.thuisbezorgd.nl/pizzaland
"Ja, doe mij maar een pizza Huizum-West"
Ik laat mijn Pizza overigens altijd bezorgen door Villacidro, geniale pizza's
Nog 3 of 4 wekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je nou nogn iet klaar met je stage?
Hoe lui kan je zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die zitten hier op 200 meter afstand.
En ja, ik laat ook wel eens bezorgen door hun.
Dus je bent er maandag nietquote:
Leeuwardenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Ensaf het volgende:
Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Leeuwarden of Liwwadden
Doelesteeg of Ruiterskwartier
FEC of WTC
Cambuur promoveert of Cambuur blijft waar ze zijn
De Achmeatoren of de Oldehove
Ik kan 3 (oud) burgemeesters van Leeuwarden noemen of Ik kan dat niet
Eenden in de stadsgracht of Duiven op het zaailand
Dancetour of Elfstedentocht
Liwwadders.nl of LeeuwarderCourant.nl
Ik bin su eil of Genot.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Ensaf het volgende:
Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Leeuwarden of Liwwadden
FEC of WTC
Cambuur promoveert of Cambuur blijft waar ze zijntop 3 is genoeg
Ik bin su eil of Genot
Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Leeuwarden of Liwwadden
FEC of WTC
Ik bin su eil of Genot
Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Liwwadden
Ruiterskwartier
FEC
Cambuur blijft waar ze zijn
Oldehove
Ik kan 3 (oud) burgemeesters van Leeuwarden noemen
Eenden in de stadsgracht
Elfstedentocht
LeeuwarderCourant.nl
Ik bin su eil
quote:Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Leeuwarden
Doelesteeg
FEC
Cambuur blijft waar ze zijn
De Achmeatoren EN de Oldehove
Ik kan geen 3 (oud) burgemeesters van Leeuwarden noemen
Eenden in de stadsgracht
Elfstedentocht
LeeuwarderCourant.nl
Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Leeuwarden of Liwwadden
FEC of WTC
Ik bin su eil of Genot
Liwwadder dilemma's.
Je moet kiezen:
Leeuwarden of Liwwadden
FEC of WTC
Ik bin su eil of Genot
't Gaat om het idee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef TwisterNederland het volgende:
1 vraagje?! Hoe wil je op dit moment duiven hebben op het Zaailand?![]()
Dat is echt genotquote:
Nee, Dave Pohl kan niet zingen eigenlijkquote:
Luistert zelf kutmuziek juhhh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef justmattie het volgende:
Ga weg met die kutmuziek uit ons topic
Maar het is gewoon geil.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Dave Pohl kan niet zingen eigenlijk
sssssssssst straks word dit ook een uitgekostst kliekje topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef justmattie het volgende:
Ga weg met die kutmuziek uit ons topic
whehe ja hoor maar moest aan het werk dus daarom stuurde ik niets terugquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Luistert zelf kutmuziek juhhh.
Was je wel blij met mijn smsjes?
Waar is het een uitgekotst kliekje danquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar het is gewoon geil.
[..]
sssssssssst straks word dit ook een uitgekostst kliekje topic
Dave Pohl niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar het is gewoon geil.
[..]
sssssssssst straks word dit ook een uitgekostst kliekje topic
En ik zat lekker op ;t terras.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
whehe ja hoor maar moest aan het werk dus daarom stuurde ik niets terug
[..]
Waar is het een uitgekotst kliekje dan
Das geen vrouw, dus daar geil ik suwiesu niet op juh!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dave Pohl niet.
[..]
En ik zat lekker op ;t terras.
Ik welquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das geen vrouw, dus daar geil ik suwiesu niet op juh!
en terrasjes
En mokkels in korte rokjesquote:
QFTquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:47 schreef justmattie het volgende:
Wierrookwat een vieze geurbende is dat
Weet je waar Edwinus nu woont dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ja
sokrekt eefkes de stadin weest, bij edwanus onder it huus deur lopen en so.. even bij de treinenpassage keken of mien bestelling der al waard. Wat wierrook kocht bij de wereldwinkel, an natuurlijk de lectuurhal leeg kocht. Mot wel wat te lezen hewwe weest wel!
Is die apenlul verhuisd dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je waar Edwinus nu woont dan?
Ik zou geen andere reden weten om die sterk overheersende en stinkende wierrook vrijwillig te gaan aanstekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn huis stinkt niet?
ik ben en hippie, jeweets!
Omdat het lekker ruikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou geen andere reden weten om die sterk overheersende en stinkende wierrook vrijwillig te gaan aansteken
Bier en wiet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef justmattie het volgende:
Het stinkt.
Ik weet andere manieren om te relaxen.
Ik weet andere manieren om in andere sferen te komen.
Nee sorry, we worden het hier niet over eens.
weekend dat dan weer wel
Preciesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Focus![]()
JODOLODIEJODELOIEJODELODIHOHOEHOEEEEEEEEEE! JODOLODIEJODELOIEJODELODIHOHOEHOEEEEEEEEEE!
ZO VER WAS IK NOG NIET EENSquote:
Rol pepermunt wtf?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
ZO VER WAS IK NOG NIET EENS
GENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTEnsaf zal er wel zitten met een thermoskan koffie en een rol pepermunt
Unibet is wel leuk jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:01 schreef neen het volgende:
Gewoon met Unibet, met euro's aangezien ik een sloeber ben2,30 winst nog vandaag... dat wel
en natuurlijk nog 5 euro lopen op Cambuur Kampioen
aan het begin van het seizoen ingevuld hehe
Dorp he, bier en patat hebben ze daar niet op de tribunequote:
Alleen verse melk en kaas?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dorp he, bier en patat hebben ze daar niet op de tribune
Naast m;n diascanner.quote:
Dia;s scannen.quote:
Dat dus. Ik heb een zware week achter de rug ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:16 schreef neen het volgende:
Een negatiefscanner bedoel je dan? Of is dat gewoon hetzelfde?
Of erop.quote:
Krijst wel genot van.quote:
Wat een ongelooflijk geflatteerde uitslag was dat zegquote:
VRIJHEIDSWIJKquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:48 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ vrijheidsplein trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh my god. En hoeveel soepsidie heeft dit gekost dan? tonnetje of 2?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:59 schreef justmattie het volgende:
Stond vanochtend in de LC dat die kunstenaar ze had gemaakt voor de tweede kamerleden, maar ze waren te groot om in een envelop op te sturen dus heeft ie dit bedacht, om de lente te verwelkomen
Wat voor volk komt er? Wat voor muziek?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:11 schreef Ensaf het volgende:
Klopt, maar dat is sinds februari een gewone tent.
Ben er gisteravond geweest, en was er best druk!
Veel jonge mensen, buitenlandse studenten. Muziek van een DJ, dansvloers, twee barren, achterin asbakken op tafel. Formaar ongeveer Scooters.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat voor volk komt er? Wat voor muziek?
Vroegah hadden we toch zo'n kroegenlijst
En volgens welke criteria?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:22 schreef justmattie het volgende:
Waarom staat Hemmingway nu ineens weer in de lijst A kroegen
Ben jij 27?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:25 schreef Ensaf het volgende:
A-Kroegen:Dikke van Dale Irish Pub De Salon Stadscafé Fire Café Noa Del Sol De Rus Rembrandt Café Zelle Hemmingway De Walrus
B-KroegenDoelebar Coos Sybs De Ouwe Stoep De Prins De Stroohoed Mammaloe De Stee Mukkus Het Wapen van Leeuwarden Oranjebierhuis Scooters Shooters Café Café De Markies Twins De Gloppe Dubio
C-KroegenDe Kleine Leeuwarder Bierhuis Lampie Het Hoekje Café Het Gouden Pilsje De Stengel De Scamele Rúter Stad Inn De Pastorie Cafe Cambuur De Brasserie Het Schuimkraagje Stars
Ik vond em wel aardig en heb em op CouchSurfing gepost.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef neen het volgende:
Ik zag deze lijst op en andere site ook langskomenvandaar
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:43 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Ik vond em wel aardig en heb em op CouchSurfing gepost.
quote:
ohja, Heerenveenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Verdomme, waar zit dat kloteding dan? Ik moest vandaag 4 grote taarten met ;t club gossip logo erop inpakken
whahaha, een originele nog wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:16 schreef Ensaf het volgende:
Heb nu wel even mooi zo'n origamivogel van het vrijheidsplein in mijn douche staan!
Ik wil er ook 1.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:16 schreef Ensaf het volgende:
Heb nu wel even mooi zo'n origamivogel van het vrijheidsplein in mijn douche staan!
Liwwadden-bierdrink-meet op een terrasje!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Ensaf het volgende:
Wat een genot in Liwwadden met dit mooie weer!
Weest wel, Sandor vd Heide ex-speler van ONS Sneekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was zonet aan ;t sporten, sta zo buiten, kijk naar ;t voetbalveld daar, hangt daar een bord, 'PARTNERS VAN SC CAMBUUR'
DAT DIT KAN IN SNEEK!
Verdullemequote:
T was ook O.N.S.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
[..]
Weest wel, Sandor vd Heide ex-speler van ONS Sneek
at ut toch wat warmer is weest welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef Ensaf het volgende:
Ken wel even een keertsje ju.
Voor vandaag beviel mijn balkon best.
Weer even strak in ;t lijf voor de zomer he.quote:
Zit je nu niet strak in je lijf dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer even strak in ;t lijf voor de zomer he.
Nee, ik blubber een beetje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zit je nu niet strak in je lijf dan?
Jij hebt mij ook niet naekt gezien.quote:
niet helemaal neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook niet naekt gezien.
Had je in Januari al wel mogen beginnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer even strak in ;t lijf voor de zomer he.
Je wilt het welquote:
Gaat om ;t idee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je in Januari al wel mogen beginnenna 2/3 maandjes merk je nooit veel verschil hoor
Ik ben al 6 weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat om ;t idee.
En ik wil weer enigszins conditie.
Je spieren verdwijnen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben al 6 weken niet meer geweest
Ik zie mn bierbuik met de dag groeienquote:
Must minder supe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie mn bierbuik met de dag groeien
Heb ik iets gemist?quote:
Ik drink door de week geen alcoholquote:
Ik ook niet, behalve op donderdag en vrijdag. En andere uitzonderingen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik drink door de week geen alcohol
Vrijdag is weekend, zondagavond drink ik dan weer niet. Uitzonderingen zijn er ook ja zoals een verjaardag maar dan blijft het bij 1 of 2 flesjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve op donderdag en vrijdag. En andere uitzonderingen.
Oke.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb weer een vriendin sinds zondag
Ik zit wel eens op 24 flesjes. Dan wordt het kratje even als stoel gebruikt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef neen het volgende:
Voor je het weet zit je op 12 flesjes, ik ben wel een snelle drinker. Dat moet gezegd worden.
Ja dat krijg ik ook nog welquote:
Ik zit wel eens op 1 flesje op de blote kont, das lekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit wel eens op 24 flesjes. Dan wordt het kratje even als stoel gebruikt.
Of om een zwembad te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef BakkerHenk het volgende:
Kratjes doen ook prima dienst als tafelbasis.
18 graadjes in het Oosten van het land iig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef NZmeid het volgende:
LEEEEEEEEEUWARDEEEEEEEEEEEEEEEN, issut nog steeds koud ?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zit wel eens op 1 flesje op de blote kont, das lekker.
Hoi. Nee, 17 graden vandaag. En daar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef NZmeid het volgende:
LEEEEEEEEEUWARDEEEEEEEEEEEEEEEN, issut nog steeds koud ?
Heb hier nog een klein kapitaal staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef neen het volgende:
Kratjes doen het ook prima om boodschappen te betalen in financieel barre tijden.
Waarom de neuk heb jij als callsign Baker en waarvoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Heb hier nog een klein kapitaal staan.
Tijd om maar eens in te wisselen voor wat BBQ vleesch
Waarom: BakkerHenk wordt meestal afgekort naar Bakker. Welke in verkracht engels Baker wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom de neuk heb jij als callsign Baker en waarvoor?
Het is hier (Auckland) ook niet heel warm, 22 graden ofzo? vochtig & regenachtig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi. Nee, 17 graden vandaag. En daar?
Oke maar waarom Bakker, achternaam? Beroep?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Waarom: BakkerHenk wordt meestal afgekort naar Bakker. Welke in verkracht engels Baker wordt.
Waarvoor: Handig bij formatie vliegen in Flightsims
Gewoon midden op straat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef BakkerHenk het volgende:
Balkon is niet groot genoeg voor een zwembad.
Maar kan altijd de gracht voor het huis gebruiken.
Waarvoor zit je daarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Het is hier (Auckland) ook niet heel warm, 22 graden ofzo? vochtig & regenachtig!
Ik heb FSX ook een 2 keer online gedaan in gewoon een vrij spel zonder tower en zo. Maar mn joystick is sinds kort kaduuk dus FSX spelen zit er momenteel niet inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef BakkerHenk het volgende:
BakkerHenk is eeuh.. tja.. moest een simpele naam hebben omdat ieder DaCybrSrfr verkeerd schreef.
En aan BakkerHenk is niet zoveel verkeerd te schrijven.
Speel redelijk wat FSX en IL2.
waar woon je johquote:
Stage ja. Ben bijna klaar gelukkig, alleen vandaag morgen en vrijdag nog. En dan ga ik 2 weken lang reizen door NZ, noord & zuid eiland!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarvoor zit je daar? Studie / werk ?
Chill, wat voor studie doe jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Stage ja. Ben bijna klaar gelukkig, alleen vandaag morgen en vrijdag nog. En dan ga ik 2 weken lang reizen door NZ, noord & zuid eiland!
Zie je nog eens wat van de wereldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Laatste jaar van International Tourism Management.
Nee - denk niet dat ik in deze industrie wil blijven werken. Reisbureaus zijn steeds minder belangrijk aan het worden vanwege 't internet, en wil niet direct met klanten werken, dus ga in September mn Masters in International Marketing Management beginnen, kijken of dat wat wordt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zie je nog eens wat van de wereld![]()
Je wilt dus reisleidster ergens gaan worden?
Klopt wel aardig ja, mn schoonzus werkt ook bij een reisbureau. Ze merken het welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Nee - denk niet dat ik in deze industrie wil blijven werken. Reisbureaus zijn steeds minder belangrijk aan het worden vanwege 't internet, en wil niet direct met klanten werken, dus ga in September mn Masters in International Marketing Management beginnen, kijken of dat wat wordt!
Min12 voor de deur dus. ideaal in de zomerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Over de Kelders. Tegenover dat leuke terrasje aan het water.
Ja - ik doe mijn scriptie over t ''booking behaviour of international travelers coming to New Zealand'' om uit te vinden of er meer over 't internet geboekt wordt of reisbureaus en voor welke redenenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt wel aardig ja, mn schoonzus werkt ook bij een reisbureau. Ze merken het wel
Vlucht is verschrikkelijk! Vooral als je niet zittend kan slapen. AMS - LDN 1 hr, LDN-HKN, 12 uren, HKN-AKL, 10 uren. En dan nog 3 uren voor inchecken en de uren die je wacht todat je weer op het volgende vliegtuig vertrekt, al met al zo rond de 30 uurtjes. Vlieg over 3 weken weer terug, dan via LA dus kan dan niet rokenquote:
En ik vind 5 uren naar Egypte al langquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Vlucht is verschrikkelijk! Vooral als je niet zittend kan slapen. AMS - LDN 1 hr, LDN-HKN, 12 uren, HKN-AKL, 10 uren. En dan nog 3 uren voor inchecken en de uren die je wacht todat je weer op het volgende vliegtuig vertrekt, al met al zo rond de 30 uurtjes. Vlieg over 3 weken weer terug, dan via LA dus kan dan niet roken(kon in hong kong wel)
Nou laat dan maar hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Vlucht is verschrikkelijk! Vooral als je niet zittend kan slapen. AMS - LDN 1 hr, LDN-HKN, 12 uren, HKN-AKL, 10 uren. En dan nog 3 uren voor inchecken en de uren die je wacht todat je weer op het volgende vliegtuig vertrekt, al met al zo rond de 30 uurtjes. Vlieg over 3 weken weer terug, dan via LA dus kan dan niet roken(kon in hong kong wel)
Ik neem altijd een foto meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:42 schreef Ensaf het volgende:
't Schijnt dat ze daar niet eens een Oldehove hebben
Vergeet us Mem nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef Ensaf het volgende:
Moet je voorstellen, die Nieuw-Zeelanders zijn 30 uur onderweg om de Oldehove te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |