Dat is echt genotquote:
Nee, Dave Pohl kan niet zingen eigenlijkquote:
Luistert zelf kutmuziek juhhh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef justmattie het volgende:
Ga weg met die kutmuziek uit ons topic
Maar het is gewoon geil.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Dave Pohl kan niet zingen eigenlijk
sssssssssst straks word dit ook een uitgekostst kliekje topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef justmattie het volgende:
Ga weg met die kutmuziek uit ons topic
whehe ja hoor maar moest aan het werk dus daarom stuurde ik niets terugquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Luistert zelf kutmuziek juhhh.
Was je wel blij met mijn smsjes?
Waar is het een uitgekotst kliekje danquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar het is gewoon geil.
[..]
sssssssssst straks word dit ook een uitgekostst kliekje topic
Dave Pohl niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar het is gewoon geil.
[..]
sssssssssst straks word dit ook een uitgekostst kliekje topic
En ik zat lekker op ;t terras.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
whehe ja hoor maar moest aan het werk dus daarom stuurde ik niets terug
[..]
Waar is het een uitgekotst kliekje dan
Das geen vrouw, dus daar geil ik suwiesu niet op juh!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dave Pohl niet.
[..]
En ik zat lekker op ;t terras.
Ik welquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das geen vrouw, dus daar geil ik suwiesu niet op juh!
en terrasjes
En mokkels in korte rokjesquote:
QFTquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:47 schreef justmattie het volgende:
Wierrookwat een vieze geurbende is dat
Weet je waar Edwinus nu woont dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ja
sokrekt eefkes de stadin weest, bij edwanus onder it huus deur lopen en so.. even bij de treinenpassage keken of mien bestelling der al waard. Wat wierrook kocht bij de wereldwinkel, an natuurlijk de lectuurhal leeg kocht. Mot wel wat te lezen hewwe weest wel!
Is die apenlul verhuisd dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je waar Edwinus nu woont dan?
Ik zou geen andere reden weten om die sterk overheersende en stinkende wierrook vrijwillig te gaan aanstekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn huis stinkt niet?
ik ben en hippie, jeweets!
Omdat het lekker ruikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou geen andere reden weten om die sterk overheersende en stinkende wierrook vrijwillig te gaan aansteken
Bier en wiet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef justmattie het volgende:
Het stinkt.
Ik weet andere manieren om te relaxen.
Ik weet andere manieren om in andere sferen te komen.
Nee sorry, we worden het hier niet over eens.
weekend dat dan weer wel
Preciesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Focus![]()
JODOLODIEJODELOIEJODELODIHOHOEHOEEEEEEEEEE! JODOLODIEJODELOIEJODELODIHOHOEHOEEEEEEEEEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |