Waarom de neuk heb jij als callsign Baker en waarvoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Heb hier nog een klein kapitaal staan.
Tijd om maar eens in te wisselen voor wat BBQ vleesch
Waarom: BakkerHenk wordt meestal afgekort naar Bakker. Welke in verkracht engels Baker wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom de neuk heb jij als callsign Baker en waarvoor?
Het is hier (Auckland) ook niet heel warm, 22 graden ofzo? vochtig & regenachtig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoi. Nee, 17 graden vandaag. En daar?
Oke maar waarom Bakker, achternaam? Beroep?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Waarom: BakkerHenk wordt meestal afgekort naar Bakker. Welke in verkracht engels Baker wordt.
Waarvoor: Handig bij formatie vliegen in Flightsims
Gewoon midden op straat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef BakkerHenk het volgende:
Balkon is niet groot genoeg voor een zwembad.
Maar kan altijd de gracht voor het huis gebruiken.
Waarvoor zit je daarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Het is hier (Auckland) ook niet heel warm, 22 graden ofzo? vochtig & regenachtig!
Ik heb FSX ook een 2 keer online gedaan in gewoon een vrij spel zonder tower en zo. Maar mn joystick is sinds kort kaduuk dus FSX spelen zit er momenteel niet inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef BakkerHenk het volgende:
BakkerHenk is eeuh.. tja.. moest een simpele naam hebben omdat ieder DaCybrSrfr verkeerd schreef.
En aan BakkerHenk is niet zoveel verkeerd te schrijven.
Speel redelijk wat FSX en IL2.
waar woon je johquote:
Stage ja. Ben bijna klaar gelukkig, alleen vandaag morgen en vrijdag nog. En dan ga ik 2 weken lang reizen door NZ, noord & zuid eiland!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarvoor zit je daar? Studie / werk ?
Chill, wat voor studie doe jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Stage ja. Ben bijna klaar gelukkig, alleen vandaag morgen en vrijdag nog. En dan ga ik 2 weken lang reizen door NZ, noord & zuid eiland!
Zie je nog eens wat van de wereldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Laatste jaar van International Tourism Management.
Nee - denk niet dat ik in deze industrie wil blijven werken. Reisbureaus zijn steeds minder belangrijk aan het worden vanwege 't internet, en wil niet direct met klanten werken, dus ga in September mn Masters in International Marketing Management beginnen, kijken of dat wat wordt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zie je nog eens wat van de wereld![]()
Je wilt dus reisleidster ergens gaan worden?
Klopt wel aardig ja, mn schoonzus werkt ook bij een reisbureau. Ze merken het welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Nee - denk niet dat ik in deze industrie wil blijven werken. Reisbureaus zijn steeds minder belangrijk aan het worden vanwege 't internet, en wil niet direct met klanten werken, dus ga in September mn Masters in International Marketing Management beginnen, kijken of dat wat wordt!
Min12 voor de deur dus. ideaal in de zomerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Over de Kelders. Tegenover dat leuke terrasje aan het water.
Ja - ik doe mijn scriptie over t ''booking behaviour of international travelers coming to New Zealand'' om uit te vinden of er meer over 't internet geboekt wordt of reisbureaus en voor welke redenenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt wel aardig ja, mn schoonzus werkt ook bij een reisbureau. Ze merken het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |