Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
whehehequote:
zuurkool met iets onooglijks wat wel heel erg lekker wasquote:
Nee. Correct was geweest:quote:
Alleen op forum.fok.be!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Correct was geweest:
[KSC #1.746] Koffie of thee bij de spareribs met friet!
Hier:quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen op forum.fok.be!
In TTK-kringen is allaang vastgesteld dat patat juist is! Ik zal even de quote voor je opzoeken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Voluit is het, zoals bekend, patates frites. Hierbij slaat patates op het product (aardappel) en frites op de bereidingswijze (frituren).
Als je zegt: 'Ik wil patat', bedoel je dus dat je een aardappelgerecht wilt.
Als je zegt: 'Ik wil friet', bedoel je dat je een gefrituurd gerecht wilt.
Aangezien in een snackbar vrijwel alle producten gefrituurd worden, geef je met 'Ik wil friet' dus te weinig informatie. Je kunt dan in feite van alles bedoelen wat gefrituurd is, van nasiballen tot mexicano's.
Zeg je daarentegen 'Ik wil patat', dan zijn er eigenlijk nog maar twee mogelijkheden over: patates frites of aardappelsalade. Meestal blijkt uit de context ('met', 'oorlog' enz.) wel welke je bedoelt.
Het vele malen logischer om de productnaam als onderscheidend element te gebruiken in plaats van de bereidingswijze. Patatzeggers hebben dus gelijk.
en dat geloof jijquote:
quote:Oorsprong
Het verhaal van de friet gaat terug tot in 1680. De inwoners van Namen, Andenne en Dinant hadden er toen de gewoonte om te vissen in de Maas en de kleine visjes die ze er vingen in olie te bakken. Maar in tijden van vorst of gevaarlijke stromingen werd het riskant om te vissen en sneden de inwoners aardappelen in de vorm van kleine visjes, die ze dan eveneens in de olie bakten. Dit verhaal is afkomstig van de hand van de Belgische historicus en gastronoom Jo Gérard. Naar zijn zeggen uit een oud familiedocument van zijn betovergrootvader Joseph Gérard[1], dat echter nooit werd gepubliceerd. Hierdoor is het nooit door anderen gecontroleerd of bevestigd.
Een andere verklaring voor het ontstaan van friet is afkomstig uit Frankrijk. De Fransen eisen evenzeer de creatie van hun patates frites op, en verwijzen daarbij naar 'de allereerste friture' die op de Pont Neuf zou hebben gestaan.
Amerikanen spreken van French fries, een benaming die afkomstig zou zijn van het Ierse to french, wat "snijden" betekent. Amerikaanse geallieerden die de Belgische frieten geproefd zouden hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog, vertaalden ze als French fries naar de taal die er gesproken werd door de plaatselijke bevolking - het Frans - en fries voor de bereidingswijze in de friteuse. In de rest van de Engelstalige wereld wordt overigens meestal over chips gesproken.
Rond 1900 waren frieten al gemeengoed in België, maar in Nederland nog vrijwel onbekend. Voor het eerst was er een frietkraam in 1905 op de kermis van Bergen op Zoom. Het succes van de frietkraam reisde met de kermis mee, en verspreidde zich zo over de rest van Nederland.
De eerste keer dat frieten in de Nederlandse literatuur opduiken is in de herinneringen van Willem Walraven (Eendagsvliegen, Amsterdam: Van Oorschot 1971, p. 83-84) aan zijn Rotterdamse jaren (1907-1909). Hij verhaalt over "het mooie Franįaisetje die een dronken moeder had en die op het Rode Zand des avonds zong bij haar stalletje: Des pommes frites!/De belle friture!/Des pommes Frites! A frite!"
Ja! De bron is Frollo, erg betrouwbaar dus als vaste TTK-userquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat geloof jij![]()
waar is de bron.
Heel leuk dat je even wat onzin uit je duim hebt gezogenquote:
Zoals de vraag: waar is Phingu gebleven?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
Discussie opgelost, kunnen we ons nu weer met nuttigere zaken bezighouden.
DaMartquote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Als ik nu post heeft vast iemand net 'kwartetstopper!' geroepen!
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar is/woont Oktje dan??
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
woon/werk jij bij mij in de buurt?
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk, nou ja werk. tussen de ambtenaren.
Maakt niet uit. Combobreaker heeft geen getalswaardequote:
Dus eigenlijk stond jij mijn sextet in de weg.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Combobreaker heeft geen getalswaarde
Als je reeds een quintet had gemaakt wel ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stond jij mijn sextet in de weg.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stond jij mijn sextet in de weg.
Nee, daar wachtte ik bewust mee... anders moest ik me naar een sextet goldfingerenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je reeds een quintet had gemaakt wel ja.
Hai Fhaakequote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
Spareribs![]()
Mijn internet werkt weer, jeej!
Vast wel tot morgen allemaal![]()
Dus...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar wachtte ik bewust mee... anders moest ik me naar een sextet goldfingeren.
blijven ademenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog 3 nachtjes slapen en dan naar berlijn
heb haar net weer op de cam gezien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het wel... kom nu al uren te kort, moet niet nog meer opbouwenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
blijven ademen![]()
spannend zeg ....![]()
en wordt dat dan nog slapen die 3 nachtjes ?
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]Het zal wel aan mijn dirty mind liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik maak nog wel eens een dubbelzinnig woordgrapje hier en daar zo nu en af en toe danquote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn dirty mind liggen.
Er haat spam, bagger, lemmings, linkdumps, tubgirls of gewoon getroll. Als je iets doet in ONZ is het moeilijk om iets te doen wat niet onder een van die categorieën valt.quote:
ONZ is ook de drekgoot van Fok! Die bestaat zodat de rest van Fok! een leuk plekje blijft voor mense die een beetje normaal kunnen doenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef FFSletop het volgende:
Er haat spam, bagger, lemmings, linkdumps, tubgirls of gewoon getroll. Als je iets doet in ONZ is het moeilijk om niet iets te doen wat onder een van die categorieën valt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ONZ is ook de drekgoot van Fok! Die bestaat zodat de rest van Fok! een leuk plekje blijft voor mense die een beetje normaal kunnen doen
rotterdam?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je vergeten waar hij woont misschien
Volledig eenschquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ONZ is ook de drekgoot van Fok! Die bestaat zodat de rest van Fok! een leuk plekje blijft voor mense die een beetje normaal kunnen doen
dat bevestigt wat doc zegtquote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Volledig eensch
en toch hang ik er rond
quote:
We hebben op je gewacht!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Er gebeurt hier ook niet veel als ik even een uurtje ga liggen
heb je me gemist?quote:
Nee he?quote:Er gebeurt hier ook niet veel als ik even een uurtje ga liggen
Och, het gaat langzaam vooruit dus hequote:
Goed dat je het zegt. Zou bijna moederdag vergeten!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen een drukke dag![]()
Naar Trekpleister voor iets voor moeders
Dit is de laatste keer voor die tijd dat je aan moederdag denkt?quote:
een fok user betrouwbaarquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! De bron is Frollo, erg betrouwbaar dus als vaste TTK-user.
[..]
Heel leuk dat je even wat onzin uit je duim hebt gezogen.
dat vroeg ik me laatst ook al afquote:Op maandag 15 maart 2010 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals de vraag: waar is Phingu gebleven?
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt helemaalquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
modjes zijn gewoon verbitterde mensen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Zou bijna moederdag vergeten!
quote:
quote:
whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer voor die tijd dat je aan moederdag denkt?
KLB kan je daar anders ook wel bij zettenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slaap ze marcquote:
Dit valt me van je tegenquote:
Neutrale benaming: gefrituurde aardappelstaafjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen. Een half jaar geleden keek je nog een stuk genuanceerder tegen de zaak aan.
ze heeft de verkeerde vrienden gekregenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen. Een half jaar geleden keek je nog een stuk genuanceerder tegen de zaak aan.
kon ik dat ook maar zeggenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neutrale benaming: gefrituurde aardappelstaafjes.
Zo, nou kusje erop en klaar.
gfquote:Op maandag 15 maart 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kon ik dat ook maar zeggen![]()
lotuss
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft de verkeerde vrienden gekregen
ik ben gewoon goedquote:
Je mag me nog wel een keer een zoentje gevenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier wel stil als ik er niet ben
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag me nog wel een keer een zoentje geven
quote:
hoezo dat dan ?quote:
Beetje persoonlijk... maar een knuffel kan ik altijd wel gebruikenquote:
Tssss..... ik had gewoon (semi)naakt tegen je aan gaan liggen. Niets warmt zo goed op als lichaamswarmte van een ander!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
die gek hier heeft het koud zet ze de verwarming op 25
* gf geeft lotus een knuffelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk... maar een knuffel kan ik altijd wel gebruiken
ik zit hier dus ook in mijn boxershort en zweet me de teringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tssss..... ik had gewoon (semi)naakt tegen je aan gaan liggen. Niets warmt zo goed op als lichaamswarmte van een ander!
Awwww thanksquote:
Mja, ideaal om op te warmen danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier dus ook in mijn boxershort en zweet me de tering![]()
het probleem is dat het dan niet bij het liggen blijft
zie mijn editquote:
Jij met je ninja editsquote:
niet ninja genoegquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 093 Ladylike
02. 063 goldfinger1963
03. 061 Giertje
04. 055 Dr_Flash
05. 047 wel.o.k
06. 042 Knuffelzacht
07. 031 DaMart
08. 027 marcb1974
09. 024 MaleDuck
10. 023 FFSletop
11. 021 friemelaar
12. 018 Lotusss
13. 009 MPG
14. 007 john-frusciante
15. 006 suikertaartje
16. 005 Muck
17. 005 indahnesia.com
18. 005 Symphonic
19. 003 Klonk
20. 003 ctje
dat valt toch wel meequote:
Als KSC n00b niet...quote:
je hebt er al een paar keer in gestaan dus een echte n00b ben je niet meerquote:
Dat heb ik dan even gemist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt er al een paar keer in gestaan dus een echte n00b ben je niet meer
duidelijkquote:
Zo lang post ik er nog nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk
elke dag dat je hier post sta je in de cijfers
klopt je post pas vanaf topic 1741quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo lang post ik er nog niet
Paar dagen.
Puik recherchewerkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt je post pas vanaf topic 1741
[KSC #1741]Voorjaarskoffie
dat is echt niet zo moeilijkquote:
quote:Top 100 van maandag 15 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 133 Ladylike
058. 090 Marijkezwolle
069. 085 Knuffelzacht
094. 069 goldfinger1963
094. 069 Giertje
094. 069 Dr_Flash
indahquote:
Nee, maar voor gisteren had ik er nog helemaal niet bij stilgestaanquote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer voor die tijd dat je aan moederdag denkt?
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me laatst ook al af![]()
hij zal het te druk hebben met zijn redactie werk![]()
[..]
[..]
klopt helemaal
Zevende... leuke plekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
En hier zijn ze weer de cijfers van de KSC![]()
Wie hadden er gisteren veel zin in patat![]()
[..]
Indahquote:
quote:
marcquote:
onmenselijk vroegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
, die komt zo...... op dit onmenselijke vroege uur
![]()
Hoi trouwens![]()
Marc
zit nu vijf uur in de trein en moet nog een uurtje of drie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zevende... leuke plek.
[..]
Indah.
Hoe lang zit je er al en nog in?.
quote:
koffiezetapparaat met timerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vķķr dat ik m'n minimale 4 bakken koffie op heb om te functioneren is ONMENSELIJK vroeg
indahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
half zeven is op tijd, niet vroeg.
Aartiquote:
baas=Frans?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Hoge woord is eruit, baas weet dat ik per 1 mei hier weg ben
waarom heb ik het idee dat ik hem in de steek laat?
en natuurlijk goedemorgen liefjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
baas=Frans?
omdat je het met hem wel kon rooienen hij wrs teleurgesteld is.
mogguh hubbiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en natuurlijk goedemorgen liefje![]()
* wel.o.k geeft knuf![]()
Zegt MUCK dat??quote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Kuske liefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kuske lief
Thanx hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh fuck ja, nou zal ie me dus niet meer meenemen naar de schietbaan
kans om wapens legaal af te vuren is nu voorbij
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Misschien mag je dan wel wat vaker spelen met JF z'n puddingbuksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx hun
zo krachtig is die buks nou ook weer nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien mag je dan wel wat vaker spelen met JF z'n puddingbuks
Mogguh, ik was de grootste vreetzakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
allo! had ik gister toch nog 24 frietjes op volgens gf
Je snokt er gewoon niet hard genoeg aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo krachtig is die buks nou ook weer niet
klinkt als een potentieel afschiedskadoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx hun
Gelukkig ging het niet over engelse drop en winegums, dan had ik zeker gewonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh, ik was de grootste vreetzak
Had je wat te klagen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snokt er gewoon niet hard genoeg aan
Ik heb een frietverslavingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig ging het niet over engelse drop en winegums, dan had ik zeker gewonnen
knuffiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!!
vnaaf naar alice in wonderland imax
Lekker hoor, vrouwtje gaat morgen uit eten volgens mij, zonder mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een frietverslaving
gelukkig zie je dat niet aan me
eens kijken of we vanavond gaan uiteten
aangezien mijn schoonpa bijna een maagverkleining krijgt zou dat een goed idee zijn (laatste keren schransen)
ik hoor iedereen over die film, dat ze daarvoor naar de bios willen, maar het lijkt mij nou helemaal niks..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!!
met een oudfokker die mijn beste vriend is en zijn vriendin die mijn collega is hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffie![]()
met een dinnetje en paars haar?
die lijkt me nou gaaf om te zien jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!!
maar ik ga niet naar de bios ervoor ik ga ervoor naar IMAX theaterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor, vrouwtje gaat morgen uit eten volgens mij, zonder mij
[..]
ik hoor iedereen over die film, dat ze daarvoor naar de bios willen, maar het lijkt mij nou helemaal niks..
Oh, ja? dat wist ik niet, ik vond het bij avatar wel grappig dat 3Dquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ga niet naar de bios ervoor ik ga ervoor naar IMAX theaterIk ga niet voor het verhaal maar puur voor het 3d aangezien avatar 3d gebruikte voor in de diepte is alice 3d wat naar voren word getrokken, ben benieuwd naar het verschil
het is wel iets om weer eens naar de bios te gaan, dat is al 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oh, ja? dat wist ik niet, ik vond het bij avatar wel grappig dat 3D
ik ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige die avater nog niet heeft gezien
ik ga eigenlijk nooit naar de bios laatste keer was omdat ik toen een bios bon kreegquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oh, ja? dat wist ik niet, ik vond het bij avatar wel grappig dat 3D
jij moet hier nog posten Voor en na de kapper #6quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
gister al gezegd dat ik niet geheel content ben met hoe ze het heeft geknipt, misschien dat het over een dag of 3 a 4 beter zit, dat heb je wel es met kappers lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet hier nog posten Voor en na de kapper #6
quote:
goeiemorgenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh gier
toch maar een kopje koffie genomen
(zat aan de thee)
weet je dat je dan eigenlijk niet hoeft te betalen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gister al gezegd dat ik niet geheel content ben met hoe ze het heeft geknipt, misschien dat het over een dag of 3 a 4 beter zit, dat heb je wel es met kappers lol
dat wist ik ook niet neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat je dan eigenlijk niet hoeft te betalen?
echter weten veel mensen dat niet en betalen gewoon voor iets dat ze niet gevraagd hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat je dan eigenlijk niet hoeft te betalen?
echter weten veel mensen dat niet en betalen gewoon voor iets dat ze niet gevraagd hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet nee
maar goed ik laat mijn haar voor weinig knippen door een kennis dus ik mag niet klagen
mja mijn zusje doet kappersopleiding en heeft geregeld proefmodellen nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
Okay dat geldt natuurlijk alleen voor in een kapperszaak
goed zoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn zusje doet kappersopleiding en heeft geregeld proefmodellen nodig
dus dan offer ik me maar op he
whehehe nee daar is mijn moeder voorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed zo
nu nog voor het permanent examen je haren minimaal 15cm lang laten groeien he
Graag, ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh giertje
[..]
bij avatar was het heeel subtiel gedaan dat 3d, echt super mooi! ben erg benieuwd hoe het vnaaf eruit gaat zien
zal het wel laten weten
Mogguh gf!quote:
goeiemorgenquote:
14 euro is idd het geld niet, wij hadden echter ooit een klant die net van de kapper kwam en een blondering gevraagd had maar met groen haar naar buiten kwamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol! ach die 14euro voor het knippen.... straks ff kijken of ik het beter kan stylen dan zij het heeft gedaan, ponny is gewoon niet wat ik wilde, rest is wel ok. Gelukkig is ponny redelijk kort dus kan ik hem zo in kapsel verbergen
Pappasquote:
mogguhquote:
dan ben je wel keihard gekontjebonkt zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
14 euro is idd het geld niet, wij hadden echter ooit een klant die net van de kapper kwam en een blondering gevraagd had maar met groen haar naar buiten kwam
kapper ontkende alles, vrouw radeloos en 100 gulden armer...
mijn bazin heeft toen met speciale verzorgende verf haar haren weer donker gemaakt en is toch wel een uur of 4 bezig geweest. klant hoefde alleen de verf te betalen omdat ze het belachelijk vond dat die vrouw zo afgescheept was geworden.
Heeft mn bazin wel een vaste klant opgeleverd
arme klant, iets van 150 gulden kwijt zijn en dan nog de zelfde kleur hebben
was ook goede kapsterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ben je wel keihard gekontjebonkt zeg
wel tof van je bazin
omdat je graag met hem werktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
volgens de reeksenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
allo! had ik gister toch nog 24 frietjes op volgens gf
hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pappas![]()
kogel is door de kerk
[..]
mogguh
lotussquote:
LLquote:
MDquote:
WOKquote:
giertjequote:
begripvolquote:
oow kijk dat is wel fijn danquote:
alweer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat weer wat nuttigs doen
ik los je wel afquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat weer wat nuttigs doen
friemelquote:
en hoe is het met je keelpijn?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga me vanmiddag ziekmelden
mn koppijn is niet meer te houden
Beterschap LL!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
heb medicijntje gehadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
[..]
en hoe is het met je keelpijn?
paracetamol en hop naar bedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
ibuprofen, maagtabletje, thee en bank ook goed?quote:
morfinequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ibuprofen, maagtabletje, thee en bank ook goed?
voor deze keer danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb medicijntje gehad
Ik zeg net tegen frans: sorrie maar ik meld me vanmiddag ziek.
zegt ie: eigenlijk kan ik dat niet goedkeuren![]()
mja ga maarmaar je hoeft na 1 mei niet meer terug te komen
![]()
whehehehehe
puh mij goed hoor
![]()
Ik ga die man dus echt nog ff bellen/mailen hoe het met hem gaat enzo
alleen even wachten tot Willem weg is, dan kan die niet meer miepenquote:
ja hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reageerde niet zo begripvolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen even wachten tot Willem weg is, dan kan die niet meer miepen
niet nuecken dus?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
die weet nog nietsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die reageerde niet zo begripvol
nu niet neequote:
whehehequote:
quote:[..]
nu niet nee
en al zeker niet met 2 mannenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
![]()
* stapt weer uit zijn auto
Dat schijnt wel goed te zijn dan juist, zou je hoofdpijn weer van weg moeten gaanquote:
ik tel maar voor een halvequote:
bij mij werkt dat nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel goed te zijn dan juist, zou je hoofdpijn weer van weg moeten gaan
is dat wel de moeite dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik tel maar voor een halve![]()
* wel.o.k schakeld naar hogere versnelling onderweg naar limbabwe
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij mij werkt dat niet
jah of ik zou niet moeten klaarkomen![]()
[..]
is dat wel de moeite dan?
gemiddeld 15.7 cm... jij telt voor een halve... 7.85 cm
ik ben niet kieskeurig.. maar euhm...
welke andere manquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij mij werkt dat niet
jah of ik zou niet moeten klaarkomen![]()
[..]
is dat wel de moeite dan?
gemiddeld 15.7 cm... jij telt voor een halve... 7.85 cm
ik ben niet kieskeurig.. maar euhm...
fles vroeg eerstquote:
gaat toch niet door nuquote:
hij heeft ook last van zijn rugquote:
En JA, Fles is een manquote:
met last van zijn rugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En JA, Fles is een manvoordat je daar bijdehand over gaat doen
alsof dat een man tegenhoudtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft ook last van zijn rug
zeg het ze maar!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef Lotusss het volgende:
Seks als je écht koppijn hebt is niet fijn...
Last van zijn mooiere rug dan de jouwe jaquote:
nee dan word het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef Lotusss het volgende:
Seks als je écht koppijn hebt is niet fijn...
ALs je er als een stier op in ligt te pompen wel ja. Maar misschien kun je met wat subtiel, laten we zeggen, natte-vingerwerk ook een heel eind komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALs je er als een stier op in ligt te pompen wel ja. Maar misschien kun je met wat subtiel, laten we zeggen, natte-vingerwerk ook een heel eind komen
meeste meiden die ik ken willen et juist hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
mij iig welquote:
[..]
ALs je er als een stier op in ligt te pompen wel ja. Maar misschien kun je met wat subtiel, laten we zeggen, natte-vingerwerk ook een heel eind komen
porno kijken is leerzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is omdat je niet zo diep komtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
meeste meiden die ik ken willen et juist hard
oh sorrie, inkoppertje![]()
vind je toch aardig hoor
![]()
* maakt notitiequote:
sexy kan, mits rugpijn...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* maakt notitie
Moet jij niet eerst de bak met zouwel gaan leeggooien vooraleer er aan sex gedacht wordt?quote:
nee das mijn taakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij niet eerst de bak met zouwel gaan leeggooien vooraleer er aan sex gedacht wordt?
[..]
Bij echte vette hoofdpijn dan wil ik gewoon een donkere, muisstille kamer. Dus geen gehijg van een vent naast me, geen gefriemel aan mijn lijf en al helemaal geen bewegingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
whehehe was ook wel een open deur intrappen zoals men dat zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
porno kijken is leerzaam
[..]
dat is omdat je niet zo diep komt
oh sorrie, inkoppertje![]()
vind je toch aardig hoor
![]()
![]()
[..]
* maakt notitie
das geen hoofdpijn, das migrainequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij echte vette hoofdpijn dan wil ik gewoon een donkere, muisstille kamer. Dus geen gehijg van een vent naast me, geen gefriemel aan mijn lijf en al helemaal geen bewegingen
En wie vervangt jou in geval van ziekte? Juistquote:
Dan hebben we het gewoon over een vette hersenschuddingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Lotusss het volgende:
Bij echte vette hoofdpijn dan wil ik gewoon een donkere, muisstille kamer. Dus geen gehijg van een vent naast me, geen gefriemel aan mijn lijf en al helemaal geen bewegingen
Ow. Dan heb ik weleens migraine gehadquote:
de andere barmeid die mij ook bij verlof vervangtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie vervangt jou in geval van ziekte? Juist![]()
Dan nueck ik net zo lang barmeiden de ziektewet in tot die ouwe zelf de zouwel gaat leeggooienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
de andere barmeid die mij ook bij verlof vervangt
omdat: bauknechtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
vertel eens liefjes, waarom moet ik deze unit niet kopen?
http://www.scheerenfoppen(...)riescombinatie/p4344
Omdat ik hem te duur vind?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
vertel eens liefjes, waarom moet ik deze unit niet kopen?
http://www.scheerenfoppen(...)riescombinatie/p4344
dat zeg je nouquote:
succes, eentje doet ook mee met de gangbangs... die is nu wel wat gewend dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nueck ik net zo lang barmeiden de ziektewet in tot die ouwe zelf de zouwel gaat leeggooienHeel makkelijk
jij ook al?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow. Dan heb ik weleens migraine gehad
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nueck ik net zo lang barmeiden de ziektewet in tot die ouwe zelf de zouwel gaat leeggooienHeel makkelijk
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
succes, eentje doet ook mee met de gangbangs... die is nu wel wat gewend dus
Is dat een stap verder bij gf op de carriereladder?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
succes, eentje doet ook mee met de gangbangs... die is nu wel wat gewend dus
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat een stap verder bij gf op de carriereladder?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is dat een stap verder bij gf op de carriereladder?
dat dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die deed al mee met gangbangs en valt nou af en toe in achter de bar.
Mja, dat kan wel op zich. Maar hoezo? Is toch een A-merk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:24 schreef Ladylike het volgende:
omdat: bauknecht
heb er slechte ervaringen mee...
kun je garantie bijkopen? die zal je nl nodig hebben
Is pas de eerste die ik tegenkom hoor, maar mn moeder zat te zaniken dat die dingen stervens duur zijn en dat alleen de koelvriesunit zelf al minstens 1000 euri zou gaan kosten. Dan vind ik dit best schappelijkquote:
Een stap terug dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die deed al mee met gangbangs en valt nou af en toe in achter de bar.
ja dat dacht ik dus ook, heb me er lelijk in vergistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat kan wel op zich. Maar hoezo? Is toch een A-merk?
[..]
Is pas de eerste die ik tegenkom hoor, maar mn moeder zat te zaniken dat die dingen stervens duur zijn en dat alleen de koelvriesunit zelf al minstens 1000 euri zou gaan kosten. Dan vind ik dit best schappelijk
1000 euro is wel heeeeeeel erg overdreven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat kan wel op zich. Maar hoezo? Is toch een A-merk?
[..]
Is pas de eerste die ik tegenkom hoor, maar mn moeder zat te zaniken dat die dingen stervens duur zijn en dat alleen de koelvriesunit zelf al minstens 1000 euri zou gaan kosten. Dan vind ik dit best schappelijk
hoiquote:
Fhaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Fha het volgende:
Wow het is nog hetzelfde topic als gisterhelluh
bengelquote:
en dan hup dekentje op de bank en gaan uitziekenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef Ladylike het volgende:
zo, nog max een uurtje en dan ben ik pleite
erg fijn inderdaad.. maar ik ben moe, dus tot laterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk toch, overal kunnen internetten.![]()
hoi Indah.
laters indahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg fijn inderdaad.. maar ik ben moe, dus tot later
quote:
als dat zou dat helpenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik dr terug smsen dat ze mn vriendje met rust moet laten?
Kwaad kan het vast nietquote:
Ik moet haar toch nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Kwaad kan het vast nietDus gewoon doen.
niet reageren helpt ook welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Kwaad kan het vast nietDus gewoon doen.
stuuur der een evol smsjequote:
weet je wel wie ik bedoelquote:
aangezien je zaterdag al zei dat je niet reageert en ze op dinsdag nog steeds smsjes stuurt denk ik dat je het mis hebtquote:
huhquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aangezien je zaterdag al zei dat je niet reageert en ze op dinsdag nog steeds smsjes stuurt denk ik dat je het mis hebt
je hebt het zaterdag al verteld dusquote:
evol = evilquote:
whehehequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt het zaterdag al verteld dus
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Een aanbidster een stalker noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |