quote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe is het hier?
Het kost ook meteen zoveel centjes om daar dan te komen en die heb ik momenteel nietquote:Op maandag 1 maart 2010 10:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook niets voor me over
Morgen
Vandaag is het voor veel van mijn vrienden (lees collega's) een zaterdag (net als voor mij haha) dus doen we het vandaag
Ik zag het, wat een lulhannes...quote:
Wok!quote:
woon/werk jij bij mij in de buurt?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Routebeschrijving naar Café Restaurant Rootz BV
2,6 km – ca. 5 min.
ik zal er zijn![]()
[..]
Ik moet er eigenlijk aan beginnen te wennen, dit gebeurt zo'n 3 keer in de weekquote:Op maandag 1 maart 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag het, wat een lulhannes...Fijn dat ie ook even vraagt of jouw spullen wel weg kunnen... Mannen
dankquote:Op maandag 1 maart 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kost ook meteen zoveel centjes om daar dan te komen en die heb ik momenteel nietDe afstand boeit me dan weer weinig : Maar alvast veel plezier vanavond!
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok!
Ze staat te glimmen voor de deur
werk, nou ja werk. tussen de ambtenaren.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
woon/werk jij bij mij in de buurt?
ohw... over 3 maanden heb je waarschijnlijk wel een leuke nieuwe baasquote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk, nou ja werk. tussen de ambtenaren.
WTF!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk aan beginnen te wennen, dit gebeurt zo'n 3 keer in de weekHij heeft laatst zelfs een cadeautje voor mn moeder weg gegooit
hij moet met zijn tengels van jouw spullen afblijven. Hij gooit zijn eigen spullen maar lekker weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft last van weggooi-woedeMet het gevolg dat hij alles wat ik wil/moet bewaren (roosters, sollicitatieformulieren enzo) weg gooit, waardoor ik nu met een sollicitatieformulier zit dat stinkt naar friet, vetvlekken heeft en waar ketshup op zit
Ik ga een bordje op de vuilnisbak hangen: Denk na voor je iets weg gooitquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WTF!Ik zou em aanraden lekker alleen z'n eigen zooi weg te gooien
![]()
Tja... helaas, ik denk dat ie 't nooit gaat lerenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij moet met zijn tengels van jouw spullen afblijven. Hij gooit zijn eigen spullen maar lekker weg.
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Routebeschrijving naar Café Restaurant Rootz BV
2,6 km – ca. 5 min.
ik zal er zijn![]()
[..]
ik zie het al, er zit een vlek op de broncode
Ja of echt de ouderwetsequote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga een bordje op de vuilnisbak hangen: Denk na voor je iets weg gooit
[..]
Tja... helaas, ik denk dat ie 't nooit gaat leren
ik weet waar jij woont.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
van huis naar cafe rootz
Reisduur:
0:01 u
Afstand:
0,9 km
en das met auto, dus omrijdenfiets is 0,5 km
Ik kan er ook niet echt goed tegen hoor... 't is ook t enige waar we ruzie over hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja of echt de ouderwetse"Bezint eer gij begint" Ik weet wel dat mijn vriendje het niet zo gezellig zou hebben als ie mijn spullen weggooit
Ik kan daar heel slecht tegen...
In centrum Den Haagquote:
manipuleren zeg ik je!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga een bordje op de vuilnisbak hangen: Denk na voor je iets weg gooit
[..]
Tja... helaas, ik denk dat ie 't nooit gaat leren
Dat geloof ik graag ja... Balen hoor... en als je nou afspreekt dat je alles wat niet weg mag op een bepaalde plek legt (zoals die papieren en cadeautjes etc) kan ie daar dan niet iets mee? Anders zou ik em in therapie sturen, echt een neurose!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt goed tegen hoor... 't is ook t enige waar we ruzie over hebben
quote:
Nee, dat werkt niet, trust me I've triedquote:Op maandag 1 maart 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja... Balen hoor... en als je nou afspreekt dat je alles wat niet weg mag op een bepaalde plek legt (zoals die papieren en cadeautjes etc) kan ie daar dan niet iets mee? Anders zou ik em in therapie sturen, echt een neurose!![]()
Hij is niet te manipulerenquote:
rottige stad, met al die bruinuh *zingt*quote:
dan gooit ie ALLES wegquote:Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]maar daar straf je jezelf ook mee als het goed is.... dus ik zeg huishoudstraf; alles poetsen de komende 3 weken
quote:
Met de beperking dat ie niets mag weggooienquote:
Omgekeerde pikstraf! Seks wanneer jij dat wilt!quote:
Als ie toch 's zo vaak thuis zou zijn...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omgekeerde pikstraf! Seks wanneer jij dat wilt!
dan zit ik hopelijk in utrecht, scheelt ietsje reistijdquote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw... over 3 maanden heb je waarschijnlijk wel een leuke nieuwe baas
gewoon zijn spullen weggooien, en volhouden.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, trust me I've tried
[..]
Hij is niet te manipuleren
Ga. Je. Godverdomme. Schamen.quote:
Zo hoort hetquote:
bruine wat? broodjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rottige stad, met al die bruinuh *zingt*
nja dat zong een oude kennis wel eens
mensenquote:
ik ben heul niet bruin! alhoewel, wel stuk bruiner sinds ik naar de zonnebank gaquote:
Ik ben van het eerste typequote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mannen of ze ruimen niet op.... of ze doen het te veel
Daar heeft ze zichzelf ook meequote:
sowieso, je partner straffen na een ruziequote:
goedmaaksex toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sowieso, je partner straffen na een ruzie
die ruzie moet al de straf zijn eigenlijk, is het daarna niet opgelost, is de ruzie ook voor niets geweest
een echte ventquote:
iddquote:
ja makkelijk gezegd als mammie het voor je doetquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd
[..]
ja makkelijk gezegd als mammie bediende het voor je doet
daarom dequote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd
[..]