Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ah, dus toch afgelopen. Mooi, alleen door Svens actie nog wat gezien. Dat was dan ook lastig te mijden.quote:
ik hoorde op de radio dat de sluitings ceremonie geweest was en de spelen officieel afgelopen zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus toch afgelopen. Mooi, alleen door Svens actie nog wat gezien. Dat was dan ook lastig te mijden.
jij kijkt net zoveel sport als mij geloof ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
KutSven, door hem heb ik een blik op het OS geworpen
Nee, ik ga er niets van zien.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij kijkt net zoveel sport als mij geloof ik.
zie jij ook zo op tegen de komende voetbal wk?
Heiden!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier ook hoi zeggen, ook al drink ik nu geen koffie of thee?
Geen koffie én geen thee?!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef Tamashii het volgende:
Nu al aan het bier?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef Tamashii het volgende:
Oh, dat ranzige goedjequote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Tamashii het volgende:
Neeee, ik drink een soort van goedemorgen spul. Want geen ontbijt op en wel op studie.
wij hebben dan ook niet van die elite smaakpapillen, zoals jijquote:
Yeah. Werkt perfect en is 90 % sneller.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Die alcoholisten van tegenwoordig
kut, net te laat
drinkontbijt
ook handig voor mensen die 's morgens misselijk zijn en dus niet kunnen eten, maar wel iets van voeding binnen willen krijgen![]()
aldus de ervaringsdeskundige
's ochtends misselijkquote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Die alcoholisten van tegenwoordig
kut, net te laat
drinkontbijt
ook handig voor mensen die 's morgens misselijk zijn en dus niet kunnen eten, maar wel iets van voeding binnen willen krijgen![]()
aldus de ervaringsdeskundige
Zo blijktquote:Op maandag 1 maart 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij hebben dan ook niet van die elite smaakpapillen, zoals jij
Jaquote:
Nee, ijs.quote:
Nee, theeijs, een groot verschil.quote:
[nederlander modus]ik vind het te duurquote:Op maandag 1 maart 2010 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
's ochtends misselijkDrinkontbijt maakt t alleen maar erger
;t enige wat ik weg krijg 's ochtends is koffie
Ik heb vanaf het moment dat ik op sta zeker 2 uur nodig voor ik iets kan etenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[nederlander modus]ik vind het te duur[/nederlander modus]
maar rond 9enen is mn misselijkheid toch altijd weg dus dan eet ik wel iets
leuk, die bijwerkingen van de pil![]()
vandaar de 9 uur voor mij jaquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het moment dat ik op sta zeker 2 uur nodig voor ik iets kan eten
Pil... ohja, huisarts bellen, thnx LL
foutje gecorrigeerdquote:Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[nederlander modus]ik vind het te duur[/nederlander modus]
maar rond 9enen is mn misselijkheid toch altijd weg dus dan eet ik wel iets
leuk, die bijwerkingen van GEEN pil![]()
dat dus, eerst koffie dan langzaam wakker worden en pas later iets eten.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur opstaan, dan kun je om 7 uur etenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar de 9 uur voor mij ja
7-9 = 2 uur
Handigquote:Op maandag 1 maart 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar de 9 uur voor mij ja
7-9 = 2 uur
Die kan ik trouwens sinds kort zonder recept afhalen bij de apotheker, toch maar eens vragen of dat niet een landelijk besluit is?
apotheek zei het, de huisarts niet
Maar heb dus nu voor een jaar
huisarts schreef altijd een half jaar voor
Toch zwanger geraakt!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HandigIk kan 'm ook zonder recept halen
Maar ik wil een andere, want deze is nie goed
Neequote:
10 minutenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pil... ohja, huisarts bellen, thnx LL
Goldfinger wordt gekquote:
Mijn bed houdt me altijd gegijzeldquote:Op maandag 1 maart 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon om 5 uur opstaan, dan kun je om 7 uur eten
doet mijn bed dat nu ook met mij?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger wordt gek
niet dat het kind van hem kan zijn, maar dan kan ie weer opnieuw personeel regelen binnen een half jaar
wil hem dat nu nog ff niet aandoen
[..]
Mijn bed houdt me altijd gegijzeld
mijn deken houdt van me en wil me nooit laten gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doet mijn bed dat nu ook met mij?
*hug*quote:Op maandag 1 maart 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn deken houdt van me en wil me nooit laten gaan
Ik heb ook last van verlatingsangst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |