Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomerquote:
Zeker in de zomer, als het zonnetje net opkomt en je buiten in alle rust wat kan eten en drinken.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomer
Ik heb blijkbaar wat meer nodig.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomer
Die rustquote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker in de zomer, als het zonnetje net opkomt en je buiten in alle rust wat kan eten en drinken.
wat zij zegtquote:
Jij niet alleenquote:
Die hoor ik vanuit mn bed ook wel fluiten hoorquote:
zie je het zelf al of moet ik taalnazi spelen?quote:
fuck youquote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij niet alleenEn houden zo, dan blijft het tenminste rustig in de ochtend
In de ochtend? Oke.quote:
quote:
dyslexie ftw dus zeg jij het maarquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die hoor ik vanuit mn bed ook wel fluiten hoor
[..]
zie je het zelf al of moet ik taalnazi spelen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dyslexie ftw dus zeg jij het maar
ohw wacht zij
eens, mits voldoende uitgerust (dus niet perse uitgeslapenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vind het echt lekker. Ook op vakantie, 's ochtends in alle vroegte een ontbijtje, buiten, in de zon. Dan nog een wandeling langs het strand, heerlijkOf een onsen in
Ik ben overduidelijk geen stadsmens
ik woon in een stad en heb strandquote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vind het echt lekker. Ook op vakantie, 's ochtends in alle vroegte een ontbijtje, buiten, in de zon. Dan nog een wandeling langs het strand, heerlijkOf een onsen in
Ik ben overduidelijk geen stadsmens
Hup, reverse cowgirl, omdraaien!quote:
en dan noemen ze mij oversextquote:
Dat kan niet, er is nooit genoeg seks.quote:
Ja en ik heel knap, rightquote:
iedereen weet toch dat George Clooney jouw uiterlijk heeft gekopieerdquote:
Zie je, hij heeft me IRL gezien en bevestigt mijn verhaalquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je, hij heeft me IRL gezien en bevestigt mijn verhaal
daaromquote:Op maandag 1 maart 2010 10:02 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Ach je moet enige bescheidenheid hebben he , lieve meid
we hadden ons verstopt hihiquote:Op maandag 1 maart 2010 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, hier zitten de boefjes van de KSC
deugnietquote:Op maandag 1 maart 2010 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom
[..]
we hadden ons verstopt hihi
geen idee, bel zequote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
lol, waarom krijg ik broncode te zien als ik inlog bij de rabo en mijn rekeningoverzicht wil bekijken?
ik heb de uitnodiging nog niet binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm zin in vnaaf.... vier ik me verjaardag (neen niet vandaag jarig) in een cafe/restaurant met de lekkerste chocolade bonbon taart die je kan krijgen
19uur, Cafe Rootz Den Haagquote:Op maandag 1 maart 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, bel ze
[..]
ik heb de uitnodiging nog niet binnen
Rabo ook al? ABN had gisteren ook al zoiets vreemds...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
lol, waarom krijg ik broncode te zien als ik inlog bij de rabo en mijn rekeningoverzicht wil bekijken?
den haagquote:
Mogguhquote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe is het hier?
vandaar ook dequote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
de rabobank bellen vanuit Indonesie? Dat kost me teveel moeite, en bovendien kan ik zien wat ik wil zien, dus zal het wel. De verbinding is beveiligd, verder geen gekke dingen gezien, aangezien ik dagelijks broncode zie.
Jsmmer dat het zo ver weg is! Wanneer was je jarig trouwens?quote:
Heb het overigens wel eens gedaan hoor, toen ik bericht kreeg dat mijn MasterCard was gebruikt op 900 kilometer afstand van waar ik was.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
goed
[..]
vandaar ook deachter mn post
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
den haag
(nietvanwege de stad, maar meer vanwege de afstand
)
Jullie hebben ook niets voor me overquote:Op maandag 1 maart 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jsmmer dat het zo ver weg is! Wanneer was je jarig trouwens?
Mijn vriendje heeft last van weggooi-woedequote:
Routebeschrijving naar Café Restaurant Rootz BVquote:
ik zie het al, er zit een vlek op de broncodequote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
bewijs heb ik ook nog
[ afbeelding ]
Ik baal van m'n ex vriendjequote:
Zie bovenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik baal van m'n ex vriendje![]()
Maar wat is er aan de hand meis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |