Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomerquote:
Zeker in de zomer, als het zonnetje net opkomt en je buiten in alle rust wat kan eten en drinken.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomer
Ik heb blijkbaar wat meer nodig.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig slaap nodig. En 's ochtends is het heerlijk wakker worden, zeker in de zomer
Die rustquote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker in de zomer, als het zonnetje net opkomt en je buiten in alle rust wat kan eten en drinken.
wat zij zegtquote:
Jij niet alleenquote:
Die hoor ik vanuit mn bed ook wel fluiten hoorquote:
zie je het zelf al of moet ik taalnazi spelen?quote:
fuck youquote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij niet alleenEn houden zo, dan blijft het tenminste rustig in de ochtend
In de ochtend? Oke.quote:
quote:
dyslexie ftw dus zeg jij het maarquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die hoor ik vanuit mn bed ook wel fluiten hoor
[..]
zie je het zelf al of moet ik taalnazi spelen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dyslexie ftw dus zeg jij het maar
ohw wacht zij
eens, mits voldoende uitgerust (dus niet perse uitgeslapenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vind het echt lekker. Ook op vakantie, 's ochtends in alle vroegte een ontbijtje, buiten, in de zon. Dan nog een wandeling langs het strand, heerlijkOf een onsen in
Ik ben overduidelijk geen stadsmens
ik woon in een stad en heb strandquote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Maar ik vind het echt lekker. Ook op vakantie, 's ochtends in alle vroegte een ontbijtje, buiten, in de zon. Dan nog een wandeling langs het strand, heerlijkOf een onsen in
Ik ben overduidelijk geen stadsmens
Hup, reverse cowgirl, omdraaien!quote:
en dan noemen ze mij oversextquote:
Dat kan niet, er is nooit genoeg seks.quote:
Ja en ik heel knap, rightquote:
iedereen weet toch dat George Clooney jouw uiterlijk heeft gekopieerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |