klinkt als een potentieel afschiedskadoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx hun
oh fuck ja, nou zal ie me dus niet meer meenemen naar de schietbaan
kans om wapens legaal af te vuren is nu voorbij
Gelukkig ging het niet over engelse drop en winegums, dan had ik zeker gewonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh, ik was de grootste vreetzak
Had je wat te klagen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snokt er gewoon niet hard genoeg aan
Ik heb een frietverslavingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig ging het niet over engelse drop en winegums, dan had ik zeker gewonnen
knuffiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!!
vnaaf naar alice in wonderland imax
Lekker hoor, vrouwtje gaat morgen uit eten volgens mij, zonder mijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een frietverslaving
gelukkig zie je dat niet aan me
eens kijken of we vanavond gaan uiteten
aangezien mijn schoonpa bijna een maagverkleining krijgt zou dat een goed idee zijn (laatste keren schransen)
ik hoor iedereen over die film, dat ze daarvoor naar de bios willen, maar het lijkt mij nou helemaal niks..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!!
met een oudfokker die mijn beste vriend is en zijn vriendin die mijn collega is hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffie![]()
met een dinnetje en paars haar?
die lijkt me nou gaaf om te zien jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!!
maar ik ga niet naar de bios ervoor ik ga ervoor naar IMAX theaterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker hoor, vrouwtje gaat morgen uit eten volgens mij, zonder mij
[..]
ik hoor iedereen over die film, dat ze daarvoor naar de bios willen, maar het lijkt mij nou helemaal niks..
Oh, ja? dat wist ik niet, ik vond het bij avatar wel grappig dat 3Dquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik ga niet naar de bios ervoor ik ga ervoor naar IMAX theaterIk ga niet voor het verhaal maar puur voor het 3d aangezien avatar 3d gebruikte voor in de diepte is alice 3d wat naar voren word getrokken, ben benieuwd naar het verschil
het is wel iets om weer eens naar de bios te gaan, dat is al 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oh, ja? dat wist ik niet, ik vond het bij avatar wel grappig dat 3D
ik ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige die avater nog niet heeft gezien
ik ga eigenlijk nooit naar de bios laatste keer was omdat ik toen een bios bon kreegquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oh, ja? dat wist ik niet, ik vond het bij avatar wel grappig dat 3D
jij moet hier nog posten Voor en na de kapper #6quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
gister al gezegd dat ik niet geheel content ben met hoe ze het heeft geknipt, misschien dat het over een dag of 3 a 4 beter zit, dat heb je wel es met kappers lolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet hier nog posten Voor en na de kapper #6
quote:
goeiemorgenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh gier
toch maar een kopje koffie genomen
(zat aan de thee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |