Maakt niet uit. Combobreaker heeft geen getalswaardequote:
Dus eigenlijk stond jij mijn sextet in de weg.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Combobreaker heeft geen getalswaarde
Als je reeds een quintet had gemaakt wel ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stond jij mijn sextet in de weg.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk stond jij mijn sextet in de weg.
Nee, daar wachtte ik bewust mee... anders moest ik me naar een sextet goldfingerenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je reeds een quintet had gemaakt wel ja.
Hai Fhaakequote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
Spareribs![]()
Mijn internet werkt weer, jeej!
Vast wel tot morgen allemaal![]()
Dus...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar wachtte ik bewust mee... anders moest ik me naar een sextet goldfingeren.
blijven ademenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog 3 nachtjes slapen en dan naar berlijn
heb haar net weer op de cam gezien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het wel... kom nu al uren te kort, moet niet nog meer opbouwenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
blijven ademen![]()
spannend zeg ....![]()
en wordt dat dan nog slapen die 3 nachtjes ?
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]Het zal wel aan mijn dirty mind liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ik maak nog wel eens een dubbelzinnig woordgrapje hier en daar zo nu en af en toe danquote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn dirty mind liggen.
Er haat spam, bagger, lemmings, linkdumps, tubgirls of gewoon getroll. Als je iets doet in ONZ is het moeilijk om iets te doen wat niet onder een van die categorieën valt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |