ONZ is ook de drekgoot van Fok! Die bestaat zodat de rest van Fok! een leuk plekje blijft voor mense die een beetje normaal kunnen doenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef FFSletop het volgende:
Er haat spam, bagger, lemmings, linkdumps, tubgirls of gewoon getroll. Als je iets doet in ONZ is het moeilijk om niet iets te doen wat onder een van die categorieën valt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ONZ is ook de drekgoot van Fok! Die bestaat zodat de rest van Fok! een leuk plekje blijft voor mense die een beetje normaal kunnen doen
rotterdam?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je vergeten waar hij woont misschien
Volledig eenschquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ONZ is ook de drekgoot van Fok! Die bestaat zodat de rest van Fok! een leuk plekje blijft voor mense die een beetje normaal kunnen doen
dat bevestigt wat doc zegtquote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Volledig eensch
en toch hang ik er rond
quote:
We hebben op je gewacht!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Er gebeurt hier ook niet veel als ik even een uurtje ga liggen
heb je me gemist?quote:
Nee he?quote:Er gebeurt hier ook niet veel als ik even een uurtje ga liggen
Och, het gaat langzaam vooruit dus hequote:
Goed dat je het zegt. Zou bijna moederdag vergeten!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen een drukke dag![]()
Naar Trekpleister voor iets voor moeders
Dit is de laatste keer voor die tijd dat je aan moederdag denkt?quote:
een fok user betrouwbaarquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! De bron is Frollo, erg betrouwbaar dus als vaste TTK-user.
[..]
Heel leuk dat je even wat onzin uit je duim hebt gezogen.
dat vroeg ik me laatst ook al afquote:Op maandag 15 maart 2010 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals de vraag: waar is Phingu gebleven?
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt helemaalquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
modjes zijn gewoon verbitterde mensen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Zou bijna moederdag vergeten!
quote:
quote:
whehehequote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer voor die tijd dat je aan moederdag denkt?
KLB kan je daar anders ook wel bij zettenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slaap ze marcquote:
Dit valt me van je tegenquote:
Neutrale benaming: gefrituurde aardappelstaafjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen. Een half jaar geleden keek je nog een stuk genuanceerder tegen de zaak aan.
ze heeft de verkeerde vrienden gekregenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen. Een half jaar geleden keek je nog een stuk genuanceerder tegen de zaak aan.
kon ik dat ook maar zeggenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neutrale benaming: gefrituurde aardappelstaafjes.
Zo, nou kusje erop en klaar.
gfquote:Op maandag 15 maart 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kon ik dat ook maar zeggen![]()
lotuss
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft de verkeerde vrienden gekregen
ik ben gewoon goedquote:
Je mag me nog wel een keer een zoentje gevenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier wel stil als ik er niet ben
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag me nog wel een keer een zoentje geven
quote:
hoezo dat dan ?quote:
Beetje persoonlijk... maar een knuffel kan ik altijd wel gebruikenquote:
Tssss..... ik had gewoon (semi)naakt tegen je aan gaan liggen. Niets warmt zo goed op als lichaamswarmte van een ander!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
die gek hier heeft het koud zet ze de verwarming op 25
* gf geeft lotus een knuffelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk... maar een knuffel kan ik altijd wel gebruiken
ik zit hier dus ook in mijn boxershort en zweet me de teringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tssss..... ik had gewoon (semi)naakt tegen je aan gaan liggen. Niets warmt zo goed op als lichaamswarmte van een ander!
Awwww thanksquote:
Mja, ideaal om op te warmen danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit hier dus ook in mijn boxershort en zweet me de tering![]()
het probleem is dat het dan niet bij het liggen blijft
zie mijn editquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |