weet je dat je dan eigenlijk niet hoeft te betalen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gister al gezegd dat ik niet geheel content ben met hoe ze het heeft geknipt, misschien dat het over een dag of 3 a 4 beter zit, dat heb je wel es met kappers lol
dat wist ik ook niet neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat je dan eigenlijk niet hoeft te betalen?
echter weten veel mensen dat niet en betalen gewoon voor iets dat ze niet gevraagd hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat je dan eigenlijk niet hoeft te betalen?
echter weten veel mensen dat niet en betalen gewoon voor iets dat ze niet gevraagd hebben
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet nee
maar goed ik laat mijn haar voor weinig knippen door een kennis dus ik mag niet klagen
mja mijn zusje doet kappersopleiding en heeft geregeld proefmodellen nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
Okay dat geldt natuurlijk alleen voor in een kapperszaak
goed zoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn zusje doet kappersopleiding en heeft geregeld proefmodellen nodig
dus dan offer ik me maar op he
whehehe nee daar is mijn moeder voorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed zo
nu nog voor het permanent examen je haren minimaal 15cm lang laten groeien he
Graag, ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh giertje
[..]
bij avatar was het heeel subtiel gedaan dat 3d, echt super mooi! ben erg benieuwd hoe het vnaaf eruit gaat zien
zal het wel laten weten
Mogguh gf!quote:
goeiemorgenquote:
14 euro is idd het geld niet, wij hadden echter ooit een klant die net van de kapper kwam en een blondering gevraagd had maar met groen haar naar buiten kwamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol! ach die 14euro voor het knippen.... straks ff kijken of ik het beter kan stylen dan zij het heeft gedaan, ponny is gewoon niet wat ik wilde, rest is wel ok. Gelukkig is ponny redelijk kort dus kan ik hem zo in kapsel verbergen
Pappasquote:
mogguhquote:
dan ben je wel keihard gekontjebonkt zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
14 euro is idd het geld niet, wij hadden echter ooit een klant die net van de kapper kwam en een blondering gevraagd had maar met groen haar naar buiten kwam
kapper ontkende alles, vrouw radeloos en 100 gulden armer...
mijn bazin heeft toen met speciale verzorgende verf haar haren weer donker gemaakt en is toch wel een uur of 4 bezig geweest. klant hoefde alleen de verf te betalen omdat ze het belachelijk vond dat die vrouw zo afgescheept was geworden.
Heeft mn bazin wel een vaste klant opgeleverd
arme klant, iets van 150 gulden kwijt zijn en dan nog de zelfde kleur hebben
was ook goede kapsterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ben je wel keihard gekontjebonkt zeg
wel tof van je bazin
omdat je graag met hem werktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Hoge woord is eruit, baas weet dat ik per 1 mei hier weg ben
waarom heb ik het idee dat ik hem in de steek laat?
volgens de reeksenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
allo! had ik gister toch nog 24 frietjes op volgens gf
hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pappas![]()
kogel is door de kerk
[..]
mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |