Uitkering?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn die van halsema kant en bos ook. Zie waar we in terecht zijn gekomen. Labiel? Die man heeft meer bereikt dat jij ooit zult doen met die uitkering van je.
Jan Maat is de huidige voorzitter van Kiescommissie in Rotterdam.quote:
Zijn uitspraken met de week extremer??????quote:Op maandag 15 maart 2010 19:10 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Ik vind dat wilders een zelfanalyse moeten wat hij allemaal aan het roepen is om maar stemmetjes te krijgen,.
Zijn uitspraken worden met de week extremer en extremer....Jan Maat was er niks bij
Dat vond ik ook. De wolf is zijn schaapskleren overduidelijk aan het aantrekken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn uitspraken met de week extremer??????
Nu weet ik niet of jij heb opgelet maar ik vind hem nu wat gematogder in toon worden. Zelfs mijn oma zegt dat, een trouw PvdA aanhangster.
Ja ik bedoel dat enge mannetje van de CD, Wilders is eigenlijk 1000 keer enger dan wijlen Janmaatquote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jan Maat is de huidige voorzitter van Kiescommissie in Rotterdam.
Ik denk dat TS een klok heeft horen luiden, en wijlen Hans Janmaat bedoelt.
Janmaat en zijn partij hebben nooit meer dan enkele zetels gehaald. Wilders haalt er een hele hoop gezien de peilingen en de uitslag van de Europese verkiezingen.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:25 schreef Innisdemon het volgende:
Leg eens uit? Wat is er enger aan Wilder dan aan Janmaat?
Niet om het een of ander, maar ik las ergens dat jij VVD stemt. Dat is toch niet links?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitkering?Dat is waar ook; alle linksmensen zijn uitkeringstrekkers. Ik denk dat ik wel iets meer verdien dan menig arbeider die zich achter Wilders schaart.
Ik zei dat ik VVD overweeg, omdat ik niet per definitie rechts of links ben. Mijn gedachten neigen over het algemeen meer naar links. Maar ik zal stemmen op een partij die in mijn ogen het beste ons land kan regeren op dit moment. En dat kan best een keer de VVD zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik las ergens dat jij VVD stemt. Dat is toch niet links?
Blijkbaar zijn we in de tijd wel vooruit gegaan maar in het fatsoen en verdraagzaamheid achteruit. Nog 5 jaar verder en we pikken het dat onze MP meisjes van 18 jaar op wilde feesten uitnodigt.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Janmaat en zijn partij hebben nooit meer dan enkele zetels gehaald. Wilders haalt er een hele hoop gezien de peilingen en de uitslag van de Europese verkiezingen.
Verzet tegen burEaUcratie is altijd goed. Of dat nu van de SP of van de PVV of van de Tsjechen of van de UKIP komt.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Janmaat en zijn partij hebben nooit meer dan enkele zetels gehaald. Wilders haalt er een hele hoop gezien de peilingen en de uitslag van de Europese verkiezingen.
Ah oke, ik snap het.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zei dat ik VVD overweeg, omdat ik niet per definitie rechts of links ben. Mijn gedachten neigen over het algemeen meer naar links. Maar ik zal stemmen op een partij die in mijn ogen het beste ons land kan regeren op dit moment. En dat kan best een keer de VVD zijn.
Linksmensch is overigens een geuzennaam die ik heb mijzelf heb aangemeten omdat alle rechtsen hier mij zo noemdenMaar nogmaals, ik neig over het algemeen ook meer naar de linkerzijde van het politieke spectrum.
Da's bij mij om de hoek!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders niet meer welkom in Monschau
MONSCHAU - PVV-leider Geert Wilders is niet meer welkom in het Duitse plaatsje Monschau, waar hij afgelopen weekeinde onwel werd. Discriminatie en racisme hebben niets in ons stadje te zoeken, zegt burgemeester Margareta Ritter.
„Wie zoals Wilders het Nederlandse integratie-debat belast met rechts populisme en wie de Koran wil verbieden in vergelijking met ’Mein Kampf’, is in Monschau niet welkom.”
Volgens de Aachener Zeitung kwam Wilders met bewapende lijfwachten voor een privébezoek naar Monschau.
De burgemeester van Eindhoven wil een pedo weigeren. Deze burgemeester weigert een fascist. De fascist zelf wil miljoenen mensen weigeren, niet alleen in een stad, maar in heel Europa. Ik denk dat Wilders wel de laatste is om hierover te mogen gaan klagen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's bij mij om de hoek!![]()
Mensen weigeren in je stad. Is dat mogelijk in een Europa met open grenzen?
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De burgemeester van Eindhoven wil een pedo weigeren.
Wilders WIL een hoop, maar heeft nog geen echte uitvoerende macht. Een pedo is een stuk gevaarlijker dan een man die een hoop wil, maar eigenlijk vleugellam is.quote:Deze burgemeester weigert een fascist. De fascist zelf wil miljoenen mensen weigeren, niet alleen in een stad, maar in heel Europa. Ik denk dat Wilders wel de laatste is om hierover te mogen gaan klagen, eigenlijk.
Geert Wilders en klagen, pedo weigeren, fascist...bla blaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De burgemeester van Eindhoven wil een pedo weigeren. Deze burgemeester weigert een fascist. De fascist zelf wil miljoenen mensen weigeren, niet alleen in een stad, maar in heel Europa. Ik denk dat Wilders wel de laatste is om hierover te mogen gaan klagen, eigenlijk.
Praktisch gezien valt het vermoedelijk niet mee om bezoek tegen te houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's bij mij om de hoek!![]()
Mensen weigeren in je stad. Is dat mogelijk in een Europa met open grenzen?
En daar is het ook een keer prima gelukt. En ik vermoed dat ze de tweede keer achteraf ook liever voet bij stuk gehouden zouden hebben zodat hij zijn vuilbekkerij er ook niet had gespuid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:37 schreef damian5700 het volgende:
Het Verenigd Koninkrijk heeft dit ook al eens geprobeerd. Misschien kun je je dit nog herinneren?
Burgemeesters kunnen vermoedelijk met het beroep op de openbare orde iemand weigeren binnen hun stadsgrenzen, zoals ze een vergunning voor een bepaalde demonstratie kunnen weigeren, hetgeen in Duitsland niet anders zal liggen, maar omdat Wilders in Duitsland wrs geen gevaar voor die openbare orde zal betekenen, zal er verder ook geen grond bestaan om hem niet toe te laten in deze of gene Duitse gemeente, denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Praktisch gezien valt het vermoedelijk niet mee om bezoek tegen te houden.
Dit is niet 'prima gelukt', omdat het Britse Hof van Beroep oordeelde dat Geert Wilders onterecht de toegang werd geweigerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daar is het ook een keer prima gelukt. En ik vermoed dat ze de tweede keer achteraf ook liever voet bij stuk gehouden zouden hebben zodat hij zijn vuilbekkerij er ook niet had gespuid.
Toch ging hij op het eerste vliegtuig retour naar Nederland. Dat het uiteindelijk na een juridische procedure wel lukt doet aan het succes van de eerste stoppoging niks af.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is niet 'prima gelukt', omdat het Britse Hof van Beroep oordeelde dat Geert Wilders onterecht de toegang werd geweigerd.
Nogmaals: het is geen succes als de rechter oordeelt dat deze actie van de Britse regering onterecht is geweest en Wilders, weliswaar wat later, de dingen heeft gedaan die hij initieel heeft willen ondernemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch ging hij op het eerste vliegtuig retour naar Nederland. Dat het uiteindelijk na een juridische procedure wel lukt doet aan het succes van de eerste stoppoging niks af.
Dit gesputter is niet constructief en daarmee heb ik alles hierover gezegd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Nogal een vreemde conclusie. Mevrouw Ritter uit Monschau is bijvoorbeeld lid van de cristendemocratische CDU.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef El_Matador het volgende:
1000 keer liever een sputterende politieke clown dan een levensgevaarlijke pedo in een kinderrijke buurt (terug)plaatsen.
Links ziet het precies omgekeerd.
De CDU heeft geen boodschap aan andersdenkenden. Daar schudden linksen en conservatieven elkaar de hand (zoals onze walgelijke kutregering die eindelijk gevallen is).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Nogal een vreemde conclusie. Mevrouw Ritter uit Monschau is bijvoorbeeld lid van de cristendemocratische CDU.
En ook erg raar dat je er pedofielen bijhaalt. Volgens mij was het een PvdA burgemeester in Eindhoven die alles op alles zet om een pedo uit zijn stad weg te houden.
Rare conclusies dus...
Of jij houdt er gewoon een wat vreemde gedachtegang op naquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De CDU heeft geen boodschap aan andersdenkenden. Daar schudden linksen en conservatieven elkaar de hand (zoals onze walgelijke kutregering die eindelijk gevallen is).
Een zeldzaam progressieve PvdAer. Hulde.
Van zijn weblog, hij kan het niet laten en haalt gelijk de oorlog er weer bij.quote:Dear Mayor of Monschau PDF Print E-mail
dinsdag, 16 maart 2010
Dear Mayor Margareta Ritter (margareta.ritter@stadt.monschau.de),
I have had the pleasure of visiting your exquisitely beautiful German town, the second member of my family to do so. The first was my dad, who, as a member of the 102nd Cavalry Reconnaissance Squadron in Gen. Bradley's Army, had, with time out to recuperate from wounds incurred at the Battle of St Lo, fought across nothern Europe from D-Day plus 2 until reaching Monschau by the end of 1944.
I only bring this up because I read this morning that you have declared Geert Wilders, who recently weekended in your town, "not welcome" in Monschau. "People who, just like Mr Wilders, encumber the Dutch integration debate with right-wing populism and who want to ban the Qur'an, comparing it to Mein Kampf, are not welcome in Monschau," you are quoted as having said.
I protest. First of all, it is not "right-wing populism" with which Wilders "encumbers" the integration debate. It is with facts about sharia (Islamic law), a totalitarian and supremacist legal and religious system. He takes these facts to the public arena, a place where fears of Islamic retribution have to date silenced this essential, civilizational conversation. Another fact he brings, however discomforting to multicultists such as you appear to be, is the similarity between Mein Kampf and the Koran. You may declare Wilders -- and all of his thousands of Dutch supporters -- persona non grata in Monschau; that won't make sharia or those Koran-Kampf similarities go away.
But maybe you don't care. Maybe you have now found a new totalitarianism to submit to. But I protest your decision to make Monschau off limits to Wilders, a defender of liberty against totalitarianism -- the same liberty my dad was in and around Monschau to defend long ago against a similarly supremacist totalitarianism. I have a strong hunch he would say that, so long as you are in office, liberation wasn't worth the effort.
Sincerely,
Diana West, USA
Source:
Och, dat hoor ik wel vaker. Maar dat kreeg Einstein ook te horen, dus die opmerking an sich zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of jij houdt er gewoon een wat vreemde gedachtegang op na.
Kijk eens rond op FOK! en je weet het antwoord.quote:Want hoeveel PvdA' ers willen, bewezen, graag levensgevaarlijke pedo's plaatsen in kinderrijke buurten?
Oh? Ik zie er anders de naam van Diana West onder dat stukje staan. Waar haalt hij de oorlog erbij dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:43 schreef du_ke het volgende:
hij kan het niet laten en haalt gelijk de oorlog er weer bij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:48 schreef RechtseRukker het volgende:
'Wacht maar tot na de verkiezingen op 9 juni. Dan wordt alles anders en gooien wij jullie buitenlanders eruit'."
http://www.gelderlander.n(...)p-op-onze-bussen.ece
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, dat hoor ik wel vaker. Maar dat kreeg Einstein ook te horen, dus die opmerking an sich zegt niet zoveel.
[..]
Ik hang hier teveel rond maar ik zie op dat moment als antwoord nul tot miniem.quote:Kijk eens rond op FOK! en je weet het antwoord.
Over slachtofferrol gesproken... volgens mij tuint een domme rechtse lul als jij daar ook in.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]! De welbekende slachtofferrol!! Daar tuint elke linkse rakker in...
Linkse media hebben afgekeken bij Goebbels?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
Het feit dat Wilders niet aan tafel wil bij Pauw & Witteman bijvoorbeeld. Wekenlang werden er van die flauwe aannames gedaan, het was constant Wilders dit, Wilders dat. En wat te denken van programma's als Zembla.
En hij laat ook weer een scheet. Ik hoop voor je dat je niet linkshandig bent..zit er wel allemaal erg hard ingeprent bij jou. Onze rechtse rakker met je rechtse hobby's en je rechtse mediaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]! De welbekende slachtofferrol!! Daar tuint elke linkse rakker in...
"Eerst dacht ik: het is een vergissing. Maar daarna ben ik hem nog vier keer tegengekomen en steeds probeerde hij hetzelfde trucje."
Tuurlijk, arme zwarteboehoe
ze pesten hem
en hij moet eruit
Denk eerder dat meneer zelf iets op zijn kerfstok heeft. En je hoort maar 1 versie van het verhaal, zijn versie.... Oftewel: wéér trappen veel mensen hier in.... en stemmen PVDA.
Ja en wist je die overal door de ''pvv stadscommando's nog?'' Ja? Mooi dan weet je dat het later bleek dat het een grote fake was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:48 schreef RechtseRukker het volgende:
'Wacht maar tot na de verkiezingen op 9 juni. Dan wordt alles anders en gooien wij jullie buitenlanders eruit'."
http://www.gelderlander.n(...)p-op-onze-bussen.ece
quote:PVV uit college-overleg Almere
Update: woensdag 17 mrt 2010, 23:43
In Almere stopt de PVV met pogingen om een nieuw college te vormen. Bij de gemeenteraadsverkiezingen werd de partij de grootste, waardoor ze het voortouw mocht nemen bij de gesprekken over een nieuw college.
Maar volgens de PVV wijzen de andere partijen de voor de PVV essentiële punten af, zoals het tegengaan van de islamisering, lastenverlichting en de inzet van stadscommando's. De partij voelt zich in de oppositie gedrukt.
De VVD vindt de handelwijze van de PVV 'bizar'. Volgens de VVD trekt de PVV al conclusies na verkennende gesprekken van een half uur per partij.
Het is toch te droevig voor woorden dat iets dat moet doorgaan als een serieuze politieke partij tijdens de college-onderhandelingen blijft hameren op deze punten?quote:Maar volgens de PVV wijzen de andere partijen de voor de PVV essentiële punten af, zoals het tegengaan van de islamisering, lastenverlichting en de inzet van stadscommando's. De partij voelt zich in de oppositie gedrukt.
Hoe werkt dat eigenlijk in de praktijk ? De gemeenteraad staat op het bordes met een roeptoeter ? Te roepen ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Het college komt met de nota 'Roep islamisering een halt toe'. Kom op zeg
Je praat een half uurtje met iedereen en trekt conclusies. Tuurlijk, zo ga je om met de stemmen die je gehad hebt...quote:
Zal de knokploeg van de AFA wel gedaan hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Eugarious het volgende:
Braveau Geert.
Groningse moskee besmeurd met bloed
GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag.
Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.
Het stadsbestuur van Groningen heeft donderdag geschokt gereageerd op het voorval.
''Wij zijn diep geraakt, omdat Groningen tot dusverre dergelijke wandaden niet kent. Hier past slechts het uitspreken van verontwaardiging en afschuw'', aldus loco-burgemeester Frank de Vries. ''Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.''
De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.
http://www.nu.nl/binnenland/2207686/groningse-moskee-besmeurd-met-bloed.html
Beetje flauw om dit aan Geert op te hangen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Eugarious het volgende:
Braveau Geert.
GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag.
Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.
Het stadsbestuur van Groningen heeft donderdag geschokt gereageerd op het voorval.
''Wij zijn diep geraakt, omdat Groningen tot dusverre dergelijke wandaden niet kent. Hier past slechts het uitspreken van verontwaardiging en afschuw'', aldus loco-burgemeester Frank de Vries. ''Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.''
De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.
Tuurlijk, want PVV-aanhangers zouden zoiets nooit doen. Zijn reuze-vriendelijke mensen. Dat blijkt wel uit de overwegend positieve reacties die zij altijd hier posten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal de knokploeg van de AFA wel gedaan hebben.
Dacht het niet. Geert is immers bezig met het creëren van een sfeer waarin dit soort terreuracties door 'het volk' als geoorloofd worden beschouwd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Y. het volgende:
[..]
Beetje flauw om dit aan Geert op te hangen...
Ja, en ik ben de Kerstman.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal de knokploeg van de AFA wel gedaan hebben.
Er is ook een keer een winkel overvallen door de pvv stadscommando's, althans dat dachten ze, bleek ook afa tuig te zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de Kerstman.
Het is gewoon een schande dat door de demonisering van de Islam door Wilders het klimaat voor dit soort wandaden is gecreëerd.
GAT-VER-DAM-ME!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Eugarious het volgende:
Braveau Geert.
...dus is dat altijd zo. Goede intelligente redenatie van je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is ook een keer een winkel overvallen door de pvv stadscommando's, althans dat dachten ze, bleek ook afa tuig te zijn.
Doe ff normaal, jij wilt mensen martelen en doden die zelf geen letsel hebben veroorzaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
GAT-VER-DAM-ME!
Wat een walgelijke actie, ongeacht wie het gedaan heeft![]()
Dat ze die persoon/personen (wild zwijn is geen licht diertje, zullen er wel meerdere geweest zijn) maar ff flink mogen martelen en dan de resten uitsmeren over diens eigen woning
Misschien was het al dood.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef GimmeGore het volgende:
Jij vindt het normaal dat mensen zomaar een dier afslachten?
Ik niet.
Ja, ze worden niet voor niets streng in de gaten gehouden door de aivd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Eugarious het volgende:
[..]
...dus is dat altijd zo. Goede intelligente redenatie van je.
Dus: omdat de AFA streng in de gaten wordt gehouden door de AIVD, zit ze achter elke extreem-rechtse terreuractie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ze worden niet voor niets streng in de gaten gehouden door de aivd.
Ze worden niet door de aivd in de gaten gehouden omdat ze bejaarden vrouwen helpen overstekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Eugarious het volgende:
[..]
Dus: omdat de AFA streng in de gaten wordt gehouden door de AIVD, zit ze achter elke extreem-rechtse terreuractie.
Nog zo'n mooie intelligente redenatie.!!!!!!!!!!!!!!!!!
En extreem-rechtsen zijn natuurlijk echte knuffelberenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ze worden niet voor niets streng in de gaten gehouden door de aivd.
Lol, daar zou ik weleens bronnen van willen zien dan. Oh, en niet met GS linkjes aankomen, dan kun je je de moeite besparen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
En nee, misschien niet. Maar de vorrige 2 terreuractie's om de pvv in een kwaad daglicht te stellen is vermoedelijk wel door links extremistische afa gedaan.
Waar stel ik dat? Die moeten natuurlijk net zo hard aangepakt worden als links extremisme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En extreem-rechtsen zijn natuurlijk echte knuffelberen
Het is niet de eerste keer dat er wat gebeurt met een moskee. Er is wel eens brand gestoken en er zijn varkenskoppen naar binnen gegooid. Keer op keer bleken de daders racistische rechtsmensen. Maar volgens jou is het natuurlijk een groot complot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar stel ik dat? Die moeten natuurlijk net zo hard aangepakt worden als links extremisme.
Maar kan me alleen niet herinnen waar extreem rechts nu echt voor verantwoordelijk voor is. Die lopen niet sp of GL te tarten.
Einde discussie met jequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat er wat gebeurt met een moskee. Er is wel eens brand gestoken en er zijn varkenskoppen naar binnen gegooid. Keer op keer bleken de daders racistische rechtsmensen. Maar volgens jou is het natuurlijk een groot complot.
Als ik de domheid aanschouw van sommige rechtse figuren hier op FOK! dan ga ik er blindelings vanuit dat er wel eens moskeeraam sneuvelt door hun toedoen.
Je probeert nu (extreem-)links volkomen onterecht de schuld in de schoenen te schuiven van terreurdaden van extreem-rechts. En daarnaast óók nog durven beweren dat links bezig is om rechts te demoniseren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze worden niet door de aivd in de gaten gehouden omdat ze bejaarden vrouwen helpen oversteken![]()
En nee, misschien niet. Maar de vorrige 2 terreuractie's om de pvv in een kwaad daglicht te stellen is vermoedelijk wel door links extremistische afa gedaan.
Jij zegt dat jij mij er wel voor aanziet om een moskee te bekegelen? Oprotten, zoiets zou ik dus absoluut nooit doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef Eugarious het volgende:
[..]
Je probeert nu (extreem-)links volkomen onterecht de schuld in de schoenen te schuiven van terreurdaden van extreem-rechts. En daarnaast óók nog durven beweren dat links bezig is om rechts te demoniseren.
Anders ga je effe lekker poepen, misschien neemt de onrust in je onderbuik dan wat af.
Ik beweer ook niet dat je medeplichtig bent aan deze terreuracties. Wel vind ik iedereen die doelbewust op de PVV stemt, een racist. Hoe lullig dat ook moge klinken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Einde discussie met je![]()
Ik laat me niet betichten van rascistische trekjes of medeplichtigheid van terreur jegens een bevolkingsgroep.
Ik stel ook niet dat jij dikke vrienden was met v van der G.
Ik vind het een schandalige uitspraak van je, anyway.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat je medeplichtig bent aan deze terreuracties. Wel vind ik iedereen die doelbewust op de PVV stemt, een racist. Hoe lullig dat ook moge klinken.
Jij mag mijn uitspraak schandalig vinden. Ik vind op mijn beurt Wilders' uitspraken weer schandalig. Kijk, als jij willens en wetens op een partij stemt die een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiseert en bovendien minder rechten wil geveb, dan ben je in mijn ogen een racist.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een schandalige uitspraak van je, anyway.
''iedereen die sp/gl stemt die is automatisch communist en vindt derhalve Stalin een goede man''
Prima, maar wel wederzijds respect.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag mijn uitspraak schandalig vinden. Ik vind op mijn beurt Wilders' uitspraken weer schandalig. Kijk, als jij willens en wetens op een partij stemt die een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiseert en bovendien minder rechten wil geveb, dan ben je in mijn ogen een racist.
En jij mag mij gerust een communist noemen, daar lig ik niet wakker van.
Volgens mij heb je niet de juiste betekenis van het woord racisme voor ogen. Racisme is onderscheid maken op basis van ras, huidskleur of etnische achtergrond. Dus bijvoorbeeld: "iedereen met een niet-witte huidskleur moet het land uit". Dat is bij Wilders geenszins het geval. Dit klinkt misschien heel flauw en semantisch, maar het is wel degelijk van belang.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag mijn uitspraak schandalig vinden. Ik vind op mijn beurt Wilders' uitspraken weer schandalig. Kijk, als jij willens en wetens op een partij stemt die een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiseert en bovendien minder rechten wil geveb, dan ben je in mijn ogen een racist.
En jij mag mij gerust een communist noemen, daar lig ik niet wakker van.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)ng_in_Nederland.htmlquote:CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland
DEN HAAG (ANP) - Het CDA wil opheldering over berichten dat de Turkse regering Turkse politici in Europese landen probeert te beïnvloeden. Tweede Kamerlid Mirjam Sterk van die fractie vindt dergelijke inmenging ongewenst.
Ongeveer 1500 Turkse politici zouden vorige maand op uitnodiging en kosten van de Turkse regering een conferentie in Istanbul hebben bijgewoond. Volgens het Duitse weekblad Der Spiegel heeft de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan hen daar opgeroepen niet te integreren in het land waar ze wonen, maar juist politiek actiever te worden.
Het CDA wil van de demissionair ministers Eimert van Middelkoop (Integratie) en Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) weten of er ook (Turks-)Nederlandse politici bij betrokken zijn geweest. Ook wil Sterk dat de bewindslieden een signaal aan de Turkse autoriteiten overbrengen dat inmenging niet wenselijk is.
Je bedoelt "Het CDA heeft geen clou hoe ze de verkiezingen gaan winnen met JPB en gaat Wilders napraten in een poging om zieltjes te winnen aan de rechterkant omdat ze nu niet meer aan kunnen komen met hun verkiezingsleuzen van de vorige verkiezingen".quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)ng_in_Nederland.html
"Geert Wilders roept maar wat".
Durf Wilders een racist te noemenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef poon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet de juiste betekenis van het woord racisme voor ogen. Racisme is onderscheid maken op basis van ras, huidskleur of etnische achtergrond. Dus bijvoorbeeld: "iedereen met een niet-witte huidskleur moet het land uit". Dat is bij Wilders geenszins het geval. Dit klinkt misschien heel flauw en semantisch, maar het is wel degelijk van belang.
Wilders maakt namelijk onderscheid op basis van geloof ea. Godsdienstig zijn is een keuze. Het hebben van een bepaalde huidskleur niet. En de bevolkingsgroepen waar je het over hebt worden door Wilders vaak gespecificeerd door het noemen van criminelen binnen die bevolkingsgroep.
Wilders wordt aangeklaagd (en is (nog) niet veroordeeld) voor discriminatie en dat is wel degelijk wat anders dan racisme. Discriminatie is namelijk niets minder dan onderscheid maken in gelijke gevallen. En de discussie is niet of er onderscheid wordt gemaakt. Dat doet iedereen namelijk. Maar wat gelijke gevallen zijn, daar bestaat nogal wat discrepantie over.
Ik vind dat je te makkelijk Wildersstemmers voor racist verslijt. En zoals ik ook in een ander topic aangaf; van die 100 uitspraken die op dit forum rondzwerven, vind ik het gros niet racistisch en geen bron voor zulke negatieve veroordeling.
Deze discussie heb ik al meerdere malen gevoerd. Kijk, je kunt aankomen met je prachtige definities van wat racisme nou precies inhoudt. En geloof; daar ben ik prima van op de hoogte. En ik besef mij terdege dat de moslim geen ras is. Echter, als een persoon een bevolkinsgroep zo nadrukkelijk stigmatiseert, dan is hij in mijn ogen een racist. Dan kun je aankomen met je definities, maar dat maakt Wilders niet minder een gestoorde gek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef poon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet de juiste betekenis van het woord racisme voor ogen. Racisme is onderscheid maken op basis van ras, huidskleur of etnische achtergrond. Dus bijvoorbeeld: "iedereen met een niet-witte huidskleur moet het land uit". Dat is bij Wilders geenszins het geval. Dit klinkt misschien heel flauw en semantisch, maar het is wel degelijk van belang.
Wilders maakt namelijk onderscheid op basis van geloof ea. Godsdienstig zijn is een keuze. Het hebben van een bepaalde huidskleur niet. En de bevolkingsgroepen waar je het over hebt worden door Wilders vaak gespecificeerd door het noemen van criminelen binnen die bevolkingsgroep.
Wilders wordt aangeklaagd (en is (nog) niet veroordeeld) voor discriminatie en dat is wel degelijk wat anders dan racisme. Discriminatie is namelijk niets minder dan onderscheid maken in gelijke gevallen. En de discussie is niet of er onderscheid wordt gemaakt. Dat doet iedereen namelijk. Maar wat gelijke gevallen zijn, daar bestaat nogal wat discrepantie over.
Ik vind dat je te makkelijk Wildersstemmers voor racist verslijt. En zoals ik ook in een ander topic aangaf; van die 100 uitspraken die op dit forum rondzwerven, vind ik het gros niet racistisch en geen bron voor zulke negatieve veroordeling.
Hoe stigmatiseert hij dan? Hij zegt niet dat alle allochtonen het land uit moeten. Hij heeft het over criminele allochtonen. Dan nog valt er best wat over zijn uitspraken te zeggen, maar 'stigmatiseren van een bevolkingsgroep'?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik al meerdere malen gevoerd. Kijk, je kunt aankomen met je prachtige definities van wat racisme nou precies inhoudt. En geloof; daar ben ik prima van op de hoogte. En ik besef mij terdege dat de moslim geen ras is. Echter, als een persoon een bevolkinsgroep zo nadrukkelijk stigmatiseert, dan is hij in mijn ogen een racist. Dan kun je aankomen met je definities, maar dat maakt Wilders niet minder een gestoorde gek.
Dat zie ik je nou al twee keer beweren. Doe's een linkje, want dat heb ik dan blijkbaar gemist.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is ook een keer een winkel overvallen door de pvv stadscommando's, althans dat dachten ze, bleek ook afa tuig te zijn.
Defineer objectieve nieuwsbron. Nee, das een beetje flauw. Wel wil ik benadrukken dat de retoriek waarmee de stukjes op geenstijl worden geschreven inderdaad subjectief genoemd kunnen worden, maar vaak linken ze gewoon naar (in jouw ogen?) objectieve nieuwsbronnen zoals; websites van de grote dagbladen (nee, niet alleen telegraaf).quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat zie ik je nou al twee keer beweren. Doe's een linkje, want dat heb ik dan blijkbaar gemist.
Oh, en met linkje bedoel ik niet hetvrijevolk.nl, GeenStijl.nl of zo, maar een objectieve nieuwsbron.
Waarom valt er iets voor te zeggen? Met deze allochtonen heeft hij het ook over Nederlanders. Een groep Nederlanders is dus een minderwaardige Nederlander omdat ze zwaarder gestraft worden bij eenzelfde delict als een autochtone Nederlander. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat niet alle allochtone groepen een probleemgroep vormen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef poon het volgende:
[..]
Hoe stigmatiseert hij dan? Hij zegt niet dat alle allochtonen het land uit moeten. Hij heeft het over criminele allochtonen. Dan nog valt er best wat over zijn uitspraken te zeggen, maar 'stigmatiseren van een bevolkingsgroep'?
Erg makkelijk natuurlijk om het zo uit elkaar te trekken. Maar je beledigt wel de hele groep moslims omdat dat boek belangrijk is voor hun religie, en je hen wegzet als een stel onbenullen die niet in staat zijn de randzaken uit de Islam te destilleren en gewoon een goede burger te zijn met de Koran in hun hand.quote:Als je het hebt over het stigmatiseren van moslims. Ook daar heeft hij het niet over iedere moslim, maar hij bekritiseert de islam an sich, of het heilige boek.
Tsja, ik denk dat er zat uitspraken van Wilders te vinden zijn die op zijn minst iets suggereren over dat hij ideeën heeft over de superioriteit van de autochtoon tov de allochtoon. Strikt genomen weliswaar niet racistisch, maar hij denigreert wel een flinke groep mensen. En dat vanuit meerdere opzichten. Niet alleen dat idee van superioriteit van de autochtone cultuur, maar ook dat hij allochtonen generaliseert tot één groep. Alsof iedereen een randgroepmarokkaan in zijn gelederen heeft. Dit terwijl een hoop allochtone groepen het prima doen, en feitelijk meer zoals ons zijn, en net zo goed een hekel hebben aan randgroepmarokkanen als wij autochtonen.quote:Je hebt me nog niet van zijn racisme overtuigd.
Wilders doet zijn uitspraken over bepaalde bevolkinsgroepen niet omdat hij iets tegen die bevolkingsgroepen op zichzelf heeft, maar het zijn bepaalde uitwassen (zoals dat zo mooi heet) die hem tot het maken van zijn uitspraken doen komen.
Allemaal zaken die strikt genomen weliswaar niet volgens iedereen per definitie racistisch zijn (en volgens veel anderen wel), maar wel iets suggereren. En alles bij elkaar is het gewoon een duidelijk verhaal. Het is in Nederland tegenwoordig zo geaccepteerd om dergelijk ongenuanceerde onzin te roepen zonder dat je je ergens op baseert, dat mensen op een gegeven moment gewoon niet meer door hebben dat ze idioot bezig zijn. Dat ze racistisch bezig zijn.quote:"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO
"I propose the withdrawal of all hate speech legislation in Europe"
Toespraak van Geert Wilders in New York op PVV-website,
woensdag 25 februari 2009
"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006
"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007
"Deelt u de mening dat het zeer onwenselijk is dat mogelijk al in 2012 een meerderheid van niet-westerse allochtonen in Rotterdam zal bestaan, dit gelet op de grote problemen die aan deze groep verbonden zijn op het gebied van criminaliteit, uitkeringsafhankelijkheid en integratie? Zo neen, waarom niet?" (..) "Welke maatregelen wilt u nemen om te voorkomen dat autochtonen op korte termijn een minderheid zullen vormen in Rotterdam?"
Kamervragen PVV gepubliceerd op de PVV-website, 5 mei 2009
"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
“Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten.”
"De PVV vindt dat de overheid bij slechts een vermoeden van terroristische activiteiten of sympathieën (...) iedere burger voor onbepaalde tijd kan vastnemen. Zonder aanklacht en zonder substantiële rechterlijke toetsing."
Altijd van die laffe argumenten van Wilders-aanhangers: jaja, maar hij heeft het over de islam en niet over moslims. Je snapt toch wel dat deze onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden? Als Wilders zou roepen; ik veroordeel enkel de extremistische tak van de islam, dan valt daar wat van te zeggen. Nee, volgens Geert en zijn aanhang is de islam per definitie verkeerd. 'De gematigde islam bestaat niet', zegt Wilders. Ergo; gematigde moslims bestaan niet. The bottom line: Wilders wil alle moslims het liefst het land uit hebben. Maar goed, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef poon het volgende:
[..]
Hoe stigmatiseert hij dan? Hij zegt niet dat alle allochtonen het land uit moeten. Hij heeft het over criminele allochtonen. Dan nog valt er best wat over zijn uitspraken te zeggen, maar 'stigmatiseren van een bevolkingsgroep'?
Als je het hebt over het stigmatiseren van moslims. Ook daar heeft hij het niet over iedere moslim, maar hij bekritiseert de islam an sich, of het heilige boek. Je hebt me nog niet van zijn racisme overtuigd.
Wilders doet zijn uitspraken over bepaalde bevolkinsgroepen niet omdat hij iets tegen die bevolkingsgroepen op zichzelf heeft, maar het zijn bepaalde uitwassen (zoals dat zo mooi heet) die hem tot het maken van zijn uitspraken doen komen. Of je dat gegronde redenen vindt, daarover kan je discussieren.
Als jij iedere PVV-stemmer een racist vind, stigmatiseer je ook. Dat maakt je toch niet direct een racist?
Maar vervolgens zijn de totaal niet-islamitische Antillianen wel weer een groot probleem. Wees nu reeel, de problemen die bij zijn aanhang spelen zijn niet de schaarse gevallen van eerwraak of die tien vrouwen in Nederland met een burka. Het zijn, om in zijn terminolgie te blijven, de straatterroristen die culemborg of de buslijnen in gouda onveilig maken, waar men zich aan ergert.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd van die laffe argumenten van Wilders-aanhangers: jaja, maar hij heeft het over de islam en niet over moslims.
Vervang moslim/islam door gristen(dom) en het verhaal klinkt al een stuk salonfähiger. De linkse fokker is ook niet vies van wat vuilspuiterij over "die gristenhonden van het CDA/CU/etc etc" als er weer eens een "gristenlijk" politiek besluit wordt genomen. Niet dat kritiek op zulke "gristenlijke" besluitvorming onterecht is hoor; religieus-ideologisch conservatisme staat nou eenmaal diametraal op zinnige besluitvorming op basis van voortschrijdend inzicht. Maar als je dan de seculiere streep wilt trekken, dan zowel voor gristendom als islam. Beetje dubbele standaard om het in het geval van gristendom niet racistisch en in het geval van islam wèl racistisch te noemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Altijd van die laffe argumenten van Wilders-aanhangers: jaja, maar hij heeft het over de islam en niet over moslims. Je snapt toch wel dat deze onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden? Als Wilders zou roepen; ik veroordeel enkel de extremistische tak van de islam, dan valt daar wat van te zeggen. Nee, volgens Geert en zijn aanhang is de islam per definitie verkeerd. 'De gematigde islam bestaat niet', zegt Wilders. Ergo; gematigde moslims bestaan niet. The bottom line: Wilders wil alle moslims het liefst het land uit hebben. Maar goed, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Je 'argument' betreffende 'als jij iedere PVV-stemmer een racist vindt'. Ook van die lulkoek. Jullie kiezen willens en wetens voor een partij die bepaalde mensen binnen onze samenleving discrimineert. PVV-aanhangers vereenzelvigen zich met die visie van de PVV. Dat maakt hen racisten.
etniciteitquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef poon het volgende:
[..]
wordt anders vaak genoeg gebezigd in jullie kringenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mensen die hun punt willen maken door termen als 'gristen' (of nog zieliger 'gristenhonden') te gebruiken...
Je gebruikt een verkeerde analogie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Vervang moslim/islam door gristen(dom) en het verhaal klinkt al een stuk salonfähiger. De linkse fokker is ook niet vies van wat vuilspuiterij over "die gristenhonden van het CDA/CU/etc etc" als er weer eens een "gristenlijk" politiek besluit wordt genomen. Niet dat kritiek op zulke "gristenlijke" besluitvorming onterecht is hoor; religieus-ideologisch conservatisme staat nou eenmaal diametraal op zinnige besluitvorming op basis van voortschrijdend inzicht. Maar als je dan de seculiere streep wilt trekken, dan zowel voor gristendom als islam. Beetje dubbele standaard om het in het geval van gristendom niet racistisch en in het geval van islam wèl racistisch te noemen.
Je staat er nog van te kijken hoeveel overeenkomst er ts de 3 grote monotheïstische religies is, en op hoeveel verzet vanuit het "rechtse" kamp de betutteling van de kabinetten BakEllende kan rekenen. Vandaar de neiging die seculiere streep vroeg te willen trekken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef Igen het volgende:
Je gebruikt een verkeerde analogie.
De overeenkomst tussen het CDA, de CU en Wilders is dat ze alledrie de samenleving iets willen opleggen, namelijk de Christelijke cultuur. Voor andere denkwijzen is geen plek. Dat uit zich op verschillende manieren, bij de CU in verzet tegen koopzondagen en bij Wilders in verzet tegen hoofddoekjes. Het principe blijft echter gelijk, namelijk dat we een Christelijke samenleving hebben, waar de Christelijke normen ook aan niet-Christenen moeten worden opgelegd.
"Linksen" zijn daar niet zo weg van. Die vinden dat alle mensen, dus moslims én christenen (en atheïsten), vrij moeten kunnen zijn, zolang je anderen maar niet tot last bent. Daarom zijn "linksen" zowel tegen het CDA, de CU en tegen Wilders.
Dit vind ik erg ver gaan. De koopzondagenkwestie op deze manier interpreteren. De CU is er van overtuigd dat dat gewoon de juiste manier van leven is. Inderdaad ingegeven vanuit het Christendom, maar daarmee niet iets om mensen die religieuze waarde op te leggen. Men is gewoon voor een rustdag. Niet een dag voor God oid. Bij het CDA vind ik nog minder waarin men stelt dat het Christelijke aspect zwaarder zou moeten wegen in de samenleving. De PVV evenmin trouwens. Dit predikt enkel de superioriteit van de Christelijke cultuur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef Igen het volgende:
[..]
De overeenkomst tussen het CDA, de CU en Wilders is dat ze alledrie de samenleving iets willen opleggen, namelijk de Christelijke cultuur. Voor andere denkwijzen is geen plek. Dat uit zich op verschillende manieren, bij de CU in verzet tegen koopzondagen en bij Wilders in verzet tegen hoofddoekjes. Het principe blijft echter gelijk, namelijk dat we een Christelijke samenleving hebben, waar de Christelijke normen ook aan niet-Christenen moeten worden opgelegd.
Daarom zette ik "links" ook tussen aanhalingstekens. Het is meer een kwestie conservatief vs. progressief dan links vs. rechts, zoals de Paarse kabinetten ook duidelijk lieten zien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Je staat er nog van te kijken hoeveel overeenkomst er ts de 3 grote monotheïstische religies is, en op hoeveel verzet vanuit het "rechtse" kamp de betutteling van de kabinetten BakEllende kan rekenen. Vandaar de neiging die seculiere streep vroeg te willen trekken.
Amen to that!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd van die laffe argumenten van Wilders-aanhangers: jaja, maar hij heeft het over de islam en niet over moslims. Je snapt toch wel dat deze onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden? Als Wilders zou roepen; ik veroordeel enkel de extremistische tak van de islam, dan valt daar wat van te zeggen. Nee, volgens Geert en zijn aanhang is de islam per definitie verkeerd. 'De gematigde islam bestaat niet', zegt Wilders. Ergo; gematigde moslims bestaan niet. The bottom line: Wilders wil alle moslims het liefst het land uit hebben. Maar goed, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Je 'argument' betreffende 'als jij iedere PVV-stemmer een racist vindt'. Ook van die lulkoek. Jullie kiezen willens en wetens voor een partij die bepaalde mensen binnen onze samenleving discrimineert. PVV-aanhangers vereenzelvigen zich met die visie van de PVV. Dat maakt hen racisten.
Um, u kent mij niet. Wat zijn 'mijn kringen'? En als je daarmee de 'linkse kringen' bedoelt, denk ik dat je een beetje lijdt aan projectie-gedrag. Wordt links nou net niet altijd verweten dat ze veel te lief zijn voor alles en iedereen? Dan lijkt het me onwaarschijnlijk, dat 'links' mensen met een christelijk gedachtengoed op een dergelijke manier gaan neerzetten om een discussie te winnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
wordt anders vaak genoeg gebezigd in jullie kringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |