Beetje flauw om dit aan Geert op te hangen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Eugarious het volgende:
Braveau Geert.
Groningse moskee besmeurd met bloed
GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag.
Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.
Het stadsbestuur van Groningen heeft donderdag geschokt gereageerd op het voorval.
''Wij zijn diep geraakt, omdat Groningen tot dusverre dergelijke wandaden niet kent. Hier past slechts het uitspreken van verontwaardiging en afschuw'', aldus loco-burgemeester Frank de Vries. ''Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.''
De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.
http://www.nu.nl/binnenland/2207686/groningse-moskee-besmeurd-met-bloed.html
Tuurlijk, want PVV-aanhangers zouden zoiets nooit doen. Zijn reuze-vriendelijke mensen. Dat blijkt wel uit de overwegend positieve reacties die zij altijd hier posten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal de knokploeg van de AFA wel gedaan hebben.
Dacht het niet. Geert is immers bezig met het creëren van een sfeer waarin dit soort terreuracties door 'het volk' als geoorloofd worden beschouwd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Y. het volgende:
[..]
Beetje flauw om dit aan Geert op te hangen...
Ja, en ik ben de Kerstman.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal de knokploeg van de AFA wel gedaan hebben.
Er is ook een keer een winkel overvallen door de pvv stadscommando's, althans dat dachten ze, bleek ook afa tuig te zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de Kerstman.
Het is gewoon een schande dat door de demonisering van de Islam door Wilders het klimaat voor dit soort wandaden is gecreëerd.
GAT-VER-DAM-ME!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Eugarious het volgende:
Braveau Geert.
Groningse moskee besmeurd met bloed
GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag.
Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.
Het stadsbestuur van Groningen heeft donderdag geschokt gereageerd op het voorval.
''Wij zijn diep geraakt, omdat Groningen tot dusverre dergelijke wandaden niet kent. Hier past slechts het uitspreken van verontwaardiging en afschuw'', aldus loco-burgemeester Frank de Vries. ''Dit past niet in onze stad. We hebben het bestuur van de moskee direct onze steun toegezegd.''
De politie is een onderzoek gestart en houdt de moskee en de omgeving extra in de gaten.
http://www.nu.nl/binnenland/2207686/groningse-moskee-besmeurd-met-bloed.html
...dus is dat altijd zo. Goede intelligente redenatie van je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is ook een keer een winkel overvallen door de pvv stadscommando's, althans dat dachten ze, bleek ook afa tuig te zijn.
Doe ff normaal, jij wilt mensen martelen en doden die zelf geen letsel hebben veroorzaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
GAT-VER-DAM-ME!
Wat een walgelijke actie, ongeacht wie het gedaan heeft![]()
Dat ze die persoon/personen (wild zwijn is geen licht diertje, zullen er wel meerdere geweest zijn) maar ff flink mogen martelen en dan de resten uitsmeren over diens eigen woning
Misschien was het al dood.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef GimmeGore het volgende:
Jij vindt het normaal dat mensen zomaar een dier afslachten?
Ik niet.
Ja, ze worden niet voor niets streng in de gaten gehouden door de aivd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Eugarious het volgende:
[..]
...dus is dat altijd zo. Goede intelligente redenatie van je.
Dus: omdat de AFA streng in de gaten wordt gehouden door de AIVD, zit ze achter elke extreem-rechtse terreuractie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ze worden niet voor niets streng in de gaten gehouden door de aivd.
Ze worden niet door de aivd in de gaten gehouden omdat ze bejaarden vrouwen helpen overstekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Eugarious het volgende:
[..]
Dus: omdat de AFA streng in de gaten wordt gehouden door de AIVD, zit ze achter elke extreem-rechtse terreuractie.
Nog zo'n mooie intelligente redenatie.!!!!!!!!!!!!!!!!!
En extreem-rechtsen zijn natuurlijk echte knuffelberenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ze worden niet voor niets streng in de gaten gehouden door de aivd.
Lol, daar zou ik weleens bronnen van willen zien dan. Oh, en niet met GS linkjes aankomen, dan kun je je de moeite besparen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
En nee, misschien niet. Maar de vorrige 2 terreuractie's om de pvv in een kwaad daglicht te stellen is vermoedelijk wel door links extremistische afa gedaan.
Waar stel ik dat? Die moeten natuurlijk net zo hard aangepakt worden als links extremisme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En extreem-rechtsen zijn natuurlijk echte knuffelberen
Het is niet de eerste keer dat er wat gebeurt met een moskee. Er is wel eens brand gestoken en er zijn varkenskoppen naar binnen gegooid. Keer op keer bleken de daders racistische rechtsmensen. Maar volgens jou is het natuurlijk een groot complot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar stel ik dat? Die moeten natuurlijk net zo hard aangepakt worden als links extremisme.
Maar kan me alleen niet herinnen waar extreem rechts nu echt voor verantwoordelijk voor is. Die lopen niet sp of GL te tarten.
Einde discussie met jequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat er wat gebeurt met een moskee. Er is wel eens brand gestoken en er zijn varkenskoppen naar binnen gegooid. Keer op keer bleken de daders racistische rechtsmensen. Maar volgens jou is het natuurlijk een groot complot.
Als ik de domheid aanschouw van sommige rechtse figuren hier op FOK! dan ga ik er blindelings vanuit dat er wel eens moskeeraam sneuvelt door hun toedoen.
Je probeert nu (extreem-)links volkomen onterecht de schuld in de schoenen te schuiven van terreurdaden van extreem-rechts. En daarnaast óók nog durven beweren dat links bezig is om rechts te demoniseren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze worden niet door de aivd in de gaten gehouden omdat ze bejaarden vrouwen helpen oversteken![]()
En nee, misschien niet. Maar de vorrige 2 terreuractie's om de pvv in een kwaad daglicht te stellen is vermoedelijk wel door links extremistische afa gedaan.
Jij zegt dat jij mij er wel voor aanziet om een moskee te bekegelen? Oprotten, zoiets zou ik dus absoluut nooit doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef Eugarious het volgende:
[..]
Je probeert nu (extreem-)links volkomen onterecht de schuld in de schoenen te schuiven van terreurdaden van extreem-rechts. En daarnaast óók nog durven beweren dat links bezig is om rechts te demoniseren.
Anders ga je effe lekker poepen, misschien neemt de onrust in je onderbuik dan wat af.
Ik beweer ook niet dat je medeplichtig bent aan deze terreuracties. Wel vind ik iedereen die doelbewust op de PVV stemt, een racist. Hoe lullig dat ook moge klinken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Einde discussie met je![]()
Ik laat me niet betichten van rascistische trekjes of medeplichtigheid van terreur jegens een bevolkingsgroep.
Ik stel ook niet dat jij dikke vrienden was met v van der G.
Ik vind het een schandalige uitspraak van je, anyway.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat je medeplichtig bent aan deze terreuracties. Wel vind ik iedereen die doelbewust op de PVV stemt, een racist. Hoe lullig dat ook moge klinken.
Jij mag mijn uitspraak schandalig vinden. Ik vind op mijn beurt Wilders' uitspraken weer schandalig. Kijk, als jij willens en wetens op een partij stemt die een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiseert en bovendien minder rechten wil geveb, dan ben je in mijn ogen een racist.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een schandalige uitspraak van je, anyway.
''iedereen die sp/gl stemt die is automatisch communist en vindt derhalve Stalin een goede man''
Prima, maar wel wederzijds respect.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag mijn uitspraak schandalig vinden. Ik vind op mijn beurt Wilders' uitspraken weer schandalig. Kijk, als jij willens en wetens op een partij stemt die een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiseert en bovendien minder rechten wil geveb, dan ben je in mijn ogen een racist.
En jij mag mij gerust een communist noemen, daar lig ik niet wakker van.
Volgens mij heb je niet de juiste betekenis van het woord racisme voor ogen. Racisme is onderscheid maken op basis van ras, huidskleur of etnische achtergrond. Dus bijvoorbeeld: "iedereen met een niet-witte huidskleur moet het land uit". Dat is bij Wilders geenszins het geval. Dit klinkt misschien heel flauw en semantisch, maar het is wel degelijk van belang.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag mijn uitspraak schandalig vinden. Ik vind op mijn beurt Wilders' uitspraken weer schandalig. Kijk, als jij willens en wetens op een partij stemt die een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiseert en bovendien minder rechten wil geveb, dan ben je in mijn ogen een racist.
En jij mag mij gerust een communist noemen, daar lig ik niet wakker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |