abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79180005
Ik vind dat wilders een zelfanalyse moet maken wat hij allemaal aan het roepen is om maar stemmetjes te krijgen,.

Zijn uitspraken worden met de week extremer en extremer....Jan Maat was er niks bij

[ Bericht 0% gewijzigd door ANTI-ALLES op 15-03-2010 19:17:56 ]
pi_79180181
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zijn die van halsema kant en bos ook. Zie waar we in terecht zijn gekomen. Labiel? Die man heeft meer bereikt dat jij ooit zult doen met die uitkering van je.
Uitkering? Dat is waar ook; alle linksmensen zijn uitkeringstrekkers. Ik denk dat ik wel iets meer verdien dan menig arbeider die zich achter Wilders schaart.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 maart 2010 @ 19:16:28 #3
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  Redactie Frontpage maandag 15 maart 2010 @ 19:17:41 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_79180273
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef GimmeGore het volgende:
Jan Maat?
Jan Maat is de huidige voorzitter van Kiescommissie in Rotterdam.

Ik denk dat TS een klok heeft horen luiden, en wijlen Hans Janmaat bedoelt.

Daar komt bij dat je deze TS niet zo serieus hoeft te nemen, hij heeft zich slechts geregistreerd om oa Wilders te kunnen bashen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 15 maart 2010 @ 19:18:16 #5
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79180295
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:10 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Ik vind dat wilders een zelfanalyse moeten wat hij allemaal aan het roepen is om maar stemmetjes te krijgen,.

Zijn uitspraken worden met de week extremer en extremer....Jan Maat was er niks bij
Zijn uitspraken met de week extremer??????
Nu weet ik niet of jij heb opgelet maar ik vind hem nu wat gematogder in toon worden. Zelfs mijn oma zegt dat, een trouw PvdA aanhangster.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_79180327
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zijn uitspraken met de week extremer??????
Nu weet ik niet of jij heb opgelet maar ik vind hem nu wat gematogder in toon worden. Zelfs mijn oma zegt dat, een trouw PvdA aanhangster.
Dat vond ik ook. De wolf is zijn schaapskleren overduidelijk aan het aantrekken.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79180329
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Jan Maat is de huidige voorzitter van Kiescommissie in Rotterdam.

Ik denk dat TS een klok heeft horen luiden, en wijlen Hans Janmaat bedoelt.
Ja ik bedoel dat enge mannetje van de CD, Wilders is eigenlijk 1000 keer enger dan wijlen Janmaat
  Redactie Frontpage maandag 15 maart 2010 @ 19:25:08 #8
38148 crew  Innisdemon
pi_79180547
Leg eens uit? Wat is er enger aan Wilder dan aan Janmaat?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 15 maart 2010 @ 20:10:34 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79182750
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:25 schreef Innisdemon het volgende:
Leg eens uit? Wat is er enger aan Wilder dan aan Janmaat?
Janmaat en zijn partij hebben nooit meer dan enkele zetels gehaald. Wilders haalt er een hele hoop gezien de peilingen en de uitslag van de Europese verkiezingen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79182833
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uitkering? Dat is waar ook; alle linksmensen zijn uitkeringstrekkers. Ik denk dat ik wel iets meer verdien dan menig arbeider die zich achter Wilders schaart.
Niet om het een of ander, maar ik las ergens dat jij VVD stemt. Dat is toch niet links?
pi_79185407
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar ik las ergens dat jij VVD stemt. Dat is toch niet links?
Ik zei dat ik VVD overweeg, omdat ik niet per definitie rechts of links ben. Mijn gedachten neigen over het algemeen meer naar links. Maar ik zal stemmen op een partij die in mijn ogen het beste ons land kan regeren op dit moment. En dat kan best een keer de VVD zijn.

Linksmensch is overigens een geuzennaam die ik heb mijzelf heb aangemeten omdat alle rechtsen hier mij zo noemden Maar nogmaals, ik neig over het algemeen ook meer naar de linkerzijde van het politieke spectrum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79197531
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Janmaat en zijn partij hebben nooit meer dan enkele zetels gehaald. Wilders haalt er een hele hoop gezien de peilingen en de uitslag van de Europese verkiezingen.
Blijkbaar zijn we in de tijd wel vooruit gegaan maar in het fatsoen en verdraagzaamheid achteruit. Nog 5 jaar verder en we pikken het dat onze MP meisjes van 18 jaar op wilde feesten uitnodigt.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79197783
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Verzet tegen burEaUcratie is altijd goed. Of dat nu van de SP of van de PVV of van de Tsjechen of van de UKIP komt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 16 maart 2010 @ 07:41:10 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79197784
Wilders niet meer welkom in Monschau
MONSCHAU - PVV-leider Geert Wilders is niet meer welkom in het Duitse plaatsje Monschau, waar hij afgelopen weekeinde onwel werd. Discriminatie en racisme hebben niets in ons stadje te zoeken, zegt burgemeester Margareta Ritter.

„Wie zoals Wilders het Nederlandse integratie-debat belast met rechts populisme en wie de Koran wil verbieden in vergelijking met ’Mein Kampf’, is in Monschau niet welkom.”

Volgens de Aachener Zeitung kwam Wilders met bewapende lijfwachten voor een privébezoek naar Monschau.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79197792
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zei dat ik VVD overweeg, omdat ik niet per definitie rechts of links ben. Mijn gedachten neigen over het algemeen meer naar links. Maar ik zal stemmen op een partij die in mijn ogen het beste ons land kan regeren op dit moment. En dat kan best een keer de VVD zijn.

Linksmensch is overigens een geuzennaam die ik heb mijzelf heb aangemeten omdat alle rechtsen hier mij zo noemden Maar nogmaals, ik neig over het algemeen ook meer naar de linkerzijde van het politieke spectrum.
Ah oke, ik snap het.
pi_79197804
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders niet meer welkom in Monschau
MONSCHAU - PVV-leider Geert Wilders is niet meer welkom in het Duitse plaatsje Monschau, waar hij afgelopen weekeinde onwel werd. Discriminatie en racisme hebben niets in ons stadje te zoeken, zegt burgemeester Margareta Ritter.

„Wie zoals Wilders het Nederlandse integratie-debat belast met rechts populisme en wie de Koran wil verbieden in vergelijking met ’Mein Kampf’, is in Monschau niet welkom.”

Volgens de Aachener Zeitung kwam Wilders met bewapende lijfwachten voor een privébezoek naar Monschau.
Da's bij mij om de hoek!

Mensen weigeren in je stad. Is dat mogelijk in een Europa met open grenzen?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 16 maart 2010 @ 07:47:03 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79197825
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's bij mij om de hoek!

De burgemeester van Eindhoven wil een pedo weigeren. Deze burgemeester weigert een fascist. De fascist zelf wil miljoenen mensen weigeren, niet alleen in een stad, maar in heel Europa. Ik denk dat Wilders wel de laatste is om hierover te mogen gaan klagen, eigenlijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79197850
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De burgemeester van Eindhoven wil een pedo weigeren.
Is dat mogelijk?
quote:
Deze burgemeester weigert een fascist. De fascist zelf wil miljoenen mensen weigeren, niet alleen in een stad, maar in heel Europa. Ik denk dat Wilders wel de laatste is om hierover te mogen gaan klagen, eigenlijk.
Wilders WIL een hoop, maar heeft nog geen echte uitvoerende macht. Een pedo is een stuk gevaarlijker dan een man die een hoop wil, maar eigenlijk vleugellam is.

Bovendien is Wilders al Europeaan en kan hij moeilijk bewerkstellligen dat huidige Europeanen geweigerd worden, wat hij ook schreeuwt. Een immigratiestop is wat anders dan het tegenhouden van andere Europeanen aan de grenzen van Nederland.

dinsdag 16 maart 2010 @ 08:37:47 #19
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79198518
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De burgemeester van Eindhoven wil een pedo weigeren. Deze burgemeester weigert een fascist. De fascist zelf wil miljoenen mensen weigeren, niet alleen in een stad, maar in heel Europa. Ik denk dat Wilders wel de laatste is om hierover te mogen gaan klagen, eigenlijk.
Geert Wilders en klagen, pedo weigeren, fascist...bla bla

Maar even reëel nadenken kan ook voor jou niets anders opleveren dan dat dit leuke retoriek is, maar verder niets zal opleveren.
Het Verenigd Koninkrijk heeft dit ook al eens geprobeerd. Misschien kun je je dit nog herinneren?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79198616
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's bij mij om de hoek!

Praktisch gezien valt het vermoedelijk niet mee om bezoek tegen te houden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79198634
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:37 schreef damian5700 het volgende:

Het Verenigd Koninkrijk heeft dit ook al eens geprobeerd. Misschien kun je je dit nog herinneren?
En daar is het ook een keer prima gelukt. En ik vermoed dat ze de tweede keer achteraf ook liever voet bij stuk gehouden zouden hebben zodat hij zijn vuilbekkerij er ook niet had gespuid.
pi_79198714
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Praktisch gezien valt het vermoedelijk niet mee om bezoek tegen te houden.
Burgemeesters kunnen vermoedelijk met het beroep op de openbare orde iemand weigeren binnen hun stadsgrenzen, zoals ze een vergunning voor een bepaalde demonstratie kunnen weigeren, hetgeen in Duitsland niet anders zal liggen, maar omdat Wilders in Duitsland wrs geen gevaar voor die openbare orde zal betekenen, zal er verder ook geen grond bestaan om hem niet toe te laten in deze of gene Duitse gemeente, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 16-03-2010 08:56:53 ]
I´m back.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:53:53 #23
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79198749
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

En daar is het ook een keer prima gelukt. En ik vermoed dat ze de tweede keer achteraf ook liever voet bij stuk gehouden zouden hebben zodat hij zijn vuilbekkerij er ook niet had gespuid.
Dit is niet 'prima gelukt', omdat het Britse Hof van Beroep oordeelde dat Geert Wilders onterecht de toegang werd geweigerd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79202242
Wilders heeft als grote punt dat de islam een gevaar is voor onze samenleving, hij onderbouwt dit door te zeggen dat veel mocros vooral crimineel zijn. Hij wil deze mocros graag hard aanpakken. De spindokter van Wilders blijft er denk ik erop aandrukken om dit te zeggen, want hier komt hij veel de media mee in en krijgt een hoop stemmen. Over gezondheidzorg, mileubeleid, financiele crisis hoor je hem niet...

Mensen die prima geintegreerd zijn daar heeft hij verder niks tegen, zo neemt hij het op voor de belangen van Joden en Hindoestanen, wat ik overigens een van de weinige goede dingen aan hem vindt. Verder heeft wilders een vrij linkse beleid betreffende de economie enzo...Alleen hier heeft hij het hier weinig over.

Ikzelf heb ook buitenlandse roots, maar ik zie Wilders niet als een rascist. Maar ik zal nooit op hem stemmen, simpel gezegd omdat hij op een One issue partij lijkt: stop de islamisering van NL. Over andere belangrijke hededaagse problemen hoor je hem niet.... Ik vind ook dat hij met bepaalde dingen die hij doet de positie van NL in relatie met andere landen in gevaar brengt. ZO een film als fitna sloeg bijv. nergens op...maar kreeg zoveel media aandacht...wil bijna een partij oprichten: stop de verwilderisering van NL pfff
Veni,Vidi, Vici
pi_79218930
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is niet 'prima gelukt', omdat het Britse Hof van Beroep oordeelde dat Geert Wilders onterecht de toegang werd geweigerd.
Toch ging hij op het eerste vliegtuig retour naar Nederland. Dat het uiteindelijk na een juridische procedure wel lukt doet aan het succes van de eerste stoppoging niks af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')