Ja zo'n fucking groot beest. We hebben em die nacht nog gekortwiekt maar het mocht niet baten.quote:
Geweldigquote:
Toen stopte ik met lezen en wist genoeg over TS.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
Aangezien ik woensdag jarig ben ga ik dat uiteraard weer vieren. Op de dag zelf voor wat matties in Groningen, in het weekend bij mijn ouders voor de homies van het thuisfront.
Voorbeelden!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:31 schreef klaasdj het volgende:
Ik ben ook op St. Patrick's day jarig!!!![]()
Maar ik vier het denk ik niet.![]()
Mijn vrienden zijn nog kutter :P
Geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komen gewoon niet.quote:
Epischquote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef afcajos het volgende:
Heb nog wel pics van die clown. Even zoeken
tvpquote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb nog wel pics van die clown. Even zoeken
Die zal die tenmisnte niet zo snel kwijtraken in ieder gevalquote:
De collega tegenover me vroeg ook al wat er zo grappig wasquote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef Hetiszover het volgende:
Ik lachtte hardop om die pauw
En ik zit in de trein
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef afcajos het volgende:
Hier wat foto's van die clown.
Heb haar maar een beetje onherkenbaar gemaakt![]()
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
Aan het ballonnen blazen![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef afcajos het volgende:
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef afcajos het volgende:
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
HAHAHA!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef afcajos het volgende:
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
dolletjesquote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef afcajos het volgende:
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wtf men juist erg grappig en orgineel, U voelt zich verheven? Lul toch op man.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Toen stopte ik met lezen en wist genoeg over TS.
quote:Waardeloze cadeaus krijgen op je verjaardag
Geen idee, volgens mij hadden ze er iets van 30/40 euro voor gelaptquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
een pauw![]()
Hoe duur kost zo'n beest eigenlijk
Edit: "duur kost"__
iets kan niet duur kostenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
een pauw![]()
Hoe duur kost zo'n beest eigenlijk
Edit: "duur kost"__
Inderdaad.quote:
"Number 1 favorite gift"? En het dan gewoon goed raden natuurlijk.quote:
Jij wil door je vrienden gepijpt wordenquote:
Ja gewoon via 1 of ander clownenbureau. Veel gevraagd voor kinderfeestjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef RikkertBiemans het volgende:
TVP, moet ook een kutkado hebben voor een vriend.
btw, die clown? verhuurt zij zich serieus als clown? of gewoon iemand's zus?
anders is t dieptriest dat ze er geld voor vraagt
En de Carglass-man?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En dat wijf van de Nederlandse Energie Maatschappij erbij
Ik had het voor de reacties al ge-editquote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Poostema het volgende:
[..]
Inderdaad.
'Het is duur' of 'het kost veel'.
Nee ik heb de OP niet gelezen en dit stukje gaat over waardeloze cadeau'squote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij wil door je vrienden gepijpt worden?
Een kutkado geven met het bonnetje erbij.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:33 schreef LePoo het volgende:
Whehe, helemaal mijn style van humor![]()
![]()
Ongeacht dat het nutteloze cadeaus zijn, zijn het wel de cadeaus waar het meest om gelachen wordt.
Tientjes wisselen vind ik nog veel erger.
Tien euro geven, en wat later als je zelf jarig bent je 10tje terug krijgen.
Heb daarom zelf een keer 10 euro in 5 centjes gegeven, in een zak.
Die kreeg ik dat zelfde jaar dan ook in exact dezelfde staat terug.
Mja, onder m'n vaste vrienden groep geven we wel altijd cadeaus, al dan niet nutteloos.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:34 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Een kutkado geven met het bonnetje erbij.
Dan moet je op je hand gaan zitten een tijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:39 schreef LePoo het volgende:
[..]
Mja, onder m'n vaste vrienden groep geven we wel altijd cadeaus, al dan niet nutteloos.
Dit jaar dachten ze me wel even te hebben... een opblaaspop.
Ben sinds een tijd weer vrijgezel en dit leek ze dan wel een goede.
Is het een fucking opblaaspop zonder gat, niks, nergens een opening.
Ik moet nog iets bedenken voor als hij jarig is, iets met die pop.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:40 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dan moet je op je hand gaan zitten een tijd.
Apartquote:Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
Aangezien ik woensdag jarig ben ga ik dat uiteraard weer vieren. Op de dag zelf voor wat matties in Groningen, in het weekend bij mijn ouders voor de homies van het thuisfront.
Nu is er sinds een aantal jaar een vreemde gewoonte ingeslopen. Elkaar waardeloze cadeaus geven. Het begon met barbies, kinderspeelgoed en dat soort onzin. Sinds 2 jaar is één vriend een beetje doorgeslagen. Zo kreeg ik vorig jaar een pauwDie uiteraard na 1 dag alweer kwijt was. en het jaar ervoor een konijn.
Afgelopen jaar hebben we die gast teruggepakt door met 10 man 10 euro te lappen en een clown te huren. Zo kwam er dus een clown op zn verjaardag die hem ging schminken en ballonnen ging vouwen![]()
Klacht: Ik vermoed dat ik weer iets waardeloos ga krijgen.
een vrouw die geen chocolade lust?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Ladylike het volgende:
eergisteren kreeg een vriendin chocolade voor haar verjaardag (vorig jaar ook al) maar ze lust helemaal geen chocolade
of je verdiept je heeeeeeeeel even in de jarige
\quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef najazeg het volgende:
[..]
een vrouw die geen chocolade lust?
Naja ik vind het best, geef die chocolade maar aan mij dan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij deden 10 gulden (ja speelde zich nog voor de euro af) in dubbeltjes e.d. tenminste aan elkaar geven op een leuke en eigen manier.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:33 schreef LePoo het volgende:
Whehe, helemaal mijn style van humor![]()
![]()
Ongeacht dat het nutteloze cadeaus zijn, zijn het wel de cadeaus waar het meest om gelachen wordt.
Tientjes wisselen vind ik nog veel erger.
Tien euro geven, en wat later als je zelf jarig bent je 10tje terug krijgen.
Heb daarom zelf een keer 10 euro in 5 centjes gegeven, in een zak.
Die kreeg ik dat zelfde jaar dan ook in exact dezelfde staat terug.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
\
jammer dan, ik heb het al gekregen
OH WAT MALquote:Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Ladylike het volgende:
eergisteren kreeg een vriendin chocolade voor haar verjaardag (vorig jaar ook al) maar ze lust helemaal geen chocolade
Er zit een ventiel op. Ze schatten je blijkbaar niet echt groot in.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:39 schreef LePoo het volgende:
[..]
Mja, onder m'n vaste vrienden groep geven we wel altijd cadeaus, al dan niet nutteloos.
Heb je hem kennelijk toch willen uitproberen anders wist je het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 14:39 schreef LePoo het volgende:
[..]
zeg ik dat het mal is? ik vind het gewoon raar dat mensen wel de moeite doen om een cadeau uit te zoeken/kopen maar niet eens weten of diegene daarvan houdt.quote:
delen?quote:
Oh wat lulllliggg en mal zeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:25 schreef Ladylike het volgende:
lekker!quote:
handig voor mensen die van dierensex houden.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef De_Vink het volgende:
De pauwenhandel is nog best levendig, godverdomme 28 hits op MP alleen al![]()
[ afbeelding ]
wat moet je met een pauw, anders als wanneer je een dierentuin of kinderboerderij hebt of wilt beginnen?quote:
Liever een pauw dan een hond, die moet je ook nog 3x per dag uitlaten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef najazeg het volgende:
[..]
wat moet je met een pauw, anders als wanneer je een dierentuin of kinderboerderij hebt of wilt beginnen?
rare mensen op de wereld.
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Je kan wel met een pauw je buren gek maken.... de hele dag dat gebrul van dat beestquote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef najazeg het volgende:
[..]
wat moet je met een pauw, anders als wanneer je een dierentuin of kinderboerderij hebt of wilt beginnen?
rare mensen op de wereld.
als we dan toch bezig zijn dan wil ik wel een Antilopequote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Liever een pauw dan een hond, die moet je ook nog 3x per dag uitlaten.
het is wel lullig, aangezien haar dit het zoveelste jaar gebeurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Oh wat lulllliggg en mal zeg.
![]()
(ps: Als je 14 bent vind ik het wel een normale reactie van jou, in de zin van dat het nog wel goed kan komen.)
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Je kan wel met een pauw je buren gek maken.... de hele dag dat gebrul van dat beest![]()
NA-HA-OUUUUUUUUUUW.......NA-HA-OUUUUUUUUUUW.......
De feiten:quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is wel lullig, aangezien haar dit het zoveelste jaar gebeurt.
en waarom mag ik niet zeggen dat iemand zich even in een jarige mag verplaatsen en is het meteen kinderachtig
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Esbeliben het volgende:
[..]
Er zit er één zo`n 20 meter van mijn kamer die in mei/juni weer los gaat. Om de paar minuten dat kankergeluid van 6:00 `s ochtends.![]()
![]()
![]()
a: als vrienden behoor je dat te weten, te meer als ze het al 1000 keer gezegd heeft dat ze daar zelfs van moet kotsen (zelfde met koffie overigens)quote:Op maandag 15 maart 2010 16:38 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
De feiten:
-Nergens is te vinden of ze wel of niet van chocolade houdt. Dat moet je maar net toevallig weten.
-Het is behoorlijk abnormaal om niet van chocolade te houden; slechts 0,6 % van de wereldbevolking vind chocolade niet lekker.
-Het is zeker niet is om zo verbaasd over te doen als jij doet, superveel kinderen in Afrika gaan elke seconde dood van de honger.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
a: als vrienden behoor je dat te weten, te meer als ze het al 1000 keer gezegd heeft dat ze daar zelfs van moet kotsen (zelfde met koffie overigens)
Dan is het wel vergeetachtig van die vrienden.
b: oh ze is dus abnormaal?
wat een domme opmerking zeg: jah het merendeel.. bla bla dus moet jij ook bla bla
kuddedier dat je bent
Ik zeg niet dat daar wat mis mee is. Ik bedoel hiermee alleen dat degene die het cadeau haalt niet snel zal verwachten dat de jarige niet van chocolade houdt. Dit komt namelijk weinig voor.
c: oh, nou als je zo reageert zul je vast wel een enorme grote donatie gedaan hebben voor haiti en ben je vaste donateur van diverse organisaties die dit soort doelen steunen?
zo nee: hou dan je mond en doe niet zo hypocriet
Ja.
Wtfquote:Op maandag 15 maart 2010 17:47 schreef Zwabber_ het volgende:
Een vriend van mij heeft weleens een everzwijn kado gekregen, die hadden ze gratis afgehaald hier in de buurtVolgende morgen toch maar snel teruggebracht...
Zo'n clown is wel tof
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef afcajos het volgende:
Dit kreeg ik een aantal jaren geleden trouwens. Dit kon ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
Het heeft een vast plekje in mn kamer.
everzwijnquote:Op maandag 15 maart 2010 17:47 schreef Zwabber_ het volgende:
Een vriend van mij heeft weleens een everzwijn kado gekregen, die hadden ze gratis afgehaald hier in de buurtVolgende morgen toch maar snel teruggebracht...
Zo'n clown is wel tof
Je hebt dus kutvrienden.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
Nu is er sinds een aantal jaar een vreemde gewoonte ingeslopen. Elkaar waardeloze cadeaus geven. Het begon met barbies, kinderspeelgoed en dat soort onzin. Sinds 2 jaar is één vriend een beetje doorgeslagen. Zo kreeg ik vorig jaar een pauwDie uiteraard na 1 dag alweer kwijt was. en het jaar ervoor een konijn.
Afgelopen jaar hebben we die gast teruggepakt door met 10 man 10 euro te lappen en een clown te huren. Zo kwam er dus een clown op zn verjaardag die hem ging schminken en ballonnen ging vouwen![]()
Klacht: Ik vermoed dat ik weer iets waardeloos ga krijgen.
Times New Romanquote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef afcajos het volgende:
Dit kreeg ik een aantal jaren geleden trouwens. Dit kon ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
Het heeft een vast plekje in mn kamer.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een pauw? Kreeg je zo'n vogel?
En ohja, alvast gefeliciteerd.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja zo'n fucking groot beest. We hebben em die nacht nog gekortwiekt maar het mocht niet baten.
Vandaag dus. Gefeliciteerd ofzoquote:
waar krijg je diequote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Opperkwal het volgende:
geloof me, deze doet het ook goed:
[ afbeelding ]
de safe shave
Bij de Bart Smith, maar ze hebben hem volgens mij ook wel in meer winkels. Het ventje wat er op staat is zo grappigquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef hamburgerjongen het volgende:
tvp voor cadeau
een oostduitse shemalequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Shoombak het volgende:
Dit was mijn cadeau dit jaar
[ afbeelding ]
Zeikwijfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef Zeurberus het volgende:
Bij mijn vriendenkring is het nu gelukkig een beetje afgezwakt met nutteloze cadeau's, nu zijn het vooral leuke praktische cadeau's met een paar flauwe dingen er omheen.
Laatst een avondje snowboarden aangeboden en tegen de kou daar roze pantoffels met love erop erbij gegeven, was uiteraard bij een jongen.
Beste nutteloze cadeau was met een afscheidsfeestje van een vriendin die in een andere stad gingen wonen op 4 hoog in een flatje. Toen hebben we een tuinkabouter gegeven, tuinhandschoenen en tuingereedschap.
Kon ze absoluut niet waarderen, wat het eigelijk NOG leuker maakte.
die hb ik een keer aan m'n stiefbroer gegeven :pquote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Opperkwal het volgende:
geloof me, deze doet het ook goed:
[ afbeelding ]
de safe shave
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef De_Vink het volgende:
De pauwenhandel is nog best levendig, godverdomme 28 hits op MP alleen al![]()
[ afbeelding ]
Goht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:39 schreef najazeg het volgende:
Gefeliciteerd dude!Let us know what you Goht!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
What the hell.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
quote:
Neuh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Hehe en dan bij mn vrienden zeggen dat je me kent via fok zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
Waar blijft mijn uitnodiging?
Nee man, dan zeg ik, ik ken Jos van de kinderdisco waar we zoenden toen ik 14 wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe en dan bij mn vrienden zeggen dat je me kent via fok zeker![]()
En als het goed is komt mijn vader ook, je weet wel, die man waar je wel eens mee gebeld hebtNee laten we dat niet doen.
Staat je vader biertjes te tappen voor 1,50 per stuk? of was dat een ander topic?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe en dan bij mn vrienden zeggen dat je me kent via fok zeker![]()
En als het goed is komt mijn vader ook, je weet wel, die man waar je wel eens mee gebeld hebtNee laten we dat niet doen.
Wat moet je nog voor dat luchtalarm ding hebben? Ik heb een maat die binnenkort jarig is en die kan alleen maar schreeuwen, mooi cadeauquote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:04 schreef Skv het volgende:
Er staat hier ook nog ergens een handmatig aan te draaien luchtalarm, een roze fluwelen haarbandje met kersen er op en een fust witbier dat 2 jaar over datum is.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:48 schreef Ad_rem het volgende:
Als je serieus een pauw krijgt van je vrienden: [ afbeelding ]
Da's meer voor als je joshi heetquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:48 schreef Ad_rem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
True maar eigenlijk zijn cadeautjes zijn voor vrouwen en heaumeaus; mannen drinken bier met elkaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef BroccoliBeer het volgende:
Wees blij met zulke creatieve vrinden.
De expo-kadootjes zijn ook zo achterhaald
kenkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:48 schreef Ad_rem het volgende:
Laat die jongen eerst zijn roes uitslapenquote:
ik ben ook erg benieuwt xD xD Dxquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef EJ403 het volgende:
ik ben nu wel benieuwt naar de kado's <_<
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef afcajos het volgende:
Nou, het was een kalkoenVanochtend dat kankerbeest uit de tuin van 3 huizen verderop moeten halen. Nu opgesloten in het schuurtje,
Pics volgen nog
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef afcajos het volgende:
Nou, het was een kalkoenVanochtend dat kankerbeest uit de tuin van 3 huizen verderop moeten halen. Nu opgesloten in het schuurtje,
Pics volgen nog
Denken dat ik dit verzinquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef devl1nsect het volgende:
tvp voor meer leuke verzonnen verjaardagscadeaus van TS
Als ik een kater zou krijgen, dan zou ik toch zeggen dat ik hoop dat ze het kassabonnetje bewaard hebben, want ze mogen dat beest inruilen voor een poesjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geef em anders aan een kinderboerderij..
En de kater gewoon houden, of een goed tehuis zoeken..
Ik heb dus niet echt een kater gekregen hequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Als ik een kater zou krijgen, dan zou ik toch zeggen dat ik hoop dat ze het kassabonnetje bewaard hebben, want ze mogen dat beest inruilen voor een poesje.
JA IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
IK VIND DIT ABSURD!!! VOOR EHT VERTIER VAN WAT KUTJONGELUI DEZE HULPELOZE WEZENS IMPORTEREN!!! ZIJ KUNNEN ER OOK NIKS AAN DOEN!! IK VIND DIT NIET KUNNEN EN HEB GELIJK EEN TR GEMAAKT EN DE POLIES OP EDE HOOGTE GEBRACHT!!!!![]()
![]()
Dat had ik allang begrepenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef afcajos het volgende:
Ik heb dus niet echt een kater gekregen heDie had ik vanmiddag van de drank.
...
Mss is het ook handig hem wat te eten te gevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb dus niet echt een kater gekregen heDie had ik vanmiddag van de drank.
Zo de kalkoen maar eens water geven, hij zit al vanaf 08:30 in t schuurtje. Ik hoor em ook niet meer schreeuwen
Gewoon opeten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef afcajos het volgende:
Ik denk dat ik em vannacht gewoon ergens loslaat in het park. Ik kan dat beest hier echt niet houden
Dat overleeft zo'n beest niet denk ik, tenzij hij wild is. Geef hem zoals iemand eerder al zei gewoon aan een kinderboerderij ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef afcajos het volgende:
Ik denk dat ik em vannacht gewoon ergens loslaat in het park. Ik kan dat beest hier echt niet houden
De hekquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Gooi dat beest over de hek bij een kinderboederij en je bent er vanaf
foutje iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De hek
OT: een kalkoen is geniaal, al vond ik de pauw echt win
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef TheFrankey het volgende:
wtf? Maar hoe komt die gast er aan?
Overigens niet goed voor die kalkoen dit. Zowel die vriend als jij zijn niet verantwoordelijk genoeg om hem goed te verzorgen bah
(krijg ik nu weer quotes met moraalridderplaatjes? Die spaar ik)
Nee echt. Dierenbeschermingswerk dit. In en intriest
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef TheFrankey het volgende:
haal hem dan uit je schuur of breng hem eten en stro. Of leg hem in je bed ga jij maar in de schuur
Heb je een zakdoek nodig huilebalk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef TheFrankey het volgende:
haal hem dan uit je schuur of breng hem eten en stro. Of leg hem in je bed ga jij maar in de schuur
oh jee. Een newbiequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je een zakdoek nodig huilebalk?
Pochen met dat je al vanaf 2001 geregistreerd bent op een forumquote:
Goede terugkomst, ff serieus!quote:
Daarom een TVP!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef EJ403 het volgende:
en nu is dan de volgende vraag:
wat gaat je vriend krijgen?
Jos dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:52 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Daarom een TVP!Geweldig topic!
Vraag me nu al af hoe ze dat lelijke beest gaan noemen op de kinderboerderij.
Stuur haar naar mijn huis, ik wil haar neuken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Kerol het volgende:
Ik heb Marianne Thieme even een linkje gestuurd van dit topic.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Fortitude het volgende:
Serieus waarom eet je hem niet gewoon op
Net of ik weet hoe zo'n ding te slachten. En waar moet ik dat in godsnaam doen, straks sta ik bekend hier als dierenbeulquote:
Nice.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef afcajos het volgende:
GodverdommeDe kinderboerderij wil de kalkoen niet omdat het een mannetje is en die agressief worden.
Ga je naar een poelier in de buurt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of ik weet hoe zo'n ding te slachten. En waar moet ik dat in godsnaam doen, straks sta ik bekend hier als dierenbeul
Gooi hem gewoon over het hek en ren weg, lossen zij het wel op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef afcajos het volgende:
GodverdommeDe kinderboerderij wil de kalkoen niet omdat het een mannetje is en die agressief worden.
Zet hem gewoon bij de andere kalkoenen als niemand kijkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef afcajos het volgende:
Nog steeds in t schuurtje.quote:
Voor alles een eerste keer, die informatie is echt wel ergens te vinden. En dierenbeul? Lekker boeiend wie het slachten doet. Of ben je vegetariër?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of ik weet hoe zo'n ding te slachten. En waar moet ik dat in godsnaam doen, straks sta ik bekend hier als dierenbeul
zonde , kalkoen is echt lekker hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef afcajos het volgende:
GRATIS kalkoen
FOK helpt ook niet echt mee.
En nee Gers, ik ga zo'n beest niet slachtenIk breng em zo wel naar een park.
Eens. Ik zou hem naar een poelier brengen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef gers het volgende:
[..]
zonde , kalkoen is echt lekker hoor![]()
en het is megaveel vleesj
http://kippen.startpagina(...)slachten#msg-5307513 handige tips![]()
Moeten ze die kinderen maar niet los laten lopen hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef afcajos het volgende:
Nou de kalkoen is wegAls er morgen in de krant staat: "Kalkoen prikt oog uit 6 jarig kind" weten jullie van niks he.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef TheFrankey het volgende:
Een muis in een kooi is dan ook te vergelijken met een kalkoen in een kartonnen doos.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goed topic trouwens.
Ik kreeg 1,5 jaar geleden voor mijn verjaardag een muis, inclusief kooi en looprat
Want bij de dierenzaak verkopen ze speciale kalkoenkooien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een muis in een kooi is dan ook te vergelijken met een kalkoen in een kartonnen doos.
En waar is ie nou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef afcajos het volgende:
Nou de kalkoen is wegAls er morgen in de krant staat: "Kalkoen prikt oog uit 6 jarig kind" weten jullie van niks he.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef Koko_Banana het volgende:
Wel bij deze het einde van een geweldig topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |