wat moet je met een pauw, anders als wanneer je een dierentuin of kinderboerderij hebt of wilt beginnen?quote:
Liever een pauw dan een hond, die moet je ook nog 3x per dag uitlaten.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef najazeg het volgende:
[..]
wat moet je met een pauw, anders als wanneer je een dierentuin of kinderboerderij hebt of wilt beginnen?
rare mensen op de wereld.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef afcajos het volgende:
Hier wat foto's van die clown.
Heb haar maar een beetje onherkenbaar gemaakt![]()
Aan het schminken![]()
[ afbeelding ]
Aan het ballonnen blazen![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Je kan wel met een pauw je buren gek maken.... de hele dag dat gebrul van dat beestquote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef najazeg het volgende:
[..]
wat moet je met een pauw, anders als wanneer je een dierentuin of kinderboerderij hebt of wilt beginnen?
rare mensen op de wereld.
als we dan toch bezig zijn dan wil ik wel een Antilopequote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Liever een pauw dan een hond, die moet je ook nog 3x per dag uitlaten.
het is wel lullig, aangezien haar dit het zoveelste jaar gebeurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Oh wat lulllliggg en mal zeg.
![]()
(ps: Als je 14 bent vind ik het wel een normale reactie van jou, in de zin van dat het nog wel goed kan komen.)
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Je kan wel met een pauw je buren gek maken.... de hele dag dat gebrul van dat beest![]()
NA-HA-OUUUUUUUUUUW.......NA-HA-OUUUUUUUUUUW.......
De feiten:quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is wel lullig, aangezien haar dit het zoveelste jaar gebeurt.
en waarom mag ik niet zeggen dat iemand zich even in een jarige mag verplaatsen en is het meteen kinderachtig
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Esbeliben het volgende:
[..]
Er zit er één zo`n 20 meter van mijn kamer die in mei/juni weer los gaat. Om de paar minuten dat kankergeluid van 6:00 `s ochtends.![]()
![]()
![]()
a: als vrienden behoor je dat te weten, te meer als ze het al 1000 keer gezegd heeft dat ze daar zelfs van moet kotsen (zelfde met koffie overigens)quote:Op maandag 15 maart 2010 16:38 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
De feiten:
-Nergens is te vinden of ze wel of niet van chocolade houdt. Dat moet je maar net toevallig weten.
-Het is behoorlijk abnormaal om niet van chocolade te houden; slechts 0,6 % van de wereldbevolking vind chocolade niet lekker.
-Het is zeker niet is om zo verbaasd over te doen als jij doet, superveel kinderen in Afrika gaan elke seconde dood van de honger.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
a: als vrienden behoor je dat te weten, te meer als ze het al 1000 keer gezegd heeft dat ze daar zelfs van moet kotsen (zelfde met koffie overigens)
Dan is het wel vergeetachtig van die vrienden.
b: oh ze is dus abnormaal?
wat een domme opmerking zeg: jah het merendeel.. bla bla dus moet jij ook bla bla
kuddedier dat je bent
Ik zeg niet dat daar wat mis mee is. Ik bedoel hiermee alleen dat degene die het cadeau haalt niet snel zal verwachten dat de jarige niet van chocolade houdt. Dit komt namelijk weinig voor.
c: oh, nou als je zo reageert zul je vast wel een enorme grote donatie gedaan hebben voor haiti en ben je vaste donateur van diverse organisaties die dit soort doelen steunen?
zo nee: hou dan je mond en doe niet zo hypocriet
Ja.
Wtfquote:Op maandag 15 maart 2010 17:47 schreef Zwabber_ het volgende:
Een vriend van mij heeft weleens een everzwijn kado gekregen, die hadden ze gratis afgehaald hier in de buurtVolgende morgen toch maar snel teruggebracht...
Zo'n clown is wel tof
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef afcajos het volgende:
Dit kreeg ik een aantal jaren geleden trouwens. Dit kon ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
Het heeft een vast plekje in mn kamer.
everzwijnquote:Op maandag 15 maart 2010 17:47 schreef Zwabber_ het volgende:
Een vriend van mij heeft weleens een everzwijn kado gekregen, die hadden ze gratis afgehaald hier in de buurtVolgende morgen toch maar snel teruggebracht...
Zo'n clown is wel tof
Je hebt dus kutvrienden.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef afcajos het volgende:
Aangezien ik woensdag jarig ben ga ik dat uiteraard weer vieren. Op de dag zelf voor wat matties in Groningen, in het weekend bij mijn ouders voor de homies van het thuisfront.
Nu is er sinds een aantal jaar een vreemde gewoonte ingeslopen. Elkaar waardeloze cadeaus geven. Het begon met barbies, kinderspeelgoed en dat soort onzin. Sinds 2 jaar is één vriend een beetje doorgeslagen. Zo kreeg ik vorig jaar een pauwDie uiteraard na 1 dag alweer kwijt was. en het jaar ervoor een konijn.
Afgelopen jaar hebben we die gast teruggepakt door met 10 man 10 euro te lappen en een clown te huren. Zo kwam er dus een clown op zn verjaardag die hem ging schminken en ballonnen ging vouwen![]()
Klacht: Ik vermoed dat ik weer iets waardeloos ga krijgen.
Times New Romanquote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef afcajos het volgende:
Dit kreeg ik een aantal jaren geleden trouwens. Dit kon ik wel waarderen.
[ afbeelding ]
Het heeft een vast plekje in mn kamer.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een pauw? Kreeg je zo'n vogel?
En ohja, alvast gefeliciteerd.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja zo'n fucking groot beest. We hebben em die nacht nog gekortwiekt maar het mocht niet baten.
Vandaag dus. Gefeliciteerd ofzoquote:
waar krijg je diequote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Opperkwal het volgende:
geloof me, deze doet het ook goed:
[ afbeelding ]
de safe shave
Bij de Bart Smith, maar ze hebben hem volgens mij ook wel in meer winkels. Het ventje wat er op staat is zo grappigquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef hamburgerjongen het volgende:
tvp voor cadeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |