Dit soort geintjes komt me bekend voor.
Er slingert hier dan ook nog ergens een DVD rond waarbij mannen zich verkleden als vrouw en vervolgens door een vrouw anaal genomen worden. Ook is er één keer een bok (mannelijke geit) geweest, die elke dag in zijn eigen bek piste. Daarnaast een tweetal kippen en een keer een kooi met twee lieve ratjes. De ratjes waren na een week veranderd ik 12 ratjes en na 4 weken in 22 ratjes.

Er staat hier ook nog ergens een handmatig aan te draaien luchtalarm, een roze fluwelen haarbandje met kersen er op en een fust witbier dat 2 jaar over datum is.
Tot slot heb ik nog ergens foto's van de tuin die ik heb gekregen. Men had besloten dat het handig was om met zwart plastic mijn vloer vol te gooien, hier zand op te gooien, een vijver te bouwen en de boel in te zaaien. Ik was op dat moment 2 maanden in het buitenland. Gelukkig verzoop alle gras, zodat men een poging deed top opruimen. De tuin verplaatste zich toen naar halverwege mijn kamer en mijn balkon.
Leuke cadeaus om te geven zijn onder andere banken, matrassen, lege kratten en volle vuilniszakken. Die clown vind ik overigens ook geniaal, die ga ik even onthouden.
Verjaardagen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.