quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
What the hell.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
quote:
Neuh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij bedoelde goth
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Hehe en dan bij mn vrienden zeggen dat je me kent via fok zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
Waar blijft mijn uitnodiging?
Nee man, dan zeg ik, ik ken Jos van de kinderdisco waar we zoenden toen ik 14 wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe en dan bij mn vrienden zeggen dat je me kent via fok zeker![]()
En als het goed is komt mijn vader ook, je weet wel, die man waar je wel eens mee gebeld hebtNee laten we dat niet doen.
Staat je vader biertjes te tappen voor 1,50 per stuk? of was dat een ander topic?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe en dan bij mn vrienden zeggen dat je me kent via fok zeker![]()
En als het goed is komt mijn vader ook, je weet wel, die man waar je wel eens mee gebeld hebtNee laten we dat niet doen.
Wat moet je nog voor dat luchtalarm ding hebben? Ik heb een maat die binnenkort jarig is en die kan alleen maar schreeuwen, mooi cadeauquote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:04 schreef Skv het volgende:
Er staat hier ook nog ergens een handmatig aan te draaien luchtalarm, een roze fluwelen haarbandje met kersen er op en een fust witbier dat 2 jaar over datum is.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:48 schreef Ad_rem het volgende:
Als je serieus een pauw krijgt van je vrienden: [ afbeelding ]
Da's meer voor als je joshi heetquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:48 schreef Ad_rem het volgende:
Als je serieus een pauw krijgt van je vrienden: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |