True maar eigenlijk zijn cadeautjes zijn voor vrouwen en heaumeaus; mannen drinken bier met elkaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef BroccoliBeer het volgende:
Wees blij met zulke creatieve vrinden.
De expo-kadootjes zijn ook zo achterhaald
kenkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:48 schreef Ad_rem het volgende:
Als je serieus een pauw krijgt van je vrienden: [ afbeelding ]
Laat die jongen eerst zijn roes uitslapenquote:
ik ben ook erg benieuwt xD xD Dxquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef EJ403 het volgende:
ik ben nu wel benieuwt naar de kado's <_<
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef afcajos het volgende:
Nou, het was een kalkoenVanochtend dat kankerbeest uit de tuin van 3 huizen verderop moeten halen. Nu opgesloten in het schuurtje,
Pics volgen nog
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef afcajos het volgende:
Nou, het was een kalkoenVanochtend dat kankerbeest uit de tuin van 3 huizen verderop moeten halen. Nu opgesloten in het schuurtje,
Pics volgen nog
Denken dat ik dit verzinquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef devl1nsect het volgende:
tvp voor meer leuke verzonnen verjaardagscadeaus van TS
Als ik een kater zou krijgen, dan zou ik toch zeggen dat ik hoop dat ze het kassabonnetje bewaard hebben, want ze mogen dat beest inruilen voor een poesjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geef em anders aan een kinderboerderij..
En de kater gewoon houden, of een goed tehuis zoeken..
Ik heb dus niet echt een kater gekregen hequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Als ik een kater zou krijgen, dan zou ik toch zeggen dat ik hoop dat ze het kassabonnetje bewaard hebben, want ze mogen dat beest inruilen voor een poesje.
JA IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS! DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
IK VIND DIT ABSURD!!! VOOR EHT VERTIER VAN WAT KUTJONGELUI DEZE HULPELOZE WEZENS IMPORTEREN!!! ZIJ KUNNEN ER OOK NIKS AAN DOEN!! IK VIND DIT NIET KUNNEN EN HEB GELIJK EEN TR GEMAAKT EN DE POLIES OP EDE HOOGTE GEBRACHT!!!!![]()
![]()
Dat had ik allang begrepenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef afcajos het volgende:
Ik heb dus niet echt een kater gekregen heDie had ik vanmiddag van de drank.
...
Mss is het ook handig hem wat te eten te gevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb dus niet echt een kater gekregen heDie had ik vanmiddag van de drank.
Zo de kalkoen maar eens water geven, hij zit al vanaf 08:30 in t schuurtje. Ik hoor em ook niet meer schreeuwen
Gewoon opeten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef afcajos het volgende:
Ik denk dat ik em vannacht gewoon ergens loslaat in het park. Ik kan dat beest hier echt niet houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |