abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:07:12 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_79110308
Het vorige deel: Slank #979 - Don't forget to eat!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:07:22 #2
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110313
Fipo
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:08:02 #3
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110334
Hoe gaat het nu met jou Ewelina?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:08:07 #4
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79110339
Seop Soep! Ik wilde het graag even over soep hebben.

Tomaten, of champignon?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79110340
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

Komt vanzelf, iedereen wil toch geile neucksex op de vloer van een knapperende open haard van een hutje in het bos
Moet ik eerst even een nieuwe vent/scharrel strikken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:08:43 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110367
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Seop
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:09:24 #7
277802 _Calimero_
pi_79110400
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:

[..]

pi_79110468
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:
Hoe gaat het nu met jou Ewelina?
Redelijk. Soms wel ok, soms goed en soms kut.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:11:15 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79110470
Tomaten Champignonsoep kan erg calorierijk zijn.

En ik heb zin in patat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79110486
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
pi_79110525
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo. . Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:12:51 #12
277802 _Calimero_
pi_79110533
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
You go girl!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:14 #13
277802 _Calimero_
pi_79110543
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo. . Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Ik heb een hele lekkere van de toko
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:40 #14
277802 _Calimero_
pi_79110556
Ik heb zin om iets leuks te doen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:56 #15
277802 _Calimero_
pi_79110570
Vierrr op een rij
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:56 #16
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110571
quote:
Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kan .
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:14:00 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79110573
Cool Istanboel is wel erg warm in de zomer trouwens en veel smog. Reizen door de binnenlanden van Turkije is ook een aanrader. De mensen zijn daar erg aardig en het is er zo mooi en qua atmosfeer totaal niet te vergelijken met de toeristische gebieden aan de kost. kust. honger valt het op?
pi_79110575
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

You go girl!
Of Warschau of Praag. Eén van die drie wordt het (ik heb ws. maar een week en niet heel veel budget).
pi_79110588
quote:
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
pi_79110598
quote:
Wat goed! Kan me voorstellen dat het eng lijkt maar ook best lekker!
pi_79110617
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel leuk om het dan ook bij verschillende toko's enzo te kopen, als je zo'n liefhebber bent
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:17:02 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_79110685
Dames, we gaan nog even wat drinken in de stad. Fijne avond en lekker!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:22:26 #23
277802 _Calimero_
pi_79110863
Veel plezier Adelante
pi_79111399
Ik ruik naar zonnebank. Jakkie. En net met mijn moeder door de kamer gezumbaat
Onze dansschool jat de laatste tijd veel van een school uit Hickory in New York heb ik deze week ontdekt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:43:01 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79111754
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ruik naar zonnebank. Jakkie. En net met mijn moeder door de kamer gezumbaat
Onze dansschool jat de laatste tijd veel van een school uit Hickory in New York heb ik deze week ontdekt
Whoop!

Ja wij doen ook Hickory's Rompe Welke doen jullie? *schieuwnierig*

Veel plezier met heggen vlechten, Sigme!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79111807
quote:
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:13 schreef Rituals het volgende:

[..]

Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kan .
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
Stoer van jullie!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:46:49 #27
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79111940
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

[..]

Stoer van jullie!
Jij was het ook van plan toch? Of vergis ik me nu?
pi_79111982
Lijstje vandaag:
O: roerei met toast
T: 2 cappuccino, 1 croissant
T: 3 kwartier crosstrainer
L: boterham pindakaas, 2 crackers filet americain
D: zalm met salade, halve carpacciosalade, dorade met mosselsaus, friet met aioli, twee Tripel Karmeliet, brusselse wafel
T: cappuccino, thee

Hm, het ziet er nog niet heel gezond uit, maar dit valt voor mijn doen de laatste tijd behoorlijk mee! Meestal zat er nog een laatste T achteraan van chips, drank, chocola en snoep, vandaag niet
pi_79112112
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whoop!

Ja wij doen ook Hickory's Rompe Welke doen jullie? *schieuwnierig*

Veel plezier met heggen vlechten, Sigme!
Boomboom heb ik vorige week voor het eerst gehad. Die is exact hetzelfde.
Voor de rest sommige bewegingen uit liedjes (Meuvelo, La Morena) Fire Burning is bij ons wel helemaal anders.Het liedje van La Loba doen we niet, maar de bewegingen weer wel (weet alleen niet op welk liedje dan ).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:59:44 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79112441
Istanbul en Praag en Parijs! Tof

Syrena: ah okee! Ik vind Arrasando tof Muevelo is ook leuk, La Morena vond ik minder. Ze gebruiken ook wel veel gewone Zumba-moves geloof ik! Maar ze hebben wel powahh

Oh en Boom Boom is ook lollig, dat muziekje alleen al!
pi_79112473
En van deze doen we de eerste dans hetzelfde
pi_79112568
Oja, Arresando doen we ook, ik zie het aan die move van knie naar arm. Mijn moeder doet die weer niet, maar die doet medium zumba.

Ik begin al echt zin in morgen te krijgen, hoop zo dat onze vaste instructeur er weer is.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:02:56 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79112572
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
Ja die hadden wij ook bij de eerste lessen! Nu doen we hem af en toe nog in de herhaling! Ik vind haar zo kick-ass he Hoe soepel is zij! Ik vind dat Shakira liedje ook best geinig.
pi_79112811
Ik versta alleen geen hout van de liedjes die we doen, dus terugzoeken op youtube gaat echt op gehoor (en zelfs dan moet ik nog zwaar nadenken). We hadden een superleuke quebradita, maar het liedje??? . Het is iig niet die wat je contstant tegenkomt
pi_79112924
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt? Ik krijg ineens een heel ander beeld bij al die mensen aan de Zumba hier!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:16:21 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79113021
Zo, weer terug van het concert, en wederom jaloers op mensen die zo prachtig kunnen zingen
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had een dagboekje bij me in Florence, en daar schreef ik in terwijl ik wachtte op mn eten, dat vond ik een fijne oplossing Maar ik was daar voor onderzoek, alleen op vakantie zou ik nóóit doen, echt niks voor mij!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:19:09 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79113110
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt? Ik krijg ineens een heel ander beeld bij al die mensen aan de Zumba hier!
die bh-tshirt combi is echt raar ja!!

Wij zingen op maandag in een buurtgebouw waar ook zumba wordt gegeven, en het is zo komisch om het verschil tussen de mensen vooraan en achteraan te zien achteraan wordt wat half lafjes geschommeld terwijl vooraan echt fanatiek wordt gesprongen en geschud
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:21:46 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79113194
Syrena: Quabraditaaaa Onze gebruikelijke instructrice vindt dat niet leuk dus we doen het eigenlijk nooit, laatst met de invalster hadden we dat standaard liedje ("Oye mamiiiita!!" Whoop whoop!), verder weet ik er ook zo uit mn hoofd geen!

Laureline: omg, gelukkig hoeft dat niet hoor! Als ik in een naveltruitje etc moest lopen dan ging ik denk ik niet! Nowai, ik hop gewoon in een sportbroek + shirtje!

Milady: ik sta tegenwoordig meestal vooraan, dus ik zie niet zo goed wat achterin gebeurt Feit is wel dat nieuwe mensen altijd achterin staan dus die zie je af en toe (als je omdraait enzo) wat verwilderd kijken! Maar dat komt meestal vanzelf wel goed, of ze komen op een gegeven moment gewoon niet meer
pi_79113291
Ik ga ook gewoon in een sportbroek waar geen string onder hoeft en een shirt met mouwen zodat ik niet op geschoren/ongeschoren hoef te letten.

Ik sta wel standaard achteraan, maar dat is omdat ik ietwat motorisch gestoord ben (en het daar het donkerste is). Ik ben wel fanatiek

Die echte zumbabroeken met die touwtjes vind ik lelijk En mijn moeder zumbaat in Zeemantrainingbroeken en mijn oude sportschoenen
pi_79113369
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:30:16 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79113460
Motorisch gestoord; check

Ik heb me wel eens over laten halen om mee te gaan naar Bewegen Op Muziek, maar daar kon ik echt niks van! En ik vond het ook verschrikkelijk trouwens, dus dat hoef ik van mezelf echt nooit meer te doen
pi_79113470
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
Ik doe nog steeds maar wat, we hebben geen spiegels en ik kan de voeten van de instructeur bijna nooit zien. Bovendien is EN armen EN benen bewegen best een uitdaging voor me.

Ik heb wel ontdekt dat hoe sneller het gaat, hoe beter ik kan meedoen, omdat ik dan niet de tijd krijg om na te denken over de volgende stap. En onze instructor "danst" alles meer aan elkaar, het meisje waar we eerst bij gingen staat echt oefeningen te doen (en vorige week vergat ze van zeker vier dansen de passen. Enorm irritant). En in een dans zit veel herhaling hoor. Dus het valt allemaal wel mee.
pi_79113521
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Motorisch gestoord; check

Ik heb me wel eens over laten halen om mee te gaan naar Bewegen Op Muziek, maar daar kon ik echt niks van! En ik vond het ook verschrikkelijk trouwens, dus dat hoef ik van mezelf echt nooit meer te doen
Ik vind alles wat geen zumba is echt gruwelijk. Aerobics, bodystep etc. Al doen we hier ook wel een grapevine of andere passen die ze daar ook doen (HA en die ken ik dan! Whoei!).

Ik weet nog steeds niet wat een samba pas is, en hoe die verschilt van een salsa of een chacha. Voor mij is het allemaal iets met een hak en een teen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:33:57 #44
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79113566
Oké, na 8 dagen zit ik hoooooooooopeloos achter. Maar vanaf morgen ga ik terug verder. Week met vriendje was echt ongelofelijk zalig (en heb ook veel te veel gegeten en gedronken, maar 1 keer op 5 maand verdorie het mocht!). Nu op de bank bij House MD en een glaasje wijn, want mis hem toch een beetje (maar 1 maandje meer!!)

En misschien ga ik morgen ook bijlezen, en dan ga ik iedereen knuffelen of proficiateren die het nodig heeft...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79113567
De man die de school heeft en een ex-collega van mij
pi_79113580
tvp
pi_79113586
En ja, zo donker is het daar dus echt Echt wel fijn
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:36:48 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79113658
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Geen idee, op een gegeven moment heb je het gewoon door en dan leer je nieuwe dingen ook een stuk makkelijker omdat je dan merkt dat het veelal variaties zijn op hetzelfde! Ik Zumba nu sinds mei 2009 en volgens mij ben ik er intussen wel redelijk goed in (oi! ik en sport, nowaiii!).
Maarja, zo soepel als de mevrouw uit het 9.45 minuten durende Zumba-filmpje ben je geloof ik niet snel hoor! Nou heb ik wel weer dat laatste nummer in mn hoofd, die is ook al tof! Mueve la colitaaaa

Oh wij hebben trouwens wel een spiegelwand, dat helpt wel om een beetje te vergelijken of het er enigszins hetzelfde uit ziet als wat de instructrice doet
pi_79113738
Als ik niet zo'n lamme tak was zou ik wel vaker dan 1 keer willen gaan, maar ik ben dus wel een lamme tak en ik wil ook nog alleen maar les van Rick

Maria> Ik beeld me altijd wel in dat ik zo soepel ben Beetje jammer alleen is dat als ik klaar ben ik er zo uitzie:
pi_79113907
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:

[..]

Jij was het ook van plan toch? Of vergis ik me nu?
Maar dan volgend jaar. Dit jaar is het geld op .

Oh is het al zo laat? Ik zou vandaag vroeg gaan slapen .
pi_79113958
En je ziet dat een sportbh geen overbodige luxe is (deze kan ik dus qua passen wel! )

En nu hou ik op met spammen. Oja, ik ben dus na elke les doornat. Tot op m'n BH & onderbroek.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:47:22 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79113974
Hee, misschien ben je wel gewoon zo soepel, je weet het niet! En een rood hoofd heeft niks met soepel-of-niet te maken

Ik ben intussen wel soepeler geworden dan ik was, denk ik!

Edit: die mensen in poncho's + sombrero's erbij! Quebradita is trouwens wel heerlijk fout Al dat gehop! Maar je wordt er inderdaad doodmoe van!
pi_79114137
Mehehe, mijn moeder wil de hond op schoot maar hij gromt Ik weet precies hoe ie zich voelt wij moesten vroeger ook altijd kusjes en knuffels komen geven

O, resitance is futile zie ik, ook voor honden
  zondag 14 maart 2010 @ 00:10:39 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79114795
Arme hond!

Ik ga maffen

En oe, nu heb ik omdat ik door dit gesprek zumba-filmpjes aan het bekijken was op joetjoep eindelijk een liedje gevonden wat we nu al een tijdje als laatste 'eindknaller' hebben maar waarvan ik de titel niet wist! Abusadora van Oro Solido! Lekker fout ende hyper
pi_79114937
Net voor 172 euro besteld bij H&M. Ik ga nu echt naar bed
pi_79116080
Ik heb nu voor het eerst wat van dat zumba gezien, maar je hebt dus verschillende soorten dus? Het ene lijkt heel erg op mijn salsa aerobicsles en dat andere filmpje was meer een kruising tussen line dance en riverdance! die laatste zag er behoorlijk vermoeiend uit!
  zondag 14 maart 2010 @ 01:32:54 #57
236335 neen
schone schijn
pi_79116844
Tvp nog eventjes naar de stad eventjes maar
het lijkt niet wat het is
pi_79117041
Neen, je hebt genoeg bier gedronken deze week. Je drinkt vanavond je laatste bier, je bestelt een pull en dan doe je daarna normaal. Alleen nog op vrijdag 2 biertjes. Punt
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 02:40:31 #59
70532 loveli
N
pi_79117692
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Welkom de_nachtwacht, waren de kaastosties lekker? .

Loveli heeft straks een paar leuke vragen voor je .
Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 02:55:01 #60
70532 loveli
N
pi_79117788
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een legale vind ik bij de fietsenhandels voor niet minder dan 150!
Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.
crap in = crap out
pi_79117821
hee mark, heb je al eens mee gelezen of kom je zomaar binnen vallen?

[ Bericht 20% gewijzigd door P.F op 14-03-2010 03:22:00 ]
pi_79117925
neen ik weet dat je er zo weer bent
  zondag 14 maart 2010 @ 05:06:58 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79118226
goedemorgen..

Heggenvlechten, dat doet mijn collega ook, dat is hun tuinschutting.

Fijne dag nog
* uniekhoorn eet yoghurt met druifjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 maart 2010 @ 09:01:55 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79118803
goeiemorgen..

Ik had me zo verheugd op uitslapen, en nu ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Beetje stom!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:08:54 #65
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79118845
Goedemorgen .
pi_79118868
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu voor het eerst wat van dat zumba gezien, maar je hebt dus verschillende soorten dus? Het ene lijkt heel erg op mijn salsa aerobicsles en dat andere filmpje was meer een kruising tussen line dance en riverdance! die laatste zag er behoorlijk vermoeiend uit!
Een les bestaat meestal uit verschillende stijlen. Maar het is meer lat-am dan country. Soms hebben we ook een hiphopje tussendoor. :p
pi_79118930
Goedemorgen!
Ik kijk villa achterwerk
  zondag 14 maart 2010 @ 09:24:41 #68
236335 neen
schone schijn
pi_79118959
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef P.F het volgende:
Neen, je hebt genoeg bier gedronken deze week. Je drinkt vanavond je laatste bier, je bestelt een pull en dan doe je daarna normaal. Alleen nog op vrijdag 2 biertjes. Punt
Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogica
quote:
Op zondag 14 maart 2010 03:22 schreef P.F het volgende:
neen ik weet dat je er zo weer bent
Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daar
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:01 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..

Ik had me zo verheugd op uitslapen, en nu ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Beetje stom!
Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?
  zondag 14 maart 2010 @ 09:28:34 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79118997
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:24 schreef neen het volgende:

[..]

Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogica
[..]

Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daar
[..]

Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?
ik lig nog in bed, maar heb al wel iets nuttigs gedaan!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:36:19 #70
277802 _Calimero_
pi_79119052
Morning!

Tijd om eens goed op te ruimen en schoon te maken hier
pi_79119076
Goedemorgen! Mijn lijstje van gisteren:

O: Cornflakes met melk
T: Latte Caramel
L: 2 tosti's met kaas
T: Appel
D: Stokbrood met kruidenboter als voorgerecht, pasta als hoofdgerecht (met broccoli, pesto, kip en nog wat dingen), 3 bolletjes ijs als nagerecht
T: Latte Macchiato

Met familie gegeten, dus vandaar het voor- en nagerecht. Bier en een normale cola afgeslagen en overgestapt op water. Ik heb nu één lastige dag gehad en nu nog één te gaan. Vanavond naar een vriend die me vast en zeker bier en chips gaat aanbieden... must.... resist....
quote:
Op zondag 14 maart 2010 02:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?
Ik ben niet van plan een langzame pijnlijke dood te sterven. Dus ik hou het ff voor mezelf als je t niet erg vindt
quote:
Op zondag 14 maart 2010 03:01 schreef P.F het volgende:
hee mark, heb je al eens mee gelezen of kom je zomaar binnen vallen?
Ik heb de oude topics nooit gevolgd en iets zegt me dat ik die beter ook maar niet kan lezen. Volgens mij heeft Viking nu al spijt dat ze mij ooit gevraagd heeft om hier te komen posten.
  zondag 14 maart 2010 @ 09:42:18 #72
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79119088
Heb je die geheime voorraad/snoep kast al leeggeruimd? Want dat kan natuurlijk niet he, als je serieus gaat afvallen!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:42:49 #73
331 Merel
Be here now.
pi_79119097
Goeiemorgen. Ik haat kerkklokken. Ik wil verder slapen!

Sjaapie, fijn dat het zo gezellig was met je vriendje! Maar je hoeft niet verplicht alles terug te lezen wat hier geschreven is hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 14-03-2010 09:56:21 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 maart 2010 @ 09:50:35 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79119167
Goedemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79119274
Morgen.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:06:16 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79119319
Even bijgelezen.

Sigme woont echt in een hutje op de hei! Wow! .

Ik hoop deze zomer ook een paar dagen weg te kunnen. Hangt even af van werkzoekperikelen, maar ik heb een financiële meevaller gehad, dus in dat opzicht zou het wel moeten kunnen En dan wordt het ook Parijs en dan ga ik hele dagen met een boek in het Jardin du Luxembourg zitten . Lekker zonnetje, spelende kinderen, bootjes in het water, schone Françaises kijken! .

Brugge is overigens ook een optie, maar dan moet het wel echt goed weer zijn. Heeft X_M nog to do-tips voor mij als ik naar Brugge ga? Kan ik me daar 5 dagen vermaken? Ik ben overigens niet van plan om van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat van hot naar her te rennen. Ik wil dit keer meer sfeerproeven .

En nu ga ik douchen en daarna ga ik eens studeren.

Ik wilde 'groetjes < voornaam > ' onder deze post zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_79119332
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Heb je die geheime voorraad/snoep kast al leeggeruimd? Want dat kan natuurlijk niet he, als je serieus gaat afvallen!
Ssst!
pi_79119607
quote:
Op zondag 14 maart 2010 02:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
  zondag 14 maart 2010 @ 10:35:56 #79
277802 _Calimero_
pi_79119633
Hmm... Ik zit de routebeschrijving voor mijn sollicitatie vast te checken, maar 9292OV geeft iets raars aan:
Je komt aan op treinstation Arnhem, en dan moet je 12 minuten lopen naar Arnhem centraal station
Hoe kan dat? (ik moet vanaf het station nog met de bus verder)
  zondag 14 maart 2010 @ 10:36:54 #80
277802 _Calimero_
pi_79119654
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
Je kunt ook terugfietsen
pi_79119703
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm... Ik zit de routebeschrijving voor mijn sollicitatie vast te checken, maar 9292OV geeft iets raars aan:
Je komt aan op treinstation Arnhem, en dan moet je 12 minuten lopen naar Arnhem centraal station
Hoe kan dat? (ik moet vanaf het station nog met de bus verder)
Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.
Er is wel een halte dichterbij maar daar komen niet alle lijnen langs.
Welke bus moet je hebben?
pi_79119739
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je kunt ook terugfietsen
Vanuit de middle of nowhere? Dacht 't niet

Mijn vader is nu overigens ook voor mij aan het kijken of hij in Gouda en omstreken een fiets voor me op de kop kan tikken.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:51:07 #83
277802 _Calimero_
pi_79119900
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.
Er is wel een halte dichterbij maar daar komen niet alle lijnen langs.
Welke bus moet je hebben?

ik moet naar de groningensingel, of halte kronenburg.

Dat verklaart een hoop. die bouwput
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 10:51:10 #84
70532 loveli
N
pi_79119901
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 10:53:00 #85
277802 _Calimero_
pi_79119926
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
Dat lijkt mij ook wel ja. In het centrum van Utrecht staan ze altijd voor 100 euro sowieso, en das bij het station. Als je wat meer kleine zaakjes aan de rand gaat zoeken, weet ik zeker dat ze ze goedkoper hebben.

En je kunt ook iemand met een auto vragen of die even mee wil rijden, als je het te ver vindt?
  zondag 14 maart 2010 @ 10:54:56 #86
277802 _Calimero_
pi_79119951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79119967
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar woon jij?
pi_79120109
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik moet naar de groningensingel, of halte kronenburg.

Dat verklaart een hoop. die bouwput
Lijn 7.
Dan kun je naar het Willemsplein lopen, dat is (iets) dichterbij.
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:05:46 #89
70532 loveli
N
pi_79120129
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waar woon jij?
PM
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:06:07 #90
70532 loveli
N
pi_79120135
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah joh, da's gewoon PMS
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:09:08 #91
70532 loveli
N
pi_79120183
Opkomende kiespijn en m'n rug zit vast. Ik wil een masseur.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:09:40 #92
70532 loveli
N
pi_79120195
4 op rij?
crap in = crap out
pi_79120336
OMG. Iemand 1.650,- over voor een tweedehands fiets?
http://www.nomenfietsen.nl/default.asp?pid=333
  zondag 14 maart 2010 @ 11:27:14 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79120581
Cootje! Zumba is inderdaad vrij divers, omdat er van alles bij kan komen kijken, hangt ook af van de instructrice. Uitgangspunt is Zuid-Amerikaanse dans (veel merengue, reggaeton, salsa, you name it ) maar juist door die reggaeton is het ook makkelijk om wat meer hip-hopperige nummers te gebruiken, of R&B ofzo, en er zit vaak ook wat buikdans bij (vaak op poppy nummers) en quebradita (Mexicaans) lijkt inderdaad veel op foute springerige country Dus ja, met een beetje enthousiasme kan je bijna alles wel gebruiken I guess, en ik merk dat mijn instructrice ook wel eens wat dingen meeneemt uit haar ervaring als Body Jam instructrice.
</veel blabla>
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
Opkomende kiespijn en m'n rug zit vast. Ik wil een masseur.
* Digital massaaaaage*
  zondag 14 maart 2010 @ 11:34:28 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79120729
Dat is een elektrische fiets hè, Ewelina . Ik heb een hekel aan mensen op elektrische fietsen / brommers / scooters, tenzij ze oud of minder valide zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_79120752
Croissantjes
Ach ewelina, op zich kan je best overleven zonder fiets. Mn vriend heeft al geen fiets (meer) sinds ik m ken en hij heeft er nog steeds geen behoefte aan
Zelf voel ik me wel mobiel gehandicapt zonder fiets (en dat mét OV-kaart!)
pi_79120780
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Croissantjes
Ach ewelina, op zich kan je best overleven zonder fiets. Mn vriend heeft al geen fiets (meer) sinds ik m ken en hij heeft er nog steeds geen behoefte aan
Zelf voel ik me wel mobiel gehandicapt zonder fiets (en dat mét OV-kaart!)
Het scheelt me vooral veel geld... en beweging. Vooral dat laatste vind ik wel een heel belangrijk punt. En tijd, want de fiets is meestal sneller dan het OV.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:51:12 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79121102
zo, de eerste sollicitatiebrief is klaar, het stoofpotje staat te pruttelen.

Nu brief nummer twee!
pi_79121104
Ik kan écht niet zonder fiets! Ik was ook heel blij dat er precies op de dag dat ik een nieuwe moest hebben een advertentie van goedkope fietsen op Marktplaats kwam.

Wat kost een retourtje A'dam - Groningen? Ik ken hier iemand met fietsen voor 35 euro. .
pi_79121105
hoi
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:53:01 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79121142
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan écht niet zonder fiets! Ik was ook heel blij dat er precies op de dag dat ik een nieuwe moest hebben een advertentie van goedkope fietsen op Marktplaats kwam.

Wat kost een retourtje A'dam - Groningen? Ik ken hier iemand met fietsen voor 35 euro. .
Dagretour kost 43,10 en dan nog een kaartje voor een fiets a 6 euro.
pi_79121215
Cali! Je hebt er weer wat meer geld bij

nu aan de studie!
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:56:31 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79121226
Mogge

Ik heb heerlijk geslapen maar zoals zo vaak dan ben ik wakker geworden met koppijn en een vastzittende nek
T vriendje is er niet, dus ik zal wel de hele nacht in één houding hebben gelegen ofzo ipv met hem mee te draaien

Koffie en Mendelssohn helpen hopelijk
  zondag 14 maart 2010 @ 11:57:41 #104
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79121253
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
Hoi!
  zondag 14 maart 2010 @ 12:03:50 #105
236335 neen
schone schijn
pi_79121404
Ik pak eigenlijk ook altijd de fiets, alleen als ik een paar nachten wegblijf ga ik meestal met de bus naar het station. Want aan de beveiligde stalling doe ik natuurlijk niet

En nu woon ik echt een end van de stad af en Arnhem is niet echt fietsvriendelijk vind ik
  zondag 14 maart 2010 @ 12:09:35 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79121534
Hoi. Ik heb zin om te winkelen. Iemand zin om mee te gaan?
pi_79121656
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik haat winkelen Behalve op vlooienmarkten
pi_79121724
Winkelen
Ik moet alleen dat stinkplan afmaken vandaag. En douchen, want ik ben alweer tomatenrood. En er stond iemand te filmen onder de les
  zondag 14 maart 2010 @ 12:16:41 #109
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79121768
quote:
Geen tijd.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:18:38 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79121836
Ik wil/moet nieuwe lentekleding hebben (bijna alles in mijn kast is zwart en online shoppen doe ik niet (past toch nooit), dus ik heb het maar leuk te vinden
  zondag 14 maart 2010 @ 12:20:33 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79121904
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Syrena het volgende:
Winkelen
Ik moet alleen dat stinkplan afmaken vandaag. En douchen, want ik ben alweer tomatenrood. En er stond iemand te filmen onder de les
Hoe lang heb je nodig ? Jij woont toch in de buurt van roermond?
  zondag 14 maart 2010 @ 12:20:51 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79121918
quote:
Ja, in Stockholm kun je leuk winkelen. En de winkels zijn vandaag open!
pi_79122077
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe lang heb je nodig ? Jij woont toch in de buurt van roermond?
30 km afstand Maar daar is alleen de outlet open, die is stom
pi_79122110
En ik heb gisteren voor 172 euro bijeengeklikt bij de H&M, oa. een Star Wars t-shirt
Benieuwd wanneer ze bezorgen. En m'n bril moet ook nog steeds binnenkomen
  zondag 14 maart 2010 @ 12:38:29 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79122441
Ik wil wel shoppen maar met die stomme belasting die ik moet gaan terugbetalen blijft er niet veel shopbudget over

Gelukkig hebben mama en vriendje al gezegd dat ze wel meebetalen aan mn afstudeerfeest, anders zou me dat ook half ruïneren
  zondag 14 maart 2010 @ 12:38:30 #116
277802 _Calimero_
pi_79122442
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Je hebt er weer wat meer geld bij

nu aan de studie!
Yeeeaahh!! Thanks, super

Donderdag hebben we vergadering op het werk, en ga ik mijn idee van sponsorloop erin gooien, met daarbij het voorstel om dit door de CIOS stagiaires te laten organiseren Is een goede taak voor ze en scheelt mij weer werk
  zondag 14 maart 2010 @ 12:39:57 #117
277802 _Calimero_
pi_79122496
O en ik ben begonnen met het schoonmaken van mijn badkamer: tegeltjes boenen, vloertje schrobben etc, en nu glanst en glimt alles weer Alleen is mijn gewone kamer nog steeds een zooitje
pi_79122639
TVP!

* Mini_rulez gaat vandaag ook maar eens de boel uitmesten.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 14 maart 2010 @ 12:46:21 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79122710
Schoonmaken, ohja dat wou ik ook nog doen

Meteen de daad maar bij het woord voegen dan he...

* LB sopje maken gaat
pi_79124386
Ik wil ook een voorjaarsschoonmaak . Volgende week ofzo maar doen.

Vandaag maar eens mijn les afmaken (moet dinsdag lesgeven en zelf het materiaal maken) en dan hopelijk nog tijd over om een werkstuk te schrijven. Vind het wel spannend, eerste keer dat ik een hele klas voor mijn neus krijg en ze allemaal naar mij moeten luisteren .
pi_79124419
! Heb me laten overhalen door vriendje om mee te gaan naar het lab, 'je kunt daar ook studeren'. En nu heeft hij steeds zn pc nodig en heb ik eigenlijk geen zin ook in studeren.
Nou ja, anderhalf uur nog!
we hebben wel net een ijsje gegeten
pi_79125111
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben begonnen met het schoonmaken van mijn badkamer: tegeltjes boenen, vloertje schrobben etc, en nu glanst en glimt alles weer Alleen is mijn gewone kamer nog steeds een zooitje
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamer gelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
pi_79125433
Dat gepraat over schoonmaken zou me wel moeten inspireren... Mn kamer is nogal een zootje op t moment.
Vreetdag vandaag, de teller staat nu al op 1150 kcal, terwijl het me niet walgelijk veel lijkt!
O: 2 croissantjes met jam
L: bruin broodje filet a. 2 boterhammen rundvleessalade
T: ijsje
T: 3 paaseitjes
Al weet ik wel dat het door die tussendoortjes komt. Op 1600 blijven vandaag zal wel lastig worden.
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 14:13:35 #124
70532 loveli
N
pi_79125496
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamer gelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 14:15:32 #125
236335 neen
schone schijn
pi_79125576
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!
pi_79125586
wat loveli zegt!
Hij komt 'gewoon maar even' langs met vrienden van hem om in jouw huis er een teringzooi van te maken?
Ja doei.
pi_79125619
Nee ik had schoongemaakt en daarna kwamen ze.
  zondag 14 maart 2010 @ 14:18:15 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79125682
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Gatver. Roken in de kamer waar je ook moet slapen. Stinkt het nu niet vreselijk?

In plaats van shoppen ben ik gaan koken: bami + gegrilde drumsticks + diverse gemengde groente en satehsaus + kroepoek + diverse andere sausjes enzo. Nu ben ik vol.
pi_79125710
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef P.F het volgende:
Nee ik had schoongemaakt en daarna kwamen ze.
Maar het stonk wel! Konden ze dat niet bij je vriendje doen?
pi_79127031
Hahahaha, nee joh was heel gezellig alleen jammer dat ik net schoon had gemaakt
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 15:01:05 #131
70532 loveli
N
pi_79127381
Ik ga even een dienstdoende apotheek opzoeken voor wat ibu, een soort verzekering voor vannacht
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 15:16:39 #132
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79127978
Aarg, mijn appartement is zo leeg zonder vriendje, heb hem in die 5 maand niet zo gemist als nu... Nujah zullen wel de eerste daagjes zijn en dan is het gewoon vliegensvlug 10 april.
Lijstje:
O: 3 speculooskoekjes (cadeau van de 'schoon'familie) met een boek in bed
L: 2 kaas ananascroques op donkerbruinbrood
T: Fruitsalade met yogurt
T: kop koffie met stukje chocolade (Cote d'or, mijn 'schoon' willen mij dik!)
L: boerenstamppot met worstje
T: glas rode wijn, iets van fruit
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zondag 14 maart 2010 @ 15:19:24 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79128084
Aahh Sjaapje . Gelukkig is 10 april niet zo héél ver meer. Wanneer ben je klaar in Hongarije en kom je weer helemaal terug naar België?
  zondag 14 maart 2010 @ 15:20:34 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79128133
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Sjaapje het volgende:
Aarg, mijn appartement is zo leeg zonder vriendje, heb hem in die 5 maand niet zo gemist als nu... Nujah zullen wel de eerste daagjes zijn en dan is het gewoon vliegensvlug 10 april.
Lijstje:
O: 3 speculooskoekjes (cadeau van de 'schoon'familie) met een boek in bed
L: 2 kaas ananascroques op donkerbruinbrood
T: Fruitsalade met yogurt
T: kop koffie met stukje chocolade (Cote d'or, mijn 'schoon' willen mij dik!)
L: boerenstamppot met worstje
T: glas rode wijn, iets van fruit
dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!

Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:

T: groot glas mango-ananassap
O: yoghurt met appel, banaan en muesli
S: sollicitatiebrieven schrijven
L: 2 grote kommen broccolisoep met kleine blokjes oude kaas
T: zelfgemaakte koekjes, denk ik
D: stoofschotel met zelfgemaakt brood
T: wijntje.
S: yoga.

Best okay, dacht ik zo. Afhankelijk van de koekjes, natuurlijk!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:24:16 #135
277802 _Calimero_
pi_79128264
Zo, ik ben ook aan het koken geslagen! De lasagna die ik donderdag al wilde maken, staat nu in de oven Dan kan ik die invriezen/de koelkast in voor ergens verderop deze week.

Broccoli staat te pruttelen, daar wordt soep van gemaakt en dan gaan we vanavond aan de soep met stokbrood, smeersels en salade. Ik wilde koffie met chocolade na doen, maar de chocola is gister opeens verdwenen in mijn mond
  zondag 14 maart 2010 @ 15:25:03 #136
277802 _Calimero_
pi_79128310
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Ik ga even een dienstdoende apotheek opzoeken voor wat ibu, een soort verzekering voor vannacht
Wat ga je vannacht doen dan?
  zondag 14 maart 2010 @ 15:25:35 #137
277802 _Calimero_
pi_79128331
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!

Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:

T: groot glas mango-ananassap
O: yoghurt met appel, banaan en muesli
S: sollicitatiebrieven schrijven
L: 2 grote kommen broccolisoep met kleine blokjes oude kaas
T: zelfgemaakte koekjes, denk ik
D: stoofschotel met zelfgemaakt brood
T: wijntje.
S: yoga.

Best okay, dacht ik zo. Afhankelijk van de koekjes, natuurlijk!
Jij ook al!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:34:13 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79128681
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jij ook al!
Ja, want de broccoli die gister op m'n lijstje stond lag vanmiddag nog steeds op de keukentafel....
  zondag 14 maart 2010 @ 15:38:20 #139
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79128865
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Rituals het volgende:
Aahh Sjaapje . Gelukkig is 10 april niet zo héél ver meer. Wanneer ben je klaar in Hongarije en kom je weer helemaal terug naar België?
10 april , al heb ik het hier best naar men zin in Hongarije...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79128896
oooo er komen zo heel veel mensen eten, leuk!!
pi_79128948
Ha hier staat de broccolisoep ook al aan op!

Bohh hele dag al flinke koppijn na het sporten, heb ik die gesmoord met twee para's, word ik misselijk
Even gegoogled en ik heb dus teveel gezweet. Maar goed, ik wilde dus aan mijn plan werken, maar voel me een beetje wrakkig nu (al is koppijn + misselijk wel weg, heb nu alleen nog nekpijn). Anders morgen maar verlof nemen ofzo, even de agenda tjekken.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:46:15 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79129198
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef Syrena het volgende:
Ha hier staat de broccolisoep ook al aan op!

Bohh hele dag al flinke koppijn na het sporten, heb ik die gesmoord met twee para's, word ik misselijk
Even gegoogled en ik heb dus teveel gezweet. Maar goed, ik wilde dus aan mijn plan werken, maar voel me een beetje wrakkig nu (al is koppijn + misselijk wel weg, heb nu alleen nog nekpijn). Anders morgen maar verlof nemen ofzo, even de agenda tjekken.
veeel water drinken!

Zo, mijn twee sollicitaties zijn verstuurd. Voor functies in Nederland...en het lijkt me zo gek om weer in Nederland te wonen!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:47:32 #143
277802 _Calimero_
pi_79129240
Broccolisoep

Ik wilde er een kwak creme fraiche in doen, maar had per ongeluk light gekocht Heb het er alsnog ingedaan, maar het wil niet mengen en is gaan scheiden/schiften weet ik hoe het heet
  zondag 14 maart 2010 @ 15:48:38 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79129281
Hoi, wat een schoonmaakwoede hier
Mijn lief is erg netjes en schoon dus doe ik daar aan mee, voldoet mij prima, rustig in het hoofd

LIjst:
O: yoghurt met druifjes
T's: boterham rosbief, appel, peer, tomaat, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen filet americain, cup a soup champignon, 2 bekers melk
T's: boterham rosbief, sinaasappel, blokje choco, 2 tuc koekjes (die dingen zijn zo gruwelijk lekker)
D: Zuurkoolovenschotel.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 maart 2010 @ 15:55:56 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79129522
wat voor koekjes zal ik eens gaan bakken?
  zondag 14 maart 2010 @ 16:03:30 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79129780
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef AKnynke het volgende:
wat voor koekjes zal ik eens gaan bakken?
Nou, tucjes
  zondag 14 maart 2010 @ 16:06:44 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79129909
Bah. Ik wil nu ook koekjes.
pi_79129940
Blegh, wat een rotzondag, ik kom echt traag op gang. Maar goed, mijn administratie is wel bijgewerkt nu. Eens kijken wat voor nuttigs ik nog meer kan doen.
Mag een pizzadoos met een restje aangekoekt spul eigenlijk bij het oud papier?

Lijstje:
O: afbakbroodje met kaas, tomaat en ei, koffie met melk
L: zelfde als O
T: misschien wat stokbrood met kruidenboter, om kruidenspul te testen dat ik heb gekocht
D: aardappelpuree met Valess en broccoli (dit keer echt)
T: wijntje, kiwi
  zondag 14 maart 2010 @ 16:08:02 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79129961
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Ewelina het volgende:
Bah. Ik wil nu ook koekjes.
Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..
Hellup
pi_79130076
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

veeel water drinken!

Zo, mijn twee sollicitaties zijn verstuurd. Voor functies in Nederland...en het lijkt me zo gek om weer in Nederland te wonen!
Nee juist niet, koppijn & misselijk zijn tekenen dat je teveel zouten en mineralen hebt verloren. Ik had bouillon moeten drinken na het sporten. En de volgende keer iets van aangelengde sportdrank mee denk ik.
Ik had ook bagger ontbeten, vorige week was ik thuis en had ik gewoon op tijd m'n brinta op, nu was het snelsnel een snee brood naar binnen vouwen (les was pas om 11 en dan toch in bed blijven stinken tot 10.15..... ). Ik voel me nu alleen nog maar alsof ik teveel gezopen heb

Heb toch een beetje aan mijn stuk gedaan, maar mijn vader kijkt surround-sound en mijn moeder staat te koken... Na het eten ga ik thuis nog wat proberen te doen (zag net dat m'n baas morgen overleg heeft van 10-11, dat loopt altijd uit, dus kan ik dan nog fftjes en anders 's middags vrij nemen).

Naja, ik hoef nog maar 'n half hoofdstuk (=1 pagina ofzo) en dan de conclusie & aanbevelingen nog en de verantwoording. *spreekt zichzelf moed in* (de perfectionist in mij staat alweer te gillen op de achtergrond )
pi_79130134
Ik heb al twee van die rotgangmakers op maar feest is het hier nog steeds niet. Ik doe mee met de rotzondag van Mini, maar dan zonder bijgewerkte administratie. Oh, en zonder de geringste aanvechting om iets nuttigs te gaan doen.
pi_79130146
Uniek, ga voor de gangmakers Zoooo lekker. Tenzij ze nog dicht zijn. Dan twee kletskoppen verkruimelen en door de yoghurt doen

Ik ben niet zo'n Tuc-fan
  zondag 14 maart 2010 @ 16:14:47 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79130266
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..
Hellup
Kun je niet wat hierheen sturen?

Ik heb de koekjes net heldhaftig weerstaan in de supermarkt, maar ik sluit niet uit dat ik straks nog wat te snaaien ga halen
  zondag 14 maart 2010 @ 16:15:06 #154
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79130279
Ik heb nog nooit gangmakers gegeten. Dat is volgens mij maar goed ook .
  zondag 14 maart 2010 @ 16:19:29 #155
331 Merel
Be here now.
pi_79130443
Ik heb opeens een date vanavond! Uit eten met een vriend van een kennis van me. Wat eigenlijk helemaal niet eerlijk is tegenover de meneer in kwestie want ik zit nog helemaal met m'n hoofd bij McSex, maar what the hell, we zien wel hoe het gaat toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 maart 2010 @ 16:22:36 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79130564
Leuk, een date Veel plezier.
Man en kinderen hebben de hele middag Formule 1 gekeken , dus ik heb maar een paar wasjes gedraaid en wat gewerkt (uurtje ofzo). Dit was echt een van de meest duffe zondagen in lange tijd, maar vast wel ergens goed voor.
*Tink gaat er van uit dat ze nu heel erg uitgerust is voor komende week.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:22:38 #157
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79130566
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef Merel het volgende:
Ik heb opeens een date vanavond! Uit eten met een vriend van een kennis van me. Wat eigenlijk helemaal niet eerlijk is tegenover de meneer in kwestie want ik zit nog helemaal met m'n hoofd bij McSex, maar what the hell, we zien wel hoe het gaat toch?
Een date kan geen kwaad, leuk! Misschien helpt het je zelfs om McSex (een beetje) uit je hoofd te krijgen. Wat spannend! Ken je hem al een beetje of helemaal niet?
pi_79130669
Oeh een date, leuk hoor!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 16:26:23 #159
331 Merel
Be here now.
pi_79130729
Ik weet wie het is, ken hem verder niet echt. Vind het wel leuk dat mensen in m'n omgeving me zo proberen te koppelen Ik hoop gewoon dat ik het een eerlijke kans kan geven.
pi_79130757
leuk Merel!

hier even geSOGt
huis is aan kant schoongemaakt, kan de oven weer van binnen zien van buitenuit! en de rest van het huis ook grondig gestofzuigd en de keukenvloer gedweild, dat was hoognodig! Ziet er allemaal weer fris ende fruitig uit

Nu hadden we groentensoep gepland, en dat hadden we ook nog in de vriezer staan, dus eruit gehaald.. maar da's wel wat weinig bleek later, dus nu even bedenken wat we daar nu bij eten... heb nog wel wat groente en meel en dergelijken, dus even op zoek naar een leuk recept dan maar
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:28:51 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79130843
Leuk Merel, wie weet verdwijnt McSex plotseling als je bij je date bent? You never know

DaD, dat klinkt als een suf, lamlendige zondag... Zonde... Het weer helpt ook niet mee he?

Neem geen koekjes meer, ga straks helemaal los op zuurkool
  zondag 14 maart 2010 @ 16:30:27 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79130923
Mo, of je haalt lekker wat TjapTjoy op bij de chinees, erg lekker zo even

* uniekhoorn of lief dweilt om de dag de keuken en kamer
  zondag 14 maart 2010 @ 16:30:53 #163
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79130945
Ik heb net mijn kasboek even bekeken en ik heb afgelopen week slechts 10,84 euro uitgeven aan boodschappen en ik heb zelfs nog eten over! Alleen was die week misschien niet helemaal representatief .
  zondag 14 maart 2010 @ 16:31:24 #164
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79130973
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:

Echt? Wat goed! Nu voel ik me nog slechter over mijn poetsgedrag .
pi_79131004
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Rituals het volgende:

[..]

Echt? Wat goed! Nu voel ik me nog slechter over mijn poetsgedrag .
Oh, dan voel je je vast beter als je hoort dat ik hooguit eens in de paar maanden dweil.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:32:34 #166
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79131033
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, dan voel je je vast beter als je hoort dat ik hooguit eens in de paar maanden dweil.
Ik heb geen dweil..
pi_79131072
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:

zomg! dit is voor het eerst in zeker een half jaar dat ik heb gedweild !

en stofzuigen was ook al even geleden
Ja doei.
pi_79131103
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb geen dweil..
ik ook niet, ik doe 't met een schuurspons de ruwe kant voor de 'aangekoekte' stukjes, en de andere kant voor 'gewoon', en een theedoek ernaast om het wat op te drogen !
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:34:12 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79131123
Om de dag? WIj doen het één keer per week en soms zelfs nog minder vaak. Schoonmaken heeft hier geen prioriteit
Daarentegen hebben we sinds dit weekend wel een heel mooi dakraam in het trappenhuis én nieuwe dakgoten
  zondag 14 maart 2010 @ 16:34:41 #170
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79131149
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook niet, ik doe 't met een schuurspons de ruwe kant voor de 'aangekoekte' stukjes, en de andere kant voor 'gewoon', en een theedoek ernaast om het wat op te drogen !
Ik doe het met een vaatdoekje .
  zondag 14 maart 2010 @ 16:36:16 #171
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79131221
Maar, ik heb gisteren wel heel goed mijn kamer gepoetst .
  zondag 14 maart 2010 @ 16:36:20 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79131227
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb geen dweil..

Respect voor je boodschappen gedrag!! Dat haal ik nooit!

Heb nog nooit een strijkbout gehad

Toen ik nog getrouwd was, dweilde ik ook nooit, hij ook niet... gewoon geen zin. Dat heft elkaar niet echt op zeg maar
pi_79131284
min en min = plus wordt hierin niet bewezen.. in ons huishouden ook niet
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:38:24 #174
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79131329
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Respect voor je boodschappen gedrag!! Dat haal ik nooit!

Heb nog nooit een strijkbout gehad

Toen ik nog getrouwd was, dweilde ik ook nooit, hij ook niet... gewoon geen zin. Dat heft elkaar niet echt op zeg maar
Ik heb wel een strijkbout alleen geen strijkplank. Die gebruik ik (gelukkig) zelden!
pi_79131440
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527662

zoiets ga ik maar improviseren!

Hebben nog bladerdeeg, courgete, een aubergine, wat bosui, champignons, geraspte kaas en creme fraiche liggen moet goedkomen
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:41:47 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79131512
Ik dweil ook zelden hoor, ik stofzuig wel regelmatig. Met 2 langharige katten is het binnen no time hier een stofnest... Een strijkbout heb ik niet en wens ik ook niet aan te schaffen, net zomin als kleding die gestreken moet worden.
pi_79131575
Ik heb van die vochtige vloerdoekjes om mee te dweilen..
  zondag 14 maart 2010 @ 16:43:27 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79131600
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen filet americain
T: bak sla
L: gepofte aardappel
T: kom Chinese tomatensoep
D: boerenkool met spekjes denk ik... of een vegetarische pasta
T: ??? nog onbekend...
  zondag 14 maart 2010 @ 16:49:00 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79131871

Toen ik vanmiddag wilde gaan schoonmaken had ik toch iets teveel koppijn en ben ik op de bank gebleven met 2 paracetamols Het is nu nog steeds niet weg, en nu ben ik ook nog eens natgeregend en koud ];| maar dat was wel voor een goed doel want ik ben naar een opera geweest in het conservatorium, waar 2 vriendinnen in meezongen. Het was zo mooi!!! en heel aangrijpend, ik zat met tranen in mn ogen Ze waren nonnen in de Franse Revolutie en ze gingen 1 voor 1 onder de guillotine, en dat was prachtig geënsceneerd.....

Ik ben er nog vol van
  zondag 14 maart 2010 @ 16:51:34 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79131995
Ik heb zo'n handige dweilemmer met uitwringbakje gekocht, in de ijdele hoop dat ik dan vaker zou dweilen... guess again ! Stofzuigen probeer ik elke week te doen, maar meestal is het hier gewoon een gezellig rommeltje en is het stofzuigen en bijbehorend opruimen dan ook hard nodig.

Andere schoonmaakklusjes zijn ook nodig maar heb ik echt te weinig zin in, en vriendje merkt het niet zo op volgens mij. Ik neem mij nu plechtig voor om morgen eindelijk de koelkast uit te soppen en de voordeur schoon te poetsen, die is namelijk echt vies
  zondag 14 maart 2010 @ 16:54:19 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79132098
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al twee van die rotgangmakers op maar feest is het hier nog steeds niet. Ik doe mee met de rotzondag van Mini, maar dan zonder bijgewerkte administratie. Oh, en zonder de geringste aanvechting om iets nuttigs te gaan doen.
daar is het soms ook zondag voor? M'n koekjes zijn gigantisch geworden...Ben benieuwd hoe ze smaken straks...
  zondag 14 maart 2010 @ 16:54:41 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79132117
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527662

zoiets ga ik maar improviseren!

Hebben nog bladerdeeg, courgete, een aubergine, wat bosui, champignons, geraspte kaas en creme fraiche liggen moet goedkomen
Oeh lekker!

Ik moet nog een paar lekkere hartige taarten verzinnen, ik wil die namelijk volgend weekend maken en invriezen, om ze de week erop te serveren aan mn gasten na mijn buluitreiking! Ik krijg zo'n 12 mensen dan hier denk ik, dus dat vereist enige voorbereiding
pi_79132257
o god hoe ga ik 2 kratten bier mee nemen zonder auto? en het is te ver om te lopen !
pi_79132268
op de fiets natuurlijk maarrr dat is technisch niet helemaal mogelijk of wel?
  zondag 14 maart 2010 @ 16:59:43 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79132324
Rijdt er geen bus of tram? 2 kratten op de fiets lijkt me niet haalbaar nee

Misschien vriendje + vrienden chanteren dat ze je nog wat verschuldigd zijn voor die rooklucht van gisteravond

-edit- Of je haalt minder bier natuurlijk en laat de bierdrinkers zelf meenemen
  zondag 14 maart 2010 @ 17:03:29 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79132488
Ik heb nog nooit kletskoppen of gangmakers gehad, geloof ik Ik ben niet zo'n koekenfan, al vind ik stroopwafels en negerzoenen e.d. wél erg lekker! .

Ik heb weer een zondagmiddagdip gehad (en gisteren had ik precies hetzelfde): rond een uur 15 uur heel duf worden, een beetje gaan liggen suffen en me dan om 17 uur kut voelen En na het eten heb ik ws weer een afterdinnerdip (al skip ik die nu miss omdat ik al een middagdip had) om 's avonds weer op te leven. Hoe kán dat?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:03:59 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79132505
Op zulke momenten is zo'n Kronan-fiets met voor ook een bagagedrager wel hendig Dan nog lijkt het me niet hendig en ben ik het eens met LadyBlack

Dweilen... Oei. *kijkt kamer rond* Ik heb een Swiffer! Tot nu toe twee keer gedaan Ik kwam er wel achter dat ik nieuwe stofzuigerzakken nodig heb want mn stofzuiger zuigt niet meer En met zo'n haarbal als ik in huis is het wel nodig!

Lijstio.

Pre-O: appel-kaneel cupcakeje
O: mini afbakbroodjes (2 minicroissantjes, 4 minibolletjes met rosbief)
L: left-over empanada
T: snee brood met pindakaas
D: we gaan halen denk ik, ik vind die tjap tjoy die Uniek net noemde wel een goed plan Met nasi!

Oh, en go Merel! Dat het maar sowieso gezellig mag zijn
  zondag 14 maart 2010 @ 17:04:05 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79132514
En oh ja: voor Merel, wat goeoeoeoeoed! Zei jij niet dat het komt als je het niet verwacht? Dus misschien is dit het wel? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:04:33 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79132538
Ik wil ook graag een Kronanfiets, maar ik ben bang dat 'ie snel gestolen is.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:04:38 #190
236335 neen
schone schijn
pi_79132542
Je kan zo hop 2 kratten voor op je stuur zetten en fietsen
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef P.F het volgende:
op de fiets natuurlijk maarrr dat is technisch niet helemaal mogelijk of wel?
Ik heb wel eens met 3 gefietst dat ging wel bijna fout trouwens
  zondag 14 maart 2010 @ 17:05:39 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79132588
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Je kan zo hop 2 kratten voor op je stuur zetten en fietsen
Of een kist met 15 kilo sinaasappels (afgelopen week in de aanbieding bij de Plus)
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:11:02 #192
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79132782
oi, m'n koekjes zijn lekker. Nu moet ik me echt beheersen om er niet heel veel tegelijk op te eten...
  zondag 14 maart 2010 @ 17:12:11 #193
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79132834
Wat voor koekjes heb je uiteindelijk gemaakt AKnynke?
pi_79132853
weet iemand hier waar je grotere hoeveelheden type 00 bloem kan halen? Heeft de AH (XL) het? Of anders een andere tip? Oil&Vinegar heeft wel, maar die's tyfusduur!

Wil zaterdag pizza's gaan bakken voor 't eerst en heb wel shitloads aan gewoon bloem, maar voor pasta en dergelijken wil ik eigenlijk wel weer meer zelf gaan maken, dus dan maar even groot inslaan
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:13:04 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79132872
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef Rituals het volgende:
Wat voor koekjes heb je uiteindelijk gemaakt AKnynke?
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....
  zondag 14 maart 2010 @ 17:13:22 #196
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79132880
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier waar je grotere hoeveelheden type 00 bloem kan halen? Heeft de AH (XL) het? Of anders een andere tip? Oil&Vinegar heeft wel, maar die's tyfusduur!

Wil zaterdag pizza's gaan bakken voor 't eerst en heb wel shitloads aan gewoon bloem, maar voor pasta en dergelijken wil ik eigenlijk wel weer meer zelf gaan maken, dus dan maar even groot inslaan
jumbo schijnt het te hebben!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:13:56 #197
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79132905
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....
Oohh, dat klinkt inderdaad lekker!!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:17:07 #198
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79133098
quote:

[..]

Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 17:17:08 #199
70532 loveli
N
pi_79133099
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat ga je vannacht doen dan?
Slapen, volgens de planning.
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 17:17:34 #200
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79133131
Ik geloof dat het tijd wordt om mijn boerenkool in de magnetron te zetten...
  zondag 14 maart 2010 @ 17:20:37 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79133301
Mijn huisgenoot is aan het koken . Ik heb hongerrrr....
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 17:20:46 #202
70532 loveli
N
pi_79133307
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef Merel het volgende:
Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 17:26:57 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79133602
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.
Jij bent altijd zo heerlijk droog
  zondag 14 maart 2010 @ 17:29:06 #204
331 Merel
Be here now.
pi_79133715
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ach, ik eet tenminste wat hè
pi_79133894
quote:

[..]

jumbo schijnt het te hebben!
die zit hier niet (meer) in de buurt
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:35:59 #206
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79134047
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Mijn huisgenoot is aan het koken . Ik heb hongerrrr....
Ik vind het grappig dat je Mark nu je huisgenoot noemt, sinds dat hij hier meepost!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:36:41 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79134077
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat je Mark nu je huisgenoot noemt, sinds dat hij hier meepost!
Niet bewust hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_79134149
misschien bedoelt ze wel die lieve duitser
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 17:58:01 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79134996
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
misschien bedoelt ze wel die lieve duitser
Nee, die is van mij!
  zondag 14 maart 2010 @ 17:58:49 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79135031
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, die is van mij!
Scherp! .

Maar Tink heeft natuurlijk ook een lieve Duitser .
Niet meer actief op Fok!
pi_79135792
Vanavond wordt het andijviestamppot met spekjes lekker!
pi_79135839
de auberginetaart staat in de oven! Ben zeer benieuwd

restjes opmaken en creatief zijn de gekste!
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:16:44 #213
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79135852
Ik heb mijn boerenkoolstamppot met shoarmavlees alweer op
  zondag 14 maart 2010 @ 18:22:04 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79136095
Ik ga denk ik een paar pannenkoekjes bakken

Dan is mn lijstje als volgt:
O: 2 geroosterde boterhammen, met jam en vegaham, vruchtensapje
T: cappuccino
L: boterham pindakaas
T: krentenbol
T: bak kwark met jam
D: pannenkoeken

Not good, i know
  zondag 14 maart 2010 @ 18:24:00 #215
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79136171
Op je pannenkoeken na vind ik het wel meevallen... Ik mis alleen de groente. Oh en fruit, maar dat kun je ook op je pannenkoeken doen.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:24:29 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79136197
hoi, ik ben niet bijgelezen wat fakking moe, en in een pesthumeur. weet niet waar t vandaan komt ineens...

vanmiddag naar concert geweest was supertof, gisteren op de verjaardag ook ongeveer volgens plan gegeten (fijn als je familie voorspelbaar is wat betreft verjaardagsvoer ) ongeveer 2000 kcal dus dat vond ik wel ok.

nu koken heb gauw op t station biefburgers gehaald, 2, en ik neem ze lekker allebei, met een italiaanse bol die ik even in de grillpan oppiep misshcien bak ik zelfs wel lekker een uitje erbij als ik daar niet te lui voor ben
SPOILER
Kwak
  zondag 14 maart 2010 @ 18:26:53 #217
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79136309
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ik ben niet bijgelezen wat fakking moe, en in een pesthumeur. weet niet waar t vandaan komt ineens...

vanmiddag naar concert geweest was supertof, gisteren op de verjaardag ook ongeveer volgens plan gegeten (fijn als je familie voorspelbaar is wat betreft verjaardagsvoer ) ongeveer 2000 kcal dus dat vond ik wel ok.

nu koken heb gauw op t station biefburgers gehaald, 2, en ik neem ze lekker allebei, met een italiaanse bol die ik even in de grillpan oppiep

en ik heb oreo's gekocht, zo'n mini pakje... echt heel duidelijk omdat ik me kut voelde, dus zo maar even opschrijven. heb er net 1tje gegeten, en ik moest huilen omdat ik zo goed doorhad wat ik deed... nu vind ik oreo's ook al niet leuk meer en t stomme is dat ik ze qua kcal vandaag best wel kan hebben
Nou, geniet er dan van! Straks na het eten, een lekker kopje thee erbij...
  zondag 14 maart 2010 @ 18:44:25 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79137009
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Op je pannenkoeken na vind ik het wel meevallen... Ik mis alleen de groente. Oh en fruit, maar dat kun je ook op je pannenkoeken doen.
Ja precies Ik sluit niet uit dat ik straks nog mn laatste peertje eet. Groenten even niet vandaag, maar ik kan best een dagje zonder vond ik Maar het is echt zo'n weekendlijstje.

Kwak, zet een mooi muziekje op (werkt voor mij altijd goed), en verder wat Nynke zegt
  zondag 14 maart 2010 @ 18:45:45 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79137070
Hoi, tvp. Ook niet teruggelezen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 18:49:38 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79137227
Eet smakelijk iedereen...

Heb zelf een halve ovenschotel op

Denk dat iedereen wel snapt wat je bedoeld Kwak... Tis maar goed dat je geen mega voorraad van Oreo;s hebt want die hadden misschien dan helemaal op geMOETEN??

Nou, afstappen van je slechte humeur, je doet het juist zo goed, leuke middag gehad enzo..
Echt je bent zo vreselijk goed bezig! Doe eens een heel klein beetje positief tussen je oren te proppen...
Je bent zo
  zondag 14 maart 2010 @ 18:54:45 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79137444
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:17 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Iemand 1.650,- over voor een tweedehands fiets?
http://www.nomenfietsen.nl/default.asp?pid=333
jamaar je moet sowieso bij nomen geen goedkope fietsen verwachten. is de fietsenmaker uit t dorp (straat zelfs!) van mn ouders, en alles is daar duur. in Leiden is de fietsenmaker bij t station zelfs nog goedkoper...
Kwak
  zondag 14 maart 2010 @ 18:59:54 #222
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79137687
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jamaar je moet sowieso bij nomen geen goedkope fietsen verwachten. is de fietsenmaker uit t dorp (straat zelfs!) van mn ouders, en alles is daar duur. in Leiden is de fietsenmaker bij t station zelfs nog goedkoper...
Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...

Ik denk dat ik met een retourtje Groningen en een fiets uit de winkel die DaD noemde goedkoper uit ben!
pi_79137871
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*

Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!

Zo, nu maar eens bijlezen......
  zondag 14 maart 2010 @ 19:07:13 #224
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79137964
Co wat heerlijk!! Ziet er prachtig uit!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:07:45 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79137982
Prachtig Co!! Fijn he, wandelen in de natuur, kost alleen wat tijd..
Jemig zon, die hebben wij al 3 dagen niet meer gezien

Weltrusten lieve slankies, fijne avond
pi_79138066
't Is geen winkel hoor Ewelina, maar een particulier die zo zijn pensioen nuttig doorbrengt. Hij knapt fietsen op en verkoopt ze voor 35 euro.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:11:21 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79138101
Oh heeeeerlijk zeg Ziet er echt uit als een heerlijke dag daar! Hier was het vooral druilerig ja
En uiteraard 2x in de regen gefietst
pi_79138125
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt. . De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken. .
  zondag 14 maart 2010 @ 19:12:33 #229
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79138138
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is geen winkel hoor Ewelina, maar een particulier die zo zijn pensioen nuttig doorbrengt. Hij knapt fietsen op en verkoopt ze voor 35 euro.
Ah, vandaar.

Ik heb vandaag bij de supermarkt een advertentie gezien van een fietsenhandel in Amsterdam, fietsen vanaf 60 euro. Ik ga maandag of dinsdag even kijken of er iets bijzit voor een redelijke prijs.
pi_79138155
Oh wow Co, ik zag net je foto's niet, maar wat mooi! .
  zondag 14 maart 2010 @ 19:13:38 #231
236335 neen
schone schijn
pi_79138170
Mooi hoor Co en ook nog op tijd voor Studio Sport
  zondag 14 maart 2010 @ 19:14:00 #232
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79138184
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!

vertel op! Met wie???

Prachtige foto's Co, met name die van de zee.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:14:01 #233
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79138186
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!

Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..

Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:14:13 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79138195
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt. . De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken. .
dat klinkt goed!!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:15:53 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79138247
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:

Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..

Zondag 14 maart:
O god, het heerscht echt hier

Nu wel weer goed?
  zondag 14 maart 2010 @ 19:16:48 #236
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79138282
quote:

Is het besmettelijk ofzo?
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:21:55 #237
70532 loveli
N
pi_79138469
De depressiefste dag van het jaar is nog geen maand geleden, ik denk dat dat er wel wat mee te maken heeft. Als je lekker in je vel zit kijk je toch anders tegen sommige dingen aan.
crap in = crap out
pi_79138725
Het is weer zondag, dus het eten klopt weer van geen kant Tot het avondeten dan, dat was lekker

O: kaiserbroodje gekookt ei, croissantje jam, yoghurt met vruchten, jus d'orange (hotel ontbijtje)
L: 1 boterham paté
T: half pakje oldtimer drop (de andere helft was al op, vandaar )
T: appeltje
D: biefstukje met uitjes, gebakken aardappelschijfjes, sperzieboontjes, twee prosecco

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79138781
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...

Ik denk dat ik met een retourtje Groningen en een fiets uit de winkel die DaD noemde goedkoper uit ben!
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 maart 2010 @ 19:30:37 #240
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79138822
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Waren die deze week in de aanbieding?
  zondag 14 maart 2010 @ 19:30:45 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79138830
Vandaag kon je gratis het land door met het Boekenweekgeschenk. Kwam dat even goed uit aangezien ik van Zwolle terug naar Gouda moest .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:31:13 #242
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79138853
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!

wat mooi Co
Kwak
pi_79138928
O: grapefruitsap, ananas met kwark en vanilleyoghurt
T: 2 cappuccino, 1 croissant
L: boterham pindakaas, stuk belegen kaas
T: glas witte wijn met 1 handje paprikachips
D: vegetarische cha sieuw, garnalen met groente in tausiebonensaus, mihoen, nasi, kroepoek
T: halve liter Optimel Framboos

Sport: 40 min crosstrainer en half uur fietsen.

Waar staan die leuke osbeesten nu, co?
pi_79138942
Prachtige foto's Co, waar is dat? Misschien ook eens gaan wandelen met Mr Gb hier gaat het nog steeds oké trouwens, dus het topic is niet gejinxt ofzo
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:34:59 #245
70532 loveli
N
pi_79139004
Mooi Co, jaloers hier! Waar is dat precies? Dan 'bookmark' ik de locatie in m'n tomtom.
crap in = crap out
pi_79139036
  • Pannekoeken (gistbeslag van volkorendeeg & boekweitmeel), 2 ons gemalen spek, 2 ons gemalen kaas. Warm
  • Aan de maas in Oeffelt: koude opgerolde pannekoeken
  • Wandelroute Oeffeltse Meent, 4,7km
  • Stuk bananenbrood & koude opgerolde pannekoek
  • 1/4 droge worst
  • Avendeten: rijst, lamsgehakt, boontjes
  • 1 port

De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:36:23 #247
    70532 loveli
    N
    pi_79139070
    Great minds enzo!
    crap in = crap out
      zondag 14 maart 2010 @ 19:37:01 #248
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79139089
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
    Mooi Co, jaloers hier! Waar is dat precies? Dan 'bookmark' ik de locatie in m'n tomtom.
    Ik vermoed de Waterleidingduinen...
      zondag 14 maart 2010 @ 19:37:15 #249
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139096
    Tis hier nu wel redelijk over ja, meneer riep dat het maar tijd was dat we afscheid namen (like wtf, kunnen we niet gewoon normaal ruzie maken?:() en toen ging ik stuk. Hij had wel binnen een paar minuten door dat dat echt geen dingen zijn die je zomaar moet roepen en heeft ook half op zijn knieen zijn excuses aangeboden, want hij meende het niet en wil voor altijd bij me blijven etc.

Ik kan alleen maar hopen..
    pi_79139134
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waren die deze week in de aanbieding?
    Verkoop is afgelopen zaterdag gestart, dus ik denk dat er nog wel wat te halen valt.
    quote:
    Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.
    Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 13 maart t/m 9 mei 2010
    Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 15 mei 2010 t/m 11 juli 2010
      zondag 14 maart 2010 @ 19:40:19 #251
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79139226
    quote:

Zondag 14 maart:
    Oei, dat klinkt niet echt goed. Die relatiecrisis niet en je lijstje ook niet. Is alles nu weer oke?
    pi_79139253
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie foto's hoor . En 18 km, wat een end! Fijn dat je er goed weer bij had, wij hadden het eigenlijk nét te koud en er viel ook wat veel regen (zij het dat het even niet regende in de twee uur dat we rondwandelden).
      Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:41:56 #253
    70532 loveli
    N
    pi_79139313
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
    De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
    Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.

Kan me ook nog herinneren dat ze met de kop door het gaas graasden, de wat oudere lammetjes (model zonder mams). Na een ontsnappingspoging kwam 'ie erachter dat 'ie toch weer naar de andere kant van het gaas wilde. Hij stak z'n kop door het gaas en begon te springen. Best leuk, schapen, maar niet bijzonder slim.

ik post geen lijstje vandaag
    crap in = crap out
      zondag 14 maart 2010 @ 19:42:50 #254
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79139365
    Oh, je had al gepost. Laten we hopen dat het een vlaag va verstandsverbijstering was.
      zondag 14 maart 2010 @ 19:44:05 #255
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79139435
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
    Prachtige foto's Co, waar is dat? Misschien ook eens gaan wandelen met Mr Gb hier gaat het nog steeds oké trouwens, dus het topic is niet gejinxt ofzo
    Hier gaat het ook weer okay. Al mis ik m'n duutser wel behoorlijk. Hij mij gelukkig ook!
      zondag 14 maart 2010 @ 19:44:48 #256
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79139474
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
  • Pannekoeken (gistbeslag van volkorendeeg & boekweitmeel), 2 ons gemalen spek, 2 ons gemalen kaas. Warm
  • Aan de maas in Oeffelt: koude opgerolde pannekoeken
  • Wandelroute Oeffeltse Meent, 4,7km
  • Stuk bananenbrood & koude opgerolde pannekoek
  • 1/4 droge worst
  • Avendeten: rijst, lamsgehakt, boontjes
  • 1 port

• Hoe vond je het bananenbrood?
      Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:45:11 #257
    70532 loveli
    N
    pi_79139490
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
    Tis hier nu wel redelijk over ja, meneer riep dat het maar tijd was dat we afscheid namen (like wtf, kunnen we niet gewoon normaal ruzie maken?:() en toen ging ik stuk. Hij had wel binnen een paar minuten door dat dat echt geen dingen zijn die je zomaar moet roepen en heeft ook half op zijn knieen zijn excuses aangeboden, want hij meende het niet en wil voor altijd bij me blijven etc.

Ik kan alleen maar hopen..
    Subtiliteit en mannen...
    crap in = crap out
      zondag 14 maart 2010 @ 19:45:12 #258
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139491
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
    Oh, je had al gepost. Laten we hopen dat het een vlaag va verstandsverbijstering was.
    Mja. , ik hou niet van crisis. Ik hou wel van een goede discussie en weeet ook dat af en toe bonje niet slecht is voor een relatie, misschien zelfs wel goed, maar hierdoor was ik echt even van mn padje. Crisis arriveerde om 9.15 en ik moest om 10.00 uur op m'n afdeling bij mn werk staan.. Goeie timing ook..

Dus op dat flauwe lijstje heb ik ook nog de hele dag gewerkt, haha. Ik baal er echt van dat we geen appels meer in huis hebben of een goed alternatief. Probleem is, dat ik fruit alleen op eet als er ee nstuk of 4/5 appeltjes (oid) liggen. Als ik zo'n hele zak koop, blijft het raar genoeg liggen?
      zondag 14 maart 2010 @ 19:45:47 #259
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79139518
    Mijn Duitser en ik vinden elkaar ook nog steeds erg lief Al snak ik wel naar een plekje voor mezelf. Mijn kamer is alweer geconfisceerd door de cd-verzameling en andere troep van hem
    pi_79139627
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.

Kan me ook nog herinneren dat ze met de kop door het gaas graasden, de wat oudere lammetjes (model zonder mams). Na een ontsnappingspoging lwam 'ie erachter dat 'ie toch weer naar de andere kant van het gaas wilde. Hij stak z'n kop door het gaas en begon te sprongen. Best leuk, schapen, maar niet bijzonder slim.

ik post geen lijstje vandaag
    Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.
    Het is vervelend, lammetjes buiten de wei.

En honden in de wei is nog véél vervelender, dus goed hondendicht is ook veel waard.

Waar heb je pijnstillers voor nodig?
      zondag 14 maart 2010 @ 19:48:37 #261
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139643
    Troep maken, nog iets waar ze goed in zijn ja, haha! Mijnes ook. We wonen samen en ik kan écht niet tegen troep (losse flodders, a la, maar als ik sochtends in een teringzooi kom als ik uit bed stap moet het NU NU NU worden opgeruimd en schoongemaakt. Ik heb ADD en het is in m''n hoofd al druk genoeg zónder chaotische omgeving..)

Maar voor de rest heeft ie niet zovee lspul dus maakt ie ook lekker geen troep
    pi_79139702
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Krijg je eters of ga je invriezen?

Ik ben met een vriendin naar de Kahlo-expositie in het Museum voor de Schone Kunsten Nu nog even wachten op het eten; Meneer had een dusdanig drama gemaakt van het deeg dat ik het maar even opnieuw heb gedaan, maar het moet nog wel even rijzen nu
    pi_79139749
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hoe vond je het bananenbrood?
    Dit was al het derde bananenbrood geloof ik, ik vind het geweldig . Nog mijn onuitsprekelijke dank voor de tip, ooit.
      Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:52:17 #264
    70532 loveli
    N
    pi_79139817
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.
    Wederom, mannen....!
    quote:
    Het is vervelend, lammetjes buiten de wei.

En honden in de wei is nog véél vervelender, dus goed hondendicht is ook veel waard.

Waar heb je pijnstillers voor nodig?
    Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.
    crap in = crap out
      zondag 14 maart 2010 @ 19:54:34 #265
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79139948
    Die malle mannen toch zeg.
      zondag 14 maart 2010 @ 19:54:49 #266
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79139959
    Bod van 40 euro voor een fiets is geaccepteerd.
      zondag 14 maart 2010 @ 19:55:23 #267
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139984
    Beste mensen,

Ik ga 24 kijken , tot straks!

Straks = wanneer ik alweer zó veel gemist heb dat ikde draad weer kwijt ben
    pi_79140006
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Wederom, mannen....!
    De varkentjes zijn bargjes
    quote:
    [..]

Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.
    Ai, da's flink klote. Is het af- of toegenomen in de loop van de dag?
    pi_79140049
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Krijg je eters of ga je invriezen?

Ik ben met een vriendin naar de Kahlo-expositie in het Museum voor de Schone Kunsten Nu nog even wachten op het eten; Meneer had een dusdanig drama gemaakt van het deeg dat ik het maar even opnieuw heb gedaan, maar het moet nog wel even rijzen nu
    Invriezen. .

Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
    pi_79140094
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef neen het volgende:
    Die malle mannen toch zeg.
    't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.
    pi_79140106
    Inderdaad, mannen!
      zondag 14 maart 2010 @ 19:58:00 #272
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79140115
    Mannen...
      zondag 14 maart 2010 @ 19:58:48 #273
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79140149
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]

't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.
    Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meer
    pi_79140234
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:58 schreef neen het volgende:

[..]

Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meer
    Oh, geen zorg, we kunnen via operatieve weg zaad winnen van een paar exemplarische exemplaren .
      zondag 14 maart 2010 @ 20:01:59 #275
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79140307
    Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
      zondag 14 maart 2010 @ 20:02:46 #276
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79140334
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
    Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
    Vertroetelen lekker instoppen op de bank met een filmpje, warme melk/thee/choco ofzo...
      zondag 14 maart 2010 @ 20:02:52 #277
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79140337
    Vaker op zondagavond Tink...vooravond van school? Had ik wel .
      zondag 14 maart 2010 @ 20:03:11 #278
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79140356
    Telt missen ook onder relatiecrisis? Zwembad is toe, fiets is plat en erasmusvriendin is weg met loopbroek dus kan ik niet sporten... Maar de chocolade ligt nog steeds in de kast, maar man en morgen ook al geen werkdag want nationale feestdag...
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
    pi_79140479
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
    Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
    pi_79140533
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
    What I was thinking.

Als het vaker voorkomt en op tijdstippen zoals de zondagavond, dán zou ik er pas iets achter gaan zoeken.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:09:15 #281
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79140629
    Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
    Wortels!
    pi_79140658
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Invriezen. .

Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
    Flammkuchen. En ach ja, hij is verkouden en ziekerig en dientengevolge al wat extra klagerig. En toen had 'ie ook nog eens een halve liter water bij een pond witte bloem gemieterd (ik had gezegd volkorenbloem en 300-350 ml ). Dus toen heb ik hem maar gewoon uitgelachen
    pi_79140673
    Oh kijk, da's weer extra informatie natuurlijk En je mag het daar heus over hebben hoor. Het is niet dat we verder zo ontopic zijn
    pi_79141099
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
    Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
    Wortels!
    Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
    Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.

Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:18:56 #285
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79141117
    quote:
    Wortels!
    Ik zou gaan voor vertroetelen. En evt de leerkracht uithoren.
    pi_79141240
    O, vertel eens wat eraan scheelt dan, Tink? Ze ziet ergens vast enorm tegenop ofzo? Voor mij ook leerzaam, ik ben zelf helemaal geen ouder die geweldig advies paraat heeft in dat soort situaties.

Toen de mini bijvoorbeeld ooit uitgelachen werd bij de gymles vanwege een T-shirt met Ernie erop (paar rotkinderen:"Dat is voor beeebies!" Mini:"Maar ik vind het leuk!" ) was mijn eerste impuls eigenlijk de desbetreffende kinderen flink met de mattenklopper ervan langs te geven en ze vervolgens een halve dag gedwongen voor Sesamstraat te zetten. Maarja, dat ging lastig, dus blijft het altijd maar bij begripvol luisteren
    pi_79141333
    Ik had als kind heul vaak buikpijn. Bij mij hielp het als ik op mijn buik ging liggen.

De wandeling was bij de Kennemerduinen, de auto neergezet bij station-noord van Santpoort en dan zo het bos en de duinen in. Wel een ontdekking, dat wandelen in eigen land, het was er eigenlijk om begonnen om m'n wandelschoenen te testen en onze rugzakjes met ingebouwd waterreservoir, maar ik vind het zo leuk dat ik dat wel een paar x per maand wil gaan doen.

Verder ben ik vergeten waar ik allemaal op wilde reageren, ik moet dat voortaan maar à la PF per post doen.

Welkom Mark, dat had ik ook nog niet gezegd.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:23:43 #288
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79141373
    quote:
    Wortels!
    Dan kun je niet meer doen dan lief zijn, laten weten dat ze bij je terecht kan en een kopje thee/ander warms aanbieden toch?
    pi_79142523
    Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!

Nou ik ben dus een soort van weg op m'n werk. Het is zo ontzettend rot, gewoon de hele manier waarop ik behandeld ben. Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch. Ik heb er zoveel energie in gestopt en het echt met liefde gedaan, soms dagen gewoon alles gerunt in die winkel omdat mijn baas er amper een voet binnenzet, hij heeft nog 2 van deze zaken en heeft deze vestiging min of meer "opgegeven" omdat er te weinig geld binnenkomt. En nooit direct zeggen als er iets is wat ik niet goed heb gedaan of als ik iets Ben vergeten, maar dat hoor ik dan allemaal via via van collega's die dat mij dan
    even tussen en neus en lippen mededelen, over hele onbenullige dingetjes die dan zo hard aankomen.
    Ik ben zelf gewoon een eerlijk persoon en verwacht dat dan ook van anderen, vooral als je met elkaar werkt. Ja het klinkt heel stom maar ik weet echt niet zo goed waaraan ik het heb verdiend. Ik doe altijd heel erg m'n best voor iedereen enzo en dan is het best een harde klap als je daar gewoon alleen gemeenheid en achterbaksheid voor terugkrijgt.

Maargoed volgens een collega trek ik het me teveel aan ofzo.

Sorry moest het ff kwijt. Het enige wat me nu nog wel een beetje opbeurt is de overwinning van Ajax. Al veliezen die volgende keer toch weer

/egopost
      zondag 14 maart 2010 @ 20:42:33 #290
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79142527
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
    Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.

Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
    Wel! Zachte geprakte worteltjes wordt hier bijna standaard voorgeschreven bij diarree (wel eerst 8 uur zonder eten en dan dus de geprakte worteltjes).

Ze ligt nu met kruikje en hoorspel in bed na een kwartiertje geknuffeld te hebben.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:44:54 #291
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79142691
    SDB dat klinkt echt heel onrechtvaardig . Niet leuk om zo behandeld te worden als je je zo hebt ingezet!

zondag 14 maart 2010 @ 20:48:51 #292
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79142920
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:
    /egopost
    Bijbaan of niet, het is nooit leuk als je stank voor dank krijgt!

Het enige wat je nu kunt doen is inderdaad proberen het je zo min mogelijk persoonlijk aan te trekken (de vestiging wordt opgeheven toch, niet jij ontslagen?) en een andere, léuke bijbaan zoeken!
    pi_79142930
    SDB, wat misselijk En het vreet op zo'n manier zoveel energie dat het ook niet de moeite is om voor te vechten. voor jou!
      zondag 14 maart 2010 @ 20:49:27 #294
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79142959
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:.....Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch..
    /egopost
    Nooit voor andere mensen denken. En logisch dat je baalt enzo. Het is nooit leuk om je baan te verliezen en al helemaal niet op deze manier.
    pi_79143033
    quote:
    Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!<knip>

/egopost

Gewoon volhouden laiverd. Eerlijk zijn, hard werken, oprecht wezen. Uiteindelijk brengt je dat het meest (zij het niet per se het meeste geld).

En je hoeft niet bij te lezen om wat over jezelf te mogen vertellen. En ook al geen sorry te zeggen.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:54:29 #296
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79143355
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!

wat mooi Co
    Wat kommie doen in Groningen?
    pi_79143378
    Wat hier boven mij al wordt gezegd. Kop op shiny. .
      zondag 14 maart 2010 @ 20:55:57 #298
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79143452
    SDB Wat naar!
    pi_79143501
    Vervelend Shiny. Het is niet "maar" een bijbaantje, het is toch iets waar jij je best voor hebt gedaan.
    Laat het je vooral niet ontmoedigen om zelf wel lief en aardig voor mensen te zijn.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:59:47 #300
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79143727
    quote:

/egopost
    Wat zij hierboven zegmaar zeggen enzo.

En Ajax gaat volgende week winnen, alleen zijn ze nog steeds afhankelijk van boeren en tukkers.
      zondag 14 maart 2010 @ 21:02:22 #301
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79143902
    Tukkers ftw!!!

* wegduikt

Nieuw deel:
    Slank # 981 - voor al uw fietsen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: