Moet ik eerst even een nieuwe vent/scharrel strikken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt vanzelf, iedereen wil toch geile neucksex op de vloer van een knapperende open haard van een hutje in het bos![]()
Redelijk. Soms wel ok, soms goed en soms kut.quote:
You go girl!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
Ik heb een hele lekkere van de tokoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo.. Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
Of Warschau of Praag. Eén van die drie wordt het (ik heb ws. maar een week en niet heel veel budget).quote:
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Wat goed! Kan me voorstellen dat het eng lijkt maar ook best lekker!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Wel leuk om het dan ook bij verschillende toko's enzo te kopen, als je zo'n liefhebber bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo.. Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Whoop!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ruik naar zonnebank. Jakkie. En net met mijn moeder door de kamer gezumbaat![]()
Onze dansschool jat de laatste tijd veel van een school uit Hickory in New York heb ik deze week ontdekt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kan.
Stoer van jullie!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
Boomboom heb ik vorige week voor het eerst gehad. Die is exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whoop!
Ja wij doen ook Hickory's RompeWelke doen jullie?
*schieuwnierig*
Veel plezier met heggen vlechten, Sigme!
Ja die hadden wij ook bij de eerste lessen! Nu doen we hem af en toe nog in de herhaling! Ik vind haar zo kick-ass hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
En van deze doen we de eerste dans hetzelfde
Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
En van deze doen we de eerste dans hetzelfde
Ik had een dagboekje bij me in Florence, en daar schreef ik in terwijl ik wachtte op mn eten, dat vond ik een fijne oplossingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt?Ik krijg ineens een heel ander beeld bij al die mensen aan de Zumba hier!
Ik doe nog steeds maar wat, we hebben geen spiegels en ik kan de voeten van de instructeur bijna nooit zien. Bovendien is EN armen EN benen bewegen best een uitdaging voor me.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
Ik vind alles wat geen zumba is echt gruwelijk. Aerobics, bodystep etc. Al doen we hier ook wel een grapevine of andere passen die ze daar ook doen (HA en die ken ik dan! Whoei!).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Motorisch gestoord; check
Ik heb me wel eens over laten halen om mee te gaan naar Bewegen Op Muziek, maar daar kon ik echt niks van! En ik vond het ook verschrikkelijk trouwens, dus dat hoef ik van mezelf echt nooit meer te doen
Geen idee, op een gegeven moment heb je het gewoon door en dan leer je nieuwe dingen ook een stuk makkelijker omdat je dan merkt dat het veelal variaties zijn op hetzelfde! Ik Zumba nu sinds mei 2009 en volgens mij ben ik er intussen wel redelijk goed in (oi! ik en sport, nowaiii!).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij was het ook van plan toch? Of vergis ik me nu?
Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Welkom de_nachtwacht, waren de kaastosties lekker?.
Loveli heeft straks een paar leuke vragen voor je.
Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een legale vind ik bij de fietsenhandels voor niet minder dan 150!
Een les bestaat meestal uit verschillende stijlen. Maar het is meer lat-am dan country. Soms hebben we ook een hiphopje tussendoor. :pquote:Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu voor het eerst wat van dat zumba gezien, maar je hebt dus verschillende soorten dus? Het ene lijkt heel erg op mijn salsa aerobicsles en dat andere filmpje was meer een kruising tussen line dance en riverdance!die laatste zag er behoorlijk vermoeiend uit!
Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogicaquote:Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef P.F het volgende:
Neen, je hebt genoeg bier gedronken deze week. Je drinkt vanavond je laatste bier, je bestelt een pull en dan doe je daarna normaal. Alleen nog op vrijdag 2 biertjes. Punt
Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daarquote:
Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:01 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..
Ik had me zo verheugd op uitslapen, en nu ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Beetje stom!
ik lig nog in bed, maar heb al wel iets nuttigs gedaan!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:24 schreef neen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogica
[..]
Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daar
[..]
Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?
Ik ben niet van plan een langzame pijnlijke dood te sterven. Dus ik hou het ff voor mezelf als je t niet erg vindtquote:Op zondag 14 maart 2010 02:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?
Ik heb de oude topics nooit gevolgd en iets zegt me dat ik die beter ook maar niet kan lezen. Volgens mij heeft Viking nu al spijt dat ze mij ooit gevraagd heeft om hier te komen posten.quote:Op zondag 14 maart 2010 03:01 schreef P.F het volgende:
hee mark, heb je al eens mee gelezen of kom je zomaar binnen vallen?
Ssst!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Heb je die geheime voorraad/snoep kast al leeggeruimd? Want dat kan natuurlijk niet he, als je serieus gaat afvallen!
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).quote:Op zondag 14 maart 2010 02:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.
Je kunt ook terugfietsenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm... Ik zit de routebeschrijving voor mijn sollicitatie vast te checken, maar 9292OV geeft iets raars aan:
Je komt aan op treinstation Arnhem, en dan moet je 12 minuten lopen naar Arnhem centraal station![]()
Hoe kan dat? (ik moet vanaf het station nog met de bus verder)
Vanuit de middle of nowhere? Dacht 't nietquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.
Er is wel een halte dichterbij maar daar komen niet alle lijnen langs.
Welke bus moet je hebben?
De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
Dat lijkt mij ook wel ja. In het centrum van Utrecht staan ze altijd voor 100 euro sowieso, en das bij het station. Als je wat meer kleine zaakjes aan de rand gaat zoeken, weet ik zeker dat ze ze goedkoper hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Waar woon jij?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
Lijn 7.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik moet naar de groningensingel, of halte kronenburg.
Dat verklaart een hoop. die bouwput
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:Ah joh, da's gewoon PMSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
* Digital massaaaaage*quote:Op zondag 14 maart 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
Opkomende kiespijn en m'n rug zit vast. Ik wil een masseur.
Het scheelt me vooral veel geld... en beweging. Vooral dat laatste vind ik wel een heel belangrijk punt. En tijd, want de fiets is meestal sneller dan het OV.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Croissantjes
Ach ewelina, op zich kan je best overleven zonder fiets. Mn vriend heeft al geen fiets (meer) sinds ik m ken en hij heeft er nog steeds geen behoefte aan
Zelf voel ik me wel mobiel gehandicapt zonder fiets (en dat mét OV-kaart!)
Dagretour kost 43,10 en dan nog een kaartje voor een fiets a 6 euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan écht niet zonder fiets! Ik was ook heel blij dat er precies op de dag dat ik een nieuwe moest hebben een advertentie van goedkope fietsen op Marktplaats kwam.
Wat kost een retourtje A'dam - Groningen? Ik ken hier iemand met fietsen voor 35 euro..
Hoi!quote:
Ik haat winkelenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik heb zin om te winkelen. Iemand zin om mee te gaan?
Geen tijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe lang heb je nodigquote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Syrena het volgende:
Winkelen![]()
Ik moet alleen dat stinkplan afmaken vandaag. En douchen, want ik ben alweer tomatenrood. En er stond iemand te filmen onder de les
Ja, in Stockholm kun je leuk winkelen. En de winkels zijn vandaag open!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
30 km afstandquote:Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nodig? Jij woont toch in de buurt van roermond?
Yeeeaahh!! Thanks, superquote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Je hebt er weer wat meer geld bijnu aan de studie!
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamerquote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben begonnen met het schoonmaken van mijn badkamer: tegeltjes boenen, vloertje schrobben etc, en nu glanst en glimt alles weerAlleen is mijn gewone kamer nog steeds een zooitje
Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamergelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!
Gatver. Roken in de kamer waar je ook moet slapen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamergelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
Maar het stonk wel! Konden ze dat niet bij je vriendje doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef P.F het volgende:
Nee ik had schoongemaakt en daarna kwamen ze.
dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Sjaapje het volgende:
Aarg, mijn appartement is zo leeg zonder vriendje, heb hem in die 5 maand niet zo gemist als nu... Nujah zullen wel de eerste daagjes zijn en dan is het gewoon vliegensvlug 10 april.
Lijstje:
O: 3 speculooskoekjes (cadeau van de 'schoon'familie) met een boek in bed
L: 2 kaas ananascroques op donkerbruinbrood
T: Fruitsalade met yogurt
T: kop koffie met stukje chocolade (Cote d'or, mijn 'schoon' willen mij dik!)
L: boerenstamppot met worstje
T: glas rode wijn, iets van fruit
Wat ga je vannacht doen dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Ik ga even een dienstdoende apotheek opzoeken voor wat ibu, een soort verzekering voor vannacht
Jij ook al!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!
Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:
T: groot glas mango-ananassap
O: yoghurt met appel, banaan en muesli
S: sollicitatiebrieven schrijven
L: 2 grote kommen broccolisoep met kleine blokjes oude kaas
T: zelfgemaakte koekjes, denk ik
D: stoofschotel met zelfgemaakt brood
T: wijntje.
S: yoga.
Best okay, dacht ik zo. Afhankelijk van de koekjes, natuurlijk!
Ja, want de broccoli die gister op m'n lijstje stond lag vanmiddag nog steeds op de keukentafel....quote:
10 aprilquote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Rituals het volgende:
Aahh Sjaapje. Gelukkig is 10 april niet zo héél ver meer. Wanneer ben je klaar in Hongarije en kom je weer helemaal terug naar België?
veeel water drinken!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef Syrena het volgende:
Ha hier staat de broccolisoep ook al aan op!
Bohh hele dag al flinke koppijn na het sporten, heb ik die gesmoord met twee para's, word ik misselijk![]()
Even gegoogled en ik heb dus teveel gezweet. Maar goed, ik wilde dus aan mijn plan werken, maar voel me een beetje wrakkig nu (al is koppijn + misselijk wel weg, heb nu alleen nog nekpijn). Anders morgen maar verlof nemen ofzo, even de agenda tjekken.
Nou, tucjesquote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef AKnynke het volgende:
wat voor koekjes zal ik eens gaan bakken?
Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..quote:
Nee juist niet, koppijn & misselijk zijn tekenen dat je teveel zouten en mineralen hebt verloren. Ik had bouillon moeten drinken na het sporten. En de volgende keer iets van aangelengde sportdrank mee denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
veeel water drinken!
Zo, mijn twee sollicitaties zijn verstuurd. Voor functies in Nederland...en het lijkt me zo gek om weer in Nederland te wonen!
Kun je niet wat hierheen sturen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..
Hellup
Een date kan geen kwaad, leuk! Misschien helpt het je zelfs om McSex (een beetje) uit je hoofd te krijgen. Wat spannend! Ken je hem al een beetje of helemaal niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef Merel het volgende:
Ik heb opeens een date vanavond!Uit eten met een vriend van een kennis van me. Wat eigenlijk helemaal niet eerlijk is tegenover de meneer in kwestie want ik zit nog helemaal met m'n hoofd bij McSex, maar what the hell, we zien wel hoe het gaat toch?
Echt? Wat goed! Nu voel ik me nog slechter over mijn poetsgedragquote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, of je haalt lekker wat TjapTjoy op bij de chinees, erg lekker zo even
* uniekhoorn of lief dweilt om de dag de keuken en kamer
Oh, dan voel je je vast beter als je hoort dat ik hooguit eens in de paar maanden dweil.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Echt? Wat goed! Nu voel ik me nog slechter over mijn poetsgedrag.
Ik heb geen dweil..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dan voel je je vast beter als je hoort dat ik hooguit eens in de paar maanden dweil.
zomg!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, of je haalt lekker wat TjapTjoy op bij de chinees, erg lekker zo even
* uniekhoorn of lief dweilt om de dag de keuken en kamer
ik ook niet, ik doe 't met een schuursponsquote:
Ik doe het met een vaatdoekjequote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook niet, ik doe 't met een schuursponsde ruwe kant voor de 'aangekoekte' stukjes, en de andere kant voor 'gewoon', en een theedoek ernaast om het wat op te drogen
!
quote:
Ik heb wel een strijkbout alleen geen strijkplank. Die gebruik ik (gelukkig) zelden!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Respect voor je boodschappen gedrag!! Dat haal ik nooit!
Heb nog nooit een strijkbout gehad
Toen ik nog getrouwd was, dweilde ik ook nooit, hij ook niet... gewoon geen zin. Dat heft elkaar niet echt op zeg maar
daar is het soms ook zondag voor? M'n koekjes zijn gigantisch geworden...Ben benieuwd hoe ze smaken straks...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al twee van die rotgangmakers op maar feest is het hier nog steeds niet. Ik doe mee met de rotzondag van Mini, maar dan zonder bijgewerkte administratie. Oh, en zonder de geringste aanvechting om iets nuttigs te gaan doen.
Oeh lekker!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527662
zoiets ga ik maar improviseren!
Hebben nog bladerdeeg, courgete, een aubergine, wat bosui, champignons, geraspte kaas en creme fraiche liggenmoet goedkomen
Ik heb wel eens met 3 gefietstquote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef P.F het volgende:
op de fiets natuurlijkmaarrr dat is technisch niet helemaal mogelijk of wel?
Of een kist met 15 kilo sinaasappelsquote:Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Je kan zo hop 2 kratten voor op je stuur zetten en fietsen
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....quote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef Rituals het volgende:
Wat voor koekjes heb je uiteindelijk gemaakt AKnynke?
jumbo schijnt het te hebben!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier waar je grotere hoeveelheden type 00 bloem kan halen? Heeft de AH (XL) het? Of anders een andere tip? Oil&Vinegar heeft wel, maar die's tyfusduur!
Wil zaterdag pizza's gaan bakken voor 't eersten heb wel shitloads aan gewoon bloem, maar voor pasta en dergelijken wil ik eigenlijk wel weer meer zelf gaan maken, dus dan maar even groot inslaan
Oohh, dat klinkt inderdaad lekker!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....
Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef Merel het volgende:
Ik heb opeens een date vanavond!Uit eten met een vriend van een kennis van me. Wat eigenlijk helemaal niet eerlijk is tegenover de meneer in kwestie want ik zit nog helemaal met m'n hoofd bij McSex, maar what the hell, we zien wel hoe het gaat toch?
Jij bent altijd zo heerlijk droogquote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.
Ach, ik eet tenminste wat hèquote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.
Ik vind het grappig dat je Mark nu je huisgenoot noemt, sinds dat hij hier meepost!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Mijn huisgenoot is aan het koken. Ik heb hongerrrr....
Niet bewust hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je Mark nu je huisgenoot noemt, sinds dat hij hier meepost!
Nee, die is van mij!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
misschien bedoelt ze wel die lieve duitser![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nou, geniet er dan van! Straks na het eten, een lekker kopje thee erbij...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ik ben niet bijgelezen wat fakking moe, en in een pesthumeur. weet niet waar t vandaan komt ineens...
vanmiddag naar concert geweest was supertof, gisteren op de verjaardag ook ongeveer volgens plan gegeten (fijn als je familie voorspelbaar is wat betreft verjaardagsvoer) ongeveer 2000 kcal dus dat vond ik wel ok.
nu kokenheb gauw op t station biefburgers gehaald, 2, en ik neem ze lekker allebei, met een italiaanse bol die ik even in de grillpan oppiep
![]()
en ik heb oreo's gekocht, zo'n mini pakje... echt heel duidelijk omdat ik me kut voelde, dus zo maar even opschrijven. heb er net 1tje gegeten, en ik moest huilen omdat ik zo goed doorhad wat ik deed... nu vind ik oreo's ook al niet leuk meeren t stomme is dat ik ze qua kcal vandaag best wel kan hebben
Ja preciesquote:Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Op je pannenkoeken na vind ik het wel meevallen... Ik mis alleen de groente. Oh en fruit, maar dat kun je ook op je pannenkoeken doen.
jamaar je moet sowieso bij nomen geen goedkope fietsen verwachten. is de fietsenmaker uit t dorp (straat zelfs!) van mn ouders, en alles is daar duur. in Leiden is de fietsenmaker bij t station zelfs nog goedkoper...quote:Op zondag 14 maart 2010 11:17 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Iemand 1.650,- over voor een tweedehands fiets?
http://www.nomenfietsen.nl/default.asp?pid=333
Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar je moet sowieso bij nomen geen goedkope fietsen verwachten. is de fietsenmaker uit t dorp (straat zelfs!) van mn ouders, en alles is daar duur. in Leiden is de fietsenmaker bij t station zelfs nog goedkoper...
Ah, vandaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is geen winkel hoor Ewelina, maar een particulier die zo zijn pensioen nuttig doorbrengt. Hij knapt fietsen op en verkoopt ze voor 35 euro.
vertel op! Met wie???quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!![]()
Zo, nu maar eens bijlezen......
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt.. De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken.
.
O god, het heerscht echt hierquote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Is het besmettelijk ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...
Ik denk dat ik met een retourtje Groningen en een fiets uit de winkel die DaD noemde goedkoper uit ben!
Waren die deze week in de aanbieding?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
Ik vermoed de Waterleidingduinen...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
Mooi Co, jaloers hier! Waar is dat precies? Dan 'bookmark' ik de locatie in m'n tomtom.
Verkoop is afgelopen zaterdag gestart, dus ik denk dat er nog wel wat te halen valt.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waren die deze week in de aanbieding?
quote:Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.
Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 13 maart t/m 9 mei 2010
Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 15 mei 2010 t/m 11 juli 2010
Oei, dat klinkt niet echt goed. Die relatiecrisis niet en je lijstje ook niet. Is alles nu weer oke?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!
Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Mooie foto's hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!![]()
Zo, nu maar eens bijlezen......
Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
Hier gaat het ook weer okay. Al mis ik m'n duutser wel behoorlijk. Hij mij gelukkig ook!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Prachtige foto's Co, waar is dat? Misschien ook eens gaan wandelen met Mr Gbhier gaat het nog steeds oké trouwens, dus het topic is niet gejinxt ofzo
![]()
Hoe vond je het bananenbrood?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
Pannekoeken (gistbeslag van volkorendeeg & boekweitmeel), 2 ons gemalen spek, 2 ons gemalen kaas. Warm Aan de maas in Oeffelt: koude opgerolde pannekoeken Wandelroute Oeffeltse Meent, 4,7km Stuk bananenbrood & koude opgerolde pannekoek 1/4 droge worst Avendeten: rijst, lamsgehakt, boontjes 1 port
De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
Subtiliteit en mannen...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
Tis hier nu wel redelijk over ja, meneer riep dat het maar tijd was dat we afscheid namen (like wtf, kunnen we niet gewoon normaal ruzie maken?:() en toen ging ik stuk. Hij had wel binnen een paar minuten door dat dat echt geen dingen zijn die je zomaar moet roepen en heeft ook half op zijn knieen zijn excuses aangeboden, want hij meende het niet en wil voor altijd bij me blijven etc.
Ik kan alleen maar hopen..
Mja.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, je had al gepost. Laten we hopen dat het een vlaag va verstandsverbijstering was.
Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.
Kan me ook nog herinneren dat ze met de kop door het gaas graasden, de wat oudere lammetjes (model zonder mams). Na een ontsnappingspoging lwam 'ie erachter dat 'ie toch weer naar de andere kant van het gaas wilde. Hij stak z'n kop door het gaas en begon te sprongen. Best leuk, schapen, maar niet bijzonder slim.
ik post geen lijstje vandaag
Krijg je eters of ga je invriezen?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt.. De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken.
.
Dit was al het derde bananenbrood geloof ik, ik vind het geweldigquote:
Wederom, mannen....!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.
Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.quote:Het is vervelend, lammetjes buiten de wei.
En honden in de wei is nog véél vervelender, dus goed hondendicht is ook veel waard.
Waar heb je pijnstillers voor nodig?
De varkentjes zijn bargjesquote:
Ai, da's flink klote. Is het af- of toegenomen in de loop van de dag?quote:[..]
Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.
Invriezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Krijg je eters of ga je invriezen?
Ik ben met een vriendin naar de Kahlo-expositie in het Museum voor de Schone KunstenNu nog even wachten op het eten; Meneer had een dusdanig drama gemaakt van het deeg dat ik het maar even opnieuw heb gedaan, maar het moet nog wel even rijzen nu
't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef neen het volgende:
Die malle mannen toch zeg.
Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.
Oh, geen zorg, we kunnen via operatieve weg zaad winnen van een paar exemplarische exemplarenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:58 schreef neen het volgende:
[..]
Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meer
Vertroetelenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
What I was thinking.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
Flammkuchen. En ach ja, hij is verkouden en ziekerig en dientengevolge al wat extra klagerig. En toen had 'ie ook nog eens een halve liter water bij een pond witte bloem gemieterd (ik had gezegd volkorenbloem en 300-350 mlquote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Invriezen..
Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
Wortels!
Ik zou gaan voor vertroetelen. En evt de leerkracht uithoren.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
Wortels!
Dan kun je niet meer doen dan lief zijn, laten weten dat ze bij je terecht kan en een kopje thee/ander warms aanbieden toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wortels!
Wel! Zachte geprakte worteltjes wordt hier bijna standaard voorgeschreven bij diarree (wel eerst 8 uur zonder eten en dan dus de geprakte worteltjes).quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.
Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
Bijbaan of niet, het is nooit leuk als je stank voor dank krijgt!quote:
Nooit voor andere mensen denken. En logisch dat je baalt enzo. Het is nooit leuk om je baan te verliezen en al helemaal niet op deze manier.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:.....Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch..
/egopost
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!<knip>
/egopost
Wat kommie doen in Groningen?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!
wat mooi Co
Wat zij hierboven zegmaar zeggen enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |