Oei, dat klinkt niet echt goed. Die relatiecrisis niet en je lijstje ook niet. Is alles nu weer oke?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Mooie foto's hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!![]()
Zo, nu maar eens bijlezen......
Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
Hier gaat het ook weer okay. Al mis ik m'n duutser wel behoorlijk. Hij mij gelukkig ook!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Prachtige foto's Co, waar is dat? Misschien ook eens gaan wandelen met Mr Gbhier gaat het nog steeds oké trouwens, dus het topic is niet gejinxt ofzo
![]()
Hoe vond je het bananenbrood?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
Pannekoeken (gistbeslag van volkorendeeg & boekweitmeel), 2 ons gemalen spek, 2 ons gemalen kaas. Warm Aan de maas in Oeffelt: koude opgerolde pannekoeken Wandelroute Oeffeltse Meent, 4,7km Stuk bananenbrood & koude opgerolde pannekoek 1/4 droge worst Avendeten: rijst, lamsgehakt, boontjes 1 port
De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
Subtiliteit en mannen...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
Tis hier nu wel redelijk over ja, meneer riep dat het maar tijd was dat we afscheid namen (like wtf, kunnen we niet gewoon normaal ruzie maken?:() en toen ging ik stuk. Hij had wel binnen een paar minuten door dat dat echt geen dingen zijn die je zomaar moet roepen en heeft ook half op zijn knieen zijn excuses aangeboden, want hij meende het niet en wil voor altijd bij me blijven etc.
Ik kan alleen maar hopen..
Mja.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, je had al gepost. Laten we hopen dat het een vlaag va verstandsverbijstering was.
Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.
Kan me ook nog herinneren dat ze met de kop door het gaas graasden, de wat oudere lammetjes (model zonder mams). Na een ontsnappingspoging lwam 'ie erachter dat 'ie toch weer naar de andere kant van het gaas wilde. Hij stak z'n kop door het gaas en begon te sprongen. Best leuk, schapen, maar niet bijzonder slim.
ik post geen lijstje vandaag
Krijg je eters of ga je invriezen?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt.. De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken.
.
Dit was al het derde bananenbrood geloof ik, ik vind het geweldigquote:
Wederom, mannen....!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.
Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.quote:Het is vervelend, lammetjes buiten de wei.
En honden in de wei is nog véél vervelender, dus goed hondendicht is ook veel waard.
Waar heb je pijnstillers voor nodig?
De varkentjes zijn bargjesquote:
Ai, da's flink klote. Is het af- of toegenomen in de loop van de dag?quote:[..]
Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.
Invriezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Krijg je eters of ga je invriezen?
Ik ben met een vriendin naar de Kahlo-expositie in het Museum voor de Schone KunstenNu nog even wachten op het eten; Meneer had een dusdanig drama gemaakt van het deeg dat ik het maar even opnieuw heb gedaan, maar het moet nog wel even rijzen nu
't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef neen het volgende:
Die malle mannen toch zeg.
Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.
Oh, geen zorg, we kunnen via operatieve weg zaad winnen van een paar exemplarische exemplarenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:58 schreef neen het volgende:
[..]
Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |