Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef Merel het volgende:
Ik heb opeens een date vanavond!Uit eten met een vriend van een kennis van me. Wat eigenlijk helemaal niet eerlijk is tegenover de meneer in kwestie want ik zit nog helemaal met m'n hoofd bij McSex, maar what the hell, we zien wel hoe het gaat toch?
Jij bent altijd zo heerlijk droogquote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.
Ach, ik eet tenminste wat hèquote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aan uit eten gaan? Doel is het scoren van een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, weinig oneerlijks aan lijkt me.
Ik vind het grappig dat je Mark nu je huisgenoot noemt, sinds dat hij hier meepost!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Mijn huisgenoot is aan het koken. Ik heb hongerrrr....
Niet bewust hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je Mark nu je huisgenoot noemt, sinds dat hij hier meepost!
Nee, die is van mij!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
misschien bedoelt ze wel die lieve duitser![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nou, geniet er dan van! Straks na het eten, een lekker kopje thee erbij...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ik ben niet bijgelezen wat fakking moe, en in een pesthumeur. weet niet waar t vandaan komt ineens...
vanmiddag naar concert geweest was supertof, gisteren op de verjaardag ook ongeveer volgens plan gegeten (fijn als je familie voorspelbaar is wat betreft verjaardagsvoer) ongeveer 2000 kcal dus dat vond ik wel ok.
nu kokenheb gauw op t station biefburgers gehaald, 2, en ik neem ze lekker allebei, met een italiaanse bol die ik even in de grillpan oppiep
![]()
en ik heb oreo's gekocht, zo'n mini pakje... echt heel duidelijk omdat ik me kut voelde, dus zo maar even opschrijven. heb er net 1tje gegeten, en ik moest huilen omdat ik zo goed doorhad wat ik deed... nu vind ik oreo's ook al niet leuk meeren t stomme is dat ik ze qua kcal vandaag best wel kan hebben
Ja preciesquote:Op zondag 14 maart 2010 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Op je pannenkoeken na vind ik het wel meevallen... Ik mis alleen de groente. Oh en fruit, maar dat kun je ook op je pannenkoeken doen.
jamaar je moet sowieso bij nomen geen goedkope fietsen verwachten. is de fietsenmaker uit t dorp (straat zelfs!) van mn ouders, en alles is daar duur. in Leiden is de fietsenmaker bij t station zelfs nog goedkoper...quote:Op zondag 14 maart 2010 11:17 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Iemand 1.650,- over voor een tweedehands fiets?
http://www.nomenfietsen.nl/default.asp?pid=333
Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...quote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar je moet sowieso bij nomen geen goedkope fietsen verwachten. is de fietsenmaker uit t dorp (straat zelfs!) van mn ouders, en alles is daar duur. in Leiden is de fietsenmaker bij t station zelfs nog goedkoper...
Ah, vandaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is geen winkel hoor Ewelina, maar een particulier die zo zijn pensioen nuttig doorbrengt. Hij knapt fietsen op en verkoopt ze voor 35 euro.
vertel op! Met wie???quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!![]()
Zo, nu maar eens bijlezen......
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt.. De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken.
.
O god, het heerscht echt hierquote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Is het besmettelijk ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...
Ik denk dat ik met een retourtje Groningen en een fiets uit de winkel die DaD noemde goedkoper uit ben!
Waren die deze week in de aanbieding?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
Ik vermoed de Waterleidingduinen...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
Mooi Co, jaloers hier! Waar is dat precies? Dan 'bookmark' ik de locatie in m'n tomtom.
Verkoop is afgelopen zaterdag gestart, dus ik denk dat er nog wel wat te halen valt.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waren die deze week in de aanbieding?
quote:Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.
Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 13 maart t/m 9 mei 2010
Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 15 mei 2010 t/m 11 juli 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |